• mtb.69

    Při jízdě na kole piji ionťák.

    Co k tomu po jízdě, aby nohy nebolely?

    Přemýšlel jsem nad proteiny, BCAA, glutaminem, glycinem, collagenem. Ale zase nechci po proteinech přibírat.

    Jaká kombinace je v pohodě? Hlavně jde o regenaraci a vyhnání únavy z nohou.

    0 0
    • novas752  

      Francovka. :-)

      0 0
    • PENE  

      Pivo v kombinaci s pivem.

      0 0
    • Cavendish  

      Kokain si zkoušel?

      0 0
    • AE86  

      Kompresní podkolenky. Ne sníst, ale obléct

      0 0
      • Na-kochacku  

        +1

        Sem poprskal monitor

        0 0
      • Jáchym 1  

        Mě připomělo scénu z filmu Žhavé výstřely,jak ten generál na letadlové lodi chce něco proti hluku.Podají mu špunty do uší a on je zežere.

        0 0
        • Cavendish  

          Naprosto geniální film!

          0 0
          • Jáchym 1  

            Ano,tahle parodie na akčňáky je skvělá.

            0 0
            • pete  

              Já to zažil v reálu. Vzali jsme zákazníka do výroby, dostal špunty, poděkoval a hodil je do pusy. Ale stihli jsme ho zarazit, tak je nespolkl.

              0 0
              • Jáchym 1  

                Ne,né.

                Dali jste mu ,,hajmlicha,, :-)

                0 0
              • Edwin  

                No já zažil, že paní jedla brnzové perly, které se mají štětcem patlat na obličej. A strašně se divila (stěžovala si), že stále netmavne :D

                0 0
    • jIrI___  

      Masáž.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Ja bych zkusil lazen s Epsomskou soli – magneziovou lazen. Me to vzdy pomohlo. Dalsi bych doporucil netrenovat moc casto. Regenarace je dulezitejsi nez trenovani. Potrhane svaly te budou bolet.

      0 0
      • mr.antik  

        jen bacha nesmí se to přehánět, předávkování hořčíkem taky není příjemý (např. bolest hlavy), chce to zkoušet postupně a ne moc dlouho.

        0 0
        • Filipsimek  

          Co jsem se dočetl já, tak se zdravý člověk předávkovat hořčíkem nemůže, je to i v příbalových letácích atd. Ale pokud máš jinou zkušenost, tak se určitě poděl.

          0 0
    • RapMan  

      pokud nohy bolí, dává ti tělo najevo, že je něco špatně. Zkus tedy jezdit pomaleji…

      0 0
    • Pikaču  

      Tohle dela zazraky. Vecer po svihu. Ráno.

      2× denně.

      0 0
      • nomecz  

        Nejakej tip na cviky krome klasickyho rolovani ?

        0 0
        • Pikaču  

          Hele klasicke jednoduche rolovani ale důležité ( pro me) i vnitřní stehna pořádně. Vypadá to ze prcam podlahu ale funguje to. Takže celé nohy všechny strany.

          Minuly rok jsem nemohl jezdit 5 týdnu na kole. Fyzioterapeut zjistil ze me koleno tahlo vnitřní stehno ktere bylo pretizene které jsem dlouho zanedbaval.

          Ted vim ze když jedu jeden den dlouhou a dalsi den tak me ten valec zachrani. Je to ale ten tvrdý.

          0 0
    • Bardis  

      Kvalitní strečink po jízdě, to rolování také pomáhá, válec bez zubů je podle mě příjemnější a má stejný účinek. Z doplňků stravy mám zkušenosti s BCAA. Když vše zmíněné zkombinuji (po jízdě strečink a BCAA, druhý den ráno válec), tak jsou nohy druhý den znatelně lepší.

      0 0
    • Kysky  

      Já už léta používám pro regeneraci Compex a díky němu se dají každý den jezdit bomby

      0 0
    • Eastwood  

      Hořčíkový olej – aplikovat na nohy. Po námaze pomáhá svaly a nervová zakončení uvést do normálu. Prvních pár aplikací může lehce brnět.

      0 0
    • Pepe72  

      Jezdi 6× v týdnu, kopce a sprinty, pokud budeš jíst přibereš na váze. Bcaa a gl. jsou super.

      0 0
      • RapMan  

        tak určitě, a musí se u toho odříkávat abrakadabraka čáry máry fuk, ať je bolest fuč. Bude to mít stejný účinek jako BCAA…

        0 0
        • Pepe72  

          Netuším v čem vidíš problém ? Nelíbí se Ti BCAA ? Cvičení nebo bajkování za účelem zvyšování výkonu je s BCCA daleko snažší.

