• Pá-dlista1

    Zajímalo by me, kolik km jezdite denne (nebo jak casto) do prace. Jestli na silnici/biku, po silnici/terenem/cy­klostezce. V jakem rocnim obdobi nebo za jakeho pocasi. Jak to mate s oblekanim a uskladnenim kola. Nejaka casova, financni uspora. Projevuje se to na vasi kondici nebo psychice? Mate na to specialni kolo nebo mate jenom jedno? Atd.

    0 0
    • Vojtíšek  

      Nejsi Ty najednou nějakej zvědavej ?? :-))

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Abych mohl delat brouka sáčka musim nejdriv ty informace nekde nasosat :) Uvazuju o dojizdeni na kole a tak me zajima jestli jsou s tim spojene nejake dalsi veci, ktere si zatim neuvedomuju (treba jestli to vubec zvladnu :)

        0 0
        • RomanH  

          No treba sprcha – do prace to mam sice jen asi 10 km, ale je to zhruba 2km z kopce, pak rovina a pak 2km do kopce, takze pokud nechces sedet v praci spocenej, tak to bez sprchy moc nejde.

          0 0
        • Honza z H  

          Rozhodně to chce kolo specielně do práce, jsou pro to 3 důvody.

          1. Nesmí lákat zloděje (starší odřený rám a sada starších funkčních komponentů)
          2. Údržba na tomto kole je přeci jen jiná než na kole pro maraton.
          3. Nosič je dobrý když musíš najednou něco odvést.

          Sprcha není nutná, když nepracuješ na Sněžce, ale omezuje Tě to, když chceš i potrénovat cestou do práce. Hadry ale převlíkám. A ta finanční úspora – snad když dojíždíš staré řetězy.

          0 0
    • munro  

      Do práce to mám asi 25 minut příměstským a městským terénem – nefrekventované zastrčené ulice, vyšlapané stezky, cyklotrasa přes park, příjezdový cesty ke garážím – zkrátka takovej městskej mix. Jezdím asi 2–3 týdně v teplejší polovině roku. Civil obleceni si vezu většinou ssebou v batohu, kolo si nechávám přímo vedle stolu v kanclu – mám jen jedno (bike), tak proto. Když moc lije, nejedu. Přínos vidím jasně psychický, jezdím hodně brzo ráno, nemusím se mačkat v busu a tramvaji, proberu se a naopak po cestě domů vyčistím hlavu. Fyzický přínos to más nad jen po cestě domů, když si to prodloužím a potrénuju (do práce jezdím pomalu, nechci se zpotit)

      0 0
      • aku  

        Zajimave. Mam to uplne stejne, ale v praci mam i sprchu. A Obleceni (tricko + sustaky) mi visi v praci. Jako programator nastesti nemusim vypadat reprezentativne.

        0 0
    • MartinX  

      Mám jenom bika a do práce jezdívám cca jednou týdně, abych trochu najel km. Mám to 52 km do rachoty po staré poděbradské do centra Prahy a zpátky 54 km svištím po labské stezce (light terén), což si víc užiju. Hadry na převlečení mám v práci v kamrlíku, kam strkám kolo – sklad kancelářských potřeb. Vloni jsem jezdil celkem pravidelně. Letos se také chystám zahájit opožděnou dojížděcí sezonu! Časově to mám trochu delší než vlakem, ale alespoň zatrénuju. Navíc je to pohoda valit odpoledne dom a sluníčko sluní… :-)

      0 0
    • notakale  

      ja jezdim kazdy den do skoly na svoji silnicce cca 2 kilometry :)

      0 0
      • preacher  

        …a časová úspora?

        0 0
        • Daum  

          jezdim podobnej usek – kdyz jdu pozde, tak zkratim dojezd z patnacti na pet minut i s pripoutanim ko­la.

          0 0
          • preacher  

            To jsem chtěl slyšet:-))) Na základní škole jsem to měl do školy asi 1,5 km a otec mi říkával: jen si pospi dokud můžeš, jak začneš dojíždět do školy a potom do práce tak už se nikdy nevyspíš. Proto jsem vstával až 7:45 a jezdil na Favoritu. A měl pravdu:-)))

            0 0
        • notakale  

          nevim na kolik jsem ty 2km odhadl, ale pesky to mam 30 minut a na kole tak 7 (kdyz mam stesti na krizovatkach). Horsi je kdyz jdu ze skoly v 10 hodin, kdy je tma a ja samozrejme nebudu svoji silnicku zatezovat nakyma svetlama :) tak to si jedu pomalu po chodnicku nebo parcikem :)

          0 0
        • drtyc  

          brno. 4km.

          prazdninovy provoz na silnicich cili jako zbytek roku.

          prazdninove casy mhd, takze kolo vitezi. ty 4km mam po rovince a z kopce smerem do prace, takze neni co resit a zpatky se aspon odreaguju a upustim stresem vygenerovane agresivite ;-)

          0 0
    • dalimil  

      po odstěhování do z Prahy do Jesenice se to natáhlo na 25km,30% lesem polem nepolem a zvyšok po asfaltové cyklocestě ( 10% silnice ).Většinou po rovince.Ale je to už trochu štreka a tak si to ráno musím dlouho rozmejšlet než vyjedu :-(

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Byl bych na tom asi stejne, ale jeste bych musel koupit nejaky dojizdeci kolo, tagze proto o tom tolik premejslim. Ani nevim jestli silnicku nebo XC. Na silnici se mi moc nechce, ale zase je to rychlejsi a asi i kratsi.

        0 0
        • onegear  

          Chces-li jezdit bez ohledu na pocasi zapomen na frajerinu a dej blatniky.

          0 0
          • aku  

            A s tim bych nesouhlasil ;). Dneska rano sem vyjel bez deste a pak to tak spadlo, ze i navzdory blatnikum sem to otocil, prevlikl do sucheho a mazal na autobus.

            0 0
            • Mustafa  

              Blatniky jsou prima vec.Pred 14-ti dny jsem svistel lesem z prace.Najednou „plesk“ na holen (mel jsem kratasy),kouknu arikam si „***** to je ale prilnavy blaticko“.Po chvili me docela zarazil odstin…(modri jiz vedi)…no nevim jestli zalezi na tom jestli to bylo psi,lidsky nebo od neceho jinyho.Pul hodiny jsem si lestil nohu lopuchem.Koupil jsem blatniky a dva dny jsem je poctive vozil.Ted koukam vic na cestu (pred tim jsem se vic kochal) a blatniky nasazuji podle pocasi.

              0 0
      • Zodiax  

        Muzes trosku priblizit kudy presne to jezdis? Budu se ted taky stehovat z Prahy do Jesenice (K rybniku) a zatim mam ty trasy jenom v hlave, takze si rad necham poradit. Videl bych to bud pres Krcak nebo Pruhonice nebo Tocnou, zpatky pak neco delsiho pres Davli a Jilove ;)

        0 0
        • sun7dots  

          Jo taky by me zajimalo kudy z ty Jesenice jezdis. Hlavni se vyhnes uplne?

          0 0
          • dalimil  

            teď jsem našel dotaz :-),odpověď je v threadu Jesenice u Prahy

            0 0
    • Pietro  

      Mam to do prace po asfaltu 16 Km terenem je to 19 Km, jezdim dle pocasi a zatim jen v teplem obdobi. Do prace to mydlim nejcasteji po asfaltu ale hned v meste to stacim do parku na cyklostezku ten provoz mi leze na nervy. Zpet domu mam trasu takovou ze v podstate jen trikrat prejedu hlevni cestu a zbytek jsou ulicky bez provozu, stezky a teren (celkem mam dve trasy terenem). Casove to do prace vychazi nastejno s MHD, cestu domu pokud mam cas si vychutnam a nekdy i protahnu. Co se tyce obleceni tak jeste loni jsem ho tahal sebou, ale letos mam veci v praci i boty (ty zabraly v baglu vzdy nejvic mista), dulezita je v praci sprcha (jak uz je vyse psano), misto kde si mezes nechat ushnout spocene veci treba na balkone a nejaky ten kumbal na kolo. Uspory no nevim to spis chapu jako psichyckou vzpruhu protoze si mesicni jizdenku na MHD stejne kupuju kvuli dnum kdy nemuzu na kole nebo je hnusne, a kdyz jedu a protahnu to tak se jeste stavim na jontak. Kondice se lepsi den za dnem. Kolo mam jen jedno, stejne jako zenu a syna. Takze pro me je jet na kole do prace nekdy jedina moznost se na kolo pres tyden dostat. Mnoho stastnych kilaku do a z prace.

      0 0
      • jizby  

        Až na detaily souhlas, napsals to za mě. Jezdím 13/18 km. Jen tu sprchu nepoužívám. Hlavní je neprodukovat kyselinu mléčnou :-) což znamená nehonit se. A pak stačí vychladnout a je to ok. Dále -nerad tahám něco na zádech, bez batohu se cítím volněji, je to lepší i kvůli pocení. Osvědčila se mi brašna na nosiči.
        Dojíždění je pro mě hlavní zdroj objemů, takže vliv na kondici velmi výrazný. Jinak není čas…

        0 0
      • Blabas  

        Taky pro mě často bývají cesty do práce jediná možnost, jak se projet. Děti dvě.

        0 0
    • fousac  

      do prace jezdim na biku skoro denne celorocne… mam to asi 650 metru skrz sidliste.. casova uspora cca 2 minuty oproti chuzi… obleceni neresim, stejne hned v praci navlikam monterky… rozhodne ranni (i kdyz kratka) jizda me probere mnohem vic nez chuze a hned z prace muzu valit na vyjizdky..

      0 0
      • RomanP  

        …těch 650m ti závidím, já se do práce táhnu 820m :-) Jinak ale na biku nejezdím. Myslím, že to nemá cenu sundavat ze zdi, mám to po minimálně používaný silnici, totální rovinka (jak ve smyslu stoupání, tak i zatáček). Sprcha by byla a vedle stolu bike mít můžu. Ani ráno mě nikdo nehoní a tak chodím do práce okolo půl devátý, chodím pěšky, myslím že ani časově by se to s tou sprchou a převlíknutím nevyplatilo a jezdit to v džínách, to asi ne. Pokud je hezky a já vypadnu tak v půl třetí, za 10 minut jsem doma a odtamtud můžu na projížďku vyrazit. Než se firma přestěhovala, měl jsem to asi 6km, to jsem občas jezdil.

        0 0
        • pegal  

          Tak takhle bych se chtel jednou mit. do prace v pul devaty a vo pul treti jit domu. :)

          0 0
          • chobot  

            tomu se rika detska pracovni doba :))

            0 0
          • RomanP  

            :-) dvakrát v tejdnu tam většinou zůstávám do půl pátý, aby se neřeklo, jde o to, jak svojí práci stíhám.

            0 0
        • fousac  

          ja sem za vodou v tomhle smeru… ;)

          jakozto delnicke povolani mam hafo prostoru, kde parkovat (rozvodna VN/NN – cizim zakaz vstupu:), dilnu pro libovolnou udrzbu, upravy a opravy… (a kovoobrabece a svarece a ruzner dalsi specialitky k dispozici) po dohode se sefem muzu vyuzivat dilnu kdykoliv i mimo pracovni dobu.. ;)

          akorat me sef obcas prudi, ze mam kolo spinavy a da mi prikazem ho v pracovni dobe umejt.. :D (nekecam)

          no a v 15:00 (nebo i driv, podle potreby) padla a hura rovnou do lesu (3km na brdy)…

          sprchu mam vlastni.. ;)

          P.S. update: od minule mi pribyla silnicka.. ;)

          0 0
          • pegal  

            To ja v praci i nekdy nocuju… Jednou jsem tu byl i tri dny vtahu

            0 0
            • fousac  

              to ja si v praci taky schrupnu, ale jenom v pracovni dobe.. ;)))

              nelepsi je to pres zimu, to si clovek zaleze do parniho vymeniku, prijemnejch 70st.C.. akorat to probuzeni, to bejva dost sileny..

