• dvsole

    dneska jsem nahrál na web moji internetovou prezentaci, jsem sice začátečník, ale pokud chcete, tak se můžete podívat – www.goalie-academy.com/dv ;)

    0 0
    • luCas  

      Moje stranky Te chvali…:-)Ted ocekavam ze si udelaji „reklamu“ i dalsi:-P

      0 0
    • termit  

      co se tyce netscapu tak mas blbe znakovou sadu a taky ta doba nacitani je zoufala…jinak uj­dou…

      0 0
    • Siddha  

      dole ten odkaz je moc tmava madra, neprectu to, jinak ta roztazena fotka navrchu tak nejak nic moc, ale jinak vsechno funguje, tak proc ne…

      0 0
      • dvsole  

        O ty fotce vím, změním ji, hned jak budu mt nějakou lepší :) Jakej modrej odkaz myslís?

        0 0
    • Krutohlav  
      • nefunkčná diakritika (Firefox 1.5.0.1), chyba ti tam v hlavicke tag
      • ten hlavný obrázok hore (logo) je neprirodzene roztiahnutý do šírky
      • niektoré odkazy ešte nefungujú (napr. fotogaléria)

      Ale inak máme asi rovnaký „bajkový“ vývoj. Tiež som mal najpr. krosový bicykel a potom plnohodnotný bajk. A čisto náhodou skoro rovnaký – mám tú istú meridu 2005 ale v ine farbe a s kotúčovými brzdami. Aj web mám podobný www.mtb-bike.sk sú tam hlavne výlety, podobne ako na tvojom. Len frajerku mám inú :)

      0 0
      • blue  

        a proc tam nenechat to utf-8? navic kdyz ho sam pouzivas

        0 0
    • foona  

      Hned v první větě máš pravopisnou chybu : „… přišly podívat“ Nebo je to stránka pro ženy? :-)

      0 0
    • petebike  

      hezky, hezky, moje mam v profilu…

      0 0
    • kycis  

      Stranky pekny, par odkazu nefacha. Jen to rybareni v Ceskym raji bych tam radeji nedaval:-(

      0 0
    • gobike  

      Je, moc hezky, sem se taky o neco pokousel jako povinny ukoldo skoly, ale smeli jsme pouzivat jen poznamkovy blok, takze nic moc, viz muj profil…

      0 0
    • tulda  

      když sme u těch stránek, tyhle rozhodně stojí za shlédnutí… freegirlz.blo­guje.cz/

      0 0
    • pitelboy