• Jirikus

    Čau. Threadů na téma odpružených vidlic je tady docela dost, tak se snad najde někdo, kdo si nebude dělat srandu nebo prudit a poradí. Na své kolo (v profilu) vybírám z těchto dvou vidlic RS Reba, Sid Race Air 85 mm. Jezdím XC, 75–80kg, véčka, žádná divočina. Chtěl bych se zeptat na rozdíl mezi těmito dvěma vidlema kromě průměru nohou 32/28, cena je skoro stejná. V čem se liší tlumení Pure Delite od Motion Controlu?. Pro Rebu hraje větší množství nastavení, aspoň dle specifikace na Koloshop.cz, možnost zavírání s řídítek a tužší konstrukce, pro sida zase nižší váha a možná i lepší vzhled na mém kole, přece jenom se mi zdá ta Reba na moje kolo trochu masivní. Najde se někdo, kdo jezdil tyhle vidle?, podělí se o zkušenosti, porovná je? Dík

    0 0
    • Jirikus  

      tady jsou odkazy, ať nemusíte hledat www.koloshop.cz/index.php?… www.koloshop.cz/index.php?…

      0 0
    • petebike  

      Sida sem mel 4 sezony, spickova zavodni lehka vidlice, akorat se o ni musis starat – pravidelny servis, Dalo by se rict ze kdyz ji dobre nastavis tak ti pobere vsechno, Rebu jsem na kole nikdy nemel a pravdepodobne ani mit nebudu. Momentalne mam Fox RL80 s Lock outem a jsem nad miru spokojenej. a pokud jde jeste o toho Sida tak bych si priplatil za model z Lock outem.

      0 0
    • Daf  

      Ja bych uvazoval o R7 prijde mi to jako dobrej kompromis.

      0 0
      • zirecek  

        Když píše, že vybírá ze dvou vidlic, nevím, proč mu nabízíš další variantu. Při tom co píšeš, bych vzal SIDa (s LO nebo i bez) i za cenu trochu vyšší údržby.

        0 0
    • lubos  

      Nenapsals, jake zdvih preferujes. Sid je 8cm, Reba 10cm, i kdyz ji lze prestavit. Jsi sice tezsi, ale s Vckami myslim Sid stacit bude. Lockout bych doporucoval. Jestli jezdis XC :)

      0 0
    • Jane  

      Jako chrt hlasuji pro Sida, ale rozhodně bych ho brala s Lockoutem a třeba rovnou model 2006:-) kupkolo.cz/pro­duct_info.php?pro­ducts_id=1409

      0 0
      • petebike  

        jo a navic s pumpickou :-)

        0 0
      • raceman  

        :-)))))

        0 0
        • raceman  

          to mělo být na // Jako chrt hlasuji pro Sida // promiň, ale nemohl jsem si odpustit si nerejpnout :-)

          0 0
          • Blade  

            Já bych si taky rejpnul, ale to už by sme se do toho moc zaplítali…Ale ten chrt mě fuckt pobavil :o)

            0 0
          • Martula  

            Tak to mě podrž…„jako chrt hlasuji pro Sida“…to by mě zajímalo jakou má Jane ospravedlněnku…:) Jinak se zde potvrdilo pravidlo..jednou říká to, jindy zase to! Předtím chrt, po-té jen silnice a skoro žádný kopec..

            0 0
            • mm  

              je to strasne hrdinsky se do nekoho neustale srat a brat ho za kazdy slovicko. urcite by ti to bylo taky moc prijemny, kdybyses dostala na blacklist slepicko

              0 0
              • cabbage  

                vzhledem k tomu, že Jane spadá do kategorie „Jarin light“, se uklidni;-)

                seš tu už dost dlouho abys to o ní věděl…

                0 0
              • Blade  

                Tak tos možná trochu přehnal, ne? Ono nadávat je jednoduchý, ale argumentovat už moc ne, že?

                0 0
                • mm  

                  Neprehnal. Ono pri trose snahy ty jeji vyroky davaji docela smysl a cely projev je konzistentni. Napr. presna definice, co je to chrti, drzimeli se tohoto mista BF, neni nijak stanovena a kazdy ma snad pravo pristupovat k pojmu po svem a interpretovat ho jak chce sam, a ne tak, jak si to preje kuulovni usmevava tlupicka z brna.

