Rám s carbonovou zadní stavbou

53 nepřečtených
  • Medunka

    Koukam po novym ramu, libil by se mi carbonovy, ale tolik uz do kola cpat nechci a tak me napadla carbonova zadni stavba. Akorat nevim jaka je kvalita, jestli to ma vliv na pohodli pri jizde, a tak dale…

    • Nepodarilo se mi najit zadny model, ktery by mel carbonovou zadni stavbu, tak potrebuji helpnout jaka je nabidka ;-(

    Dik

    0 0
    • smallbrother  

      třeba něco takového? :)

      0 0
    • Toams  

      teraz frci toto:-) www.eobchodnidum.cz/…bon-red.html

      0 0
      • ecyklo  

        Moc se vám omlouváme za nedostatečnou kontrolu, včera jsme importovali nové produkty a špatně se nám napárovalo SKU produktu a SKU obrázku, tudíž vzniklo toto.

        Ještě jednou se všem omlouváme a zdali najdete další nedostatky odměníme vás věcnou cenou, děkujeme za pochopení.

        www.eobchodnidum.cz

        0 0
    • Bulda  

      je to hezky, na pohodli ma vliv vidle a pneu/jejich husteni, karbon poznas mozna na silnicce, na biku tezko, protoze to oproti jmenovanemu pochyta zlomek razu

      0 0
    • Lister  

      uvažoval jsem pdoboně, nakonec jsem zvolil raději variantu Alu rám + karbon sedlovka, nefunguje to špatně, bych to srovnal s ocelí – nepocítil jsem po přechodu rozdíl. Šlo mi hlavně o to že nevážím nejmíň, ale to nebude tvůj případ, takže bych do toho šel, asi bych zkusil nějakýho Supa

      0 0
    • JancA  

      hele kočko, když nechceš závodit, tak je zbytečný cpát prachy do novýho rámu, ne? já bych koukala na to, co je lehčí, aby mě to vyvezlo do kopce:), ale když nechceš bejt rakeťanda?:)))

      0 0
    • McBlacky  

      jestli chceš fakt super závodní rám tak www.kolokram.cz/…uct_info.php?… za desítku podle mě bude málo co lepší… já bych ale s klidem jezdil dál meridu, není to špatnej rám a zkusil XT kliky, carbon sedlovku a řidítka…

      0 0
      • Medunka  

        ten je pekny teda ;-) Nechci ram kvuli zavodum, chci jen trosku vic pohodli ;-) Merida je v poho, zazila hodne, je pekne obouchana, ale tvrda a tezka. Takze kdyby bylo neco lehciho, mekciho, treba Klein, tak do toho jdu hned ;-) Mam z vas nejmensi kolo ale taky nejtezsi ;-(

        Riditka, predstavec uz menit nebudu, karbonova sedlovka je vyhlidla, staci objednat, ale rikala jsem si, ze jeste by nebyl k zahozeni ram s karbonovou stavbou ;-)

        0 0
        • Peslezedirou  

          Nechceč spíš fulla? HT jsou v pohodlí skoro všechny +/- stejný.......

          0 0
        • blue  

          pohodli na HT bych zadni karbonouvou stavbou taky moc neresil… i kdyz kazdej ma asi jiny predstavy o pohodli, ze jo? :-)

          0 0
        • Greyhound  

          …„neco lehciho, mekciho, treba Klein“

          IMHO HT Klein jsou naopak jedny jedny z nejtvrdších – jel jsem na Attitudu a moc příjemný to teda nebylo

          0 0
          • zac  

            prijemny svezeni to je, ale pohodlny to neni.. :)

            0 0
      • Bulda  

        scandium prej docela dost měkne …nevím, slyšel jsem, že pro závodníky (typu dítě a tak)je to rám na pul sezony

        0 0
    • JIRA  

      Kamarád vozí prototyp „od“ Authora a říká, že je to k ničemu. Málokdy se prý stane, aby měl alespoň pocit, že ty karbonový vzpěry nějak tlumí. Karbonová sedlovka je prý znát víc, ale hodně záleží na geometrii rámu a vysunutí sedlovky.

      0 0
    • Daník  

      Apache = Superior (stejná vzpěra), údajně dost tvrdá. Každý karbon je jinak udělaný.Mrkni do mých bajků, je tam LB přítelkyně se zadní karbon. vzpěrou, řekl bych , že s komfortem i tuhostí je na tom velmi dobře a něco podobného bych za mou tvrdou Meridu dnes vyměnil.

      0 0
    • kolda  

      když jsem kupoval nový rám, uvažoval jsem o Supovi XP940 vs. XP 920. Po poradě v shopu u Kořínka jsem šel do XP 920 (only Al).

      Důvody – karbonová stavba nemá vliv na pohodlí (potvrzeno od kámoše z praxe), potencionální zdroj problémů. Celohliník je lehčí, levnější a paradoxně komfortnější. Karbon, jak to má udělaný Sup. je zase tužší.

      Daleko víc poznáš komfort na pláštích a sedle.

      Takže já bych to nekupoval

      0 0
      • prodi  

        no když srovnám svoje kola, tak určitě JE pohodlnější karb.zadní stavba než hliníková

        0 0
        • kolda  

          porovnaval jsem dva stejne ramy, jeden s karb. stavbou, druhy bez. v tomto porovnani vychazel komfortneji ten hlinikovy. a samozrejme tva karb. stavba muze byt udelana uplne jinak nez na Superioru.

          0 0
    • Mamut  

      Napr. Ravo celokarbon je podla recenzie v Cykloservisu tvrdy ako kus betonu. A ana prvy pohlad sa velmi podoba tomu Superioru. Nech to niekto omrkne podrobnejsie, ale je to dost mozne, ze su rovnake.

      Karbon vobec nemusi byt pohodlny. Karbon ma prave tu vyhodu, ze moze byt akykolvek. Podla toho ako sa posklada. Nevyhoda je, ze ocel alebo titan sa da odhadnut uz podla materialu. Karbon sa odhadnut neda.

      0 0
      • vt  

        To zas ja bych rek, ze se to odhadnout dat, zalezi jak se propletou vlakna a udela celkova konstrukce a jak to konstrukter poladi … ale IMHO s tim si vyhrajou treba u Looku a pod na zamech za 100k … u zadnich a prednich vidli na noname ramech jde spis jen o to, aby tam byl kus karbonu a zvedla se prodejnost. Ja bych do toho nesel, maximalne budou problemy s temi spoji, prinos 0, image nejezdi … Al rulezz.

        0 0
        • Mamut  

          Vie to odhadnut vyrobca/konstruk­ter, ale nie kupujuci len podla pohladu.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.