• cukr.dva.nula

    Omlouvám se všem za dost možná duplicitní (triplicitní, quadplicitní …) thread, bohužel jsem jinde na BF nenašel žádné potřebné informace o možnosti tohoto procesu v Praze. Našel jsem jenom samé informace o tom jak komu kde jakou vidli při nalisovávání krku zprznili …

    Doporučován je mi hodně Bartoníček, ale raději bych něco v Praze, při představě že svěřím svoji Marušku poště, zacvakám poštovné a ještě mi příjde nazpátek kdovíco, při té představě se mi úplně nechce :)

    Takže prosím poraďte kdy by se dala tato operace v co nejkratším termínu provést v Praze … prosím pokud možno jen o ty nejlepší reference a ještě jednou se omlouvám :)

    0 0
    • cukr.dva.nula  

      hej lidickove dobri prosim poradte, potrebuji to nutne :(

      0 0
    • jecnak  

      Jestli ma ocelovy krk, tak se da normalne nastavit – Blacky to na moji radu daval k Baresovi do Brandysa a zatim obe vidle ok.

      0 0
      • cukr.dva.nula  

        diky, ale ja jsem na tom bohuzel tak, ze potrebuju starej krk sundat a nalisovat novej, neptej se proc, to je prilis slozity na vysvetlovani, musel bys to videt :)

        0 0
    • Lone1  

      Copak máš za kouzelnou Marušku,že se bojíš pošty?Sednu do auta,v Plzni jsem za 45min.Přelisují ti to na počkání.Ocelový krk 330kč,přelisování 100kč.Nebo jestli jsi socka,sedni do autobusu,zpáteční jízdenka 160kč.Stačí?Nor­mální člověk si zavolá a zeptá se.Tady se ti dostane rady,že nějaký „muftič“ nastavuje krky!Ten by se divil,kdyby se někdo na tom zmrzačil!Zaplatil by všechno.

      0 0
      • McBlacky  

        o co ti jde? krky na silničních vidlích se nastavovaly ještě než jsi se narodil ty gumo… kromě toho když nevíš jak se to dělá a jak to vypadá tak bych radši být tebou byl zticha.

        0 0
      • vlk  

        u předchozí vidlice jsem si taky nechával přelisovat krk a už bych do toho nikdy nešel.Není to prostě už jak z výroby a po čase to začalo vrzat.Pokud by byla jiná možnost než přelisování, prodávají se nějaké nadstavovací adaptéry apod, tak bych jí využil.

        0 0
      • cukr.dva.nula  

        diky za rady, nakonec jsem nasel firmu-obchod tady v Praze – Bikelive, udelaji to do 3 dnu a bude to stat asi o dost vic nez u Bartonicka, pry cca 1.300,–

        tak diky moc za pomoc :)

        0 0
    • yetti  

      Pro funkcni nalisovany spoj musi byt odpovidajici presah a ten po rozlisovani neni takovy jako byl pri prvomontazi. Takze aby to fungovalo musel by ten kdo to prelisovava mit novy krk o vetsim prumeru nez byl original. Pokud ale je originalni krk stejny jako ten co se nove lisuje NEMUZE mit lisovany spoj stejnou pevnost. Vim to protoze jsme stejny problem resili u motokrosovych masin pri rozlisovavani klik u dvoutaktnich motoru, kde jsme si museli nechat na cepy navarit vrstvu a tu pak nechat obrobit, abysme meli potrebny presah.

      0 0
      • náčelník  

        Tak tak. Stejně jako u pístních kroužků je třeba mít krk pro „druhej vejbrus“ :) Třeba Manitou přelisování krku vyloženě zakazuje. Už jsme to tady párkrát řešili.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.