              0 0
              • pegal  

                Jenze ja si neschrupnu!!! Ja pracuju!!! :(

                0 0
                • fousac  

                  ale to je tvuj problem.. do toho me netahej.. :))))

                  sem taky vcera pracoval.. prehazet lopatou 7 tun betonu.. :( sme likvidovali odpadky.. ;)

                  0 0
          • mastihuba  

            Tady už jen chybí příplatky od zaměstnavatele za ekologickou dopravu do zaměstnání. :))
            Vlhnou mi oči když si vzpomenu na leta ve fabrice a po obědě slova vedoucího zmiz já ti to štípnu.

            0 0
          • chobot  

            to me sef dneska centroval kolo,to byl panecku pohled pro Bohy.. ale jinak nase labina je taky jedna velka spravkarna kol :)

            0 0
          • RomanP  

            Já opravuju značkový počítače, tiskárny a tak, takže na servísku taky mám kde kolo mít, ale je to na projížďku moc málo, tak ho sem netahám

            0 0
    • Thomas  

      Snažím se jezít denně. Většinou jezdím už v únoru, ale pravidelně to vychází až tak od března. Končím v září. Do práce to mám 12,5km (po ránu úplně stačí:-)). Z práce si to většinou protáhnu přes lesy. Nejezdím akorát, když prší. Je to paráda. Člověk si pěkně vyčistí palici a přijede domu v pohodě:-)

      0 0
      • preacher  

        Přesně, je to po práci dobrý odreagování…

        0 0
      • Floydie  

        Jezdim taky kazdy den do prace cca 13km (Kolovraty-Hostivar) jedna cesta. Kolo krosove (ideal jako dopravni prostredek), 10% teren, zbytek silnice. Blatniky vezu kdyz je mokro, kdyz leje jedu vlakem. V praci mam sacko apod. na prevleceni nicmene stejne stale jezdim s batohem (naradi atd.) Sprchy v praci mame ale nevyuzivam je.

        0 0
    • kOmE  

      Já to mam asi 20km a na kole jsem tam asi 40 (mhdckem asi 90min) az 50minut ,podle toho jak se mi chce ,ale mam na nem 2,5 a 2,7 plaste takze to moc nejede uz vubec ne do kopce,ale nemusim se mackat v mhd a zpatky kdyz clovek nespecha,tak je to pohodicka.Parkuju si projistotu pred kanclem. Taky premyslim o dalsim kole ,asi nejaka silnicka ,ale jeste nevim.

      0 0
    • mastihuba  

      já jedu z dědiny přes Brno do další dědiny. cca 26–30km. Snažim se vyhnout provozu a tak jedu celkem cik cak přes jednosměrky cyklostezku a sídliště. Jelikož sou po cestě různý díry,rozkopaný silnice, vobrubníky atd. tak o siničce neuvažuju. Bez šatny a sprchy bych do toho nešel. Jezdim to tak 3× týdně, podle počasí a práce která je ten den na pořadě.

      0 0
      • rasto  

        da se i bez sprchy. 3 roky jsem se myl v umyvadle na zachode. kvuli tomuto konani jsem musel byt 1. v praci, abych nebyl nacapanej :-)

        0 0
    • gersa  

      Jezdim na kole skoro kazdy den na trase Pardubice – Chotusice, coz je cca 40km. Zacal jsem jezdit nekdy v puli brezna, kdy uz se to rano dalo zvladnout bez nasledku na zdravi. Podminkou je, aby teplota byla nad nulou a bylo aspon trochu sucho. Jezdim skoro kazdy den, pokud to pocasi a program v praci dovoli. Jinak jezdim autem, coz je asi o hodinu kratsi (Na kole to rano udelam za cca 1:35, vic ze sebe tak brzo, vyjizdim po pate, nevymacknu. Odpoledne uz je to lepci, to mam rekord 1:19). Cestou do prace me ceka jeden cca 1km dlouhy kopec, odmenou je mi asi po dalsich peti 3km dlouhy sjezd serpitanami. Jezdim hlavne po vedlejsich silnicich, kazdy usetreny kilometr se po ranu pocita, zpet uz to beru podle nalady. Jezdim na bajku, jelikoz jiny kolo zatim nemam. Silnicka se ale planuje. Sprcha je v praci samozrejme nutnost, kolo nechavam b budove na chodbe. Myslim, ze je to idealni trening, denne takto najedu >80km. Dost casto uz bych se normalne po praci na kolo nedostal, takhle to mam po prijezdu odbito. Jeste kdyby se mi chtelo po ranu lehceji vstavat :))

      0 0
    • preacher  

      Do práce jezdím asi 3 – 4× týdně, podle počasí. Mám to 28 km. Jedu z 50% po cyklostezce mezi vinohrady a zbytek silnice a město (Břeclav) – velmi lehký terén. Jezdím na horákovi (WTB Nano raptory takže se to dá). Cesta mi trvá cca 50 minut. O kolo v práci se nebojím, mám ho zamčené v archivu, tam celý den nikdo nevleze, venku ve stojanu (i když v areálu firmy) bych ho teda nikdy nenechal. V zimě a pozdě na podzim nejezdím. Časová úspora veškerá žádná, ale ten pocit ničím nevyvážíš. Se sprchou nemám problém, máme je na každém patře administrativní budovy. Je to dobrý, protože teď mě neláká vypadnout po příchodu z práce na kolo a manželka je spokojená a já taky:)))))) Tož tak…

      0 0
    • blue  

      po prestehovani to mam do prace na kole tak asi 10 minut, takze ani nevim, jestli se mi to vyplati… driv sem to mel 12 km tam, 12 zpatky, z kopce do centra a zpatky nahoru, to bylo celkem dobry, jenom pon case nuda, kdyz projedes vsechny moz ny varianty cest…

      tedka si to cestou z prace protahuju pres tocnou, aby to stalo aspon trochu za to…

      jinak v praci luxusni podminky, kolo mam v kanclu vedle myho, sprcha je samozrejmost, jinak bych nejezdil…

      co se tyka pocasi, pokud rano vylozene neleje, nebo nemam odpoledne nejakej program, kde by kolo prekazelo, tak se snazim jezdit, je to pohodlnejsi a rychlejsi, nez tramvaj :-)

      0 0
      • blue  

        jeste doplneni…

        financni uspora v mym pripade zadna, legitku MHD si kupuju tak jako tak, protoze ji vyuziju, spis naopak, ojizdim asi rychleji plaste po silnici (uvazuju o nejakym druhym, mestskym biku)

        jezdim v cyklistickym, v praci mam veci na prevleceni

        jezdim na biku po silnici, kdyz to trochu jde, tak nejakym parkem nebo cyklostezkou, i kdyz na trase Vrsovicky nadrazi-I.P.Pavlova tech moznosti vyhnout se provozu zas tolik neni

        0 0
    • Honzin  

      jezdim do prace na kole prakticky denne, mam to asi 3 km pres mesto. Driv jsem jezdil na bajku a daval jsem si ho do kanclu, pak jsem ale mel problemy se spravcem budovy a navic i s agresivnim zimnim posypem silnic tak ted jezdim na Liberte a nechavam ji pres den zamcenou ve stojanu pred barakem. Na posypovou sul kaslu, az se to kolo rozpadne, sezenu nekde za flasku Ferneta jiny. Casova uspora to je asi 10–15 min oproti MHD a hlavne jak uz bylo receno vyse se nemusim nikde mackat a vystupovat a nastupovat s davem!!! jezdim hlavne po silnici (cyklostezky v Plzni nejsou), ale uz to mam celkem vychytane takze o zivot jde jenom tak jednou mesicne. Co se tyce obleceni, jezdim v tom v cem delam, jenom si dycky gumickou stahnu dole nohavice abych si je nenamotal do retezu. Financni uspora to je, protoze nekupuju legitku na MHD.

      0 0
      • mastihuba  

        to znam lidi co to maji dál na nádraží. :-))

        0 0
        • Pá-dlista1  

          Ja chodim 2,5km na nadrazi pres mesto a pak jeste cca 1km z nadrazi do prace.

          0 0
          • kOmE  

            Takhle jsem ja chodival do skoly brrrr ,v zime to bylo super ,ale aspon se clovek po ranu probudí /:)

            0 0
          • mastihuba  

            a to uvažuješ o silničce? nebo to byl někdo jinej? to teda počitáš každou minutu co ušetříš.

            0 0
            • Pá-dlista1  

              Casove na tom budu stejne, spis hur (pri mych vykonech:). Nevim jestli jsi to dobre pochopil, ale ja jdu na vlak 2,5km pak cekam na zpozdenej vlak, jedu 25minut vlakem a pak jeste tlapu ten kilacek do prace. Takhle bych z postele vyrazil rovnou ke sve kancelarske zidly.

              0 0
    • Jenda  

      mam to do skoly 36.5 km (Kladno-Troja) jezdim kdyz je hezky tak 3× tydne (vic me boli nozicky:-) casova uspora minusova, teren nezajimavej jenze jinak bych se na kolo pres tyden nedostal. Jo kolo mam zamceny v laborce a sprchy mame taky. Akorat ted dekan zakazal nosit kola do budovy tak sem mu napsal nasarnej mail a najednou narizeni zmizelo (i kdyz duvod udali uplne jinej:-) Jo jeste do skoly je to z kopce tak to je pohoda ale domu prevazne do tahu a jeste vetsinou proti vetru:-)

      0 0
      • Daum  

        Taky MFF? :) No, taky jsem napsal tomu typovy, co to narizeni vydal. Vlastne mi rek, ze si to kolo muzes zamykat do tech uschoven pro zamestnance, ze se to nepozna, kdo to tam ma schovany. Treba na Karlove je to v pohode, nevim jak v Troji, tam moc nejsem…

        0 0
        • Jenda  

          tomudle narizeni se totiz smal celej matfyz protoze resit neco co neni problemem je blbost. Dyt do trojy jezdi na kole asi 5 lidi a na karlov asi 2:-) no rposte ulet kterej si asi pan tajemnik nakonec uvedomil:-)

          0 0
    • Smazaný účet  

      Jezdim cca 15 km (jedna cesta) v Praze. Pulka je z kopce, pak prejezd Vltavy a druha pulka do kopce. Blbe je, ze kdyz je zima, tak rano strasne z kopce mrznu a pak se zase zpotim do kopce za rekou. Jezdim v obdobi kdy je svetlo a neni moc hnusne pocasi. Prumerne 2–3× tydne na starem pevnem biku. Kolo mam zamcene venku v arealu firmy. Na pracovisti je sprcha. Saty si nechavam v kanclu. Casova uspora je dana tim, ze v dobe kdy jedu do prace maj autobusy dlouhe intervaly. Jizdni cas je asi stejny.

      0 0
    • rasto  

      Kladno-Praha. 30km. denne, celorocne (krome ledu a deste). a krome dnu, kdy parim. sprcha, satna zajistena. v satne na stridacku 5 kosil (pracuju na Prikopech). jezdim svem starem ocelovem HT. s 100proc. slickama Rubena. parkovani zajisteno = povinnost zamestnavatele (zakonik prace). casova/ nakladova uspora skoro zadna – kolo hodne spotrebuje (jednorazovky typu retezu, hadru, bot, prileb, bryli atd). citim nabusenost. do schodu se mi vybiha jedna radost.

      0 0
      • mspalek  

        Kdysi jsem taky zkoušel jezdit z Kladna na Pankrác, ale kvůli situaci na silnicích jsem toho nechal. Jezdil jsem po karlovarský a přes Vypich na Plzeňskou pak přes vodu a od Výtoně nahoru na Pankrác. Kudy jezdíš?

        0 0
        • jfk  

          já jezdim na prahu 1 přes uhnoš? na červený újezd a pak přes hájek na břve a sobín, vyjedu v řepích u hornbachu a pokračuju přes vypich a ladronku (po cyklostezce) na strahov a po na hřebenkách na nám. kinských. dá se to docela dobře

          0 0
          • mspalek  

            Tak díky za radu, vypadá to, že cesta by byla vyřešená. Až do Sobína jsem to měl v úmyslu stejně, ale pak mi tam pořád vycházela ta Plzeňská a po tý se mi nechtělo. Jezdím po ní občas autem a tak vím, jak tam řidiči jezdí. No tak teď se ještě odhodlat a vyrazit!