                  0 0
                  • cabbage  

                    ale přehnal a proto nech právo na definici pojmu chrtí i usměvavé tlupičce z Brna. místo toho si moh uvést něco, co by změnilo dosavadní nechrtí(a spíše jarinovský) profil Jane…

                    0 0
                    • mm  

                      ja nemam potrebu ji delat obhajce. neznam ji. jeji kolo jako celek na me dobre nepusobi, to neznamena, ze se do ni budu taky navazet jenom proto, ze za tim monitorem to jde tak lehce. moc by me zajimalo, kolik lidi by bylo schopno neustale cupovat kazdou jeji vetu face2face, pocet lidi 1:1.

                      nelibi se mi, ze kazdy, co se trosku provini tim, ze si dovoli vystrcit ruzky z sede rady, je ihned ve stredu zajmu nekonstruktivni kritiky. a pridavaji se dalsi a dalsi co si chteji taky kopnout, protoze veskrze jsme vsichni slabosi a v presile to jde bez rizik.

                      k Jane – ne kazdy potrebuje mit na kole mega zdvih a jezdit s nim popoli a sam sebe presvedcovat, jak si to hnedka lip uziva. ze je proste hobicek a tomu nalezi pomaly houpavy svezeni. nekdo se chce treba kodrcat na nulovym zdvihu, protoze ma pocit, ze kazdy nepratelsky funkcni centimetr na vidli by mu sebral dalsi kus stejne male vykonnosti. potom ti chrti – jezdi po silnici? jo. jane taky zbytecne nespasujou v terenu? jo. jane taky jezdi sida? jo. jane taky jezdi kevlarovy ralphy nabuseny na max? jo. jane taky

                      ..... cili jane splnuje dost namatkou vybranych kriterii, budte milostivi a dovolte ji mluvit o sobe jako chrtovi. alespon v tomto vlakne

                      0 0
                      • Rolei  

                        No vidíš napsal si to hezky. Teď už to jen vztáhni i na sebe a nepiš o někom kdo napíše o Jane že potřebuje ospravedlněnku za to že si o sobě myslí že je chrt a proto volí Sida, že je slepička, není to pěkný a vypovídá to spíš o tobě než že by to řeklo něco k Martuje nebo Jane .

                        0 0
                      • Gorgov  

                        tak to ty chrty dost urážíš. Nevim jakou nalepku si dát, ale jezdim výkonostně, technice se vůbec nevyhejbám, ralfy vozim na poloviční tlak co Jane, na biku jezdim v terénu. Jane Je opravdu, jak píše cabbage vejš spíš jarinovskej typ. Ale at si gramaří, je to její věc, ikdyž jí to je uplně nanic. Má z toho radost. Ale psát o sobě, že je chrt, to přijde i mě hodně moc úsměvný.

                        0 0
                        • cabbage  

                          sem se od lepmla dozvěděl, že si ho docela dáváš, takže sem tě musel přeřadit z kolonky „meesha“ do „FŮJ CHRT!“ :-)

                          0 0
                        • Jane  

                          nevim, vo co gou. Ty ses rozhodne vetsi gramar a ladic nez ja a treba tebe ja bych za chrta povazovala. Jasne, najezdis toho vic, jezdiz supr tezkej teren, zavody – jo s tebou se fakt nemuzu srovnavat, takze jsem „jen“ ubohej hobik a vubec mi to tedy nevadi…

                          0 0
              • JSt  

                imho nikdo neni na blacklistu. ale kdyz jane jednou rekne cerna a podruhe bila… se pak nemuze divit, ze ji to nekdo pripomene. nepoukazat na to by bylo falesny kamaradstvi ;-))

                0 0
              • Gorgov  

                klidek chlapce, kdybych tady psal ja takovy nesmysly a vubec zajimavy veci, neustale si protirecil, taky by se do me lidi trefovali.

                0 0
                • Jane  

                  Tak uved, v cem si tedy protirecim… Jen do toho! Hoj! To je fakt takovej problem, ze mam sida, ze jezdim i po silnici a zavody jsou mi volny? Dost nechapu

                  0 0
                  • Gorgov  

                    nechápeš asi hodně věcí, ale nic si z toho nedělej, podle mě si protiřečíš v: Si chrt x máš mizernou fyzičku, silnou nadváhu, hmotnost komponentů neřešíš x thredy o kde tak často zmiňuješ důležitost každého gramu… Chrt je dle meho sportovec. snaží se zvyšovat svojí výkonnost, soutezi, ale asi je to o uhlu pohledu. Ale k ty vidli, zas na tu silnici je sid dobrej, aspon netahas moc g navic, ale pouvazoval bych o pevny, dalsi 0,5kg dolu.

