• sportovni_biker

    Tenhle rok se chystám na pár závodů KPŽ (min. 2, na víc se asi nedostanu), tak vás žádám o nějaké rady. Jak postupovat, jak trénovat, jestli se vyplatí kupovat ty energetické tyčinky a iontové nápoje atd. Minulý rok jsem zajel pouze jeden, tak teď by jsem chtěl dojet, alespoň v první 150 na každém závodu. Předem díky za každou radu.

    0 0
    • JancA  

      noooo…to je dobra otazka:)…na KPZ neni treba trenovat techniku, staci jezdit a jezdit:)))…na 50–60Km tolik tycek nepotrebujes, staci sojovy suk do kapsy, prinejhorsim mas vsude obcerstvovacky:)­..jinak asi v historii toho taky bude dost

      0 0
    • jecnak  

      Presne jak rika Janca. Ja jen dodam, ze do tech prvnich 150 te zadny velky figle nedostanou, proste to chce ted jezdit poradne objemy a vedet jak trenovat. Je to hodne o case, protoze kdyz ho nemas, tak objemy nenajezdis a nemas pak na cem stavet vykonostne.

      0 0
    • Meesha  

      je to vcelku jednoduchy…

      postav se nejak vic dopredu. Pak to hned od startu napal co to de. V pulce jeste pridej a na konci zaspurtuj! A mohlo by to bejt dobry ;-)

      0 0
      • sportovni_biker  

        A myslíte si (teď mluvím na všechny), že bych to mohl jezdit na sadě Aliviu?

        0 0
        • cabbage  

          myslis si ze bys nemoh?;

          0 0
          • sportovni_biker  

            No já nevím, to asi není sada zrovna stavěná na závodění, abych ji tam neodrovnal, přeci je to nové.

            0 0
            • jecnak  

              Taky si rikam. Nejlepsi je proto nejezdit. Tak nic nezkazis, nemusis kolo cistit, dlouho vydrzi, proste samy vyhody.

              0 0
              • sportovni_biker  

                No tak, takhle jsem to zrovna nemyslel, ale vis co. Do tedka jsem jezdil na SIS a Acere, takze se k tomu uz nechci vratit. Mne je jasne, ze vy mate LX a vys, ale tak me zajima jestli i to Alivio me podrzi

                0 0
                • cabbage  

                  kdyz ho dobre seridis, tak nevim proc by nemelo fungovat, jen bude trochu tezsi…

                  0 0
                  • sportovni_biker  

                    Tak mne o gramy zrovna nejde, takze to mi nevadi.

                    0 0
                  • McBlacky  

                    alívko řazení vydrží hodně, šaltr bych tipoval max 8000km, ale to už je fakt limit. Mi na zimáku drží už přes 4tkm ale je to na hraně, zase dostává fakt sodu a údržba nula. Smyk topswing alivio i víc, ale hned má vakl a cvaká. Rzhodně se na to závodit dá :)

                    0 0
                • jecnak  

                  Zalezi kolik toho narkoutis, ale tak 20k vydrzi, kdyz nepocitam retez kazetu a prevoniky.

                  0 0
                  • sportovni_biker  

                    No tak to mam jeste na hodne dlouho. Ja prave nechci setrit na nejakou lepsi sadu, protoze bych to stejne asi ani nenasetril.

                    0 0
            • davevi  

              S tím si nelam hlavu. Já závodil se siskou 3×6 převodů a taky to šlo. Dobře seřízený a nebyl problém. Dá se i předjíždět borce kteří jedou na XTRku :-))

              0 0
        • Meesha  

          kdyz si k tomu poridis este aspon ram, kola a par kravin, tak urcite! ;-)

          0 0
        • orca  

          Můžeš na čemkoliv , jen při jízdě musíš myslet na to co máš :-)) čili takové řazení v kopci pod plným záběrem asi nebude to pravé ořechové… Nenech se zvyklat že pro závody jedině XTR . Jo a tvé ambice do 150 místa jsou děsně relativní … otázkou je počet startujících… na králi Šumavy by to asi byl více než slušnej výsledek …

