• jan.bohac

    chci si koupit novy v-brzdy i s pakama. nemuzu se rozhodnout jake z nich. u sramu nevim, protoze s nim nemam zkusenosti. u XT me vadi ten paleogarm nebo tak nejak. tak co myslite???

    0 0
    • zirecek  

      Osobne bych nevolil ani jedno. Kdybys mel hodne penez, tak XTR. Paralelogram ma neco do sebe, ale neni to nutnost.

      Ale jinak bych nejvic volil Avidy brzdy aj paky, to je jistota.

      0 0
    • Pekáček  

      Místo Sram 9.0 klidně 7.0 i páky, místo XT se koukni na LX, nový už nemá pantograf. Já používám čelisti Avid Arch Rival s tříbodovým pantografem a jsem pohoda. Alespoň nemám problém s pískáním přední brzdy jako brácha u LX a XT, obojí pantograf. Jo a páky mám stříbrný Sram 7.0, nejsou nejtužší, ale drží druhej rok bez vůlí a s účinností (špalky Kool-stop) jsem spokojenej.

      0 0
      • jan.bohac  

        ted jsem koukal na ceny a sram7 vyjde komplet paky+celisti/predni +zadni na 1840, sram9 3100, avit 4900. nevim jestli nekoupit rovnou komplet sram7. cena je rozhodne nejnizsi a zajimalo by me , jestli bych poznal takovy rozdil jako je rozdil penez.

        0 0
        • Pekáček  

          Myslím, že mezi 7.0 a 9.0 (X7 a X9) rozdíly nepoznáš. Třeba na přehazkách jde hlavně o kolečka na valivých ložiskách a vnitřní vodítko je z hliníku místo oceli. Shifty maj jinej tvar otočných rukojetí a hezčí sklíčka. Brzdový páky se liší jen barvou a čelisti 9.0 maj špalky Kool-stop. Lepší mít sedmičku a špalky si dokoupit.

          0 0
          • jan.bohac  

            asi koupim paky s9 a celisti s7. myslim, ze je to idealni kombinace a neprijde zase na tolik penez.

            0 0
            • jan.bohac  

              no za tu petistovku navic to asi nestoji, koupim komplet sedmicku. jinak diky za radu :-)

              0 0
              • Pekáček  

                Není zač.

                0 0
                • jan.bohac  

                  jeste jeden dulezity dotaz!!! ja nemam otocne razeni ale shimano deore. neni sram optimalizovany pro grip shift???????

                  0 0
                  • Pekáček  

                    Páky Shimano taky chodí s Gripšftem, ale raději a? se vyjádří někdo, kdo to tak vozí. Záleží hodně na tom, jak se to namontuje.

                    0 0
                  • Daf  

                    To bych nezkousel. Minimalne to bude vypadat blbe :) Ono totiz paky sramu maji dost sirokou objimku na riditka. Gripshift, nebo i nove packove razeni Sramu se montuje bliz ke gripu pred brzdovou paku. Shimano razeni se montuje az za brzdovou paku no a tam bude nejspis vadit ta siroka objimka sramacke paky. Ja bych koupil radeji paky od Avidu, nebo Shimano a nebo proste nejake paky tohoto typu.

                    0 0
                    • Pá-dlista1  

                      Gripshift urcite, ale i packy SRAM pred brzdovou paku? Ani pri nejlepsi vuli jsem ho tam nedostal.

                      0 0
                      • Daf  

                        Mas pravdu mel jsem pocit ze jsem to nekde videl obracene. Jo a taky jsem ted koukal na ty novejsi sramacke paky uz maji i tenci tu objimku takze si snad budou rozumet i s tim deorkem.

                        0 0
              • JJ  

                Celisti sou stejny, ale 9.0 ma cartridge spalky

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  Kdyz si je koupi novy treba od Alhonga rozhodne ho nebudou stat 500Kc cenoveho rozdilu.

                  0 0
    • Mamut  

      Pred 3.5 rokmi som vymenil brzdy Sram 7.0 za LX-ka a bola to PODSTATNA zmena k lepsiemu. Pokial viem, tak 7.0 sa odvtedy nijak nezmenili, LX prisli o paral. ale XT ho maju.

      0 0
      • Pekáček  

        Hm, já mám na zimáku komplet brždění Sram 5.0 s Kool-stopama a ráfky Remerx Country a nevidím rozdíl v účinnosti oproti kombinaci páky Sram 7.0 a čelisti Avid Arch Rival se stejnýma špalkama, i bráchovo LX a XT (až na to že pískaj přední brzdy) nejsou lepší. Jaký jsi používal špalky? Jinak XT brzdy teď vypadaj jako loňský LX a ty se viklaj dost (nemít pružinky v paraleogramu tak nevím nevím).

        0 0
        • Pá-dlista1  

          Tak zrovna tvoji zimni kombinaci bych videl jako uuuplne nejhorsi a podle me to snad nemuze ani zastavit :) Pruzici paky, celisti dobry az na to zpracovani a trochu se rozpadaj:(, cerny koolstopy nebrzdej nic moc a na remerxech rafkach mi to vzdycky brzdilo hur nez na Mavicu.

          0 0
          • Pekáček  

            Zatím jsem zastavil když jsem potřeboval :o) Šedý 5.0 páky jsou oproti stříbrnejm 7.0 tuhý. Ano, čelisti se ti rozpadnou:

            1. při montáži se daj bez nářadí rozdělat i složit.
            2. pokud zapomeneš dát na čepy imbusy. Jiná brzda ti upadne celá, tahle postupně.
            3. používám dvojbarevný KS.
            4. Maviky mám teda postarší, zásadní rozdíl nevidím.

            Má-li někdo problém s účinností brzd, a? mačká gumový silič prstů :oD (já nemusím).

            0 0
            • Pá-dlista1  

              Ja to delam, ale od te doby co mam Hayes si asi budu muset koupit jeste jeden :(

              0 0
              • Pekáček  

                Hayes nebo gumovej kroužek? :o))

                0 0
              • jan.bohac  

                ja jsem stejne zmenil nazor. nasel jsem na netu celisti avit single digid 7 a paky avid speed dial 7 vsechno komplet za 4544+nejaky to postovny. takze jdu do toho, az je vyzjusim, tak sem napisu, jak to brzdi. doufam, ze budu jenom chvalit. zatim

                0 0
        • Mamut  

          Na Sramoch nejaky noname nieco cez 100 za 1 par. Na LX-kach „Bike positive“, co je vraj nejaky madarsky noname. Takze v podstate to iste. Tie madarske mam dodnes (cca 8000km) este stale tie iste kusy (kazetove) a vyzera to, ze este daju aj celu zimu. Su celkom tvrde a myslim, ze s inymy gumickami by brzdili este ovela lepsie. Len akosi uz silnejsie nepotrebujem.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.