                    0 0
                    • enjoy  

                      pul kila dolu,ale ne v tezisti.zajimalo by me,jak moc je poznat,kyz je kolo tezky na zadek,oproti predku. ps:kolik lidi uz ti reklo ze jsi neskutecne konfliktni?:-) ale delas mi radost,nepripadam si vedle tebe tak blbe:-)

                      0 0
                      • Gorgov  

                        nikdo:) kdyz jezdis po silnici, teziste te nemusi zajimat. Je dobrý mít lehkej předek je to pak živější v ovladatelnosti.

                        0 0
                      • raceman  

                        holt budes muset jeste vic ležet na rodlech abys nezved předek.

                        0 0
                        • Gorgov  

                          Jane psala, ze nejezdi do prudkejch kopcu, takze tenhle problem odpada…

                          0 0
                          • raceman  

                            tak tak, ale pozor mozna v nejakem threadu do toho kopce pojede :-))

                            0 0
                            • Jane  

                              Ha, ha, ha :-) Jezdim to, na co mam a pokud se ted dostanu na ubohejch 40 km za tyden a za to jsem teda fakt rada, tak asi nema moc smysl jezdit neco extra v terenu a radeji se jdu jen tak normalne projet… Ale zde uz nema smysl cokoli vysvetlovat. At si kazdej jezdi, co chce a jak mu to vyhovuje.

                              0 0
                              • raceman  

                                ne promin, neber to važně, je to jenom sranda.

                                uz mlcim ;-)

                                0 0
                              • Gorgov  

                                jo, proto bys byla spokojenější s pevnou, a odpadá servis.

                                0 0
                                • Jane  

                                  hmmm… zacinam o tom docela uvazovat :)

                                  0 0
                                  • kubad  

                                    Uvažuj, rozdíl půl kila, funkčnost ve srovnání se SIDem podobná, na běžné ježdění po lehčím terénu naprosto použitelná.

                                    0 0
                    • Jane  

                      mas pravdu, nechapu hodne veci, coz je u me normalni :) Ale je docela usmevny, ze pises neco o silne nadvaze. Pokud jsem z ty fotky v profilu tlusta, tak ti to neberu. Ty jidlo treba resit nemusis, pac patris mezi ty stastne jedince, co jsou hubeni, aniz by proto museli neco delat. Ja mezi ne nepatrim a v jidle se musim dost hlidat a i tak mam v poho 72 kg – jo jsem se mela dat na kulturistiku a ne si neco zacinat s kolem ;) PS: ve skole mi kdysi kluci rikali Rambo, ne tlustoprdka :)

                      0 0
                      • Gorgov  

                        podle me je 72 hodne silna nadvaha, kolik presne meris? Mozna mas jinej somatotyp, proste predpoklady k tomu bejt rambo, to je pak na kole problem, ale ja vazim v zavodni sezone stejne jako ty. merim 192.

                        0 0
                      • Gorgov  

                        jo a vysvetleni resp. takova mala omluva, nikdy bych nevytakoval, cokoli o vaze, vim, ze to zensky nemaj rady, kdybys to sama nehodila na foru, v nejakym threadu si psala svou vysku a vahu, tak proto:)

                        0 0
                        • Jane  

                          Jo s tou vahou – to je v poho. Za to se vazne nezlobim, akorat spojeni silna nadvaha ve mne vyvolalo usmev, protoze nevim, kam bych radila ostatni lidi, co potkavam denne na ulici… Ale kdyz se to vztahne na vytrvalostni sport, tak je to proste spatne – 164 cm a 72 kg :(( Mym cilem je dostat se aspon na 65 kg, ale jestli se to nekdy povede – no snad jo :)

                          0 0
                          • Gorgov  

                            jo tak sem to samozrejme myslel, silna nadvaha na chrta, jinak v poho:)

                            0 0
                    • Meesha  

                      pockej, vy nejste sourozenci?! 8–0

                      0 0
                    • Jane  

                      jo i karbonova pevna vidla mozna casem bude… podle nazoru B-F je pro me jakekoli odpruzeni uplne zbytecne :)

                      0 0
            • Jane  

              to se dalo cekat ;) ja se za chrta svym jizdnim stylem zkratka povazuju a podle toho mam i takovy kolo. Jsem pouze hobik, co „chrti“ cca 4000 km za rok. Ne kazdy muze najet 15000 km – a je dost pravdepodobny, ze i vy budete mit za par let min casu… Takze jezdim to, co mi vyhovuje a jak to citim – po silnici, i lesem a do kopce radeji nez z kopce. Pokud se to nekomu nelibi, je to jeho vec – fakt nevim, co tim uz sledujete

              0 0
              • Splinter  

                Já bych to definoval a uzavřel tady ty věčný debaty tím, že každej „chrtí“ na co má… Někdo chrtí 20kou do kopce a je to pro něj maximum a někdo chrtí 10kou do kopce a je to pro něj zase jeho maximum… Každej tak „chrtí“ ve vztahu sám k sobě na maximum… Pro někoho kdo ten kopec vyletí 40kou bude zase nechrt ten kdo ho jel 20kou a tak pořád dokolečka.. Takže jedinej chrt je bůh :-D

                0 0
                • Splinter  

                  nebo Olkyč teda…

                  0 0
                • cabbage  

                  :-) a největší turista je Satan:o))) sorry fousy..

