• FrontMan

    Zdar lidi! Potřebuju poradit. Nedávno mi známý půjčil fulla. Jelikož 15 let jezdím hardtaila byl jsem z toho na větvi. Žádné bolesti zad! Nic! A to jsem si dal Beskydy se 115 km v nohách. Můj okruh vyvolených se zúžil na GT I-drive5 2.0 (62.990,–) a Giant Reign2 (69.990,–). Do čeho by jste šli? Poraďte please…

    0 0
    • khooca  

      Reign nebo Kona Dwag ;)

      0 0
      • khooca  

        Teda Dawg, samo :)

        0 0
      • FrontMan  

        Kony jsou více pohodářské. Já bych chtěl skloubit docela slušnou akcelerací se zdvihem který mě nenechá ve sjezdu když pustím bika ať si dělá co umí. A Dawg má tuším zdvihy 120/110. Když už fulla tak 130 a výš. Jinak proti Konám nic nemám.

        0 0
        • Gorgov  

          hmm zajimavy, ty si jezdil 15 let na pevňáku a teď chceš rovnou aspoň 130mm nad oběma kolama? Jestli ses nenechal trochu unest:) Ja bych doporucil Duratec sendic, jel sem na tom a je to super tuhy rychly a tech 100mm staci…

          0 0
          • hanz  

            nestačí

            0 0
            • Lišák  

              A kolik stačí?

              0 0
              • hanz  

                100mm je fakt málo..to není ani ht ani full, 130 je už v pohodě…ale nejde to říct tak jednoznačně, zase závisí od systemu. A k tomu sendicovi, nikdy jsem ho teda nejel ale už od pohledu pochybuju že je tužší jak reign.

                0 0
            • TheIF  

              jj aspoň 130, taky jsem chrtil na XC a můj první full bude 130/140 Mě asi ovlivnila zdejší diskuze :-) www.bike-forum.cz/…5/forum.html#…

              0 0
            • lOlA  

              sice fulla nemam ale uz jen logicky 130 a vejs.ale jel jsem na nem:o)))) aspon nejakej uspech;o))

              0 0
          • FrontMan  

            Zkoušel jsem toho dost (včetně sendica, NRS, mission,..) a můžu říct že všechno je podřízeno výkonu. Taky jsem měl strach že sednu z HT na FS s 15 cm zdvihy. Ale jestli jsi někdy seděl na Reignu tak víš poč nemám strach do toho jít. A navíc baví mě si jízdu užít se vším všudy a ne se bát když ti kopne zadní kolo ve sjezdu že slítneš. V tomto jsou fully neocenitelné držáky. Daň za to je nějaké to kilo navíc.

            0 0
            • lubos  

              Tohle je presne Reign. Jede se s tim rychle, pokud jsou na to gumy, a sjezd si clovek uzije. I kdyz jede pres poradne sutre. Jenom to chce poradne brzdy … ne Hayes! Magury Lousie FR, nebo alespon Juicy.

              0 0
            • Gorgov  

              Jo, pak s tebou musim souhlasit, když ti nejde o výkon, nějaký to kilo se ztratí. Mě o něj zatim teda de, ale taky by se mi libil nejakej perak na blbnuti. Toho Sendica sem myslel na zavody. Na tom se da zavodit jak na HT, myslim ze na maratonech bude casto vyhodnejsi nez HT. Nevim co reign, ale jeto vyrazne tuzsi nez treba Scalpel nebo i Prophet. Je tam obrovský ložisko, je tu supertuhý

              0 0
          • fousac  

            nestaci..

            0 0
          • Radek Broz  

            100mm fakt nestaci.

            0 0
        • Dijck  

          Dawg ma 130/130 nie?

          0 0
          • FrontMan  

            Jo ale jen Dawg primo a supreme. Dawg a Dawg deluxe maj standartně vidlu Bombera GranFondo se 120mm.

