• MadMax

    Nevíte, zda Sfinx pořád dělá rámy?Internetové stránky má nefunkční, telefon taky..

    0 0
    • ddd - andy  

      Ze by tedy skoncil s vyrobou..?

      0 0
    • petebike  

      shop v katerinsky urcite :-(((

      0 0
    • Vilém  

      Koukni do historie

      0 0
    • kurýr na bajku  

      Já sem mluvil s Pavlíkem dyš vyklízeli shop a řikal že eště nemaj prostory kam by se přestěhovali a že se to objeví na netu. Je možný že to znamená fakt konec, dyš stránky už nejedou. V každým případě jestli budete mít někdo informaci, kde dělá Kuba mechanika tak mi dejte vědět, protože ten byl fakt šikovnej.

      0 0
      • ddd - andy  

        Muj spoluzak Kuba dela ted pro Northwave.. :-)

        0 0
        • kurýr na bajku  

          Zrovna sem se chystal založit novou diskuzi, kde sem chtěl lidi varovat před koupí windstoprovejch kalhot NORTHWAVE, to je ale náhodička :-o

          0 0
      • rasto  

        mno, nevim, kdo mi (zda Kuba ci Roman) servisoval kolo, ale parkrat jsem mel olejem polite kotouce :-/ od jiste doby jsi odvzdusneni radeji delam sam :-)

        0 0
    • hejtcvaj  

      nasel jsem tohle www.vyhledavadlo.cz/…ak/index.php?…

      0 0
      • petebike  

        at zije prosex, Pavlik se vraci na misto cinu, kdo si jeste pamatujete ten jeho kultovni obchudek v kocarkarne ? :-))) ale nejvic me dostal Sfinx s „headshokem“

        0 0
      • JirkaD  

        Neradoval bych se předčasně, podle telefonu 02/881667 je to staré.

        0 0
    • náčelník  

      Tak co, nemá někdo nějaké aktuální a věrohodné informace?

      0 0
    • Meesha  

      dali se na cokoladu… :-)

      www.bike-forum.cz/…ostatni.html?…

      0 0
      • Mamut  

        Novy model cokoladovej kluky?

        0 0
      • Pijer  

        S tím právě Sfinx začínal, těmahle klikama mě tetička ládovala užb za komančů. Asi mě ale tolik neuchvátily, do jejich kola jsem nešel :-)

        0 0
    • ddd - andy  

      Tak i ja porad cekam, kdy se na mtbs objevi rozhovor s Romanem Pavlikem.. :-(

      0 0
    • Veeteck  

      Tak nejake novinky? Premyslim o novym ramu, 100% to bude ocel. Asi se obratim primo na Barese, ale radsi bych mel Sfinxe, ta znacka mi prijde sympatictejsi…

      0 0
      • zirecek  

        Bareš ti udělá stejný matroš jak Sfinx, klidně Columbus nebo Dedacciai. Jediný zádrhel je delší dodávka trubek.

        0 0
      • Vilém  

        Jedinej rozdil je v laku.

        0 0
        • JMT  

          a ten sfinxovej je dost odflaklej (koukam na nej) takze bares je leda vyhra

          0 0
          • Vilém  

            Tak to mas pravdu,mam doma¨taky jednoho Sfinxe a svary jsou jak od ucne,na kolech z Tesca jsou lepsi:(Vony stejne ty ramy jsou vareny u Barese,takze je to vyhra co se tyce rozdilu v cene.

            0 0
            • Veeteck  

              Dobra teda. Jeste bych ale potreboval mensi radu, nez budu k Baresovi volat, abych ze sebe neudelal vola. Jak se cte Dedacciai? :)

              0 0
            • ddd - andy  

              Chudinko, skoda zes to nevedel driv a to kolo z Tesca si nekoupil, co? A muzes mi rict co to znamena, ze ramy byly vareny u Barese?

              0 0
              • Vilém  

                Bohuzel ale v tescu nemaji ramy ze Zony,jinak bych tam hned sel:)Myslis ze ty ramy vari Pavlik nekde v garazi?Proto ten Bares.

