• poiko

    Ahoj, tak jsem se nechal zlákat ke koupi nových plášťů. Jsem dost omezen penězi, takže cena kolem 500 kč/ks je pro mě tak akorát dost. Byl bych samozřejmě rád, kdyby byly co nejlehčí. Na svém kole mám pláště Kenda už dva roky a ještě jsem nepíchl ani jednou. V jedné diskuzi jsem zjistil, že když jsou pláště nad 600 g, jsou odolnější vůči defektu, což mohu u sebe potvrdit. Znamená to tedy, že pokud si koupím lehčí pláště, pojede se mi „snáze“ (kvůli váze) a je větší možnost defektu? Ještě bych se rád zeptal, jaký je rozdíl mezi drátěnou a kevlarovou výztuhou kromě váhy. Děkuji

    0 0
    • Fernetbiker  

      400g XCguma bude urcite min odolna nez 900g sjezdova hadice!Ale podle meho je na ochranu pred defektem dulezitejsi sire a tlak,protoze v 95% spis proseknes o otrou hranu nez treba o hrebik(a takovej hrebik projde i tezkou gumou).

      0 0
      • zirecek  

        Ano, ale stejně lehčí-tenčí stěna lehkého pláště je méně odolná proti cvaknutí, když už dojde k dosednutí ráfku na kámen/hranu. S novým Ritcheyem jsem mohl docvaknout na ráfek a bez defektu, kdežto u sjetého pláště hned cvak.

        0 0
        • bajkr  

          záleží na to kolik tam nahustíš a jestli dodržuješ doporučený tlaky pak bys to neměl procvaknout :-)

          0 0
    • Tondach  

      Tak rozdíl mezi drátem a kevlarem v patce snad poznáš už když to vezmeš do ruky-kevlar je"skládačka"­.A odolnost proti defektu,či subjektivní pocit co jede rychleji;především záleží na tvrdosti směsi a pak na vzorku.Pláště Kenda je široký pojem.Ale všeobecně lze říci,že jsou to slušné pláště za méně peněz.Akorát COYOTE v 1,9 bych řekl,že rády ustřelují,když to člověk nejmíň čeká.Ale horší byl třeba Hammer téže značky.U Kharismy zase často odejdou boky,rozhodně dřív,než vzorek.Jezdil jsem jich hodně.Takový Hutchinson Scorpion je skvělý v terénu,měkká směs podrží v nemožných situacích,ale životnost max.1000km.Teď tam mám jen tak na zimu Tiogy XC extreme a na jaro už mám připravený Geax Mezcal-2,1.Rád zkouším.A co vaše zkušenosti s těmi kterými plášti?

      0 0
    • kesu  

      připojim se s podobnou otazkou,plaste pod 500gramu a pod 500kc:) ?

      0 0
      • jecnak  

        Zazraky napockani, nemozne do tri dnu.

        0 0
      • McBlacky  

        maxis wormdrive drát…

        0 0
        • PietroUL  

          Wormdrive s drátem mi na váze vždycky ukáže lehce přes 600 g, kevlar 560 g.

          0 0
          • McBlacky  

            ne kazdej se povede :) ale to je dost divný. já je mel okolo 490–500, ale nevazil jsem je nový.

            0 0
      • cecio  

        Continental Explorer kevlarový 2,1, 550kč váha 490g. Těch 50kč vynahradí těch –10g :)).

        0 0
      • Siddha  

        Conti Twister Pro drat, 1.9", 520g, moc nevydrzi, ale za ty 300 svistiii…

        0 0
        • enjoy  

          kde prosim? na netu nebo v praze,bych prosil:-)

          0 0
          • Siddha  

            eee, od kamose v Brne, bral to nekde primo z velkoskladu, sorry, ale to sezenes… viz www.kolokram.cz/…uct_info.php?… mozna sem za to dal pres 300 to uz ted nevim, co vim, ze sou rychli a lehky, ale obcas ten defekt chytnes… v zadu dobry, predek ne az tak, ale tam zase chvili vydrzi, na tom zadku rychle umira…

            0 0
            • Siddha  

              chyba v „i“ pardon, ten odkaz je jen priklad, ze se da sehnat…

              0 0
            • Jogador  

              škoda, nechal bych si je přibalit, už maj pro mě balík zabalený:).. Ještě že knim jedu za týden:)

              0 0
            • enjoy  

              dekuju uctive. jeste zkusim sehnat v kamenaku RR a pak kdyztak tohle.

