Vhodná pneumatika na cross kolo na silniční jízdy

7 nepřečtených
  • roman.s1

    Ahoj,

    mám cross kolo na cesty do práce s ráfky 700c. Denně s ním najezdím 10km, ročně ± 2tkm. Za 3 roky jsem sjel 3 pláště na zadku Maxxis overdrive 35 tloušťky. Hustím na plný tlak 6.2atm. Z pohledu defektů je guma dobrá. Jenže se mi zdá, že vůbec nevydrží vzhledem k opotřebení. Předtím jsem tam měl gumu z výroby nějakou čínu a ta tam vydržela násobně víc, akorát byla několikrát propíchlá. Za tu cenu vs trvanlivost myslím, že to je drahá koupě. Nemá někdo tip, jaký silniční plášť na crossa koupit? Díky

    Roman

    0 0
    • novas752  

      A kolik vážíš? Já bych do 35mm plášťů foukal na svých 70kg asi 3,5 baru. Foukat takhle vysoký tlaky je nesmysl – není to o nic rychlejší (je to jen pocit), je to tvrdé a nepohodlné a velmi náchylné na defekty (plášť se na hranu nabodne, zatímco s menšim tlakem by se měl snahu okolo hrany prohnout).

      0 0
    • roman.s1  

      Mám váhu cca stejně. Na defekty jsem právě netrpěl, guma byla dobrá. Sedlovku mám odpruženou, není třeba mít měkké pneu.

      No já bych řekl, že rozdíl mezi 3 atm a 6 atm poznám. Z prudkého kopce mi to jede rozhodně rychleji

      0 0
      • Vilém  

        Kdyz myslis.

        Ohledne vydrze nejsou spatny schwalbe marathon.

        0 0
      • novas752  

        Tak si to mysli no, každopádně ti to defektí mnohem čatěji a sjíždí se to taky rychleji.

        Já 6 barů nevozim ani v 28mm silničce, tam mám 4 vepředu a 4,5 vzadu.

        Koukni se na řadu Schwalbe Marathon, ty vydržej dost. Na stránkách Schwalbe si můžeš nakonfigurovat ideální plášť – konkrétní model. Mimochodem těch 6 barů bývá většinou maximální povolený tlak podobných plášťů = tlak pro 120kg chlapa…

        0 0
      • Namtos  

        A to je pořád v téhle úpravě?

        0 0
    • makimaki  

      Do práce jsem vozil Overdrive v šířce 42mm a neměl jsem defekt hodně dlouho, výdrž byla taky výborná. Hmotnost vyšší. Ale do práce mělo nejvyšší důležitost jezdit bez defektu. Tlak jsem měl řekl bych nižší – do 4 atm, pak už to bylo drncavý.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.