                0 0
                • ddd - andy  

                  Tak na co si stezujes? Ja vim kdo ty ramy varil a ted by me zajimalo, kdo to rekl tobe, nebo kdes to vycet? Co vis vubec o tom jak se tyhle ramy delali atd. Hmmm?

                  0 0
                  • cabbage  

                    potrefená husa?;)

                    0 0
                    • ddd - andy  

                      Hele, me proste nasralo to prirovnani ke kolum z Tesca. A jedinej rozdil od Barese je v laku? Vi o tom naprosty kulovy a bude mistrovat? Svary jak od ucne? Kolik videl dalsich rucne delanejch kol na zakazku?! Az mi napise nejakou konstruktivni kritiku, tak klidne reknu, Ano mas pravdu. Ale tohle?

                      0 0
                      • cabbage  

                        já bych konstruktïvní kritiku napsal jen na základě lemplových zkušeností a to by nebylo úplně objektivní, nicméně vím, že bych to nikdy nechtěl, stejne jako teskokolo- takže srovnání s tescem je (aspoň pro mě) na místě…

                        0 0
                      • TinkTink  

                        Konstruktivni kritika: neni to full :)

                        Jinak – nevidim do toho a je mi vcelku aj jedno kdo to vari… :)

                        0 0
                      • Vilém  

                        Pokud povazujes me konstatovani ze svary nejenom na tom ramu co mam jsou jak od ucne,za mistrovani,tak to teda nechapu proc.To jako kdyz se nekdo vyjadri o kole na kterem jezdis,jinak nez by sis predstavoval,tak je mistr?To ze to vari Bares jsem cerpal tady a zatim jsi prvni,kdo tvrdi ze je to jinak,rad si poslechnu kdo je vyrabi,protoze prave ta kvalita zpracovani me dost zklamala a diky tomu hazela nedobre svetlo i na praci p. Barese.Par rucne delanejch kol jsem videl a i muj Black Horse je svarenej mnohem hezcima svarama.

                        0 0
                        • zirecek  

                          Z tvé řeči se dá vycítit, že shazuješ Sfinx jako celek. Má své mouchy. To co píšeš není ale fér. Sfinxe mám, určité krpy v jednání s p. Pavlíkem byly. Při novém rámu bych se rozhodoval, jestli znovu za p. Pavlíkem. Ale Tesco a podobné řeči, když se zdá, že o tom víš málo?

                          0 0
                        • ddd - andy  

                          A kolik dalsich Sfinx ramu jsi videl kde jsou svary jak od ucne? Ono neco jinyho je taky varit „lesenarsky trubky“ (spraseny Black horsy sem videl asi 3 – to mi stacilo – tady kousek pridame, tady uberem..) a trubky s koncovou hodnotou na desetiny milimetru. Sam jsem prakticky testoval novy ramy a vim jaky s tim byli problemy, nejen vychytat trubky ale i lak. To ze varil ramy Bares je obecne rozsireny mytus. Roman nikdy nechtel, aby se o tom moc mluvilo, protoze pak by presne dochazelo k tomu co ty tady pises. „Sfinx stejne vari Bares, tak proc kupovat ramy od Pavlika.“ Pravda je takova, ze Roman treba vyuzival jejich dilnu, ale mel svojeho kluka co to delal a presne mu rikal postup jak ty ramy varit. Klidne napis kritiku a ja ji uznam, ale pririvnani Sfinxu k ramum z Tesca? Mam pocit, ze lidi nesetri velkou kritikou na maly vyrobce a ti pritom s minimalnima nakladama delaj obrovskou praci! Proto me takhle ostra kritika na jejich konto prijde neprimerena a ja se jich budu zastavat, pokud vim, ze si to zaslouzi. A Roman si to zaslouzi!

