• bolekkrutor

    Potřeboval bych vědět,jak je to řešené.Jde o plovoucí třmen,tj.osa otáčení je totožná s osou náboje a třmen je spojen táhlem s rámem.Ne plovocí desky či kotouč! Jde mi o to,jestli je na to nějaký specielní náboj,nebo je asimetrická zadní stavba-širší o ložisko.

    0 0
    • hanz  

      starej santa V10 má uplně spešl náboj(160*15 myslím) kulitomu ale třeba pomeranče maj klasicky zadní stavbu 150mm a v ní je náboj 135…tech zbylejch 15mm je to plovoucí iso. Nekterý náboje jsou řešený tak že je tam taková distančka pod kotouč takže vlastně to je náboj na 135 nebo 150mm. Jinak vliv třeba u jednočepu obrovský, kámoš na staré 222 to neměl a nechal si poslat to táhlo + tu plovoucí část, flexou odpálil starej uchyt, vyhodil distančku nahodil táhlo a kolo prej začlo líp brzdit a v zatáčkáh pod bržděním mnohem líp držet. tož tak…někde bych snad vyštrachal i nějaký fota kdybys moc chtěl.

      0 0
    • blaska.vita  

      Zadni stavba je klasicka,jen stara v10 mela specialni naboj,ale to asi kvoli tuhosti nebo tak neco.Na orange se proste davaji 135 naby+redukce.a kdyz si poridis dodatecne ibs,tak upalis navarny a das to misto redukce.Osa otaceni je v ose naby.Hlavni finta je v delce vahadla a taky v bode uchyceni na ramu.Nejlepsi je,kdyz das na vahadlo dve loziska vedle sebe.

      0 0
    • CZiko  

      stále mi není jasné v čem je plovoucí třmen lepší… vysvětlete mi to někdo…

      0 0
      • hanz  

        eliminuje vliv brždění na pružení(takže to při brždění netuhne, tudíš mál lepší kontakt s terenem tudíš líp brzdíš a v zatáčkách ti kolo neuskakuje.

        0 0
      • bolekkrutor  

        zadní stavba by tak měla být zcela imuní vůči tuhnutí při brždění,vtip je v tom,že tlak brzdy se přenáší přímo do rámu,částečně se to dá ošidit tím,když místo styku desek s kotoučem svírá přesně 90 stupňů s osou náby a čepem kyvky

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.