            0 0
      • rasto  

        upgrade: zmenil jsem budovu (na zamestnavatele). ulice stejna. nyni pracuji na pracovisti bez sprchy :-( dalsi novinka (oproti 2 roky staremu zaznamu): po praci davam 60 (Smichov-Radotin-Cernosice-Dobrichovice-Karlik-Rudna-Jenec-KD). obcas to prolozim Tocnou.

        0 0
    • Vóca  

      Jezdím od dubna tak do začátku října, když neprší. Jezdím na silničce, ale po letošní zimně je trasa co jedím docela rozsekaná. Dávám tak dohromady starý Fávo a budu jezdit na něm(kola 32×630, nosič, blatníky a rovná řídítka). Jo a mám to do práce přesně 29,5 km. Kdybych se tam ale nemoh osprchovat tak bych nejezdil.

      0 0
      • RomanH  

        Kurna, kde vsichni ty sprchy v hokne berete ? Ja ji mel jenom kdysi v prvnim zamestnani, kdyz nase programatorska firma sidlila v najemnim dome (kancelare z bytu) a pak uz nikde – a to delam v docela prestizni firme se zahranicni ucasti a s pobockami po cele republice :o(

        0 0
        • Pá-dlista1  

          Presne. Pak jsme se prestehovali do reprezentativ­nejsich prostor a sprcha je tak mozna nekde ve sklepe a nevim vubec jestli funguje. Mozna kdyz makas nekde u pasu, tak se pak omejt musis. Tagze asi zmenim zamestnani :)

          0 0
        • blue  

          to musis mit sefa taky sportovce… treba takovyho, co si v poledne jede na dve hodky zabruslit a pak zase zpatky do prace :-)

          0 0
          • RomanH  

            On je, ale lyzar. Cyklistu se z nej snazim udelat – v loni si koupil Scotta a najel na nem kolem 2t km. Mame tady zachody pro telesne postizene, dve kuchynky s vybavou, ale sprcha porad nikde – a to do nej hucim uz rok, ze by to bylo fajn.

            0 0
        • jecnak  

          No tak po mensim nalehani v ramci prestavby bude konecne aspon 1 sprcha ve firme. Hura.

          0 0
    • Pytlik  

      jezdim tak ±7 km tam a 7 zpet. Mam dve skoro stejne dlouhe trasy, s ruznym profilem, bohuzel obe po silnicich. Jezdim na biku, silnicka na silnici ve meste je sebevrazda. Rano procitnu rychleji, odpoledne si trochu procistim hlavu. Pokousim se nespotit, ale v lete uz je to blby-musim do sprchy. Jinak uspora – oproti autu samozrejme +7 minut. MHD nejezdim, ale tam pocitam tak usporu tak 15 minut. Usetrim benzin, na sytic docela dost.

      0 0
    • senožrout  

      Jezdím do firmy takřka celoročně. Když nejsou hnusný mlžný inverze, příliš sněhu a když nemusím někam služebně autem do tramtárie. Můžu si vybrat. Jezdím tři trasy podle chuti. A)11km po vedlejší silnici- cca 20min (+10 min proti autu, –30min proti ČS(A)D a MHD/1cesta, cca +30Kč proti autu, cca +52Kč proti veř. dopravě/1cesta. Další trasy už pitvat nebudu. B)15km podél řeky, polňačka, stezka. C) 19km polňačka členitá, stezka, prědměstí. Práce-sprcha, ve skříňce oblek. Kolo do skladu (přístup máme 2), je tam pod zabezpečovačkou. Jezdím na MTB-hardtailu. Jestli koupím Blura tak do práce na něm jezdit nebudu, aby si mne někdo při opakovaný jízdě nevyčíhl. Spokojenost. Člověk se ráno pěkně probere a zpátky je to idylka :-). A ta prachy co ušetřím za dojíždění vždycky zase vrazím do kola :-).

      0 0
      • senožrout  

        :-) Těch +30 a +52 Kč je myšleno jako úspora neboli čistej vejvar :-)

        0 0
    • SELMIRA  

      Do práce po silnici přes jeden brdskej kopec nahoru a pak zas dolu a dole na vláček a vláčkem do Radotína a z Radotína eště bajkmo kus. To kvůliva času a tomu, že se nesmim moc zaprasit a zpotit, páč v práci musim beyt eležantní. Dá to asi 12 km a úspora to neni, páč za bika platim navíc dvacku. Ale stojí to za to, páč jet sockou neb na kole to je jinší kafe. Zlepšuje to náladu. MOC!

      S bike v práci problém neni. Máme skladovací kamrlíček. A když ten je obsazenej, tak můžu mít bika v kanclu. Šéfovi to neva.

      Šatičky a kabelku si vozim v ba?ůžku. :o) V práci provedu proměnu na sekretářku a po práci se zas převleču za bikerku, sbalim šatstvo a valim to z Práglu podél řeky. Když mě nehoní tma, hlad, počasí nebo něco podobného, tak si cestu vylepšuju, prodlužuju různě brdskym lesíkem a ták. Takže to dá +/- 35 km.

      Kolo specielní baňoše mám, ale stejnak většinou ráno sáhnu po machrbiku, páč ten je nesrovnatelně pohodlnější. Takže vlastně jezdim furt na tom jednom.

      Asi tak.

      0 0
    • chobot  

      nuuuuda,ja jezdim do hokny kazdej den chca nechca,kdyz je vedro nebo zima,kdyz chcije,rano i na nocni.jezdil jsem cca 16 km,ted se to zkrouhlo na polovinu od te doby co jsem se nastehoval ke sve nove druzce.takze zhruba 16 kilaku denne oproti puvodnim 32,ale aspon muzu dyl spat :-)

      0 0
      • gadzo  

        Ta vaše nová družka, ta vás jednou zničí!! Pokud si dřív nerozbijete hubu s vaší novou RST vidlí :-)

        0 0
    • P.B.  

      Ted je to o nicem, mam to jen 2,5 km a vnutili mi sluzebni auto, tak musim jezdit s nim. V minulym zamestnani to bylo jiny, bylo to 5 kilaku, kvuli cemuz se mi malokdy chtelo drazdit skodovenku, takze jsem jezdil busem nebo na kole. Vlastne kdyz jsem byl zdravej neprselo nebo rosnicky chcanec nehadali, jsem jezdil skoro denne. Na silnicce s batohem. Botky jsem mel stabilne v praci, hadry nekdy taky, kdyz ne tak v batohu. Bylo to pres jeden mirnej vrsek, tak jsem jezdil v klidu, abych se nespotil. Do sprchy jsem mohl, ale musel bych do satny mezi pracujici lid, coz se mi nechtelo a taky na to skoro nikdy nebyl cas, kazdych 5 min. navic v posteli je dobrych. Parkoval jsem dole v recepci a zamykal kolo k topeni. Mala firma – vsichni se znaj, vratny i sefstvo v pohode. Po rachote jsem si dal vzdycky aspon 30, ale vetsinou 50km okruh a vylozene mi to prospivalo. Jezdil jsem i v zime na zimaku (original favorit s blatniky), pokud nebylo min nez –5. To uz ve sjezdu neslo vydrzet. Rano se clovek pohybem lip probudi a je takovej vic v pohode. Financni uspora minimalni, ale zas jsem neco natrenoval, takze kondici to jednoznacne prospelo. Casove jsem rano usetril tak 5–10 min.

      0 0
      • chobot  

        a ty v praci nepracujes?pra­cujicim lidem myslis delniky,mezi ktery se nechces plest?ja jsem v podstate taky delnas,ale na kole jezdim a nas pan inzenyr taktez.maucta a neber to osobne,ja?

        0 0
        • P.B.  

          Tak jsem se spatne vyjadril, zaprve jsem byl linej tak daleko chodit, maj satnu o patro niz a je to trochu z ruky, za druhy zacinala sichta vsem stejne, takze tam tesne pred sichtou vysedavali a skoro vsichni hulili. Ac sam svatecni kurak se mi nechtelo prochazet do sprchy po sportovnim vykonu ovzdusim ne nepodobnym plny putyce. Vubec jsem to nemyslel tak, ze bych se nechtel plest mezi delniky, tridni rozdily mezi lidmi nehledam.

          0 0
    • martt  

      moja najmilsia jazdi tiez do roboty bikom kazdy den, ci prsi alebo nie, v zime, v lete. Tuto zimu to tusim vzdala iba dva dni, ked nebola schopna prerazit cez zaveje. Jedna cesta 10 km, denne okolo 30 km, rocne asi 5000 km (do roboty) plus este par tisic so mnou, s detmi a na pretekoch.

      Bike je Velamos ATB so silnym akumulatorovym halogenovym osvetlenim (celu zimu jazdi po tme ciastocne neosvetlenou hradzou).

      Najnovsie to chytilo aj dceru, takze casto jazdia spolu.

      0 0
    • Pekáček  

      Já jezdil 3 roky Hradec-Pardubice a popravde už mě to ke konci začalo docela vadit. Brzo vstávat, pozdě se vracet, v létě, v zimě, po tmě. Najel sem sice dost kiláků, ale myslím že úplně „jalových“. Teď si užívám že můžu jezdit kam chci a kdy chci a ne pořád to samý :o)

      0 0
      • .Jenik.1  

        Jezdim jen do 3.23 km vzdálený školy,ale pokud máme dílny,musim jet tak na tu šestou a poránu sem tak rozespalej,že mi to úplně stačí.Navíc tam mam kopec,syce neni moc dlouhej(asi 300m stoupání-vytáhnu maximálně těch cca 17km/h),ale pokud tam jdou zrovna lid(teda holky),nechci vypadat jako sračka,tak do toho šlápnu a mam to tak na 3 hohiny regenerace…

        0 0
    • Thidney  

      Jezdím cca 32km Hradešín (kopeček nad Úvalama) – Praha (Letná) a zpět cca 3× týdně, pokud nemrzne nebo neleje, jezdim na biku (jiný kolo nemám) a po silnici. Kolo v garážích ve stojanu, oblečení v batohu. Čas tam hodinu (jezdím v poledne) zpět hodinu dvacet (okolo půlnoci), když jsem moc urvanej z práce jedu kus vlakem. Úspory finanční ani časové nepozoruju. Na kondici se to projevuje trochu, na psychice více – cestou domů vytočím práci z hlavy, akorát jdu spát později.

      0 0
      • Bobor  

        Jezdím kombinaci kolo – auto asi 13km (Bystrc-Řečkovice)v Brně. Autem je to cca o 10 min rychlejší, ale kdybych to srovnal s MHD, tak na kole ušetřím 20 min. Jezdím březen až polovina listopadu 2 až 3× týdně na 6hod. ranní.Jinak odpolední, noční v poho celej týden

        0 0
        • Jester  

          Bystrc Reckovice, to je krasna trat, to nemusis skoro vubec po silnici.

          0 0
      • marhi  

        Žádná sláva, asi 2,5 km. Valím to na staré esce. Ten stroj váží 16kg. Má to blatníky a design nepodléhající módním vlivům. Jinak jezdím furt. Jen ty letošní závěje mě vůbec nebavily. Jedný limitující faktor je jestli nejsem po tahu. Když jsem ještě jak dělo jdu pěšky. Těch deset min. co to trvá se dá vydržet hodně.

        0 0
    • Lensik  

      Jezdim 29km Neratovice – Praha Olsany, cca 15× mesicne tam a zpatky po silnici, jezdim na horaku, doposud duben – rijen, letos to chci protahnout. Vzhledem k dojizdeni busem je to drazsi, casove to vyjde asi o 30 min dele. Zdravotne mi to zatim pomaha – zbavil jsem se problemu se zlucnikem a nadvahou, psychycky taky Fyzicky se zlepsuju, ale na KS musim trenovat navic. Bika davam do archivu, sprchu a skrinku v praci mam, obleceni na prevleceni si nechavam ve skrince, na vymenu si vozim v batohu, nebo autem.