            0 0
    • Pavlos  

      no ja mam ram reigna uz tyden doma ted sem si obednal komponenty tak pocitam ze nekdy pristi tyden konecne vyrazim:) Sice sem ti moc nepomoh ale ja se musel pochlubit:D

      0 0
      • Pavlos  

        Jo jeste tady nekteri prohlasovali ze reign v porovnani se speslem je xccko:D

        0 0
        • hanz  

          ono to je trochu složitější…musíš se kouknout na jejich systemy a myšlenky…maestro pracuje stejně jak vpp takže tahem řetězu uzamykáš zadní stavbu..výsledek je že reign jde krutě za pedálem ale má trochu horší pohodlí fsr je aktivní aj pod šlapáním, přináší větší pohodlí ale třeba konkretně enduro expert je slabší v torzní tuhosti. Zase je to proti reignovi takovej malej sjezdáček. Ta kona je jednočep, bude dost houpavá ale zase aj dost pohodlná. Vzhledem k tomu co dotazovaný říká bych mu 100% doporučil reigna, jen ho možná na první vyjíždce bude trošičku zlobit to tajání za řetěz ale na to si zvykne během jednoho dne.

          a další výhoda vpp/maestra je že ve velkých speedech je žehlivější proti fsr :-))..ale to se týká spíš DHček.

          0 0
          • Pavlos  

            jj ja vim jak si to myslel:) no snad budu s reignem spokojeny ;)

            0 0
          • FrontMan  

            A copak by se stalo kdybych vyměnil tlumič kt. se sériově dodává k Reignovi za nějakej „NEinteligentní“?

            0 0
            • Pavlos  

              fungovalo by to vesele dal tak jak ma

              0 0
              • FrontMan  

                I s tak tvrdou akcelerací? Mám pocit že tu dělá hlavně ten šikovnej clever tlumič.

                0 0
                • Pavlos  

                  to nevim :( by moh napsat hanz ale ten ho myslim taky jezdil jenom s spv.

                  0 0
            • hanz  

              prakticky nic, reign je takovej už systemem. SPV tlak jsem měl na minimu takže to bylo jako skoro neinteligentní tlumič. Ale neber to jako že je nepohodlnej…měl jsem toho pod prdelí už dost a když to srovnám s ostatníma endurama ve stejný třídě tak špičkově jde za pedálem ale když šlapeš tak je pohodlí průměrné, když stoupneš do pedálů ve sjezdu tak sjezduje velmi dobře ale je limitován použitým vzduchovým tlumičem. Ale bavíme se o kolech který maj 150mm na zadním kole, proti nějakýmu 100mm fullu je to pořád o dost pohodlnější. Když na to sedne kámoš chrt tak řekne že je to nehorázná peřina.

              0 0
          • khooca  

            Ta Kona není jednočep.

            0 0
            • hanz  

              kona dělala co svět světem stojí přepákovaný jednočepy..kdyby todle změnila tak mě to snad donutí se aj podívat jestli už náhodou neudělali kolo :-))

              0 0
              • khooca  

                Tohle mi moc jako jednočep nepříjde ;) www.kona.cz/2k6_kolo.php?…

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  To je jen nedostatkem znalosti ;)

                  0 0
                • hanz  

                  no vidíš a přesto to je

                  0 0
                • slou  

                  A je to tady zase :)

                  0 0
                  • lubos  

                    To ziram. Jsem myslel, ze kdyz v tom uz mam jasno ja, tak uz nic resit neni potreba :)

                    0 0
                • goofy  

                  Hlavni rozdil je v tom, ze ten cep na zadni vidli je nad osou (nabojem) a ne pred. Tim padem jde zadni kolo zase po stejne trajektoriji jako jednocep. Kdyz se ten cep prehodi pred osu, trajektorie zadniho kola se zmeni a mame z toho ctyrcep. Pred nedavnem se to tu resilo, a lubos urcite bude vedet kde… ;o)

                  0 0
          • igor  

            ten popis fungovania VPP, ze tahom retaze sa zamyka zadna stavba pasuje na NRS a nie na VPP. To by bola pekna hlupost, ak by v zabere nepracovala zadna stavba.

            0 0
            • TinkTink  

              On je mezi NRS a VPP nejaky propastny rozdil? Akorat par desitek mm rozdil v pozici cepu :)…ne?

              0 0
              • igor  

                asi dost velky na to, aby to stalo za patent.

                0 0
                • hanz  

                  no tak nám to vysvětli jak funguje vpp, rád se přiučím.

                  0 0
    • fousac  

      ja bych bral www.marinbikes.cz/…_springs.htm

      0 0
      • FrontMan  

        Beru jedině tyto 2 (které jsem zmínil nahoře) Měl jsem půjčeného Reigna a uchvátila mě právě odezva na pedálech. Skoro jako pevňák s nevyčerpatelným zdvihem.Ve sjezdech jsem to pustil co bike dovolí což u mýho HT neexistuje pokud chci dojít domů po svých. Na druhou stranu GT je lépe servisovatelný v blízkosti mého bydliště a zasechl jsem něco jako že má ložiska kyvky shodná s těma co jsou v hlavových.