          0 0
        • Honzajs  

          Já začal na JOKU s Alivkem, pak PEUGEOT s Alivkem, všechno s pevnou vidlou, pak jsem sehnal ze šrotu rám AUTHORA a navěsil na něho zase to alivko z JOKA a pak si koupil i vidlu co skoro pružila RS JUDY XC. Dojíždím pravidelně někde před sběrným traktorem a no a co. Alivko drželo, faktem je, že když se zasere tak hůř řadí,ale dá se to vydržet, zvlášť když se nerozhoduje v cílovým spurtu. Až jsem šaltr ustřelil o větev, tak jsem koupil LX a pak to začalo, ale to už je jiná kapitola. Klidně jezdi a neřeš to :-)))))

          0 0
      • Smazaný účet  

        Naposledy v historii takto postupoval Zatopek. Medzitym sa uz mam pocit, ze od toho upustilo. Mam jednoduchsiu radu. Chod len na take preteky kde startuje menej ako 150 pretekarov a mas to tutove. :-)

        0 0
      • JancA  

        ech:)…myslim,ze az bude v ty pulce „jeste pridavat“. tak se pobleje a nedojede…Spis bych radila napalit, ale neprepalit, neboli nejet hned na max., to si muze dovolit az za tou pulkou…To se mi to od pocitace pekne keca:)))

        0 0
    • sportovni_biker  

      A znáte někdo taky nějaká pěkný závod, který nepatří do KPŽ. Nějaký dost akční, ale max 60 km. Zase ne že my sem hodíte Sudety, ty bych fakt nedal :-D

      0 0
      • Meesha  

        treba Maly Sudety, letos asi kratka Sela… zalezi co myslis pod pojmem „dost akcni“

        0 0
        • sportovni_biker  

          No tak, nějaký sjezdy (více technické), možná i brod. Prostě u čeho se člověk zapotí.

          0 0
          • Meesha  

            tak zrovna v tehle situacich se teda osobne moc nepotim :-) Brod mas skoro vsude – nekde potucek a nekde uz mensi ricka. Vykoupat se pri patricny sikovnosti muzes vsude :-) Technicky sjezdy sou taky relativni. Nekdo je jezdi na pohodu s tyckou v ruce a nekdo tam vlaje a lita od korenu ke kamenu… Proste uvidis. :-)

            0 0
          • james11  

            Mariďáku máš dost dobré kolo, nemusíš se bát že ti to fungovat nebude :-) a přijeť i k nám do Velké nad Vel. na Karpatský Bike Maraton :-))

            0 0
      • grafik  

        bych zkusil petysu tour v Roznove pod Radhostem, delka celkem v poho, prevyseni dosti vydatne a nepochybuj o tom ze se nezapotis + krajinka jako malovana :)

        www.beskydbike.com/…tysatour.htm

        0 0
      • Lance  

        jestli jsi z jeseniku, tak jed kratkou silesii v opave

        0 0
      • JancA  

        tak zkus ceskej pohar, pulmaratony, ale nevim jak to bude letos, loni to byla polovicni trat dlouhejch…a treba v Moste sem kolo nekolikrat malem flakla vzteky do prikopu:), nebo Apache Jestrebi hory, neni vyrazne technicky narocnej, ale kopcu je tam tolik, ze si rikas, ze jedes na Snezku.A tady uz by se dobry razeni hodilo.

        0 0
    • bajkr  

      nevíte náhodou o nějakém závodu kterej bych mohl vyhrát :-D

      0 0
      • cabbage  

        zavod o nejvetsiho lestice?:-D

        0 0
      • orca  

        nejlepší takovej kterej si zorganizuješ sáma – účast bude jen pro tebou schválené a pozvané – tam je největší šance na bednu :-)

        0 0
    • Radek Broz  

      Ne, tohle snad neni mozny:o))))

      0 0
    • default  

      Je treba vyrazit naplno a postupne pridavat! ;-)

      0 0
    • VencaV1  

      Ze vseho nejdriv si musis zmenit nick na zavodni_biker!