                          • howg-
                          0 0
                          • Vilém  

                            Promin pokud se Te dotklo prirovnani k tesco kolum,chtel jsem tim rict ze se mi proste jejich svary nelibi.Pouziju tedy jine prirovnani,mel jsem 2 sectory a oba mely svary mnohem hezci.Rucne vareny Forty nebo Schmier (nebo jak se jmenuje) totez.Na Sfinxu mi take praskl svar na navarce vecka.V mem okoli se pohybuji jeste dve silnicky a ty jsou na tom se zpracovanim dost podobne. Nechtel jsem tim vsak zhazovat celou znacku Sfinx,jak si asi ty i jini mysli.Z moji strany byla rec jen o svarech,celek jako takovy jsem nijak nehodnotil.Treba se jeste vyjadri JMT,ktery taky naznacil nejakou nespokojenost,ten mozna jen s lakem.

                            0 0
                      • JMT  

                        zrovna svareny se mi to zda docela pekne, akorat ten prechod barev u ty teamovy kombinace se nak nepoved (asi tri mista po jednom cm)

                        0 0
                        • zirecek  

                          Mám přechody teamových barev bez chyby po celé délce na obou stranách. Přece jen člověk není neomylný, když přelepuje rám, aby stříkal jednu barvu, pak druhou. Chce toadekvátně posoudit, udělat slevu nebo výhodu jinde, vše na domluvě.

                          0 0
            • petebike  

              proc ho tedy mas ?

              0 0
      • rasto  

        p. Pavlik udajne prodava motorky (hondy?), jako prodavac. takze sfinx asi uz nebude k mani…

        0 0
    • Veeteck  

      Tak ted jsem mluvil s panem Baresem, prej ma par sad Zona trubek, Ultrafoco pry mozna bude, ale Dedaccai uz prej vubec. S ty Zony ty pry vidi na cca 9000 Kc a 1,6–1,8kg ve velikosti 20", coz je podle me OK.

      0 0
      • Vilém  

        Tu vahu ber s rezervou,mam Sfinxe Zonu a 18" vazi 2120g.

        0 0
        • Veeteck  

          To jako fakt? Co tam mas za lak? Prej ma ruzny varianty trubek, tlusty a tenky, tak nevim.

          0 0
          • Vilém  

            Je tam klasickej zelenkavej lak od Sfinxe.Dolni trubka je trujuhelnikova.Kdyz kouknes na stranky Columbusu,tak tam maji rozkresleny jednotlive varianty trubek v sade a opravdu je nekolik ruznych prurezu.Rek bych ze vaha kterou Ti rekli je vaha surove sady trubek,pred svarenim a lakem.

            0 0
        • Tomcat_1  

          Jo, to je fakt odpovidajici vaha, kdyz se podivas ke konkurenci na stejnym matru.

          0 0
          • Veeteck  

            No to prave nevim. Podle me treba Marin Pine Mountain by mohl mit po 2 kila urcite.

            0 0
            • Tomcat_1  

              Tezko :-) Nesmis tak uplne verit katalogum. Sfinx svyho casu uvadel na svych strankach orientacni hmotnosti – a Zona by mela vazit cca. 2kg. Fort mel tusim taky neco pres 2kg.

              0 0
            • zirecek  

              Ocelový rám uděláš v nízké váze. Zona má cca 2kg. Marin Pine Mountain je z materiálu Foco. Má <2kg. Když uděláš Columbus UltraFoco nebo Dedacciai EOM16.5, tak se blížíš váhám nejlehčích hliníkových slitin.

              0 0
            • MARIN  

              Tak zrovna Marin Pine Mountain 17"nebo 17,5" mel 1550g rok vyroby 2001

              0 0
      • petebike  

        ja mam z Dedaccai, tedy nevim presny miry – je to preci jen na miru a zadni stavba je o centak protazena ale vazil sem to a ma 1,6, cely kolo pak tesne pod 10 kg „s lehkyma plastema“

        0 0
        • Tomcat_1  

          Esli vono to nebude tim ze tvuj Sfinx je proste spickovej ram na spickovym osazeni? ;-)

          0 0
          • petebike  

            kazdej Sfinx je preci spickovej !