                  0 0
                • vik  

                  jo, to se mi libi…kazdej ty vyznamy citime jinak, coz je uplne o.k. mne se treba chrt oproti nechrtovi jevi jako ten, kdo spis polyka kilaky a cas, nechrta mam jako toho, kdo si vic uziva ten uzasnej kontakt s cestou, po ktery jede, kdo si uziva prirodu kolem a tak.

                  0 0
                  • Splinter  

                    Já polykám kiláky a čas a u toho si užívám ten úžasnej kontakt s cestou po který jedu, přírodu atd..:)

                    0 0
                    • Blade  

                      ..ultrachrt :o)

                      0 0
                      • vik  

                        fakt? to muzskej mozek neumi, delat dve a vice veci najednou:-))) nerikej mi, ze kdyz mas pri polykani casu rudo pred vocima, ze mas v hlave kapacitu na kochani!:-) i pri zavodech tohle jde?

                        0 0
                        • Blade  

                          Při závodě? Při závodě dupu jak oteklej, rudo před očima a jediný nač dokážu myslet je, jestli mám umřít hned, nebo už v cíli :o)

                          0 0
                        • Gorgov  

                          jo. Mužskej mozek pravě tohle umí, to bys měl vědět. Naproti tomu ženskej ne, to sou právě jen ty kecy, aby ženský měly taky něco, femistky byly spokojený a koza zustala cela:) Ale my víme…

                          0 0
      • Rolei  

        Dražší si nikde neviděla? :-) www.bicykly.cz/…rs-sid-team/

        0 0
        • Rolei  

          no dobře uznávám, po 7 měsících dokáže být chytrej každej :-))

          0 0
    • Orbis  

      jak píšou ostatní, pokud chceš perfektní, lehkou závodní vidi, ber Sida, poku ti jde píš o komfort (ne že by se Sid nenechal nastavit na pohodu) tak ber Rebu, ale jak píšeš, tak na XC jednoznačně SID:-)

      0 0
    • Jirikus  

      Tím XC myslím klasické ježdění po lese, šotolina, stezičky, prostě klasická šumava, ne žádné závodění. Psali jste, že u SIDa je dost náročná údržba, to by ho teda oproti Rebě u mně značně znevýhodnilo. Preferuji co nejsnažší údržbu a co nejdelší životnost. Teď jde o to, jestli to ten SID splňuje, když je to teda „závodní“ vidle.

      0 0
    • Jirikus  

      S tuhostí problém asi nebude, mám RS Judy SL 00 a tam jsou nohy snad ještě tenčí než u toho sida, ale + pro Judynu hraje zase cca 1Kg materiálu naví, takže v součtu může být ta judyna tužší než sid a to už by byl problém, protože i ta Judy mi někdy při záběru vestoje škrtne špalkama o ráfky.

      0 0
      • McBlacky  

        tak to si vem Rebu, pokud nejsi chrt který jezdí v 1/10 startovního pole na závodech Sid je pro tebe spíš horší volba. 300gr navíc uvezeš a jistota vedení kola ve sjezdu za to stojí…

        0 0
      • MlokCZ  

        Taky bych vzal spíš Rebu, ale nechal bych ji určitě na 100mm. Pod 100mm to podle mě na pohodový pohodlný ježdění není prostě ono. To je ale pouze můj subjektivní názor a někumu menší zdvih stačí.

        0 0
        • Jirikus  

          Ne že bych nebral 100 mm zdvih, ale pro mého artura je asi max těch 85, původně ta Judyna byla 63mm. Jo a rám kupovat jiný nebudu, tenhle mi vyhovuje.

          0 0
          • MlokCZ  

            Tak jasně, pokud by ti to změnilo už moc geometrii, tak je to problém. Nejlepší je to ale vyzkoušet, někdy to zvýšení předku a změna úhlů je třeba i k lepšímu (někdy se na tom pak zase nedá jezdit).