      0 0
    • enrico  

      Netvrdím, že Alivio nič nevydrží, ale predsa len táto sada je určená skôr na rekreačnú cyklistiku ako na závodenie a ak sa chceš na maratóne umiestniť na nejakom slušnom mieste, tak siahni po niečom lepšom, existuje predsa aj splátkový systém a napr. Američania žijú na 95 percent na dlh. Nie je totiž nič horšie, ak sa celý maratón snažíš jak blbec a pritom možeš mať aj vysoké ambície a pár kilometrov pred cieľom sa ti niečo posere na bajku, len koli tomu, že si išiel na bajku určenom na vozenie sa po meste a do obchodu. Shimano ako výrobca komponentov jednoznačne nedoporučuje sadu Alivio na závodenie, ak tak, tak len na vlastné riziko, to znamená, že ak si rozbiješ na maratóne hubu, tak je to len tvoja vec a samozrejme aj čo sa týka záručnej opravy bicykla s takouto sadou možes zabudnúť na uznanie záruky pri extrémnom preťažovaní bicykla. A niekto tu taktiež spomínal že na SIS-ku sade predbiehal maníkov na XTR-ku. Tento jav poznám veľmi dobre, nie je totiž až také neobvyklé, keď si synáčik nejakých zazobaných rodičov kúpi bajk za 130 tisíc komplet na XTR-ku a chodí si na ňom tak maximálne kúpiť cigarety do obchodu. Potom sa neni čo čudovať, keď sa takýto typkovia objavia na štarte na vymakanom bajku a skončia do 150-siateho miesta, ale odzadu. Ja dávam každý mesiac skoro polku výplaty do bicykla, či je leto alebo zima a rozhodne sa to vypláca, je to vždy lepšie ako sedieť doma alebo v krčme chľastať pivo. Tak buď sa tomu venuj naplno a kúp si poriadny bajk, alebo to teda vyskúšaj na tom čo máš, ale na takých bajkoch sa maratóny nevyhrávajú. Samozrejme, česť výnimkám. Športu zdar! PS: poprípade si možeš neskor pořidit aj dva bajky, viz. Foto, jeden na zimu a jeden na leto :-)

      0 0
      • prodi  

        Člověče, ty jezdíš po obýváku na dvou kolech najednou?:)

        0 0
        • enrico  

          Jezdím na dvou kolech, a to nejen v obýváku, ale i po kuchyni, spálni, detské izbe. Skúšel sem to i ve špajzu, ale nebylo to ono :-)

          0 0
      • JSt  

        ale to je blbost. alivko na postu razeni je naprosto dostatecny. to je jen nase blbost, ze kupujeme xt. a kdyz pojedu maraton na xtr, nekde se rozstrelim, tak me shimano odskodni? to je dobry vedet :D. btw. kolik vydelavas, ze davas pulku vyplaty do kola? (recnicka otazka, nemusis odpovidat ;) a za co, proboha?

        0 0
        • enrico  

          Nezarábam nič moc, niečo vyše ako je minimálna mzda. A keď sa čuduje, do čoho to dávam, tak bajk nie len to čo vidiš na obrázku, ale ani handry nie sú zadarmo, naradie, sem tam nejaky novy komponent, reťaz, plášte, atď… Ono sa to nezdá, ale bajkovanie je pomerne drahý koníček a keď sa tomu chce človek venovať trochu viac, tak to aj čosi stojí. Niekde na nete som videl prepočty, kolko vychádza kilometer na bajku v pomere kilometer na aute, a tie rozdiely boli niekedy naozaj len minimálne.

