• BoB

    Nebudu Vás zatěžovat svým příběhem s kvalitním servisem a dostupností náhradních dílů na Marzocchi. (Kvůli urvanému ovladači ETY už 2 měsíce teče olej). Nicméně stav vyvrcholil teď po zásahu servismanů u nejmenovaného dovozce, kteří sice ochotně a rychle, nicméně nic neudělali a po první jízdě se vidlice zastavila asi na 10cm zdvihu a víc vysunout nejde. Jinak chodí docela dobře. Tak jsem dnes podstoupil na základě informací (děkuji za katalogové listy) rozborku a zjistil, že ETA Cartridge je jakoby zasunutá na půlce zdvihu a když jí chci vysunout, tak to vypadá jako by nad sebou měla vzduchovou bublinu, která jí tlačí zpátky – taková negativní pružina. Je to normální nebo ne? A jestli ne nevíte jak to odstranit? Díky moc.

    0 0
    • BoB  

      podotýkám že je samozřejmě otevřená (ta ETA)

      0 0
    • BoB  

      Tak jo už jsem na to přišel. A mám chu? založit nový thread … „A? žije Bartoníček“ Ty ucha mi namontovali ETU tak, že byla v obou polohách zavřená ale nedolili do vidlice olej (kterej vylili), takže Eta byla sice zavřená, ale ne olejem ale vzduchem, takže hezky houpala a pumpovala … Grrr......

      0 0
      • Jogador  

        A řekni mi, proč sis to nezpravil sám, když to umíš?

        0 0
        • BoB  

          protože jsem nevěděl že to umim :-). Šel jsem do toho když jsem zjistil, že jinak asi jezdit nebudu. A pak jsem si taky myslel, že v servisech jsou lidi, který na to maj manuály přípravky a tak a udělaj to lépe a radostněji. Ale o tom už tady bylo popsáno víc než dost.

          0 0
      • kovar  

        Fa BArtoníček snad sabotuje vidle které dováží nebo jim ruplo v bedně… Když je v ETA noze oleje dostatek, tak aktivací ETA se deaktinuje negativní pružina a jízda na ETA nic moc – kope to. No já dávám míň oleje do ETA nohy schválně. VE vyjímečných prípadech, kdy ETA použiju (tak jednou za dva roky), při aktivaci vzduch v ETA funguje jako negativní vzduchová pružina a aspoň vidle s kativovanou ETA nekope.

        0 0
        • BoB  

          To je hezký, ale když potom ta negativní pružina sestřelí zdvih ze 150 na 80mm a nejde vypnout, tak je to na h…

          0 0
          • kovar  

            jaktože to nejde vypnout, když to jde vypnout.

            0 0
            • BoB  

              však říkám, dokud to nebylo u bartoníčka tak to šlo vypnout. Pak ne a teď už zase jo. Teda teď ještě ne, jenom jestli se mipodaří fáze II mé velké opravy – to znamená dát to zase dokupy.

              0 0
              • kovar  

                tos měl nasazenou páčku ETA na šestihranu tak, že při vypínání se zarazila o korunku vidlice a nešla vypnout ?:-)

                0 0
              • Pá-dlista1  

                Uz se povedlo? To vypada, ze pada dalsi mytus proc si kupovat oficialne dovazene vidlice, zarucni servis :)))

                0 0
                • BoB  

                  Ano už se povedlo. Na základě výše uvedeného detailního postupu na daevh.com nebo jak se to píše jsem to zvládl i já. Vidlice chodí jak asi má, resp. asi o 1000% líp než předtím. Jinak pro jistotu aby nikdo jiný už nenaletěl: příčina nepřetržitého zavření Eta cartridge bez ohledu na polohu páčky byla v tom, že ovládací tyčka má vymezený chod takovým červíkem, který běhá v drážce a zarazí se právě o tu čtvrtotáčku. A vtip je, že když se ten červík namontuje obráceně, tak je eta pořád zavřená. Takže když ho vyšroubuješ, vyzkoušíš ve které poloze otevírá a ve které zavírá, tak to pak funguje. Poznat se to dá snadno, protože i u vylité cartridge je jasné, kdy je vypnuto a kdy zapnuto. Ovšem co mě zarazilo byl zadrhávající chod Eta cartridge i při otevření, jako by se jí chvíli nechtělio a chvíli chtělo. Ovšem i tohle Daevh zmiňuje a na finálním chodu se to neprojevuje, takže nevím. Btw kdyby si takhle udělal web populární Milan1 tak je tu asi víc spokojených uživatel SR :-))

                  0 0
            • Jogador  

              Asi to nejde vypnout,i když řikáš že to jde vypnout, ale vypnout to jde, pokud to už vypnuté neni:)

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.