          0 0
          • Bandicoot  

            BCAA taky otázka jaké máš pokud 4:1:1 tak ty rovnou hoď do koše. Mají jemný účinek pro vytrvalce, s dobou aktivity třeba triatlonistů, takže pokud se jede(š) na 1–2h projet či potrenovat, tak bcaa nebudou mít účinek. To už raděj ten glutamin, to je AK co si tělo ze svalů bere dříve než se vůbec dohrabe k bcaa. A obecně stačí když se bcaa dodávají z vyvážené stravy, to už bych šel raději do esenciálních AK, když už.

            0 0
            • Pepe72  

              Mám zkušenost s BCAA + glutamin při sprintech a síle. Ráno jsem byl svěží.

              0 0
    • Kurt  

      Studená voda.

      0 0
    • tomcat5  

      Kde byste koupili ty válce – ony jsou i na záda ?

      0 0
      • LM  

        Dá se to použít i na záda. Ale tam by se mělo začínat válcovat až v úrovni žeber a bederní páteř nechat na pokoji.

        0 0
        • Namtos  

          Masíruji i bederní část, když cítím, že je ztuhlá, ale na opřených předloktích s odlehčením pěkně opatrně a funguje to… Samozřejmě pokud má špatné plotýnky nebo hodně ztuhlé, tak asi nejlepší masáž od profesionála.

          0 0
    • R-A-D-I-U-S  

      Před jízdou ;-)

      0 0
    • rb  

      Kozí mlíko se sifonem. :o)

      To pomáhá na fšecko.

      0 0
    • X-biker  

      Kvalitní zdravé jídlo po treninku plné sacharidů, bílkovin a zdravých tuků. Před spaním bych dal ještě taky sacharidy, bílkoviny a hořčík. Pokud nedáš Kvalitní živiny, abys podpořil regeneraci tak se svaly nemají čím a sílu zregenerovat po výkonu tam muze být základní problém. Pak to podpořit strečinkem po jízdě, ale myslím, že většina z nás tam raději po jízdě pošle sprchu a kopu žrádla :-D

      0 0
      • RapMan  

        Podle Philla Maffetona je tohle všechno špatně – lidi co provádí strečink jsou častěji zranění.

        Zároveň je vyznavač low carb stravy, takže minimum sacharidů. Ale musí se tomu podřídit styl jízdy a jezdit aerobně (říka tomu MAF – maximální aerobní funkce.

        Praktikuju už to skoro dva měsíce, sice jsem při běhu a kole zpomalil,. ale super. Můžu jezdit a běhat častěji, protože není únava, zároveň se klidní srdce a vedlejším účinkem je hubnutí, protože se hlavně pálí tuky. Podle této metody se výkon zaříná postupně zlepšovat při stejných tepech, což můžu potvrdit.

        0 0
        • Filipsimek  

          To s tim stretchingem je mytus. Samozrejme ze pri nespravnym protahovani muzes prijit k urazu, ale tak to je se vsim. Naopak regeneracni funkci ma protahovani (minimalne pro me) dost klicovou.

          0 0
        • ladys  

          No jasně , častěji se zraní, protože něco dělají..

          Z takových blbostí bolí hlava..

          A až budeš mít 0,2 tuku tak z čeho to budeš brát?

          Budeš pít olej?

          0 0
        • Melvin  

          Jenže to co praktikuješ není běh, tak se nedivím, že tě nebolí nohy. Jinak ke strečinku, já mám dlouhodobě vypozorováno, že to pomáhá a hlavně se pořád poskládám na silnici, tak abych neseděl jak za stolem. Ten tvůj přístup k tréninku a protahování je takové to, kdo nic nedělá nic nezkazí, ale je to tvá metoda tréninku a neberu ti to. každému sedí něco jiného.

          0 0
        • Jasam  

          To, že „statický“ strečink před zátěží může vést k častějšímu zranění, se ví již dlouho. Naopak např. večer před spaním nebo ve dni volna bez tréninku je to v pohodě.

          0 0
    • krabica  

      Dát si ještě pohodovou jízdu na vyjetí.

      0 0
    • psbiker  

      Co bolí to roste!

      0 0
      • RapMan  

        a také se později pravděpodobně zraní.

        0 0
      • Eastwood  

        Jj, to jsem slýchával, když jsem do kopce už nemohl…jé jak jsem to nesnášel

        Co boli, to sílí,

        co sílí, to zrychluje,

        co zrychluje, to vyhrává.

        0 0
    • Namtos  

      Taky může být problém někde jinde.

      Nemusí to tak být, ale u mě těžké nohy a unavenost byly nejspíš způsobeny vyšším tlakem. (aktuálně je to čerstvé pár měsíců a čas možná nějaké další vyšetření ukáže)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.