          0 0
      • cabbage  

        na ty fotce je hooodne odstrasujici priklad.....;)

        0 0
        • enrico  

          Ked sa ti nelubi, posli aj ty fotku, ked uz je ta moja taka odstrašujúca (viem pyžamo a dres nejdu moc dohromady), co som mal odfotit narychlo o 23:00 v noci, len som poslal svoj prispevok a kazdy ma pravo na svoj nazor, či nie? …;-)

          0 0
      • Páník  

        no pochybuji,ze nekdo da Rekreacnimu bikerovi v jeho veku neco na dluh. navic zatim zacina a chce jich jezdit jen par,kvuli tomu si prece nemusi kupovat komplet novy kolo

        0 0
        • enrico  

          Dnes sa dá na spláky kupiť snáď vsetko, ked sa chce, všetko sa dá. Poznam jednu múdru vetu, kto chce hľadá sposoby a kto nechce hľadá dovody :-)

          0 0
      • Orbis  

        neřekl bych, že by se na alivku nedalo i závodit… a navíc jakej je rozdíl, když se rozbiješ na vyjížďce a na závodě? žádnej pořád se jen rozbiješ:-)

        0 0
        • enrico  

          Netvrdím, že na Aliviu sa nedá závodiť, len je rozdiel v tej životnosti komponentov, vynikajúci príspevok som na tuto temu videl v recenziách na reťaze, je ta presne to o čom hovorím, pomer výkon cena, radšej si kupim drahší komponent, co vydrží omnoho viac, ako povedzme 3 komponenty z lacnejšej sady. Počiatočná investícia je síce vyššia, ale ono sa to potom časom vráti omnoho viac. Pozri recenziu na reťaze od EHVIE www.bike-forum.cz/…/recenze.htm?…

          0 0
          • JSt  

            tak nevim, ehvie nekde musel udelat chybu. ja na hg53 najedu minimalne 1500 vetsinou vic a to na mtb. myslim, ze na silnici by nemuselo byt 6000 nerealnych.

            0 0
          • Orbis  

            Jasně já taky jezdim XTR řetěz, protože mi vydří víc, než XT a ještě víc než LX… ale to řešíš ty, já a ten kdo jezdí hodně, ale kdo chce jezdit jen občas nějakej ten maraton, tak ten rozdíl moc nepozná, právě naopak něco se mu rozbije ->koupí alivio, který vydrží a je levný a jezdí dál…

            0 0
            • JSt  

              kdybyste resili vydrz, tak koupite c9. je levnejsi a trvanlivejsi nez xtr…

              0 0
              • Orbis  

                ale hůř řadí:-) už jsem ho taky měl:-)

                0 0
                • JSt  

                  tento aspekt jsem zamerne neuvadel >:), ale neni to zadna tragedie.

                  0 0
                  • Orbis  

                    na suchu ne, ale v bahínku už je to horší:)

                    0 0
                    • enrico  

                      Ja jazdim tiež XTR reťaz a po 1500 kilometroch mi v Arthure servisak povedal, že to mam vyťahane a že to mám čo najskor vymeniť, aby som si neposral kazetu. Jazdim vacšinou alfalt-teren 50 na 50, nemám vlastnú mierku na reťaz, tak teraz neviem, či je možne vyťahať reťaz za taku kratku dobu, alebo si chceju proste v Arthure na neskusenom jazdcovy zarobiť? Poradte, prosím! Predchádzajúcu HG53 som menil po 800km a tiež sa mi nejako moc nezdalo, že by som ju zošlahal za taku kratku dobu, zhruba jeden mesiac asfaltu plus mierny terén, žiadne extrémy.

                      0 0
                      • Orbis  

                        když to je těžký říct, záleží na tom, jaký převody jezdíš, jelsti jezdíš silově a taky na podmínkách, ve kterých si ho zrovna jezdil:-) někdy mi vydrží 1000 někdy 2000 někdy i víc…

                        0 0
        • McBlacky  

          alívko je v klídku naprosto. Ovšem s lepším šaltrem, ten origoš funguje jen za ideálních podmínek a ne moc dlouho. řezení 2006 ale totálně posrali, protože kdo vozí brzy proklatě nízko jako já, tak nevidí na ukazatel převodů…

          0 0
      • enjoy  

        venuj se pristi mesic vyberu novyho dresu prosmite:-)

        0 0
        • enrico  

          Čo sa ti nepáči na mojom drese? Každý može mat svoju oblubenú značku. A ked ti v kráme dajú 15 percentnú zľavu, zatože reprezentuješ ich značku, tak prečo nie? A navyše, dresy s reklamnými napismy byvajú velakrát lacnejšie ako dresy bez napisov od reklamných sponzorov, ale prečo nie, poohliadnem sa po niečom novom :-)

          0 0
          • Radek Broz  

            Ze by sa mu nepacil vzhled?;-)

            0 0
          • enjoy  

            jj,15 procent sleva:-),kvuli tomu bych ho nosil!:-). no normalne bych ti nic nepsal,ale prislo mi ze si o to trosku koledujes,jak tady erudovane pises:-)

            0 0
          • Santus  

            Moc se bavim,jen tak dal, jsem na Tve strane:-)) To vis, Author je tady branej pomalu jako hypermarket a ty tam na fotce mas dva a jeste dres,:-))) to uz je opravdu sila, kterou nekteri modlici ke kultu znacky nerozdejchaji.

            0 0
            • enjoy  

              zkus se jentak pro zajimavost mrknout na myho druhyho bika P-)

              0 0
              • Santus  

                ja to vim, byl to tvuj prvni a ten dresik, pekne by Ti ladil:-)

                0 0
                • enjoy  

                  no prvni sice ne:-),ale urcite prvni na kterym se da rozumne jezdit.

                  0 0
            • enrico  

              Thank You Very Much, aspoň niekto je na mojej strane :-)

              0 0
          • McBlacky  

            promin ale ty artur dresy jsou fakt shitový designem… a 15% sleva… k smíchu, osobně bych o tom nezačal přemýšlet ani při 50%. Ale je to tvoje věc. Radši už nebudu prudit protože i u mě se najde artur, ikdyž trošku jinak v jiným pojetí :)

            0 0
          • Beeda  

            kasli na ne, jsou to rejpavi Prazaci:-)) B

            0 0
            • enrico  

              Aj ta všetky bajky, kroré jazdíme, či uč je to od jednej alebo druhej značky sú vlastne vačšinou kompletka od Shimana alebo Sramu, jedíný markantný rozdiel je azda len v tom ráme a keď tak niekoho veľmi sere, že mam dres od Arthuru z hypermarketu, tak nech si uvedomi, že je to len kus blbej handry, a vobec nezaleží, čo je na ňom vytlačené. Jedna, druha tretia značka, no nie te to jedno? Aj tak tie prachy zo zisku týchto obrovských gigantov neputujú na váš účet. Ide predsa o šport a nie o blby suboj o značku, kto má aky bajk od akeho výrobcu a aky nápis ma na svojom drese. Keď sa na tom bajku a v tom drese budem cítiť dobre, je mi úplne ukradnuté, či na ňom bude napísané Arthur alebo Usama Bin Ladin, tak sa už konečne uvedomte, o čo tu vlastne ide.

              0 0
              • prodi  

                A už jdou po tobě…chlupatí…

                0 0
              • enjoy  

                ukaz mi kde to tady nekoho sere:-D. jde hlavne o to,ze ti to fakt ucitelsky povida,ale nevis jak dlouho vydrzi retez.resp. se tomu divis. promin,prijde mi to tak.

                0 0
                • enrico  

                  To je prave ta dilema, niekto tu piše, že mu HG53 vydžala 4500 km druhy zase ze ju musel poslat do kytek už po 800 km tak kto sa má v tom vyznať, ja sa netvárim ako žiadny expert, už tri roky predávam bicykle(okram iného, a nie su to Arthur, ale ina nemenovaná slovenská zanačka), len škoda, že vačšinou len tie z low-end triedy. Ja tiež len začínam, bajk mam prve dva roky (neratam tie haraburdy predtym :-( a som tu predovšetkým preto, aby som sa dozvedel niečo nové a nie preto, aby som tu čítal, že má niekto averziu proti niektorej inej značke a nekúpil by si ju ani keby mu dali 50% zľavu a podobne.

