• Hanz_Zlin_CB

    na jakem kolesu ste jezdli za rude ery sedlali ste Liberty Favority Esky nebo ste si taky uzivali shimana ja sem byl v te dobe maly kluk ale zive si pomatuju jak tatik jezdil po kramech a schanel shimano 600 presmykac stal 1500 KCS v roce 1986 a tak ve skrini pomalu pribyvali komponenty a nez to tatik stihnul poschanet a poskladat tak to ruplo ;) Jak ste na tom byly Vy?

    0 0
    • kovar  

      Simson Enduro

      0 0
    • Darkson  

      ty jo, já měl svý první kolo (tříkolku nepočítám) po domácku svařený z ocelových trubek a komplet nastříkaný takovou příšerně svítivou žlutou barvou. pak jsem měl nějaký BMX a vybavuju si, že jsem měl extra malej převodník a jako jedinej volnoběh:-)))

      0 0
    • Lance  

      stribrny favorit z tuzexu,jezdi dodnes,vim,ze kdyz jsem sundaval blatniky (klasika),tak doma sem se nesetkal s nadsenim a byl jsem stastny jak jsem na to sehnal za deset kcs takovy dederacky pocitac km,ktery tak drgal kdyz si jel,ale znamy jezdil zavodne na ziletce a ten mel teda velmi solidni stroj na tu dobu a to se mi libilo moc,stejne jako reklamni dresy:)

      0 0
    • lidumil  

      Já dostal kdysi favorita s tříkolečkem a dvojtácem, páčky na rámu, to byla bomba!

      0 0
    • -b-n-x-  

      já jezdil na pionýru (neplést s motorkou) a pak už jen na nějaké staré esce. Nejdříve pod trubkou, a když jsem povyrostl, tak normálně.

      0 0
    • Hanz_Zlin_CB  

      jo me prvni kolo bylo RMX 20 dostal sme ho v prvni tride rok 86 prvni jizda stal zato jelikoz sem moc neosahla na pedali tka sem se rozjel a nejak mi podjeli nozicky nalsedoval kontak s chranicem ramu na ne prilis prijemne misto tak sem otci oznamil ze jezdit nebudu a zaparkovla kolo do sklepa :)) RMX 20 bylo Polke vyroby?

      0 0
    • wroum  

      moje uplne prvni kolo byl furtoslap na bantumovejch kolech v roce 84?, pak sem mel kolecko Kettler s volnobezkou a plnejma plastema a v roce 87 sem dostal bilomodry BMX s volnobezkou a normalnima celistovejma brzdama. prvniho horaka sem zdedil po otci v roce 93.

      silnicka co si otec postavil za komancu (prevarenej favorit, shimano 105 / 600, rafky a naby campa, barva cervena a zluty omoty a sedlo :-) nam jeste ted visi v garazi a otec obcas pri pohledu na ni chytne takjovej zajimavej zasnenej vyraz :-)

      0 0
    • Tomcat  

      Favorit s centrikama, dvojtác a sedmikolečko Velamos RMX

      Snil jsem po pořádným BMXu nebo „ATB“ z Quele nebo "Nekrmana " a nějak sem nechápal proč nás do toho druhýho německa nepustěj?

      Proč babička nesměla učit na normální škole (střední)? Proč děda průmyslovák ekonmika skončil jako vrátný? Proč prapědci jako drobný živnostníci neměli důchod? Proč děda musel prodat Harleyje z 45týho?

      Proč předci co měli pilotní licenci nesměli lítat?

      Proč některý léky pro nás nebyli

      atd… Prostě jsem doceňoval veškerých výhod toho režimu .

      0 0
      • Lance  

        jo jo zlate casy:)

        0 0
      • Pebe  

        Jestli máš správný údaj v profilu, tak ti bylo 9 let při revoluci, to z toho musíš bejt zdeptanej :-))))

        0 0
        • Tomcat  

          Ano bylo mi 9 let a co? Myslíš, že se byl debil abych nepoznal, že je něco špatně? Ne nejsem z toho zdeptanej, spíš nemám na ty roky dobré vzpomínky.

