• Kol.ista

    Tak tohle jsem poslal Ceske Obchodni Inspekci. Co myslite, mam narok na varceni penez? Neni tady nahodou nekdo pravnik nebo nezajima se o to nekdo? Dik moc

    //Dobrý den

    Zakoupil jsem si v jednom nejmenovaném obchodě s mobilními telefony použitý, ale teď jsem zjistil pár problémů. První problém je, že telefon mi byl prodán s dvěmi vadami (nefungující tlačítko klávesnice a vytržéna LED dioda podsvícení klávesnice), na které jsem nebyl upozorněn při koupi ani po ní. Když jsem to dal na reklamaci, tak mi řekli, že jsem odlepil nalepku pod krytem (údajně pečeť), která tam ale nebyla, takže jsem si musel opravu zaplatit. Tím to ale neskončilo, opravu udělali ve svém vlastním servise, ne ve značkovém Nokia a podle mne není oprava ani udělána odborně. Proto se ptám, jestli mám nárok odstoupit od smlouvy a požadovat zpět peníze. Mohu požadovat cenu za nový výrobek, nebo cenu, za kterou jsem tento výrobek koupil?

    Děkuji//

    Doufam ze tam nemam moc gramatickych chyb.

    0 0
    • Páník  

      klidne bych tam jeste prasknul nazev toho kramu a poslal bych jim fotky,aby meli predstavu

      0 0
      • Kol.ista  

        Ale ja bych spis chtel vedet, jestli z pravniho hlediska mam dostatecny argumenty chtit prachy zpet a jestli je musim dostat. Pokud bude problemu vic, tak tam poslu aji fotku kramu a mobilu jak ho „paradne“ opravili. Ale nevite teda nekdo jestli muzu chtit prasule zpatky? Dik

        0 0
    • gobike  

      co ti rekli v obchode?

      0 0
      • Kol.ista  

        Meli plnou hubu kecu a nakonec mi zatim jenom zadara nahrali do mobilu ten nejnovejsi firmware. Ja chcu ale prachy zpet. Dokud ale nebudu vedet, ze to muzu chtet a ze mi je musej dat, tak se o to ani nemuzu pokouset. Nejjednodussi by bylo, kdybych vedel, ze mi musej rachy vratit. To bych tam prisel, dal jim mobil v krabici se vsim na stul a rekl, ze odstupuju podle zakona od smlouvy a ze chci zpet prasule.

        0 0
        • Páník  

          podle me jestli byla ta porucha uz pri nakupu a oni te na to neupozornili,mel jsi chtit prachy uz pri reklamaci…ted uz se to bude blbe dokazovat (to samy s tou peceti:().takze asi jedine to uhrat na tu zprznenou opravu

          0 0
    • rarášek1  

      Jen aby ti neodpověděli jako mě." Nejsou od toho aby poskytovali rady. Mám se obrátit na kohosi." No a tam jsem zjistil, že jsou to spřátelení právníci.

      0 0
    • johny.h  

      Nevim, jak s uhráním na reklamaci, ale nevím jak tě vůbec napadlo požadovat po někom cenu nového výrobku, když koupíš bazarový?! :)))) „Mohu požadovat cenu za nový výrobek, nebo cenu, za kterou jsem tento výrobek koupil? “

      0 0
    • McBlacky  

      já bych si s bazaristama moc nehrál. Nebejvaj to zrovna přátelský typy :)

      0 0
    • wlk  

      s tím nic neuděláš, bude tě to stát akorát peníze a to ti za to nestojí.Holt si příště raději počkej a přišetři na novej s dokladama. Ale do nějakýho vyhrožování maníkovi v bazaru bych se asi nepouštěl a počítej, že ti maximálně nabídne, aby sis vybral u něj jinej telefon…

      0 0
      • Kol.ista  

        No tak aspon ze mi zadarmo nahrali znova firmware. Ted uz sem si primo rekl verzi toho nejnovejsiho, takze to snad bude f poho. Holt priste uz prostuduju na co dat pozor… Smula no

        0 0
        • wlk  

          chybama se člověk učí a cos pořídil?

          0 0
          • Kol.ista  

            Nokia 6600. Mobil to je dobrej, akorat me nasrali tou jejich extra opravou. JInak bych to ani nijak neresil, protoze se mi mobil libi. Dneska sem byl v tom obchodu a asi nejvic bych se musel zasmat, proc mi dal mezi modry diody bilou. Prej nemeli modrou :-D Kdybych zitra vlezl do prvniho elektra, tak ji tam budou mit. To uz by mel aji lepsi vymluvu ze je barvoslepej…

            0 0
            • gobike  

              Tak zajdi do elektra, kup modrou diodu, zanes ji k nim at ti ji tam daji… zdarma a necht ti vyplati cenu diody.. Jestli budou mit kecy, tak at nastoupi metoda c.2 a to fizickeho nasili:-)

              0 0
    • JIRA  

      „Mohu požadovat cenu za nový výrobek“ to jsi myslel vážně?

      0 0
      • Kol.ista  

        Znamy mi rikal, ze kdybych si to nechal udelat jako pozarucni opravu v nejakem obchode, tak prece nezjisti, jak jsem to koupil, tak by se mela v tomhle pripade odvodit cena od vyrobku, kolik stoji v obchode. Jelikoz uz na ten mobil zaruka nebyla…

        0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce