29" 2.1 Schwalbe Racing Ralph Performance - kevlar

20 nepřečtených
  • xkratoc9

    Zdravím chci se zeptat jestli máte někdo zkušenosti s těmito plášti. Jezdím 50% asfalt 50% terén. Vím, že je to všechno o motorech, ale jestli s nimi někdo nemáte zkušenost. Prodávají se kolem 600,–Kč a někde jsem je viděl hodně přes 1.000,–Kč akorát ty dražší nemají označení Performance.

    Díky za info

    0 0
    • Paja  

      …protoze ty za litr nejsou performance.

      0 0
    • MlokCZ  

      Performance verze je o trochu pomalejší, grip možná o trochu horší (nejezdil jsem performance, takže grip nemůžu pořádně hodnotit, beru jen dle horší směsi a dřívějších zkušeností s dvousměsovými jinými modely Schwalbe) a na běhounu nejodolnější (kromě double defense verze, ta má běhoun velmi slušně odolný, ale zase vůbec nejede). Životnost je u performance verze také o něco vyšší než u EVO verzí. Oficiálně není TLR, ale více lidí tu psalo, že vozí bez duší a problém není.

      http://www.bicyclerollingresistance.com/…ormance-2012

      Obyč šlupka EVO verze a snake skin verze jedou srovnatelně a lépe než performance. Odolnost běhounu u obou verzí nižší než u performance. U snake skin nejlepší odolnost boků. Snake skin je jak oficiálně TLR, tak velmi dobře funguje bez duší v praxi (2015 snake skin verze těsní z 95% i bez tmelu. Od 2015 se verze se snake skin boky označují TL easy.

      Obyč šlupka EVO verze už není od 2015 ani oficiálně TLR, dříve tak označená byla, ale zatěsňovat šla vždy hodně blbě.

      http://www.bicyclerollingresistance.com/…ion-tlr-2014

      http://www.bicyclerollingresistance.com/…akeskin-2015

      Já bych dle preferencí vzal performance nebo snake skin verzi.

      0 0
      • MlokCZ  

        Ideální volba není žádná verze. Vozím snake skin verze, kde mi vyhovuje všechno (rychlost, grip, hmotnost) až na jeden problém a tím je odolnost běhounu. Ta by mohla být větší. Double defense verzi ale rozhodně vozit nechci, ta nejede.

        Celkově to není s tou odolností tak hrozné, i když jsem zrovna před týdnem přidal další prorvaný běhoun (vše i teď snake skin verze).

        Celkem jsem na 2× prorvaný běhoun na RaR + teď nově prvně prorvaný na Thunder burtu (kostra je stejná a odolnost tedy taky). Dohromady to může být už tak za 15tis. km, takže to zase tak hrozné není.

        U RaR to tmel po nějaké době na menším tlaku nakonec zacelil. Tentokrát na Thunder burtu byla díra tak velká, že ani po delší době na nízkém tlaku to nedal. Bylo to už téměř u baráku, takže jsem to více neřešil a už ani nezkoušel dát knot a pár metrů jsem dotlačil a plášť vyhodil.

        Být to dále od baráku, tak zkouším knot a následně případně duši s vyztužením díry (teď byla tak velká, že by duše prolezla dírou ven).

        0 0
        • xkratoc9  

          Díky za odpověď !

          Jde mi o to, že teď mám na kole Thunder Burt a má najeto cca 1500km a zadní je už úplně v háji. Chci koupit něco jiného aby to trochu vydrželo. Takže tohle je slušná volba nebo ne ?

          http://www.kupkolo.cz/…vlar_z96727/

          0 0
          • MlokCZ  

            Thunder Burt vydrží ± jako RaR, pokud to bude ve stejné verzi (to už mám vyzkoušené).

            Thunder Burt se myslím v performance verzi vůbec nedělá (pokud náhodou někde Schwalbe neprodalo něco mimo oficiální katalog). Takže výdrž můžeš prodloužit pouze přechodem na performance verzi pokud ti budou vyhovovat i její ostatní vlastnosti.

            A zase nečekej nějaké extrémní zlepšení. Já sice performance verze nejezdím, ale v okolí někdo občas ano a i když výdrž je větší než u EVO, tak to zase není o tolik.

            0 0
    • MlokCZ  

      špatně zařazeno

      0 0
    • ememem1  

      kludne si kup tu performance. ak by som sa vratil k schwalbe tak uprimne uz by som si cielene kupoval len performance, tych par W val. odporu pri tom mojom smrdlani aj tak nepoznam a horsi grip…v praxi imho nepoznatelne.

      0 0
    • kudykam  

      Existuje nějaký plášť v kompromisu mezi vzorkem u Racing Ralphy (rychlý) a Nobby Nic (stabilní)?

      Tedy aby byl přilnavější než RR ale rychlejší jak NN?

      0 0
      • Paja  

        Rocket Ron

        0 0
        • ememem1  

          teoreticky.

          moja prax je, ze je to uplne nahovno plast ktory drzi o dost horsie ako NN a je dost necitatelny pricom je len minimalne lahsi, a zaroven ide o dost horsie ako RaR pricom o moc lepsi zaber nema.

          navyse ten jeho nizky valivy odpor aspon na asfalte a tvrdom podklade pri rozumnych tlakoch si dovolujem na zaklade skusenosti spochybnit kedze sa zvyka jak svina.

          0 0
          • MlokCZ  

            Starý nebo nový vzorek RoR? Starý se hodně žvejkal, ale to ten nový už nedělá (tedy aspoň mně ne). A nový je i o hodně rychlejší než ten starý vzorek. Grip ale samozřejmě nijak zázračný není.

            0 0
            • ememem1  

              stary, na novy som uz nemal gule :-) ale som sa tu na to pytal a tusimze mcblacky, alebo kubad volako spominali ze je to +/- to iste. tak som to zobral ako fakt.

              0 0
          • Paja  

            Nevim, vozim ho tak aspon 2 roky vpredu a vyhovuje mi to, ale NN jsem nikdy nemel, predtim jsem vozil MK od Conti.

            0 0
      • kudykam  

        Tak nevím jestli dozadu taky nedám NN, o rychlost na asfaltu mi zase tolik nejde, rychle jezdím spíš v terénu a tam by to zas tak moc brzdit nemělo ne? Otázka je jestli novej nebo starej NN dozadu (na předním mám starej tak že bych ho kdyžtak přehodil)

        0 0
    • hovanec  

      Verzi Ralph EVO mám obutou bez duše. Ze začátku se dost sfukoval než se zatěsnily drobné ďurky na bocích pláště. Něco už jsem tady řešil v jiném vlákně ohledně životnosti. Stačilo pár tréninků a jeden závod na pohárové trati Brno-Pisárky a plášť je po 300 km značně ohoblovaný. V běžném provozu by asi vydržel více.

      Zkusím sem dnes nahodit foto, ať máte představu.

      Jinak jsem s pláštěm vcelku spokojen, grip je super, je i dost rychlý. Akcelerace je taky díky nízké hmotnosti pláště OK. Kvůli neduhám na bezdušovém systému bych jej už nechtěl, jinak je to solidní plášť. Je to lehká šlupka.

      0 0
      • hovanec  

        Tady je slíbená fotka. Najeto 260 km.

        První foto je Přední kolo a zbývající dvě zadní.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.