      0 0
    • peetrys  

      15 km tam, 15 zpátky.Jezdím na biku(full) a je to v pohodě.Ráno tak, abych se příliš nezpotil-pak se jen opláchnu a převleču do trika a kra?asů(převlečení zůstává v práci).Dělám v rádiu, takže to se"slušným oblečením" neřeším.

      0 0
    • Thapsus  

      V Praze 1,6 km Spálená-Zlatnická a zpět.Celoročně­.Spotit se nestihnu,časová úspora(proti autu)minimálně půl hodiny.

      0 0
      • rasto  

        v desti a snehu mam hruzu z mokrych koleji :-( Ty jich mas po ceste skoro i dost…

        0 0
    • mosquito  

      Olomouc, student

      • mam starou ESKU s blatnikama, svetlem, kosikem vzadu na batoh, i krytem retezu
      • do skoly, do menzy, do skoly a domu – podle toho kam kolikrat to vychazi 15–20km
      • jezdim jen v teplejsich 6ti mesicich kazdy den (jinak MHD)
      • CAS = velka uspora, hlavne jedu kdy a kam chci
      • PENIZE = stejne jako MHD kdyz pocitam drobne opravy defektu, vymeny venecku ze zas.ane rozbitych cest
      • odpoledne si jeste dam tak 30km s XC na druhym kole
      0 0
      • Pá-dlista1  

        Na to pozor. U nas se s oblibou kradou zavazadla s kosiku vzadu na kole. Prijede k tobe auto a odjizdi s tvoji svacinou :)

        0 0
        • martt  

          to myslis ako for alebo sa to skutocne stalo?

          0 0
          • Pá-dlista1  

            V cerny kronice mistniho platku to ctu celkem casto. Stalo se to treba spoluzakovy na stredni. Tak se vydal na stihaci jizdu na starem favoritu za bilym Transitem. Hadej jak to dopadlo :) Prazdnou tasku snad nekdo nasel v prikope nebo jak to bylo.

            0 0
            • hydrant  

              hlavně jestli našli toho spolužáka :-)

              0 0
              • hydrant  

                ty jo, 2004 :-( tak nic no, už mlčím…

                jen ještě: do práce bych na kole rád, jsem z Hradce, za prací jezdím na venkov ( Pardubice ), bylo by to něco přes 20km tam + 20 zpět, taky sprchu tu máme novou ( to je absolut základ – nebo je základem Absolut ? ), ale musel bych převážet víc hadrů, v práci musím hrát divadlo většinou v kvádru a kravatě, často jedu autem někam do háje zelenýho a pak se ani nevracím do kanclu ale rovnou dom, takže takový složitý. A taky si myslím, jak psal Pekáček, že by se mi to začalo zajídat, stejná cesta, prostě vopruz. I když vlak či bus denodenně je asi taky dost otrava. Leda střídat a to jsem pak zas na začátku u těch hadrů a nakrémovanejch bot apod. :-( A dnes v 2005 jak teda jezdíš ?

                0 0
                • hydrant  

                  jsem to věděl, že ta odpověď bude dole sakra…

                  stěhování je taky řešení, ale mě do Perníkovic nikdo nedostane :-)

                  0 0
                  • Pá-dlista1  

                    Ja se taky stehoval do lepsi lokality na bikovani nikoliv za praci :))) No jezdim vlakem(+ pesky), na kole nebo autem. Zalezi na okolnostech.

                    0 0
    • marapara  

      Ráno jezdím 20 km po silnici do práce, odpoledne jedu přes les a najedu od 30ti do 50ti km na zpáteční cestě. Je to docela po rovině, lehčí zvlněný terén. Na kondici se to určitě projeví, postupně sleduju, jak se čas zkracuje a průměrná rychlost zvyšuje. Na začátku to jezdím kolem 45 minut, postupně až pod 40 minut. Jezdím na horáku, semislikový pláš?. Začínám jezdit většinou v dubnu, tak 2–3× týdně a končím v září. V zimě nejezdím.

      0 0
    • sraldo lattrinny  

      Jezdím skoro denně/mám několik tras dle počasí nejkratší je 24 km a nejdelší 50 km/převýšení cca 100/500m/vše na rozbytých okrskách, občas lesem po trase maratonu/časem jsem si vypiplal speciála s AL705 2×zesl/HMX1/Pla­tinum SPV/crossland/ Sedím 8 hodin na zadku u kompu a mou psychiku přímo blahodární vliv/v práci sprcha/kolo pod kamerou/prostě ráj na zemi o úspoře peněz a času nemůže být řeč. Sraldo.

      0 0
    • admin  

      Jezdim na biku silnicku nemam asi tak 5.5km. Nejezdim sem kazdej den, ale vzdy kdyz se rano premluvim :) V praci mam akorad nejaky triko a boty na prevleceni jinak do prace jedu pomalu abych se moc nezapotil (nemam tu sprchu). Vetsina cesty po asfaltu. Casove me to vyjde asi stejne jako sockou, ale muzu si jet kdy se me to hodi a usetrim 8kc za listek :)

      0 0
    • pegal  

      Kdyz pojedu na kole se rozhodnu az rano kdyz se probudim a to se mi kolikrat vubec nechce tak to vezmu busem, no ale kdyz mi ujede i posledni autobus tak na kole musim (nebo zavolam vedoucimu ze jsem zle nemocen :)). Mam to 7,12 km do prace a z prace to same. Jedna cesta me stoji 8 kc. Jezdim na mojim zavodnim kole pac jiny nemam, to znamena ze je bez blatniku a vseho moznyho, takze kdyz prsi nebo je mokro, do batohu pribalit obleceni navic a samozrejme boty v SPDckam chodit po firme nic moc. Kolo skladuju pod schodama tam kde manager chodi kourit. :) Jezdeni na kole do prace je docela dobry, je to takovy dobry rozjezd pred odpolednim svihem.

      Staci Ti to? :)

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Cekal jsem trochu rychlejsi reakci, ale rok neni zas tak spatny cas… kdyz uvazim kdo to pise :)

        0 0
        • pegal  

          Joj tak to sorry, ja si toho datumu nevsiml :) Tak co? Jake jsi z toho vyvodil dusledky, jezdis?

          0 0
          • Pá-dlista1  

            Jsem se mezitim stihnul i prestehovat :) Jezdim. Kdyz na to mam cas a chut… jednou uz jsem jel :)

            0 0
    • Mike22  

      Jezdím když neprší…a nemrzne, mam 3 trasy, 10, 25,37 km. Je to paráda -do práce přijedu pěkně rozdýchaný, sem tam hodím sprchu, je to zadarmo a ještě zlepším kondici něvadž jezdim přez beskydy. Oblekam se pěkně, pokud nemám vše od bláta z předešlého dne z lesa.Mam na to silnici z bazaru-ovšem suprovou. Jsem na tom bohužel závislý, a když musím jet autem tak mně to sere.

      0 0
    • Nikdo  

      Mam to asi 6 Km, jezdim kazdy vsedni den, pokud neni na silnici snih (pak jedu na bezkach). Jezdim v „pracovnich“ satech a sprchu nepotrebuju, protoze to mam do prace z kopce, tak se zapotim az cestou domu.
      Kolo mam Favorita Tempo – nelaka moc zlodeje (stal jen 3500Kc), dobre se na nem jezdi, ma dobre blatniky a do ramu se vejde velka brasna na velky tlusty zamek. Akorat jsem nedavno nasadil lepsi vypletena kola + sirsi pneumatiky (32). Casova i financni uspora oproti autobusu – velka. Zlepseni kondice – jen ze zacatku. Zlepseni psychicke pohody – 100%

      0 0
    • Vymi  

      sebehnu schody v baraku ujdu 200 metru a jsem v praci na to kolo proste nepotrebuji! :-)))))))) Staci??????

      0 0
    • Hanysek  

      Zacal jsem jezdit letos. Mam to asi 25km on way – Skvorec – Zelivskeho. Beru to ruzne zadem, takze to je docela v pohode projizdka. Ze starejch dilu jsem dal dohromady druhy kolo – bike, pevna vidle, crmo. Docela to odsejpa. Veci mam na prevleceni v praci. Kdyz jedu do prace autem, tak si vezmu novy na prevleceni a ty opotrebovany vezmu dom. Sprchu nastesti v praci mame. Kolo mam v kanclu. A snazim se to davat v prumeru 3× tydne.

      0 0
      • revish  

        Ja jezdim tak 10km denne z Orlove do Karvine. je to rychlejsi nez bus, akorat je po ranu dost kosa.

        0 0
      • Thidney  

        v kolik hodin vyjizdis? Bych se trerba nekdy pridal.

        0 0
        • Hanysek  

          Pozde. Vetsinou po 8h. V praci musim byt do 9:30. Ale nekdy mohu vyjet i drive.

          0 0
          • Thidney  

            to se teprv probouzim :-) jezdim az v poledne. Teoreticky bych mel byt v praci cca od puldruhy vrcim se mez devatou a pulnoci – jak je prace .-//

            0 0
            • Hanysek  

              Tak to se fakt asi na ceste s nejvetsi pravdepodobnosti nepotkame.:)

              0 0
    • PooLee  

      Ja jezdim prum. 45Km tydne. Ale na skladacce:)))

      0 0
    • borda  

      :-). mam to cca 1,8 km. jezdim na specilani „plecce“, pouze za pekneho pocasi. vetsinou jezdim v obleku. sprchy netreba, na tu vzdalenost se snespotim :-)

      0 0
    • universal33  

      jezdim trasu chomutov – most cca 25 km (zadem pres pesvice, brezno,hrabak) , kolo mam v kancelari, hadry na prevleceni v batohu, ted v lete je to pohoda, jezdim na MTB (bohuzel s plasti na downhill, ale nechce se mi je menit jsou nove), takze sice slapu jak blazen, ale mam pohodli, nazpatek moc nefofruju a vetsinou se zastavim i na jedno…takze parada.

      http://universal.vmoste.cz

      0 0
    • Glum  

      Denně, bez ohledu na počasí. Kdysi jsem za blbýho počasí nejezdil, ale rozhodovací proces po probuzení byl tak příšerný, že radši jedu vždycky a po ránu zbytečně neuvažuju. Celoročně, to znamená i v zimě, když je minus 15 a sněží (na takový dny se docela těším, to není nuda). Na druhou stranu jsou tak tři dny měsíčně kdy nejedu – když něco mám, nebo jdu v obleku, atd. Tam a zpátky je to 34 km, přes Prahu. Jezdím na biku (kdysi na silničce, ten bike je mnohem vhodnější). Jedu v cyklistickým (zpotím se jak prase, většinou), kolo mám v práci v zamčený zastřešený kolárně. V práci je pořadí mail, sprcha, kafe. Časová úspora proti MHD je denně asi 45 minut, finančně je to samozřejmě propad (celoroční MHD kupón mám stejně). Fyzicky? Snad jakýsi základ, nevím, chtělo by to kontrolní vzorek: sebe jezdícího tramvají a pak to porovnat (a kvůli statistice každýho aspoň šestkrát). Psychicky je to perfektní (i ty dny, kdy nestíhám v sportu nic jinýho, je tu aspoň těch 90 minut na kole). Navíc přijedu do práce, a jsem probuzenej, hned funguju, zlepšuje mi to náladu. Obráceně zase vyfoukám z hlavy pracovní záležitosti, domů to víc mastím. Přestože jedu blbým městem, většinou se na jízdu těším. Jedu silnicí/kousek terénem/kousek cyklostezkou, mám víc tras, obměňuju je. Co ještě? Jo: většinou užívám kolo č. dvě, občas i jedničku (v práci je kolárna naprosto bezpečná). Když mám něco vyřídit cestou a kolo mám někde chvíli zamknout, pak jedu radši na trojce (ta je teda už doooost amortizovaná).

      0 0
    • pos3k  

      no i kdyz je to strasi prispevek, tak proc neodpovedet ze? :-)

      Pokud mam bike v Pze (prevazne teple mesice :-), tak jezdim do „prace“ z koleje na Chodove do Dejvic (city teror) cca 40 km (tam i zpet). Asi tak 20/80 teren/silnice-stezka-chodnik).Casove to vyjde sviznou jizdou na cca 45 – 55 minut (zalezi na autech, semaforech a kondici). Trasu jsem uz nekam psal,do jineho prispevku. Pro porovnani s PID (bus a metro): cesta „sockou“ trva 40–45 minut. Kdyz je rano hnusne tak nejedu (nemam blatniky :-), kdyz se udela hnusne kdyz uz jsem v Dejvicich (leje a bleska se), tak jedu krtkem na Chodov, litacku vlastnim. Zkousel jsem i „usetrit“ na litacce a jezdit jenom kolmo, bohuzel ne vzdy je mozne jet na biku (kino, autobusove nadrazi, nakupy, spolecenske akce..) a po nejake dobe cvakani listku jsem opet pristoupil na ekonomickou verzi litacky. A to dokonce i kdyz kupuju jiz obcanskou (zatim 1150,– n a 1/4 roku). Bohuzel jako Ph.D.student v radnem dennim studiu, neprekrocic std. delku studia, nemam od 26 let narok na studentskou slevu (celkove pri studiu zadne vyhody zamestnance ani studenta). No ale zpet ke kolu. Jizdu si uzivam, trosku mi ji kazi auticka v centru, prevazuje vsak velke uspokojeni pri prijezdu do skoly a oddych pri prijezdu na kolej :-) Jelikoz jezdim ted std s Z-maxema tak by to nebylo abych se nenadrel, kondicka prijde doufam :-) Jako doktorand mam pro sebe celou novou technologickou halu na VSCHT, kde jsem sam, mam tu svoji operatorskou kukan (velinek), kam ukladam bike a nechavam susit veci u klimatizace­.O prostor tu neni nouze, je tu uz dost aparatur a furt je to tady poloprazdny. Sebe opecovavam ve sprse (cca 10 m od kukane), prevlikam se do laboratorniho obleceni. Kdyz jdu do prvniho patra na ustav za kolegama, tak je bajk pod 2 zamky, samotny vstup do skoly je na el.kartu, vychody jsou pod kamerama.

      ps: jestli to uz vyjde tak tu bike zitra mam…konecne

      0 0
      • Martyss  

        Nechci nijak rýpat, ale pokud razíš do školy MHD, nebojíš se o kolo na koleji? Imho celkem tě obdivuju, že studuješ za těchhle podmínek a za ty prachy,pokud tedy dostáváš stejně jako doktorant, kterého znám.

        0 0
        • pos3k  

          no na to ze se tu ted rozmohly od listopadu kradeze pocitacu docela strach je velkej, nejen o kolo a pocitac. Minulej rok (v lete) jsem mel 3 luzak s kamosem co tam nebyl, takze jsem tam byl sam, vedle na pokoji byl furt nekdo. Kolo bylo pod zamkem a s retezem. tenhle rok bydlim se spoluzakem z Mongolska a vedle je kolega z Afriky, vsichni pgs. Buba nejezdi do skoly pracuje tady na koleji, kamos casto taky nejede do Dejvic a je tu, takze kdyby bylo hnusne a ja tu mel kolo, tak tu nekdo je, kdyz tu nebude nikdo tak je kolo pod 2 zamkama plus pod retezem. Ke kradezim na koleji (notebooky a pc), se vyjadrilo vedeni, ze nechysta zmenu zamku (jiz nejsou pod „patentovou ochranou“) a vymena zamku a futer by byla dost nakladna (ted jsou jine investice, tak rekli ze je vyhodnejsi financne odskodnit postizene (no u me by to byla docela palka pc+bike)

          K penezum: financne prezivam jak to jde, spis to nejde, vydaje (kolej, jidlo, cestovne, uver) koliduji z prijmy. Dalo by se rict ze zivorim. Co delam me bavi, az budu v pracovnim pomeru, tak se mi to rychle vrati :-)

          0 0
          • Martyss  

            Imho ono by bylo taky celkem dobré kdyby byly paní ve vrátnici trošku důslednější. Aspoň teda u nás na Volze je to celkem katastrofa. Tak v polovině případů se mi tam podaří projít aniž by si mě všimla. By mě celkem zajímalo, co budou na vedení říkat až jim ukradené kolo a PC vyčíslíš na 70–80 kkč:-)

            0 0
            • pos3k  

              tak dneska jsem na sazave zaregistroval upozorneni na mnozici se kradeze, zamykat vse na 2 zapady. Dojde k vymene „generalniho“ klice, tak jsem zvedav co nas ceka…

              0 0
              • Martyss  

                Generální klíč?

                0 0
                • pos3k  

                  existuje univerzal, a ten nekdo slohnul v loni uklizecce, no uvidime taky z toho nejsem moudrej

                  0 0
                  • Martyss  

                    Hm, to je teda fajn..:-/…jediné, co mě uklidňuje je, že na koleji nemám vlastně nic cenného a aktuálně se tam přes týden od rána do večera drtím na zkoušky

                    0 0
    • rock  

      Do práce to mám 35 km nejkratší (asfaltovou) cestou a v práci není sprcha ⇒ ve všední den nepřipadá v úvahu. To už spíš když musím o víkendu (to je v práci prázdno), to vezmu do práce nejkratší cestou a zpátky si to pak užiju oklikou přes les – dohromady se to pak blíží ke stovce … a alespoň nemám takovou depresi, že sedím v hokně, místo abych byl venku …

      0 0
    • Luka  

      Tak ja ted jeste nedojizdim, ale brzo me to ceka, stehuju se jak ja, tak i firma… bude to cca 20tam a 20zpet, podle trasy a chuti… zatim mam idealy, ale uvidime. Jelikoz jsme mala firma a kupujeme rodiny dum s nekolika koupelnama, tak sprcha bude :)

      0 0
      • Luka  

        Tak uspesne prestehovano… davam si denne 22km jen cestou do a z prace. vyuzivam to aspon tak, ze jezdim na tepak a pak jsem tak akorat rozjeta na nejakej delsi vylet, doma naberu muze a vyrazime na bike spolu…

        0 0
    • dada  

      5.7km trosku to objizdim takze nejdriv mezi barakama pak silnicka na kraji mesta a za 11minut sem v praci je to vlastne z kopce, ten prvni kopec je trosku adrenalin, merim dycky maximalku-tak kolem 60…a ten druhej je zas jednosmerka samo v protismeru. Takze do prace prijedu vyradenej, vyfoukanej a nezpocenej. I kdyby tak mam sprchu a prevlikam se do bilyho. Takze naprostej veget a hlavne po praci rovnou na kolo a pivko a kolo a pivko…proste veget. V zime a na podzim ale autem – stejny cas a asi i naklady.

      0 0
    • Doktor  

      13km do práce na biku,když nemam školu,vždy,nyní v průměru 3 krat do tydnevč.soboty­.Dělam v jednom shopu mechanika a občas prodávam.

      0 0
    • Doktor  

      Vlastně 26Km.zpět jedu taky na biku:_)))

      0 0
    • skibob  

      Asi 3 x týdně mimo zimu a deštivého počasí, 11 km. Do práce po asfaltu cca 25 min. do mírného stoupání. Mívám často husí kůži ze sil. provozu, jenže kdo by jel v 6 ráno oklikama po stezkách do práce, že? Sprcha, pak do tesilek s kravatou. Z práce obvykle po lesních a cykl. stezkách a po části trasy Silesie. Je to oddech a vyčistí to hlavu. Jezdím furt s batohem, vozím si čisté košile a nealko. Úspora času spočívá v možnosti spojení návratu z rachoty s projížďkou. Zamezím tím i brblání mojí Kukuřice, když odjíždím z domu do lesa. Je to prima na kondici a prdel je stále zvyklá na sedlo. Se_e mě jenom to převážení teplých hader z chladného rána po práci v batohu domů.

      0 0
    • Medunka  

      Ja to mam 5,45 km z kopce do prace, vubec se nezapotim, takze je to v klidu. Ale je to centrem a po frekventovanych silnicich a na zpatek cca 4,5 km do kopce. Usetrim 40 kc za tramvaj, pokud bych si kupovala listky a cca 30 minut casu :-) Kölo v praci hodim na dvur, tam mi ho ochranka pohlida :-) A jezdim normalne v dresiku a prilbicce :-) Na kondicce se to projevuje, ten kopec jsem schopna vyjet daleko drive nez predtim :-) a diky tomu mam z toho dobrej pocit :-) Spatnu mam z neohleduplnych ridicu :-(

      0 0
      • wraftler  

        hm to je sranda, preco su tie vzdialenosti rozne?

        0 0
        • hydrant  

          že jsou vzdálenosti rozdílný, to chápu, ale nejde mi na rozum, že kratší je to do kopce. Já, když jedu do kopce, tak mi to totiž přijde vždycky delší :o)

          0 0
    • Manas  

      Ja do prace jedu metrem – preci jen z Kobylis na Chodov je to trochu dal. V praci prdlajs a ne sprchy a kolo taky neni kam dat (do prace je nutna kosile + kravata + kalhoty tak se neni cemu divit). Vymyslel jsem si jezdeni do bytu v Praze na silnici – 63km: Loucen u Nymburka – pres Brandys – Kobylisy. Celkem projizdka ale je to vetsi adrenalin nez sjezd … auta nedaj pokoj. Akorat po Spindlu tak nak zatim nemuzu jezdit, no … jednou rukou neuridim :-) Kondice byla znat a prijemne prekvapila – druhy den zadnej problem.

      0 0
    • Mandoš  

      Já jezdím do práce 3km a v práci jej dávám do skladu, kde je plno krámů co se nevejde na obchod. Pak se převlíkámze sportovního do civilu. Občas je tam nutné ve skladu něco vyzvednout, tak jsem jako na trních, jestli mi jej někdo nepoškrábe. Jinde není kde dát, ale zas tak si nestěžuji, protože občas můžu se ve skladu zašít a leštit kolo :o)…ale pssst

      0 0
    • Vojtíšek  

      13,2 km bikem – cca 80% terén (pole,šotolina,les) a 20% silnice+asfaltové cyklostezky na trati 1,1 km kopec s průměrným stoupáním 10% Dávám to za 29–35 minut dle nálady směrem do práce (celkově klesání) a za cca 40–48 minut z práce (celkově stoupání a hlavně vždy proti větru)

      0 0
    • 0v0ce  

      20Km tam i zpet rano ve 4:00 odpoledne v 16:00. Vetsinou se odpoledne jeste cestou zpet projedu no tydne me to hodi tak 130 Km jak gdy. Zatim jsem otrlej a jezdim za kazdeho pocasi, ale obcasne ranni deste me davaji zabrat.

      0 0
      • chobot  

        to musíš být v hokně tak o půl pátý, to seš teda vostřák :))

        0 0
    • potentilla  

      Ahoj, ja jsem ted pres leto zacla jezdit trasu Jinonice-Vrsovice, cca 17 km na krosu. Jezdim do prace na kole, protoze po praci uz na nej nemam cas. Snazim se jezdit po cyklostezkach, ale ty jsou v Praze dost mizerne – prerusovane nebo neoznacene, vedene na chodniku spolecne s chodcema..

      0 0
    • Elwar  

      Do práce 2 km městem. Jezdím stále pozdě, takže sprintuju po rovině nejkratší trasou. Sesedám až u dveří serverovny, kde bajk schovávám. Spotit se nestihnu. Domů cyklostezkou 4 km podle řeky. Jezdím na MTB, vždy s batohem v riflích nebo kra?asech. Odpoledne na stejném bajku brázdím Beskydy a Javorníky.

      0 0
      • Cejlon  

        Do práce jezdím z Malenovic do Otrokovic na Bahňák,po komunikacích druhé třídy převážně.Je to cca 7 km tam,ale nevím to přesně,páč nevozím palubní počítač.Kolo si nechávám za prosklenými dveřmi na schodišti u vstupu do firmy,svoje bidlo mám přímo naproti něj,takže na ho mám neustále na očích.Jezdím na biku,a pokud možno pořád,abych nemusel jezdit smradlavým,upo­ceným,pomalým,dra­hým,skleníkovým trajflem.Za jízdné,které bych zaplatil,se cestou do práce zastavuji pro svačinu v pekařství a kupuji si své oblíbené dobruotky.Po práci rychle jedu domů,najím se a vyrážím do lesa na biku,nebo s flintou a psem na lov.