            0 0
            • zirecek  

              Není.

              0 0
            • Tomcat_1  

              Neni, zalezi na materialu z kteryho to svarej. Ale rekl bych ze Sfinxy obecne – jako ramy – nemaj moc slabejch mist.

              0 0
              • zirecek  

                Můj má.

                0 0
              • petebike  

                muj nema, je to dobrej ramecek, lepsi sem nejezdil -a to ze sem jich uz mel vic, a dokonce sem i jedem zlomil (hlinik), muj velmi dobrej kamarad ma jeden z prvnich ramu co Pavlik kdy uvaril, tozku jinde z vahou ale porad drzi a pocitam ze kolem 100 tisic uz bude mit…

                0 0
      • Mamut  

        Zlty Sector z Ritchey Nitanium vazil v 17" 2.1kg

        0 0
        • Vilém  

          19" modrej z Ritchey trubek,holej 2136 g.

          0 0
          • Peslezedirou  

            Amulet Triple buted, 19 palců, 2,3kg…Po svaření ho budu zase vozit…dufám.

            0 0
            • zirecek  

              Nová soutěž, co nejtěžší HT, :-)).

              0 0
              • Smazaný účet  

                RM Highlander, velikost nevim, CrMo, 2,7 kg tušim… dá někdo víc? :o)

                0 0
                • Peslezedirou  

                  Fort, sakra sakra, už si nevzpomínám na materiál, ale prodával se v setu s vidlicí kangaroo. Modrá barva váha 2,8kg chi chi…

                  0 0
                • mm  

                  Ram Ocelot, CrMo, 16 palcu, 3kila – moje prvni MTB

                  0 0
              • Mamut  

                Merida Dakar 690, rok 1997, velkost 23.5" vaha 3.0kg

                0 0
                • Thapsus  

                  Mám dva rámy svařené u Bareše z nějakých CrMo trubek z Chomutova ve velikosti 19.Jeden má 2,2 a druhý 2,4 kg s lakem. Cena byla před 2 roky 4000 za svaření dle vlastního návrhu. Viz kolo v profilu.

                  0 0
          • Tomcat_1  

            Ten posledni model z Eliosu ma mit i pod 2kg, ale nejsem si jistej kvalitou? Jezdi to nekdo?

            0 0
            • Mamut  

              Brat ho nafasoval po reklamacii zlteho, takze ho len musim dokopat k tomu, aby ho prevazil. Aj tak ho este nema nahodeny.

              0 0
        • zirecek  

          Zlutý v 23", 2.25kg.

          0 0
        • petebike  

          koukam ze ta sfinga je fakt lehoulinka :-))

          0 0
    • zirecek  

      Jak je to tedy se Sfinxem? Mají plnou emailovou schránku.

      0 0
      • Jogador  

        A nefunkční stránky:) O zavřeném obchodě ani nemluvě…

        0 0
      • petebike  

        bojim se ze je definitvni konec :-(, Roman se dal na Motorky…

        0 0
        • zirecek  

          Prodává motorky?

          0 0
          • ddd - andy  

            Servisuje motory.

            Ten clanek uz davno mel bejt na mtbs – proto nekamenujte me, ale Germana, nevim proc to tam nebylo..

            0 0
            • zirecek  

              To je divné, šoupli by to tam. Leda na pozdní zimní večery až nebude dostatek článků… .

              0 0
            • rasto  

              takže ze sfinxu se stávají kultovky. ne ze by tomu tak doposavad nebylo, ale…

              0 0
          • náčelník  

            Roman Pavlík je původně motorkář, kola začal dělat až poté.

            0 0
          • petebike  

            presne jak pise DDD, kdyz sem ho videl, moc sem tomu neveril, ale je to tak…skoda…

            0 0
    • GrandeBelde  

      Sfinx krachnul..(

      0 0
      • sfinga  

        nekrachnul, jen už to nedělá ve velkým, omezená výroba by snad měla být dál…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.