                  0 0
                  • enjoy  

                    no:-),zrovna blackyho bych si tady do huby nebral,na to bacha:-D.ale jinak,me ted XT retez vydrzel taky kulovy,ale prikladam to tomu ze jsem ho extremne napinal po tom co jsem ho o 4 clanky musel zkratit,protoze se nekolikrat roznytoval(hajzl:-)).samozrejme muzes jezdit retez klidne 4500km a skoro nic nepoznas..,jenom se pak podivej na pily.

                    0 0
                    • bajkr  

                      kup XTR nevim kolik vydrží ale naučíš se dokonale nejtovat :-D

                      0 0
                      • enjoy  

                        hmm:-) a ty uz ses to naucil?:-D.zatim slysim jenom jak si to zase roznejtoval.-)))

                        0 0
                    • JSt  

                      ne kazdej retez. sram si to u me pokazil potvorou jmenem pc 950. jeste nebyl uplne vyjetej (neco kolem 1200km) a trhal se jak papir. kdyz sem odbocoval na krizovatce doleva, pri rozjedu sem ho opet pretrhl a zustal trcet v krizovatce, mne uz dosla trpelivost. na me kolo retez sram nikdy neprijde. btw. rekl bych, ze kdyz mas kratky retez huntujes spis saltr nez samotnej retez. ale mozny je vsechno… :)

                      0 0
            • jecnak  

              Rika skrz naskrz sudetak ;-D

              0 0
      • lubos  

        Ak si rozbijes hubu s XTR, nemyslim, ze v tom bude rozdiel :) Alebo myslis, ze Shimano dava nejake zaruky ? Ja som na starom Alivku najazdil velmi vela km, a vyzera ako nove. Co sa neda povedat o napr. XT prehazke. To, ze nieco Shimano doporucuje a nedoporucuje na zavodenie nie je vobec o tom, ze sa to moze/nemoze rozbit. To s tym vobec nic nema spolocne. Je to len prachsprosty trik na ludi. Obcas sice je nieco spevnene, alebo z kovu miesto plastu, pripadne ma lozisko, nie treciu plochu a casto to byva lahsie. Ale nic to nema zo zavodenim. A fakt, ze Deore prehazka sa rozsype skor ako XTR (obvykle) je len preto, ze budto Shimano zamerne konstruuje nepodarky, alebo vyrabat vobec nevie. SRAM napr. totizto tymto neduhom netrpi.

        0 0
        • enjoy  

          jj,SRAM to rovnou podela cely,viz X.O gripy:-). ps:ja bych jediny omezeni na zavody videl v tom,ze od LX dolu to musis nutit dlouhodobe spravne fungovat,to je vsechno.coz teda ale neni moc prijemny.

          0 0
          • enrico  

            Ja vobec nemam nic proti nižšim sadam pod sadou deore. Ked som bol za robotou v anglicku, kupis som si tam bajk komplet na acere za 20 libier to je asi 1000.- slovenskych korun a spravil som na ňom asi 2500 kilometrov bez jediného servisného zásahu!!!!! keď neratam jeden defekt. Okrem bežného mazania reťaze som na tom bajku neurobil absolutne nič a šlapal ako hodinky. A to vobec netušim, kolko mal nabehané pred tym, ako som ho na tom trhu kupil, je sice pravda, že neokusil dvrdší teren, ale isiel bezvadne. Niekedy zalezí aj na tom aký kus sa vám dostane do ruky, a nepodarky určite nevyrába len Shimano ale aj Sram. Mýliť sa je ľudské, či vlastne strojové? Vyrábajú to vlastne aj ľudia, či len stroje?

            0 0
            • enjoy  

              pak s tim vjedes do terenu a poznas masakr:-).no ne,byvala pritelkyne koupila za desitku attaca(tesco kolo),bylo docela ok,taky slapalo jako hodinky(az na vecka,ktery byly neseriditelny,ale to je jedno),jenom vjet s nim do terenu,to bych si asi jako seriozne rozmyslel:-).

              0 0
              • enrico  

                Ale musíš uznať, za ten liter, no nekúp to. A to som ho potom ešte dvakrát drahšie predal, keď som odchádzal.