        0 0
    • petryk  

      Jezdím skoro pořád, když to okolnosti a počasí dovolí. Oblečení a boty vezu s sebou v batohu, v práci kolo parkuju buď pod schodama (starší – hlídá mi to vrátnej) nebo přímo vedle stolu v kanclu (nový – nechci aby mi ho někdo zbytečně poškrábal). Přímo do práce je to asi 5,5 km přes město, ale jezdím ráno různý okruhy, abych nejezdil pořád stejně a něco najezdil (25–35 km). A určitě je to na kole lepší než městskou hromadnou – probudím se a většinou nejedu nasranej už do práce:)

      0 0
    • Charles  

      nakej moc zvedavej…

      dojizdim do prace denne asi tak 5km na biku po silnici a to tak ze celorocne – v prase z jarova do centra(prikopy). obleceni civil(na tu vzdalenost se nevyplati neco jinyho), pokad je teplo a hnusne kratasy a plastenku a prevlikam se, v zime na sebe taham nepropro oblecky. kolo mam vopreny vedle stolu vo zet. uspora casova (15min., tramvaji nejmin 2× tolik) a mozna financni(nemam salinkartu ale naklady na kolo) a projevy? na kondicce pochybuju, na psychice urcite – rychlejsi reakce, veci otrlost v doprave, lepsi probuzeni. a mam spec. pracovne-prazsky kolo

      0 0
    • Maara  

      necelý dvě minuty pěšky přes náměstí, netaham se kvůli tomu s kolem po schodech. 8-)

      0 0
    • kafac  

      Jezdim prakticky kazdej den, jakmile se prestanou solit silnice, krom dnu kdy hodne prsi. Jezdim na bajku 14km vetsinou po frekvetovanejch silnicich ve meste, z prace dam vetsinou nejakej kratsi svih (tak 40–70km) dle casu. Bajk mam v praci v kanclu, musim byt oblecenej v obleku, takze se prevlikam, sprcha samo sebou k dispozici Usetrim asi 1000,–Kc mesicne za naftu, a asi to stejny zase propiju po dojezdu do rodne visky v hospode :-)

      0 0
    • R.1  

      7 km do prace, kazdy bozi pracovny den, kombinacia vedlajsia cesta, cesta cez chatky, chodnik popri skole.

      0 0
    • fousek  

      jak kdy, silnicka, XC i FR, 17,5 km terenem mozna ktatsi, do prace je to trvale do mirnyho kopce a z prace mi to obcas taky pripada ze je to dokopce, kdyz je hezky tak jezdim celej tejden, kdyz prsi rano, nebo je mokra silnice a vypada ze by mohlo prset tak na to kaslu, v zime jezdim, pokud je holomraz, nebo souvisla vrstva snehu, nevozim blatniky

      0 0
    • ludva  

      Já jezdím 4× týdně na MTB přes celou Prahu,z Chodova na letišťě a je to 28 km. V práci je sprcha a kolo mám pod střechou,fakt dobrý zázemí. Moje teplotní hranice je –5 stupňů,takže od obvikle od konce března do listopadu. Časově to mám stejné jako MHD a finanční úspora nic moc,když si dám každý večer jedno točené¨:-),ale na psichice a fizičce to poznávám. VŘELE DOPORUČUJU

      0 0
      • ludva  

        sorry za y v psichyce :-))

        0 0
        • rasto  
          radeji po sobe necti letis.e, obv.kle ci f.zicce ;-)

          muj limit je –10° :-) je ale fakt, ze pri –8° se musim hooodne premlouvat :-)

          0 0
    • dr:ess  

      jezdím do práce na biku celkem pravidelně (podle počasí, ale v horách – Beskydy – nikdy nevíš, tak už jsem párkrát zmokl), 9.04 km po asfaltu, cca 70% do kopce (zpátky se jede lépe :-)), jezdím na 7:00 tak nejhorší je vstávání a rozhýbání se (až při jízdě), výhoda sprchy v práci, zpátky cca v 20:00, kolo schováno ve skladu, časová úspora žádná, finanční celkem jde, jelikož autem mě to stojí denně cca 40,–Kč (mám auto shita žere jak blázen), kondičku nesleduji, jen se lépe probudíš, psychicky jsem na tom dobře, zatím

      0 0
    • BigDog  

      Skoro každej den 19km tam a 19 zpátky, jen když potřebuju něco zařídit, tak jedu MHD a když hodne prší tak pauzíruju. Jezdím z Phy Modřan na Zličín a někdy ráno, zvlášť na jaře a nebo na podzim, když je kolem nuly a fouká do toho ledovej vítr, tak je to lahůdka. Ještě že v práci tolerujou mojí „použitelnost“ až za půl hodiny :o)

      0 0
    • Rado LH  

      no do prace to mam 10 km a jazdim ked neprsi

      0 0
    • Ruprecht  

      do práce 35 z práce 35, nebo když je pěkně třeba i 50. Jezdím min. 3 x týdně, když je počasí tak i každý den.

      0 0
    • quassar  

      Ja jezdim 25 tam a to samy zpet. Trva mi to zhruba 50–60 minut a je to po silnici. Staci? :)

      0 0
    • ehmud  

      ja jezdim 10 km do skoly v praze z barrandova do jecny ulice nad karlakem

      0 0
    • mosquito  

      necely 3km jedna cesta i se zajizdkou pro pecivo :) jinak 2,5

      0 0
    • sraldo lattrinny  

      10–27 km nahoru a dolů, přijde na to kudy jedu a jaký je počasí, takže 20min až hodinu a odpoledne to samý.

      0 0
    • Vrci  

      Tak v pondělí nastupuju do nové práce. Bude to cca 55 km. Pokud bude možné bezpečně uzamknout kolo, převléct se (kalhoty, košile, kravata) a osprchovat tak vyrazim ve středu na kole.

      0 0
    • heretik  

      Koukám zas nějakej oživlej thread…

      mám to do práce 10–15 km, vesměr parky nebo po cyklostezkách, jezdím to na bajku, jediném co mám :-) Časová úspora je, na kole je to tak o půl hodiny kratší než sockou… autem je to rychlejší jen když není zácpa. Uskladnění kola v pohodě, oblečení na převlečení mám v práci. Na kondici se ta hodina denně zas tak moc neprojeví, ale je to lepší než nic, a na zlepšení nálady po ránu je to super, zvlášť když člověk vyjede v zimě v mrazech :) (a dojede celej)

      0 0
    • lysergine  

      Já na kole do práce nejezdím neb mi to povaha práce neumožňuje, ale kolega, který je po celý den v kanceláři jezdí Přerov – Zlín, dle jeho slov 1 hodina, 26 minut.

      0 0
    • Marika88  

      Já jezdím do školy únor až listopad 10 – 13 km na biku (cyklostezka, šotolina, silnice), podle toho, kudy jedu. Pokud prší nebo moc mrzne tak využívám autobus. Časová úspora je dost značná – můžu o 20 min. spát déle, protože busy jezdí buď moc brzo nebo pozdě. Úspora peněz taky slušná, asi 100Kč týdně.
      Jezdím většinou v tričku a v cyklokalhotách, normál oblečení vozím v batohu. Ve škole si kolo zamknu na místo pro to určené. Osprchuju se a po takové ranní rozcvičce to mnohem líp myslí :))

      0 0
      • dancing dog  

        kousek- nejčastější cestou to mám přesně 1,87 km, cca 5–7 minut. jezdím jen na jaře a na podzim,kdy jsou krátké dny, a tedy abych ušetřil čas a světlo- pak rovnou z práce vyjíždím do lesa. V létě chodím pěšky, protože půlhodinové zdržení cesty domů není nijak významné, když se stmívá až po 21.hod. …

        0 0
    • ddd - andy  

      Prakticky denne. Nekdy i za deste. V zime pokud nejsou velky sra.ky jedu taky. Do prace 6, z prace i 150km.. :-) Cesta dle nalady – do prace vetsinou po silnici, ale vzdycky aspon kus singlem sjezdik. Vetsinou na XC, obcas na silnicce, na sjezdaku, 4X – zas podle nalady a chuti co budu delat odpoledne. Uskladneni v zamcenym skladu. Sprcha a suseni veci/prevlikani bez problemu. Financni uspora – nekupuju si tramvajenku. Casova uspora – do prace – 20min. Projev na psychice/kondici – ano/ano. Jak uz jsem psal 4kola – dle nalady…

      OK?

      0 0
    • martt  

      Padlista napisal:

      Uvazuju o dojizdeni na kole a tak me zajima jestli jsou s tim spojene nejake dalsi veci, ktere si zatim neuvedomuju (treba jestli to vubec zvladnu :)

      Padlista, pochval sa Ty, ked si uz pred dvoma rokmi zacal tuto temu. Ako jazdis do prace?

      0 0
      • Pá-dlista1  

        No mezitim jsem se dvakrat prestehoval. Jednou jsem si moc nepolepsil. Z 25 na 30km a jeste po silnici… proti 18 minutam v aute… tezko se odolavalo, ale presto jsem parkrat na silnicce vyrazil… zrovna jsem mel neco s rukou a na horaka jsem stejne nesednul, takze to byl alespon nejakej pohyb. Pak jsem se prestehoval a mam to 15km terenem, 18 po silnici. Kdyz je v terenu mokro atd. tak vyrazim na silnici, ale nerad. Jednak je to nezabavne a druhak je to dost frekventovana a misty nekvalitni (kostky) silnice. Ale nejezdim jen na kole. Zalezi na okolnostech, napr. predstava, ze uz v lijaku vyrazim me moc nelaka. Taky po narocnem vikendu se kolikrat radsi svezu, treba i se sockama :)

        0 0
      • mastihuba  

        Pá-dlista(26.05.2005 09:20:50) 212.96.169.xxx 5×> Kolik jezdíte do práce (^ odpověď na 4× ^) Jsem se mezitim stihnul i prestehovat :) Jezdim. Kdyz na to mam cas a chut… jednou uz jsem jel :)

        jednou za rok stačí :))))

        0 0
    • Bonebiker1  

      750m, kolo mi stojí vedle stolu, můžu se jím kochat, převlíkat se nemusím, mám to po rovině a kravaťák nejsem

      0 0
    • gobike  

      cesta do skoly cca. 7km, jezdim na mym silnicnim GT.

      0 0
      • Jaroslávek  

        Do práce 16 km, z práce většinou oklikou a terénem když nespěchám. V Brně je jediná pořádná cyklostezka teď je celý léto za Antroposem rozbitá, to mě teda s… !

        0 0
      • Vrci  

        silniční GT si představuju jinak (kokni do profilu)

        0 0
    • elbi  

      20 – 25 km podle toho jestli po silnici nebo lesem, je to přes kopec takže rozcvička je to dobrá. Bohužel můžu jen o prázdninách, jinak vypravuju cácory do školky a školy a to pak nestíhám.

      0 0
    • vojtechposmourny  

      13 tam do mírnýho kopce, většina silnice, kousek po polní cestě. Zpět je to delší, protože se snažím vyhnout silnicím. Do práce to mám za cca 40 minut (když opravdu chci, tak i míň), z práce podle nálady a trasy. Jinak speciální kolo by to chtělo, nějaký levný, na slickách, s blatníkama, světlama atd. Kolo parkuju v archívu, zatím bez problémů. Sprchu tu taky máme. Finančníé úspora asi žádná, možná za tramvajenku (2 pásma, protože modletice už nejsou Praha).