        0 0
    • gobike  

      Ja taky! :-)

      0 0
    • HastySnail  

      no každopádně GT mi připadá subjektivně hezčí (takový víc do terénu :))

      0 0
      • gobike  

        Zdani nekdy klame, bacha na to!

        0 0
        • HastySnail  

          no dneska jsem kolem něj šel u Štěrby a kdybych na to ty prachy měl, neváhal bych :)) ale asi je to tak trochu tim, že GT mam rád už delší dobu :)) …A proto si koupim meridu :D

          0 0
    • Floydie  

      zrovna na tomhle GT jsem tedka jezdil v pondeli a musim rict, ze to je zazitek :) taky do nej asi casem pujdu

      0 0
    • jurahasic  

      Koupil jsem Reign2 letošní model je to můj první ful a jsem naprosto nadšen.Řeči že přechod z hartu na 150 pod zadkem je moc jsou nesmysl.Tlumič je Fox a ma tři mody propedalu takže si vybere každý.Dobrou volbu.

      0 0
      • lubos  

        V Beskydech ani ne :)

        0 0
      • FrontMan  

        A už jsi s ním jel v čase nečase? Docela se zasírá ta klícka v niž je uchycen ten tlumič.Teda já na tom půjčeném (loňském modelu) v tomto místě přivez snad kilo trávy a jiných sraček. Nevím jak to je vyřešeno u letošního modelu ale napohled je to stejný.

        0 0
    • lubos  

      Urcite radeji Reigna. Ale skutecne chces 15kilove kolo ? Mozna by stacil Trance, ne ? A to je hned temer pul kila dolu.

      0 0
      • hanz  

        trance je prej hrozně měkej v krutu

        0 0
        • FrontMan  

          Tak tak. Taky jsem měl tu čest. Nedá se to s Reignem srovnat.

          0 0
          • lubos  

            Fuha, tak to jsem necekal. Skrtam si jej tedy s potencionalniho vyberu dalsiho ramu. A nevis jak je na tom Anthem ? ( i kdyz se mi moc nelibi). Ale porad mam par dalsich kandidadu, nastesti.

            0 0
            • FrontMan  

              Zatím jsem ho nejezdil.Je to ale bike spíše na maratony takže žadné extrémy se od něj čekat nedají.Navíc jak jsem psal moje sorta FS je 130 a výš.Takový hravý enduro na dovádění které navíc slušně jede. Reign vs. I-drive5

              0 0
            • blue  

              od reigna pres trance k anthemu? zajimava evoluce…

              0 0
              • lubos  

                Priznam se nechapu, co nechapes :) .. mam dva biky, jeden enduro reign a jeden na zavody.

                0 0
      • FrontMan  

        15 kilové kolo = daň za nezničitelnost.Teda doufám že vydrží víc než můj HT Biria…

        0 0
        • lubos  

          Jinak je pravda, ze ja mam 2.3" albert vepredu, a vzadu 2.25" tubless. Tak to na vahe docela prida. A pokud je jeden turista, tak zas tolik to nevadi. 15kilo je sice docela dost, ale jde to. Navic … jak jsi psal, je to raketa v zaberu. S lockoutem na vidlici je to chrti bike.

          0 0
    • JMT  

      ja nemuzu nez doporucit speedstra, chodi vic nez luxusne a zdvih je pocitove daleko vyssi nez treba u transmissiona, ten je dost k prdu (tezkej hardtail) gt v minulosti praskaly, ale trebas uz to vychytali, reign se mi docela libi, akorat nevim jak s tim zdvihem na takovy svihy, ale vzhledem k tomu ze sem daval 200 na speedstrovi kterej je asi este aktivnejsi tak ok :-) s tech dvou teda spis gianta Jinak ja bych urcite volil znova speedstra z 130mm vanillou :-)

      0 0
      • wroum  

        ty woe, ty si s tim speedsterem nedas pokoj. pokazdy kdyz chce nekdo kolo tak mu nutis tohodle veterana :-)

        0 0
        • fousek  

          Kdyby ho nutil zadarmo tak si asi necham rict:-)

          0 0
          • wroum  

            nerek sem ze to je spatny kolo. je to dobry kolo a dobre udelany, jen trochu oldschool z pohledu dnesniho abych tak rek. to kolo nesnese srovnani s tema co jsou na vyber v uvodu threadu, a to ani co se tyka zdvihu a ani co se tyka „vychytanosti“ systemu. halda modnich frezovanejch picovin pruzeni nezlepsi a i kdyz je to asi nejlepsi neprepakovanej jednocep (cely RB) co existuje, tak je to proste jenom jednocep a lepsi to nebude. ale hlavne mi prijde az dojemny jak pokazdy kdyz chce nekdo fulla, tak JMT napise skoro stejnou vetu: Musim doporucit…, pocitove ma zdvih vetsi :-)

            0 0
        • Peslezedirou  

          RB militarista..­......Ja Stürmführer, RB fertig sturmangriff!