            Nebo vem Rebu s U-Turnem 85–115mm, to už je ale taky cenově trošku někde jinde.

            0 0
          • P2  

            Mám moduse01 a judy jsem před rokem vyměnil za rebu, 100mm. Taky jsem měl předtím obavy, jestli to nebudu muset snížit na 85, ale je to v pohodě. Je to v klidu jen trochu nakoplejší. Za jízdy naprosto ok. Musíš vyzkoušet.

            0 0
            • Jirikus  

              tak před dvěma lety jsem předělával judy z 63 na 80 a teď se mi to zdá v poho, víc bych asi nechtěl, těch 85 bude akorát. V případě nového rámu půjde ta Reba Race 85 mm předělat na 100?

              0 0
              • kesu  

                jo jde,ja bych vzal asi radsi rebu,ale spis tedy uturn.Kamarad mel moduse se 100mm judinou a nebylo to nic moc..Jeste jen tak btw,judy a sid mely temer identicke nohy a moc se toho nezmenilo,takze obavu ze by to bylo horsi bych urco nemel,teda co se tyka tuhosti.Ale stejnak bych sel asi do reby,300g bych neresil na vidli se to vyplati

                0 0
      • zirecek  

        Pevná mi taky škrtne. Nic není dokonale tuhé.

        0 0
      • Orbis  

        tak v tom případě jednoznačně Rebu, problém je jen změna geometrie… ale jde taky o to, jaký je rozdíl mezi výškou sida a Reby, někdy se mi zdá, že Sid je stejně vysoký při nižším zdvihu:-/

        0 0
    • Jirikus  

      Ještě se nikdo nezmínil, jaký je rozdíl mezi tlumením Pure Delite od Motion Control, SID Team s Motion Controlem který má taky Reba Race už stojí 16 000 a to je moc.

      0 0
      • Davit  

        Motion control znamená možnost nastavení prahu odtržení vidlice z klidu při zavřeným lockoutu. Pure de lite je, dalo by se říct, jeho předchůdce – měl by odolávat pohupování při šlapání + normálně pružit, čili jakýsi inteligentní systém. Narozdíl od třeba SPV od manitou, ale citlivý, nadruhou stranu s malou odolností proti šlapání. Já bych konkrétně de lite nechtěl, na pohodový ježdění to ale vadit nemusí; fakt je že reba je zrovna proti tomuhle SIDu dál. Je ale pravda, že i úplně utaženej motion control trošičku chodí.

        Já vozím SID Team 2005 s klasickým lockoutem a sem s touhle vidlí maximálně spokojenej – inteligentním systémům moc nefandím. Jasně, musíš se o něj starat, ale to o rebu úplně stejně; v tom zásadní rozdíl není. Na tvým místě bych šel ale do té reby – nikdy nevíš, kdy zatoužíš po kotoučích a na ty je reba přeci jen vhodnější.

        0 0
        • lubos  

          Ten pure de lite mely ty vyssi modely SIDa ? Pamatuju si akorat, ze ty levnejsi meli jinej a pry nebyl dobrej.

          0 0
          • Bohus  

            Mám SID Race 2005 (najnižší model SIDa) a má Pure DeLite. Nosím ho nafúkaný na maximum (60 psi), ale nepociťujem, že by zabraňoval pohupovaniu. Na asfalte vidlica dosť pohupuje.

            0 0
          • Davit  

            Naopak: vyšší modely SID (team a WC) do r.2005 měly tlumení PURE (bez přívlastku de lite) – „normální“ olejový tlumení s lockem. Od 2006 mají motion control jako REBA. De lite měl (a asi pořád má) „základní“ SID race.

            0 0
      • kesu  

        počkej 16tisíc je šíleně moc jen tak namátkou sem našel třeba tohle: kupkolo.cz/pro­duct_info.php?cPat­h=84_122&produc­ts_id=1638

        ale připlatil bych na tudle www.trinnity.cz/DetailPage.asp?…

        a máš vyřešenej i zdvih..

        0 0
    • jecnak  

      Kdyz srovnam jen chod nehlede na vnitrnosti, tak je to hodne podobne, ne-li stejne. Pokud ti nevadi 300g navic a chces vidli co vydrzi, tak jenoznacne Rebu.

      0 0
    • Jirikus  

      OK, dík všem, až budou penízky, tak to bude Reba.

      0 0
    • Fox-CZ  

      muze mi nekdo rict,jaky je rozdil mezi REBOU SL,Team a Race??kazda stoji jinak a nejak nevim proc :-)dik

      0 0
    •  

      Baník pyčo!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.