                0 0
                • enrico  

                  A o tých nenastavytelných véčkach mi ani nehovor, predavam totiť také bajky a je to katastrofa, jedna reklamácia za druhou. Našťastie, tento rok končíme s ala Tesco bicyklami a začínam predávať o niečo lepšie, síce žiadne zázraky, ale aspoň čosi. Neberte to prosím nikto, ako žiadnu reklamu, uvádzam to len pre zaujímavosť, kto nechce, nech na to nekliká. www.ctm.sk/uvod/index.php

                  0 0
                  • enjoy  

                    jj,vzdycky v ty brzde preskoci takovej picus:-) a muzes to rozebirat:-D. ps:jj,napis neklikej a uvidis co se stane!:-D

                    0 0
                    • enrico  

                      Mal som tam aj celopéra za 3500 slovenských, to si mal vidiet tu srandu, ked prisiel tipek, so zlomenou rukou a klucnou kosto, celý dokaličený, ze co sme mu to predali za srot a nedal si vysvetlit, ze aj bajk musí uzívať podla toho, na co bol urceny a prihliadnut pri tom aj na cenu, myslel si ze ked ma celopero za triapol litra, ze na tom moze robit nejaké brutalne zjazdy a podla toho aj dopadol, v nemocnici. Bol to proste magor, ako aj vsetci ostaný, čo si kupujú v obchodných reťazcoch hentaké hnoje bicykle a riskujú tým vlatný život aj život ostatných okolo nás. Nech prepáčia prosím rekreačný výkendový jazdci, ktorý proste na lepší stroj nemajú. Sorry ale je to tak.

                      0 0
                      • enjoy  

                        tady pujde spis o to,co jsou prodavaci schopny neznalkovi nakecat.nekdy bych fakt ty ruce lamal jim.nastesti se mi uz podarilo par lidi odradit primo v hypermarketu,par vhodnymi vyrazy,kdyz jsem sel okolo.

                        0 0
                        • enrico  

                          Ja už som tiež pár zakaznikov v našom obchode odradil od kúpy takehoto bajku a poslal som ich do authoru, a šéf ma skoro za to zabil. Ale proste, niektorym ludom to nevykecaš, pridu s cielom kupit bajk do troch tisic a viac ich nezaujima, je im uplne jedno, co sa nachadza v tej pochybnej vidle, ze brzdy brzdia len ked sa im zachce, proste cistý samovrahovia. Ja som bol tiež taky, ked som bol mlady a neboli bubaky, mal som arthur dalas za 4 tisic a nabehal som na ňom 8 tisic kilometrov bez nehody, a to na jednej retazi a sada? Čistá hnoj SIS. A to som ho ešte za dva litre predal. A teraz mam Vision za 50 ((slovenskych)) a menim retaz kazdu chvilu, len aby som neposral kazetu, potom aj prevodnik a investicie len stale narastajú. A dedko ma furt sere s kecami, ze on má uz 50 rokov ukrajinu, retaz ma furt tu istu a stale slape ako hodinky. No to on asi chudak nevie, ze s bicyklami sa už dávno nechodí len po asfaltke, ale otom potom, vybočujem z témy.

                          0 0
                          • enjoy  

                            njn:-).cim drazsi,tim ne lepsi,ale horsi:-))

                            0 0
                            • enrico  

                              Napriklad taka Liberta, ne nej sa ti ani nema čo pokaziť, stoji tri litre, nemusiš mať strach, že nanej utrhneš prehadzovačku alebo sa ti zavzdušnia brzdy, ma univarzálne gumy, no na maratón ako stvorená. A ešte mi nikto neprišiel reklamovať Libertu s prasknutým ramom. Nová doba. Ked niekto založí nový Thread so stupídnou a už donekonečna otrepanou otázkou Aký bajk si mám kúpiť do tolko a tolko tisíc, tak mu jednoznačne doporučujem tu Libertu, no nekúp to, za ty peňáze :-)

                              0 0
          • lubos  

            proc tedy nekoupit neco, kde nemusis nic nutit, aby to fungovalo ?

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.