• CZiko

    nemohli by jste mi popsat jednotlivé skoky? Jsem začátečník a různým slovlům jako je drop, lavice, atd. atd. nějak nerozumím :) Díky

    0 0
    •  

      Drop, no jak to říct česky propad? pád dolů?, lepší bude obrázek http://mtb.netbox.cz/photos.php3?…

      lavice je je vlastně odraz, pak je rovna placka ve vyši odrazu a dopad, prostě takovej lichoběžník no. Sem taky začátečník, ale bylo by dobrý upřesnit dotaz

      0 0
    • fousac  

      http://www.astral.freehosting.cz/bmxpanorama.jpg

      schvalne jestli se trefim, kdyztak me opravte…

      zleva po draze: postupak(?), dvojak (double), klopenka, dvojak, postupak, klopenka, lavice, roleta, klopenka, 2× dvojak, lavice, klopenka, roleta, postupak…

      0 0
      • CZiko  

        aha… já už to chápu… ovšem.. jaký je rozdíl mezi postupákem a dvojákem… vypadají skoro stejně…

        0 0
        • fousac  

          bych to videl zhruba takhle..

          dvojak ma uprostred „diru“ a oba ty hrby vicemene stejne vysoky, postupak nema „diru“ (nebo mozna malou) a ten druhej hrb je vetsi nez ten prvni…

          uvidime, co na to reknou odbornici… ;)

          0 0
          • CZiko  

            aha… teď když se na to dívám tak už je mi to jasný…

            0 0
            • CZiko  

              jo… mimochodem dáme anketní otázku: Který skok je podle vás nejtěžší? A který nejlechčí?

              0 0
              • TinkTink  

                No primo na tedle bikrosce je pro me kriticky ten dvojak po startu (nemyslim ten postupak…ten me bavi :) )…ale ten dvojak…to je pro me krize…od doby co jsem se na nem rozsekal jsem se na nej jeste neodhodlal :o))

                0 0
                • pitelboy  

                  nejtesi je salto vpred …

                  0 0
                  • Pá-dlista1  

                    Bych rekl, ze double flair taky nebude nic lehkyho.

                    0 0
                    • fousac  

                      a to je???