• zirecek

    Před prázdninama jsem tu několika lidem slíbil recenzi. Bohužel už nevím komu (nemám maily). Minirecenze je v recenzích. Kdyžtak se mě zeptejte, jestli chcete vědět něco více (tady nebo na mail). Tady nedetailní foto vidle: http://www.hranictibikeri.net/…lynice14.jpg

    0 0
    • zirecek  

      Něco málo o té vidli je v Hmotnostech a ne v Recenzích, jak jsem napsal výše, :-).

      0 0
    • TinkTink  

      Ja to vedel, jaaaa to vedel, ze jsi masochista! :o)

      0 0
    • lendl  

      klikol som, pozrel som a zacali ma bolet zuby

      0 0
      • ddd - andy  

        Jen tak mimochodem uz nekdo z vas jezdil na takovy vidli? (nemyslim tim pevnou vidli od Arthura za 3 stovky)

        0 0
        • Daf  

          Mel jsem peknou lehkou od Scotta. Idealni na kratsi jednodussi zavody tak do 3h. Kolo to odlehci a ze sedla to jede samo. Kdyz na to das tlustsi gumy tak to ani neni zas tak nepohodny. Na delsich a tezkych maratonech z ni ale bolej ruce. Rek bych ze ten Sfinx na tom bude stejne.

          0 0
          • TinkTink  

            Ja zkousel pevnou a kolo nebylo pohodlny ani s 2,2" Michelin DH… :o)))…proste masochisti…pevnou uznavam jenom jako nahradu a cekani na odpruzenou…

            Mozna teda jeste pevnou na silnici…ale to je tak vsechno :)

            0 0
          • ddd - andy  

            Tak. S tim ze bych jeste trochu vic vyzdvihnul to, jak kolo jede do kopce a ve stoje.. a to, ze takova vidle se moc nehodi pro hobika..

            0 0
          • zirecek  

            Asi to neni moc pochopitelne, ale ja ju jezdim a na te fotce jsem ya s tou vidlou, :-). Jezdim ju s Schwalbe 2.25 (hustim 2bary) a Morati klasicke rovne riditka.

            Jezdil jsem i klasickou pevnou od Arthura a je to opravdu razantni rozdil. Hodne dela i to, ze tu od Sfinxe mam v te delsi variante, takze vibruje/tlumi na delsi draze.

            Litam s tim normalne v klidku po Beskydech a Javornikach. Ale samozrejme odpruzena to neni.

            0 0
            • Daf  

              Neboj ja myslim ze to vetsina pochopila :) Je videt ze ta vidle je delana jako alternativa k odpruzene, protoze neni tak nizka. Na nektere zavody se urcite vyplati namontovat, ale jezdit jen na pevny bych nechtel. Jo a asi bych bral jinou barvu moc ti to neladi :)))

              0 0
              • zirecek  

                vím, barva je spíš dělaná ke Sfinx zelenomodré barvě na „budoucím“ ocelovém rámu, :-).

                0 0
                • náčelník  

                  Budoucí rám Sfinx – z jakého bude materiálu ?

                  0 0
                  • mastihuba  

                    :)))

                    0 0
                  • zirecek  

                    mno, pro změnu taky ocel, kupodivu, :-) (DEDACCIAI SAT 14.5)

                    0 0
                    • onegear  

                      Prosim te, jak je to se sfinx ramy – opravdu je vari Bares ?

                      0 0
                    • náčelník  

                      Moc se nechechtejte, vy skotáci :) Já vím moc dobře, že je to ocel. Ale Sfinx vaří rámy z různých typů ocelí a mě opravdu zajímá Zírečkova konkrétní volba.

                      0 0
                    • MartinXC  

                      Z tohoto materiálu mám rám na silničce (rám Chesini). Původně jsem jej chtěl nechat dělat u Sfinxe, ale naskytla se možnost koupit hotový.

                      0 0
              • zirecek  

                jo, a taky uvažuju o 29" kole (rámu), protože na 26" vypadám při mé výšce okolo 2 metrů jak na děckém kole, :-].

                0 0
            • McBlacky  

              ale ta vidle může pracovat jen v předozadním směru ne, když je kolmo k zemi? Já jezdil zahnutou a ta trochu pružila i nahoru, na některý akce dobrý, ale když jsi neznal trasu a jel vláček v rozbitějším sjezdu tak to bylo o nervy a především o hubu. S tou stojkou je to pravda, naklonit hodně nad řidítka a jede to samo :-)

              0 0
              • zirecek  

                jj, rovná pracuje v předozadním a ohnutá spíše ve směru ohnutí, takže více nahoru.

                Ve Sfinxu jsou ochotni udělat i ohnutou, ale více prosazují rovnou.

                Vím, že tu jsem za vola a exhiboša, ale musím říct, že odpružená ve sjezdu je pro mě nuda a tak nějak se špatně odhaduje chování bajka na dáném druhu a „velikosti“ překážky. U pevné je vše dáno a musíš se přizpůsobit překážce a musíš vědět co tvoje kolo udělá a co si můžeš dovolit, což je pro mne větší zábava.

                Ale rozhodné mínus je, když si unavený nebo zmrzlý, prostě kdy už na biku jen dojíždíš s křečovitým úsměvem, to tě pak pevná dokáže solidně ******, když si vzpomeneš na odpruženou, když zrovna vletíš do přehlednuté díry… .

                0 0
                • Lister  

                  Já jsem taky víc než rok jezdil pevnou. pak mi dělalo velký problém přejít na odpruženou. Hlavně pomalé technické pasáže jsou na pevné jistější, protože víte ža vám ta vidla nepodklesne. Teď už bych ale neměnil. Rychlost ve sjezdech šla hodně nahoru a taky to odpustí některé chyby – jednou jsem přehlídl odvodňovací kanál a za ním hrb, s pevnou bych si šel určitě na držku.

                  0 0
    • TinkTink  

      Dostava me typek vedle tebe v Morati dresu na Authorovi :) Jako nic proti, ale prece jenom se mi to zda docela … ironicke…kdyby to ale bylo naopak, tak si ho dam na plochu :o)

      0 0
      • zirecek  

        Někdo „buší“ komponentama a někdo už „jen“ dresem, :-).

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.