• Jane

    Nyní jezdím pláště Schwalbe Black Jack Light. Na předním kole je v pohodě, bohužel na zadním se mi začaly z pláště částečně vytrhávat jednotlivé figury vzorku na běhounu, navíc se z vrchní strany drolí. Mám na nich asi 1500 km. Potřebuju něco s extrémně dobrou životností, a to jak proti sjíždění, tak i nějakému drolení a vytrhávání vzorku apod. Dále nižší valivý odpor a hmotnost do 550 g. Zatím přemýšlím o plášti Kenda Kharisma Rear nebo WTB Nanoraptor 1,85/2,1. S od­stupem už stojí Hutchinson Python. Nic jinýho mi asi nepadlo do oka. Hlavně mě zřejmě zajímá ten Nanoraptor (kevlar), nebo? se tady psalo, že ten vzorek hodně vydrží a klidně se smířím s o něco horšími brzdnými vlastnostmi. Na druhý straně ta Kenda nevypadá taky špatně – až na tu cenu…

    0 0
    • MartinXC  

      Když se tí nelíbí Python, neboj se Nanoraptoru. A kdyby 1.85 kevlar – jeden prakticky nejetý se mi válí doma – za babku.

      0 0
    • biker007  

      A co takhle rubena:)))

      0 0
    • Daf  

      Ty nanoraprory jsou dobry plaste. Vydrzi dlouho, ale moc odolnej proti defektu neni. V tom je na tom hur nez Python. 2.1 v kevlaru vazi 520g.

      0 0
      • dave lister  

        nanoraptory mam 2.0 drat a vydrzi opravdu hodne. s defektama jsem problem nemel, jediny byl cca 2,5 cm dlouhej rezavej hrebik skrz, ale tomu by asi neodolal zadny plast. pohodli slusny a na jizdni vlastnosti si pomalu zvykam…

        0 0
    • J.A.V.  

      Vozím Nanoraptory 1.85 kevlar (vpředu) a laser (vzadu) a nemůžu si je vynachválit. Pokud ten pláš? jezdíš tak jak je určenej – tedy XC, maratony je naprosto v pohodě a bez defektů, i celkem drží, hlavně je ale lehounkej a rychlej. V drsnějším terénu (takový spíš lehčí FR traily v Jizerkách) je náchylnější na defekt, v podstatě neodpustí chybu. Na to ale ten pláš? určenej není.

      0 0
    • filipes  

      Hodnoceni plastu je dost subjektivni. Treba podle me Nanoraptory klouzou, Trilobity od Rubeny mnohem lip drzej a navic jsou rychlejsi. Ale pokud je vydrz to hlavni… kolik prosim te najedes, ze potrebujes „extremni zivotnost“?

      0 0
    • McBlacky  

      myslim že na nanoraptoru jel Martinez pražský schody :-) jen bacha na ty defekty, je to něco za něco Schvalbe jsou super, ale těch 1500 vzadu je pro FF i RR tak max, a daj se zrakvit i dřív. Nejdéle ti vydrží vzadu Maxxis wormdrive, skoro navěky…

      0 0
    • Meesha  

      Co Z-maxy? Ty vydrzej dlouho, ale nevim jestli se dostanes na tu hmotnosti S WCS urcite, ale to bude zase jinde cena…

      0 0
    • Pekáček  

      Kharisma, no, já je moc nemusím, ale sponzor mi je pořád cpe (abych si nějaký Kendy koupil) :o) Já jsem pro Pythona, Air Light jsem z počátku roku jeden rozřízl a druhej 2× píchl (pomalý defekt, ale od tý doby nic, Drásal, Sudety a tak), ale nedrolí se jako Gold, proti jiným pláš?ům je pohodlnej, ale i dost velkej, při nevhodný kombinaci je to jako pěst na oko. Na bláto dávám dopředu Motoraptor 2,1" a ten je jen o malinko menší, skoro to není poznat.

      0 0
      • rb  

        Zkus IRC mythos,nějaké 3000 km.snesou,váha taky ujde,já jsem spokojen.

        0 0
    • MARIN  

      IRC Mythos 26×2,1 Contonental Explorer nebo Escape 26×2,1

      0 0
      • jpl  

        Na rychlejsi suchy trate davam Python- dobre vali a jeho hustej vzorek obstojne drzi, ve sjezdu se musi trochu ohlidat. Do drsnejsich podminek davam Continental Explorer – drzak, ale rychle odchazi (droli se , utrhavaj se vzorky). Co treba Michelin?

        0 0
    • gorgeous  

      Ty Kharismy mam. Malo se sjizdej, o droleni neni ani rec, maj malej odpor. Jsou bezva,ale kdyz prijedes z deste do nadrazni haly(pochopitelne s mokryma pneu), kde sou dlazdicky, to je pak drzka jako Prachatice:-)Takze na mokro jsou i lepsi…

      0 0
    • Kolík  

      Vzadu už jezdím jen Hutchinson – On The Rocks.

      0 0
      • McBlacky  

        je to ten co má asi 850gr?