          0 0
    • Marky  

      Taky mám vyhlídnutého, hned jak nastoupím do práce, tak na něj šetřím. Líbí se mi Cannyon NXC06 Nerve. Cena 47.000 Kč.

      0 0
      • JMT  

        canyon ? tak to do prace nemusis spechat… canyon se ti muze leda libit…

        0 0
        • enjoy  

          ja dneska jednoho ve stromovce videl,tak asi existujou:-)

          0 0
          • Phoebe  

            Já už čekám na XC4 1,5 měsíce. Jsem z toho trochu mrzutý. Prý bude 100% ve 20 týdnu, tj. kolem 15. května, tak jsem na to zvědavý.

            0 0
            • TheIF  

              Taky doufám, že ty kola opravdu existují. Objednáno přímu na jejich webu a „prý co nevidět“ přijde poštou (papírovou) potvrzení objednávky – už to bude 14 a furt nic a až to přijde tak tipuji, že se tam dočtu X měsíční lhůtě dodání. No co aspoň došetřím $$$ a nemusím si pujčovat :-)

              PS: neber XC to je pro chrty, běž zrovna do ES to kilo navíc není tak hrozné

              0 0
        • Marky  

          Co se vleče, neuteče. Objednám na podzim a do jara snad dojde. Aspo¡n se budu mít na co těšit.:-)

          0 0
    • vipera  

      Na Reigna jsem přešel z jednočepu a jsem nadšenej. To co o něm všude píšou je pravda

      0 0
    • tutite  

      Zdravím. Po Beskydech jezdím už nějaký pátek a zdvih jsem ustálil na 13, resp. 14 cm, což je dost na sjezdy a traily, hmotnost mezi 12–13 kg což je tak akorát na brutální výjezdy /a že jich v Beskydech je!/. Jestli mohu radit, tak na CYKLOBAZARu je z 3.5.06 inzerát na LITEVILLE model 06 s velmi kvalitním osazením, dokonce i s papíry za 55 tkc. Neváhej a už tam volej, supr bike! Bez to jako objektivní doporučení, s tím člověkem nemám nic společného.. Nikdo to tady nejezdí, takže nečekej recenze, ale v německých testech jedno z nejlepších kol!

      0 0
      • lubos  

        Se mi moc libi tve kolo, zdvih, vaha. Parada. Takovy skvely kompromis mezi chrtarnou a endurem.

        0 0
      • McBlacky  

        jo ten liteville je paráda, škoda že nemám prachy :/

        0 0
      • speedy gonzales  

        priznam se ze o tehle znacce slysel prvne…ale ty recenze co sem se dival sou mooooc zajimave.

        0 0
    • wroum  

      ja se rozhodoval taky mezi Reignem a …necim jinym a vyhralo to to neco jinyho. to GT sem mel ted nakratko pujceny a prijde mi mnohem lehci a obratnejsi nez reign. chodi fakt krasne a dle cloveka co servisuje kola se uz neni ceho bat. mouchy jsou uz prej vychytany. nicmene reign je zas IMHO hezci.

      0 0
    • stig  

      Ked sa tu rozplyvate nad pruzenim…idem kupit Speciala FSR a neviem ci sa oplati priplatit za FOX Talas 130mm alebo sa uspokojit so zakladom s FOX Float 120mm. Rozdiel cca 8.000 Kč. Vzadu pruzenie je rovnake.

      0 0
      • MartinXC  

        Float se zamykáním stačí, na 130mm se dá přestavět taky (vyndáním podložky). Rozdíl 8t jen za Talase je neúměrný.

        0 0
      • vratan  

        este sa ponuka jedno riesenie. hod si tam RS Revelation a mas to hodne pod cenou floatu s moznostami Talasu – problemy Foxu :-)

        0 0
    • VencaV1  

      Ja bych sel do Cannondale Prophet 600.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.