• sun7dots

    Cau, na kole (kona cinder cone 2002) mam uz od koupe Marzocchi EXR a porad se mi ji nedari nastavit tak, aby brala i drobnejsi nerovnosti (aspon trosku:) ale nechodila na doraz. Bud je citlivejsi a chodi mi na doraz, a nebo je to zas jak kdybych mel pevnou.

    Zacal jsem tedy premyslet, ze bych upragnul vidlici. Strucne info – mam ve predu kotouc, jezdim spis XC, ale zadny chrti dostihy, obcas trosku blbneme v lese. Chtel bych aby to bralo aspon trochu i mensi nerovnosti a pritom mi to nechodilo na doraz. Kvuli ramu nemuzu jit vys nez na 80mm. Lock out by vubec nevadil.

    Napada Vas neco do ceho jit? (tak do deseti tisic) Nebo jsem tak neschopnej, ze ta EXR je v pohode a me to jenom nejde nastavit? Diky za odpovedi

    0 0
    • Pá-dlista1  

      Co treba ji nechat mekou a pridat olej, aby driv pritvrdila? Jinak jestli je to vduchovka, tak na ty stiznosti jsou. Takze pak hodit mekky pruziny a nechat vzduch na doladeni. Tohle neni suntour. To chodit musi :)

      0 0
    • wertigo  

      ja mam za to, ze 80mm je na vzduch straaasne malo, aspon teda u EXR. tam tu citlivost asi nikdy neudelas. takze mas 2 moznosti:

      • nekdo uz EXR predelal na 100mm a vice vzduchu=zlepseni citlivosti
      • vrazit tam pruziny
      0 0
      • sun7dots  

        Diky za odpovedi. Ta moznost s pruzinama mi nenapadlo. Na kolik by to tak prislo? Aby se mi nakonec nevyplatilo koupit novou:) Tadle mrska totiz zacina nejak blbnout, uz mi jednou vytek olej a obcas ujde prava noha…

        0 0
        • wertigo  

          pruziny sezenes do 500,– ale treba i za 350,– za obe. jestli ti uchazi vzduch tak mrkni na ten O-krouzek co je pod zatkou, nebo spatny ventilek, jinama to utikat snad ani nemuze.

          0 0
    • kwiko  

      Ja som to riešil pred rokom, zodvihol som ju na 100 a nalial 5W olej a som veľmi spokojný. Skúšal som aj da? tam pružiny červené (stredne?) zo Z3 100 aj so zátkami(musel som ich trocha upravi?), ale bolo to strašne tvrdé, asi na 100kg chlapa.(mam 73kg :o)

      Podľa mňa ideálny tunning je vloži? namiesto 2cm podložky a pružiny jednu cca 4cm dlhu pružinu (je to tam aby vidla nekopala pri návrate, čo zvykne pri redšom oleji), dosiahneš tak zdvih založený na dåžke a tuhosti danej neg. pružiny a hlavne lepšiu citlivos? pri malých nerovnostiach.

      Problém je rozobra? ten plastovo-kovovy „piest“. Závit je zalepený nejakým epoxidom. Mne sa podarilo odlepi? len jednu „nohu“ tak som iba odstránil tie 2cm plastové podložky čo znižujú zdvih a zatiaľ mi to stačí.

      Inak na ten rám montovali aj 10cm Vanila Fox… …a únik vzduchu može byt zle dotiahnutým telesom ventilu, zátkou…

      Ak nemáš dobrodružnú povahu tak konečné a elegantné riešenie je preda? túto a kúpi? normálnu mazošku:oD)).

      Nech žijú prasatá!

      0 0
      • metronom  

        Jaks vyndal ty 2cm podlozky? Ja sem je musel vystrihat.Mam rocnik 03 a zdalo se mi, ze to jinak nepujde. Ale ted ctu, zes tam dal delsi pruzinu.Nechtel sem to znicit.

        Jinak jak se ti podarilo vyresit regulaci tlumeni? Dosels k nakym zajimavym vysledkum?

        0 0
    • metronom  

      Jestli je to air, tak to jde predelat na 100mm. Ted to teda jeste testuju (mam 03), oleja sem dal doporucene 45mm pod korunkou a zatim jeste na doraz nesla.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.