        0 0
        • Kolík  

          Jo, ale taky dost vydrží.

          0 0
          • McBlacky  

            to je jasný s takovou váhou toho moc nenajedeš :-)

            0 0
            • lubos  

              Hehe :o)) Ale jinak to neni tak spatny. Obcas stridam dva bajky, jeden 410g rafek+100g duse+480g plast vs. 510g rafek+180g duse+750g plast (ted sice bezduse a 750g) a neni to tak spatny. Spis vadi mozna vetsi vaha bajku o nejake to kilo. Odjel jsem s tim 110km maraton, a nebylo to zas tak hrozny.

              0 0
              • Smazaný účet  

                No, ten pláš? je sice držák jak sviň, ale já ho na něco jinýho než na zimáka už použít nehodlám. Tak na nějaký courání v terénu. A v bahně se mi teda taky neosvědčil. Dycky se z něj udělala bakule která se za chvíli sotva vešla do rámu.

                0 0
    • Stax  

      Ja jazdim na zadnom kolese na H. Python airlite a som UPLNE spokojny. Do predu by som ho radsej nedaval ale vzadu mi vyhovuje… Ked viem jeho hmotnost vlastnosti a k tomu aj cenu za ktoru som kupil posledne 2 nie je o com. Samozrejme ale na suchom a „polosuchom“ povrchu.

      0 0
      • Stax  

        whops AirLight :)

        0 0
        • JFB  

          presne tak, vzadu je uplne skvelej! a s vydrzi vzorku ani problem nemam, u posledniho se driv roztrhal bok, ale i to po dooost dlouhy dobe. souhlasim i s tim, ze dopredu nee:-)

          0 0
    • Sonic  

      Schwalbe Racing Ralph. Mám na nich 1500 km a vzorek asi na půlce. Jsou to rychlé pláště. Jejich velká slabina je zatáčení v mokru. Váhově limit splňují. Mám drátovou verzi a jsem spokojen.

      0 0
      • McBlacky  

        tak to je asi docela šetříš, já mám na zadním 1800km a je zralej na výměnu, kromě toho když se ojede tak na půl vzorku, tak drasticky klesne jeho schopnost brzdit v sypkém terénu (polňačky, lesní cesty s jehličím,atd.). Jinak jsou moc dobrý, ale držáky to nejsou…

        0 0
        • Sonic  

          Půl les, půl silnice. Je pravda, že je docela šetřim. Z kopce nebrzdim a do kopce tlačim :-)

          0 0
          • McBlacky  

            no jasně já je krouhám jak to jen jde… to jsi měl jezdit jinou disciplínu, když z kopce nebrzdíš, a nahoru bys mohl jezdit lanovkou :-)

            0 0
            • Sonic  

              Při téhle disciplíně bych tu svoji plechovku rozlámal.

              0 0
    • Jane  

      Díky všem. Dnes jsem si koupila zase toho Black Jacka v Lightu. Před půl rokem jsem za něj platila 750 Kč, nyní mě stál asi 580 Kč, takže to pak je jiná. Doufám, že mi ten původní vzadu tak ještě 500 – 1000 km vydrží – bylo by fajn na něm odjezdit nějaký kilometříky v zimě…

      0 0
      • radek z BF  

        kdepak je mají? :-)

        0 0
        • McBlacky  

          já ho viděl na jiřího z P v Praze, ale nevím jetli drát nebo kevlar, obecně tam mají jak RR, FF, SJ, FA, BJ tedy skoro komplet schwalbe…

          0 0
        • Jane  

          V Brně – Černovicích.

          0 0
          • radek z BF  

            můžeš napsat adresu, pls? :-) vím jen, kde je blázinec, a kdysi dávno jsem tam bydlel :-)

            0 0
            • Santus  

              Asi je to tato adres Martin Svestka,Vinohradska 76, je to az za staryma Cernovicema vzadu,jak jsou prumyslovy podniky a sklady.www.se­gura.cz

              0 0
    • lubos  

      Co IRC Serac ?

      0 0
      • pitelboy  

        a co rikate na plaste bontrager ?

        0 0
      • McBlacky  

        a víš že nakonec jo, ale trvalo mi to 3500km než jsem se s tímhle kouskem 1,95 naučil, zatím drží rekord…

        0 0
      • Lister  

        Mám IRC Notos 2.1. Je to pořádný držák, žádný sprinter. Najeto přes 4000 a pořád se dá v pohodě jezdit. Ještě tak 1500 vydrží. Navíc za celou dobu ani jeden defekt.

        0 0
        • rb  

          Jak to děláš?Ja měl 1.95 a za nějakých 1500km byl v hajzlu.

          0 0
          • Lister  

            Nevím jak to dělá . Prostě jezdím. Nedokážu odhadnout jestli to může být tou větší šířkou. Snažím se ho šetřit, takže žádné brždění zablokovaným kolem, často měním přední za zadní. Asi 30% asfalt 70% terén. Mám tu nejlevnější drátěnou verzi.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.