      0 0
    • radek16  

      do školy to mám 6,5km zkrz cele město brno. když jedu tam mám to prudkej kpopec dolu a pak vicemeně rovina a nazpátek cca minuta. ušetřím oproti tramvaji cca.2–4 minuty. kolo mám stejné jako na cokoliv jinnýho-trekový author. kolo i scovávám na dvur, akdyž prší tak je cele mokre… nesprchuju se, bo se zas tak mc nepotim… finanční uspora značná: nemusím si kupovat tramvajenku… teda na zimu si ji koupim ,jezdím totž tak od dubna do listopadu…

      0 0
      • vili  

        ty nemuzes byt brnak…za prve pres cely brno je to zhruba 25 az 35 km a za druhy: brnak by v zivote nerekl tramvajenku…to ti do te pusy proste nevleze :-))

        0 0
    • Rychlej turista  

      Jezdím denně Po-Pá, 10 km tam a 10 km zpět, celoročně, za jakéhokoliv počasí. Většinou jezdím po silnici, ale můžu jet i většinu cesty lesem. Kolo beru podle počasí a taky podle toho, co ten den míním jet, protože na trénink jedu rovnou z práce. V práci mám sprchu, oblečení a kolo u sebe, kam nemá nikdo přístup. Časová úpora je zřejmá: cesta do práce není ztrátou času, kvůli tréninku nemusím nejprve domů pro kolo a převlíkat se. Ale hlavně – na kole sedím denně, což je důležité zejména v zimě, protože i když je to jen pár km, udržuje mě to do jara v chodu a na jaře nejsem rezavej, jako dříve. A taky, když jedu z práce a už na tom kole sedím, tak kolikrát dám o pěkných pár km navíc, než kdybych měl jet nejdříve domů a už ani nevyjel, protože jsem se třeba přežral, svalil se na kavalec a už se mi nikam nechtělo. A v práci z toho mají oči navrch hlavy. Takže jenom samá pozitiva :-D

      0 0
    • L_i  

      Cca 15 km, když je počasí a vhodná příležitost, 1× denně (máme 24 nebo 48 hod. služby.-(), po silnici na mtb (jak jinak .-))Taky mám v práci dobrou dílnu a celkem čas tak údržbu dělám tam :-).

      0 0
    • TheIF  

      3,5km skoro za každeho počasi (když je moc sněhu tak to prostě nejde..) Jezdim na trekingu a ve sněhu na horáku, ušetřím 12kč denně neboť bus je strašně drahej. Jestli to ma vliv na kondici nevím neboť do prace jedu rychle (ale je to převážně z kopce) a zpět toho často mám dost a jedu to i 20min, parkrat při cestě z odpolední jsem už i malen ma tom kole usnul :-)

      0 0
    • rimka  

      Byla jsem v práci zatím jen parkrát,neb jezdím na kole teprve prvním rokem, ale příští rok to snad bude častěji. 26 km tam a 26 km zpět, úspora 47–60 Kč za den (podle toho jestli to srovnám s denní nebo měsíční jízdenkou + MHD). Časová každopádně, už v 15,30 můžu vyrazit někam na kole, tj. hned z práce, jinak vlakem jsem doma až v 17 hod. V práci určitě sprcha a převléknutí do civilu. Vliv na psychiku? Těch pár jízd zatím blahodárný :-).

      0 0
    • Tesak  

      jezdím od jara do podzimu celkem pravidelně asi 4× týdně.Jedna cesta 25 km, převážně po rovině. Ideální na jarní najíždění km,odpoledne se to dá pěkně natáhnout.V práci sprcha a civil.Jezdím na crossu se silničnima pláštěma.Je to great,jenom to co nenaleju do nádrže,nasypu do kola,ale takovej už je život:-)

      0 0
    • RomanH  

      Toz dneska jsem to poprve zkusil – 38 km (kombinace polnacek a asfaltek), nastoupano 340m, AVG 24km/h. Umyval jsem se v umyvadle na zachode, kolo a veci mam serverovne. Kdyz prezuju na Wormdrive, bude to snad rychlejsi. A jeste by to chtelo vice sucha – diky polnackam jsem prijel docela zaliskanej.

      Nakonec to ani nebylo rano tak strasne, jak jsem si myslel. Jen ta sviznejsi jizda po ranu na lacno mi nedelala moc dobre na zaludek, ale snad se to podda – 2× tydne jsem do toho ochotnej jit ;-)

      0 0
      • Polka  

        Ty polnacky ti aji zavadim. Ja kdyz vyjedu z baraku, tak mam 400m sjezdik do udoli a tim to konci :( Pak uz jen asfalt a shitoidni mestskej vokruh. Ale klickovat mezi autama a chodcema a predjizdet trolejaky taky neni k zahozeni :)

        0 0
      • mastihuba  

        38 tam i zpět? :)

        0 0
        • RomanH  

          38 tam, 38 zpet. Nazpet mam prevyseni 640m a v ceste mi stoji Lazanak nebo jeho jina obdoba – nahoru proste musim. Pri ceste tam zase treba kopec k hradu Veveri.

          0 0
          • mastihuba  

            seš moje černý svědomí. Zatím se mi daří hledat výmluvy proč nejezdit. :)

            0 0
    • šlapatko  

      Jezdím celý rok jak to de.Mám to 6km takže trénink nic moc.Za rok asi 3000km.Mám na to speciální plečku.Čekám kdy se rospadne pod prdelí.Náklady skoro žádné co se rospadne nahradím tím nejlevnějším.Šetří mi to hlavně čas práci mám na kraji města a než dojdu na bus jsem na kole doma.

      0 0
    • wendak  

      do práce to mám 6,5 km a asi polovinu po polňačkách, zbytek průmyslovym sajrajtem a jezdim na kole podle nálady a počasí, ale můj šéf se na starý kolena zbláznil do kola a tak musim jezdit i v dešti, jinak se mi posmívá a já sem ješitnej :-))

      0 0
      • Luka  

        :DDDDDDDDDDDD­DDDDDDDDDDDD „jinak se mi vysmiva a ja jsem jesitnej“ …jak ja te chapu!!!

        0 0
    • wendak  

      včera mě po tmě trefili z auta nakousaným jabkem do zad, ještě, že mám batoh a i když jsem začal spurtovat, tak sem je nedojel :-))

      0 0
      • wendak  

        …když jsem jel na noční a po tmě, to se člověk lekne až se málem pose…

        0 0
      • jecnak  

        Jednou jsme takhle s Lemplem honili nejkyho pitomce co nas na siroky ceste s troubenim nalem poslal do prikopu. Mel docela stesti, ze ty rovninky byly dost dlouhy, ale ocividne ho to frajereni na nejakej cas prejde, protoze ujizdel jak posranej :-)

        0 0
        • wendak  

          myslim si, že všichni ti kreténi za volantem by si alespoň jednou měli vlézt na kolo aby viděli jaký to je, když je jinej ******* trénuje, jenom jednou jsem v sokolově viděl jak na světlech cyklista dojel auto a řidiči nafackoval, bylo to docela dobrý ve tři odpoledne na hlavní křižovatce :-))

          0 0
          • fousek  

            Ono by taky neskodilo kdyby si cyklisti obcas sedli za volant, ale to ma spis souvislot s neosvetlenejma cyklistama

            0 0
          • cubej  

            Škoda že jsem to neviděl.Taky už jsem jednou chtěl ale ujel mi.Jinak do práce pouze 3,5 km většinu mimo silnici a tak jezdím celý rok dokud se nezapíchnu do sněhu.

            0 0
        • fousek  

          Co ze vy ste ho nedojeli? Zvlast kdyz jsi jel s Lemplem, no to musel mit minimalne Imprezu Sti:-)

          0 0
    • šlapatko  

      To mohlo být fajné.Často mě vemou ostřikovačem,jednou na mě nějaký hajzl vysypal popelník.Bylo to v létě tak se na mě všechen ten popel nalepil.Humáč!Trou­bení už nevnímám.I tak se mi zdá že se řidiči lepší

      0 0
    • Vsara  

      Jezdím denně 8,5 tam a 8,5 zpět jen mírně zvlněným terenem. A jezdím po silnici. Mohu i polem a parkem. Přestože po pěšinách je to necelých sedm, je to časově podstatně delší. Po silinici to jezdím kolem 25 minut.

      Zatím takhle jezdím jen jaro a léto. Mám v úmyslu jezdit i v zimě, jen se musím dovybavit a…asi mít i nějaké hmmm jiné pláště … Zkusím se tady na foru prokousat příspěvky a zkušenostmi.

      0 0
      • pelhrimov  

        Jezdit v zimě je velké riziko a masochismus, pokud existuje jiný druh dopravy. Je zima, tma a klouže to.

        0 0
        • Luka  

          souhlasim. zima je zima, ale kdyz je snih a brecka na silnici, je lepsi zvolit bezpecnejsi zpusob dopravy…

          0 0
      • rasto  

        osobne mam limit –10° C. chce to ale mohutne investice do vybavy. tedy hlavne cyklosvrsku. za deste/ mokra/ snehu nejezdim nikdy.

        0 0
    • pelhrimov  

      23.66 km jedna cesta, silnice, kopečky, bez aut, trasa na horské kolo je o malinko delší, ale také docela rychlá, dnes ráno 57 min. (průměr 24,6), ale zpět při silném větru do zad se to občas nechá zvládnout jen za 45 minut

      0 0
    • dancar  

      DO PRÁCE JEZDÍM SKORO KAŽDÝ DEN NA KOLE A TO PO CELÝ ROK. MOJE TRASY JSOU ZÁVISLÉ NA TOM KOLIK MÁM ČASU A PODLE POČASÍ, TAKŽE OD 6,5 KM AŽ DO CCA 30 KM.NÁROČNOST SI VYBÍRÁM PODLE NÁLADY, RÁNO VĚTŠINOU PO CESTÁCH A ODPOLEDNE TERÉNEM, POLNÍMA A LESNÍMA CESTAMA KOLO MÁM ULOŽENÉ V KANCELÁŘI A NIKOMU TO ZATÍM NEVADILO. MÁM ZDE MOŽNOST SE VYSPRCHOVAT A PŘEVLÉCI

      0 0
      • dancar  

        JEŠTĚ DODÁVÁM, ŽE O ČAS V MÉM PŘÍPADĚ NEJDE, CO UŠETŘÍM ZA CESTOVNÉ VRÁŽÍM DO KOLA A OBLEČENÍ, KOLO MÁM JEDNO. URČITĚ SE MI ZVEDLA FYZIČKA A JE PRAVDA, ŽE NA KOLE SI VYVĚTRÁM HLAVU, ALE NA DRUHÉ STRANĚ MÁM ČAS VKLIDU PŘEMÝŠLET O NĚJAKÉM PROBLÉMU

        0 0
      • Vsara  

        Ano, cestu z práce si také někdy prodloužím na několk desítek km.

        A zvedla se nejen fyzička, ale celková nálada. Svět je najednou barevnější a problémy nějak menší a nebo žádné :-))).

        Cha .. když si vzpomenu, jak jsem začátkem dubna funěla maličký kopečeček na nejlehčí převod a někdy i s přestávkou. A jak jej dnes vyjedu na středním převodu aniž se příliš zadýchám a když si chci máknout a trénovat, vyjedu i na těžší převod. A jak je svět z pohledu ze sedla najednou nějak mrňavý. :-)))

        0 0
    • fluider  

      Do práce 4.5km za 10min, a z práce minimálne 40km :-). Do práce chodím na biku len, keď potom idem na švih.

      0 0
    • Krys  

      Tak som to začal tiež občas praktizovať. Takže to mám približne 2×18.

      0 0
    • Zeppelin  

      Mám to cca 8,5 (+ zpátky) kilometru přes město, takže silnice, ale jezdim na biku, jiný koleso neni. Když je hnusně, používam mhd, ale to je vopruz. Jenže po 11ti hodinový šichtě už nezbývá moc sil na nějaký velký ježdění, takže si vyšlápnu kopec k nám na sídliště a mam hotovo. Do města 50km/h, z města 15 :-(

      0 0
    • mj  

      Ráno 10km, večer víc, protože cesta zahrnuje slalom mezi široce se kývajícími inlajnisty. Ač po asfaltové cyklostezce, jezdím na fullu s 2.3" plášti, neb to neřeším. Jezdím celý rok, pokud se to vzhledem k dalšímu programu toho dne hodí. Počasí mě moc neovlivňuje, i když jednou, když bylo asi –15C, jsem musel zastavit v kiosku v Braníku na čaj. Kolo dám do stojanu v budově, tělo umeju ve sprše. Časově mě to vyjde jako sockou, v létě je to dokonce trochu rychlejší. Atd.