              0 0
              • black.horse  

                RR bude mít nejspíš Bikeranch… teda jestli trváš na kameňáku

                0 0
                • enjoy  

                  jo tak tam uz jsem kupoval kevlarovy.1069,– good deal:-D dekuju,zkusim kdyztak.

                  0 0
                  • black.horse  

                    ufff, to je pálka, tak je kup v bikestore nebo jiným eshopu, co má kameňák…

                    0 0
                  • enjoy  

                    tak jsem sel do ZPM Sport v hostivari:-).a odesel jsem s dvema schwalbe smart sam 2,1"(drat):-D.jeden ma 580g a druhy 588g.docela fajn.je to takovej univerzalek,uvidi se..:-)

                    0 0
                    • fousac  

                      no nevim, ale me se moc nelibi.. na muj vkus to mam moc souvislej vzorek uprostred..

                      0 0
                      • enjoy  

                        no jo ma.ale je to na visiona,kteryho davam dohromady. je mi celkem jedno co tam bude,chtel jsem schwalbe a aby to trosku jelo..,tak mam tohle:-)

                        0 0
                    • Pijer  

                      Zrovna včera jsem ho objevil na netu, ale ptát se na něj na BF mi přišlo ještě brzy. Doufám, že jak budeš mít nějaké postřehy, tak dáš vědět :-)

                      0 0
    • Daf  

      V podstate to je tak jak pises. Lehci plaste maji tenci steny a nejcasteji je pichnes o trn, nebo ostrej kaminek. Treba Hutch python Air light ma ale velice hustej vzorek, tak tam to neni s defekty tak tragicke. Nebo lepsi plaste od Continentalu maji nekolik vrsev tkaniny pod behounem coz taky pomuze. Nejlepsi je podle me zlata stredni cesta 500–550g pro rychle plaste do sucha. Pro sirsi plast s hrubym vzorkem je 600g normalni.

      0 0
    • Pekáček  

      Maxxis o váze cca 650g jsem píchl několikrát zřejmě o trn. Pythona jen jednou, ale těm se zas páraj boky o ostré věci.

      0 0
      • Marry  

        boky se me parali jen u Air lightu … u tech MRC ( s tema sedivejma bokama) se mi neparaj ani po…uz ani nevim…moc tisic kilometru

        0 0
        • Pekáček  

          Ano, Air Lighty (Python, Mosquito). Měl jsem kdysi i ty žlutočerné (nezničitelné) a Goldy (tam se mi podařilo proříznout dezén).

          0 0
    • RomanH  

      Na klasicke defekty to nema moc vliv (blbe pichnout o trn muzes kteroukoliv XC gumu), ale horsi je to z bokama plaste. 2× jsem rozerval Python a od te doby neverim sirokym plastum, ktere jsou pod urcitou hmotnostni hranici. Treba mam strach z takoveho RR, ktery v rozmeru 2.25 vazi okolo 520g. Kdyby vazil o 100g vice, mozna bych jej i zkusil.

      0 0
    • MARIN  

      Nepripada mi ze bych na lehcich plastich (Schwalbe RacingRaplh, Continental Twister/Double­Fighter/Escape/Ex­plorer, Specialized …) mel vic defektu nez na tech tezsich (Hutchinson Coyote/HardRock, IRC Mythos XC, Rytchey Z-Max) Jinak doporucuju Continental v dratove verzi dobra cena (okolo 350,–) a vaha kousek nad 500g.

      0 0
    • skipXC  

      Jezdim XC už asi 5 let amatérsky. Prošel sem si fází uzký pláště, široký pláště, jemnej vzorek, hrubej vzorek – nakonec jsem zakotvil u Schwalbe Racing Ralph 2,25 – je to veliká guma se střednim vzorkem. Když jí pořádně nafoukneš, tak furt se chová pěkně pohodlně a přitom i slušně odvaluje – sice je trošku dražší, ale já jí budu vozit i letos. Hodí se jak na xc, tak na marotony Jak je vysoká, tak se snižuje i možnost průrazu – na defekty sem vozil tu sračku do duše TUFO – bylo to dobrý, ale už to nevozim, sm línej to tam syspat.. :) – do bahnitějšího xc buude lepší nějaká guma s vyšim vzorkem, mě se osvědčil contík explorer.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.