      0 0
      • Vsara  

        No .. ano .. metro + autobus zruba 35 minut kolem zhruba 25 minut. Sprchování po jízdě nezdržuje, protože prostě ranní sprchu přesunu a sprchuji se až po dojetí. Na mé mokré vlasy prvních pár ranním minut si tu už všichni zvykli :-))) .

        0 0
        • rasto  

          bohuzel, v soucasne budove, kde pracuji, sprchu nemam :-( musim se oplachovat na zachode (mam to do prace 30, z prace 30 az 70).

          0 0
        • martt  

          Sprcha v praci naopak volny cas pridava. Takto sa sprcha pocita uz do pracovnej doby :-)

          0 0
    • Milenius  

      Vetsinou 38km rano tam a 38km zpet, tak 20% les a zbytek silnice, obcas si to zkratim po silnici rovnou a pak je to 29km ted to jezdim 4× tydne (po,ut,ct,pa), obcas i tri dny po sobe, ale ten treti den uz jsem pekna lemra :)

      0 0
      •  

        Do práce 5km, z práce 5km. Jinak nahoru na Jizerky to mám z práce 8km a když si udělám krátkou vyjíždku domů přes Jizerky, dá to 30km. Jinak z okna v kanclu vidím na Královku,Bramberk a Černou Studnici. Co víc si přát.

        0 0
    • mato tope  

      Tak jsem na větvoni z vašich výkonů,ale postavím tu otázku jinak – v kolik musíte být v práci?

      0 0
      • Vsara  

        Mezi sedmou a osomou. Až bude v tento čas tma, asi si jezdit netroufnu. … No .. uvidím.

        0 0
        • Balvan  

          Ja uz mam tmu ted, musim nejpozdeji v 5:00 vyjet z baraku, ale nastesti delam na smeny, takze tech ranich jizd mam jen par. Ted zacnou uz asi i chladny rana:(

          0 0
      • rasto  

        jezdím tak na 0730–0815. abych se mohl v poho opláchnout v umyvadle, na záchodě :-) a taky rád brzo opouštím práce, jestli jsem tu déle než 1715, skřípám zubama :-)

        0 0
      • Milenius  

        Nemam pevne stanoveny cas – plovouci pracovni doba, ale vyjizdim tak kolem sedmy a v pul devaty jsem tam

        0 0
    • BSP biker  

      já jezdím skoro každej den do školy 25 km a zpátky 25–40km podle nálady. jedu to na horáku.

      0 0
    • mastihuba  

      tak se přiznejte, koho ty sr..ky zahnaly do plechovky. :)

      0 0
      • kajulka2  

        mě nee ráno těch 5 km ve vánici stálo teda zato, ale většinou nejedu jen v lijáku a nebo když je miň než –20°C

        0 0
      • Jenda  

        buuu me zahnala do plechovky chrchlityda a uz se ji ne a ne 14 dni zbavit (ono v nachrchlany socce neni divu:-( ) no a ted to pocasi vzhledem k tomu ze to mam do prace 30 km a musim aspon kousek mimo asfalt a kolo parkuju doma na chodbe tak to nevidim nadejne. Navic GT-Idrive je sracky nekompatibilni:-(

        0 0
      • Jaroslávek  

        Jsem zakleklý v blocích …

        0 0
      • jecnak  

        Jelikoz jsem jeste nepremigroval zimaka do silnicni zrudicky s blatnikama a zasterkama, tak ted jezdim MHD.

        0 0
    • šamot  

      Předloni na jaře jsem jezdil tak tři až čtyřikrát tejdně do školy na osmou z chaty – cca 40km… naštěstí to bylo z kopečka:) ale stejně když jsem se přihnal v 7:59 a první hodinu jsme měli tělocvik a běhali jsme 1500 tak to nebylo nic moc :)

      0 0
    • brble  

      Jezdim jak se mi chce,takže spíš když je venku líp.Mám to 17km po silnici a lesem jednu štreku takže časová úspora proti autu žádná.Mám na to CX fešáka a v práci mam kancl i sprchu takže uskladnění,pře­vlečení,sprcha bez problémů.Beru to jako lehkej trénink.Horší je to ted se vstávánim do tmy.

      0 0
    • Blabas  

      Mám to 23 km do práce. Dělám 12 h směny, takže skoro pořád potřebuju světlo. A mám ho. Taky blatníky, Murphyho zákony fungují. Ráno pěkně, večer prší. Jezdim to na starym ale kvalitnim oceláku MTB, nechci riskovat, že přijedu pozdě kvůli technickýmu problému. Letos jsem tom dojížděnim udělal skoro 3000 km. Autobus by stál 3500, auto tak 7500. Kvalitní řetěz na osmičku a jedny pláště bylo za 1000, takže úspora. Ano pomohlo mi to ke kondici, představ si, že vstaneš a na lačno dáš přez 20 km ostrym tempem. Taky se hubne, metabolismus ještě neni nastartovanej­.A z práce domů mám čas pročistit hlavu, takže i psychice to pomáhá. Jen se občas hrozně nechce jet.Doporučuju, ale světla, blatníky, pláštěnku do báglu, sprchu v práci, budeš potřebovat.

      0 0
    • ddd - andy  

      Takze autem cca 23km. Na silnice 25km, na biku 25km. No a jelikoz koncim v praci po 9hod vecer tak jezdim jen v lete. Ted jsem to jel parkrat a je to fakt zlo! :-( A jako vzdy kola stridam dle nalady.. :-)

      0 0
    • Smazaný účet  

      Ja to mam na silničce 7 km na horaku 6 km vybiram podle nalady.Uspora casu jasne vyhrava kolo nad autem,tramvaji takze jezdim i v zime.A asi nejdulezitejsi je si vycistit hlavu a dat neco kondici.

      0 0
    • matts1  

      já zas tak moc na kole do práce nejezdím, protože ne vždy to jde, ale když jo, tak to mám přibližně 35 km jednu cestu, jezdím na biku, tak půl na půl, nebo možná i trochu víc silnice, ale jiný kolo není. A je to super, jinak jezdím autem, ale na kole to je jako výlet :o)

      0 0
    • sYs  

      Čas od času (tak 2× do týdne) jezdím do práce na kole, cesta tam a z5 ± 50km, jen silnice.

      0 0
    • Hell_A  

      No teda čéče, ty bys toho chtěl ale vědět, tak na pár otázek odpovím, jo?:-D Jezdím skoro každej den do práce, mám to 20km a 20km zpět, půl je asfalt a půl spíš takovej terének, ale lehkej.. Max. hodinka jízdy.. Spec. kolo určo mám, teda pro vás by speciální nebylo, pro mne je, páč ho prostě miluju a je to moje srdeční záležitost:-) Oblečení, ráno jezdím nabalená, páč nesnáším zimu, takže dlouhý cyklo-kalhoty, funkční triko a na to Moira mikina a jedůů. A zpět dres a cyklo-kraťase. Co se týče kola, tak si ho zamykám do malé místnosti vedle mého WC, která je hodně blízko od kanclu, takže mám bajk stále pod kontrolou. Vlastně když si to tak vezmu, nemůže být šťastnějšího člověka, co se týče dojíždění do práce a uskladnění kola:-) A co se týče přípravy na jízdu, tak ráno do sebe narvu müsli, víc do sebe nedostanu, protáhnu nohy a ruce (při venčení psa:-D) a hurá na bajk:-) Jo aha, ještě ta psychika, tak ano, projevuje, v práci si připadám užitečnější a plná vitality, hehe a co se týče finanční úspory, tak měsíčně mě cesta vlakem a busem do práce stojí přes 800Kč a zabere mi to hodinu a půl, takže kolo má prostě bezprostřední přednost:-) The End

      0 0
    • Martis  

      Jezdím denně 4 km na silniční kolobrndě po silnici přes město. Krytý stojan na kola před prácí to srovná. Časová úspora až 15 minut běžné chůze. Dobře se mi hned poránu prokrví mozek a člověk se pořádně probere. Psycha je stejná at´jedu či jdu pěšky.:-)

      0 0
    • Schoscha  

      Jezdím hlavně v létě zhruba 3× týdně.V zimě pouze za sucha.Spešl kolo nemám,jezím na biku.Trasa 8 km – asfalt,pole,asfalt městský.(cca. 25 min.)  Zpět to beru občas 25km. oklikou, abych si užil terén.

      V práci mám sprchu, oblečení ve skříni v kanclu a kolo opřené 2 metry od stolu, takže na něj krásně vidím.

      S časem je to asi takhle.Při srovnání s jízdou autem je to zhruba stejně rychlé.Autem ale najedu asi 12 km. Jízda MHD trvá 45 min.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Zase vykopávka?

      No ale změnil jsem zaměstnání… už to nemam 20 km, ale jenom 6,5 km. MHD cca 40 minut, na kole zatim nejrychleji 21 minut, bez velké námahy (hlavně se nezpotit). Na Prahu luxusní cesta – podle potoka, přes pole, pak starej sad, nakonec pár uliček ve vilové čtvrti a dvě světelné křižovatky. Až na schody do podchodu je to houby city terror, ale aspoň se o mě doma nemusej bát. :o)

      0 0
    • Tlusoch Jacky...  

      No, Jelikož teď brigádničim, tak teď taky mužu něco přispět. Denně jezdim 12 tam 12zpět. jezdim na svim trekovim stratosu. a to po silnici. máme tam šatnu kde si dáváme biky.  mam tam pracovní oblek takže ok. Jezdim s proseka na Čerňák přez satalice. a je to rychlejší než mhd

      0 0
    • querty  

      No otázek je to teda dost.. ale tak prosím.. do práce to mám na kole 9km to nezní tak hrozně ale 2km z toho je cestou tam sjezd který vede kolem potůčku a ráno tam bývá prostě pěkná zima no a zpátky musím ten kopec vyjet zpátky.. ale je to suprový kopec – serpentiny a lesem.. vau.. jezdím na silničce pže je je to celý asfalt.. jezdím tak od dubna do září – myšleno do práce jinak celorok.. oblečení dres a funkční prádlo a jak jsem psal výše ráno bývá kosa takže kolikrát i celoprsťáky.. co se času týče.. když opravdu máknu tak to mám za 12min ale to fakt na krev.. pohodově tak za 16 min.. jezdit to busem tak jednak čekám na zastávce než přijede a pak v něm strávím dvacet minut a pak ještě k práci no dejte pokoj.. Jak se to projevuje?? ráno se dokonale probudím a kondici – když se chci dostat z kola domů tak mě ten kopec prostě nemine.. a jak na něj ostatní nadávají tak já jej mám rád..

      0 0
    • Smazaný účet  

      na brigádu jezdim ráno kolem půl sedmý po silnici vlastně skoro pořad do mírnýho kopce asi 12–13km a opdoledne to jedu trochu jinačí cestou(ale skoro stejně dlouhou domů). Jezdim to do 25minut. Ráno je to pěkný probuzení.

      0 0
    • yodock  

      Tak alespoň 1× tejdně, mám to 58 km z Prahy do Rakovníka po silnici. Zpátky podle nálady se to dá prodloužit. Někdy i na horáku, ale to je když jedu terénem kolem 70 km, tak to jenom když jedu na odpoledne. Spec. kolo do práce nemám, už takhle jich máme v rodině 5. Jezdím podle počasí i v zimě, ale ne na sněhu.

      0 0
      • Biker jak Pes  

        Prý v rodině 5. Já sám mám 4 kola. :D Zbylí tří členové mají každý po 2 kolech. :D

        0 0
        • yodock  

          No, já mám 2 – hardtaila a silničku, zbylí tři členové rodiny po jednom, ale snad se časem polepšíme, až děti povyrostou.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.