          0 0
          • MattsSpeed  

            … no ja som mal tusim 10 rokov, ale spomienky mam podobne, hlavne tie otazky… svarna to bola doba…

            0 0
        • oggy  

          mozna me bylo jen pet a taky si toho docela dost pamatu predevsim jak mi tata den a pul predem sel stat na bmx nedo jak sme o vanoci meli se segrou pomerace a zpetne jak muj strejda s dvema patentama v chemickym prumyslu delal lepice kobercu apro deduv vystup v 68 tata nemoh na skolu a x-pripadu co ma SKORO kazdej z nas proto me muze jebnout kdyz to nekde nejakej kreten rozbali jak to driv bylo lepsi nebo treba ucast ve volbach to sou lidi tak dementni ze nechapou ze tak to tady bude znova Ksc

          0 0
          • Pebe  

            :-) mě bylo 11 a jediný co si pamatuju z doby před revolucí je to, že jsme s bráchou chodili v úterý pro čerstvý mlíko ve skle do sámošky :-) Jinak to byla doba jako každá jiná, měla svoje omezení a už se nikdy nevrátí. Pro mě je to minulost „z doslechu“ nad kterou se nemá cenu rozčilovat.

            0 0
          • orca  

            Zírám co jsi si v 5 letech pamatoval , oblbovat můžeš sobě rovné ale nám co je více a máme vlastní děti v tvém předlistopadovém roce víme že kecáš.......

            0 0
      • norman  

        Mě bylo 21 let. Moje otázky:

        Proč jsme dělali snb na jedno použití ( trvanlivost bot do rakve) z překližky, se skluznicí litou z epoxidu ?

        Proč měli skejty jen nekteří ?

        Proč nebyly tenktát inlajny, háfpajpy, zábradlíčka , snowparky a jiný vymoženosti na který jsem dneska už starej ?

        Proč jsme neměli Alpy, a pak na ně ještě dlouho ani prachy ?

        Proč byl náš současnej prezident zvolenej pomocí komoušů ?

        Proč na mě parazituje můj bývalý spolužák z vejšky, kterej na mě tenkrát jako člen KSČ chodil práskat ?

        Proč jsem, *****, v pětaosmdesátým narval úplně novou přehazku Shimano 600 do jednicovýho rámu přes závit, a tím ji zkurvil?

        0 0
        • tjuren  

          Já bych odpovědel na toho prezidenta: učel světí prostředky, nebo taky darovanému koni na červenou srst nehleď.
          Jinak, člověk nemusí předpovídat budoucnost, stačí když dobře analyzuje minulost. Bohužel to tak dělá velmi osamoceně. To se bohužel žádnou sametovou revolucí nepřepere.

          0 0
    • vlk  

      bmx 20 a pak bmx24-a na ten jsem hodil přehazku esku dvoutalíř páčky z favorita-mělo to 12 převodů a byl jsem š?astnej jako blecha.Takový můj předchůdce horáka.

      0 0
      • Hanz_Zlin_CB  

        bmx 24 si nejak nevybavuju nema nekdo foto

        0 0
        • vlk  

          to bylo jakoby bmx pro dospělé.Prostě mělo rozměry dnešního horáka-26kola ,vštší rám atd..

          0 0
      • Volf  

        Moje první a na dlouho poslední kolo byla Eska s tříkolečkem. Pak už jako aktivní cyklista jsem měl F1 s walterem z druhý ruky a to kolo jsem měl až do roku 1992, kdy jsem ho prodal. Co se týká MTB, tak jsem s kamarádem koupili ty první skoro 25 ti kilový Velamosy. Toto kolo jsem po první jízdě prodal, protože to bylo jak na Ukrajině. Přišla opět ke slovu Eska, na kterou jsem dal sedmikolečko, páčkový řazení a trojtalíř. A teprve až toto kolo mě přivedlo k MTB a od tý doby kola už jen stavím a myslím si, že nikdy nebudu mít kolo koupený z krámu.

        0 0
    • slavekRM  

      První byla skládací eska a jako druhá silniční Favoritka. Celkem luxusní typ, kromě rámu vše v hliníku a dokonce měla metalízu. Budu si muset oživit pohled na ni. Dal jsem ji do sklepa a naposledy v něm byl před 8 lety. Snad tam ještě bude :-).

      0 0
    • Vrci  

      Před 89 to bylo Sobi 20 a v prosinci 89 těsně před Vánocema jsem si vystál frontu na Favorita modrá metalíza, dvojtác, hliníkový (schválně nepíšu duralový, protože to byla šílená guma) kliky na čtyřhranu a v podstatě převratná věc – pětikolečko.

      Dneska je na tom rámu navěšená Sora a znovu blatníky a slouží jako zimák.

      0 0
    • rock  

      Kdysi jako děcko jsem měl (zděděný) zelený 3/4 „zázrak“ sovětské výroby. Nehorázně těžký a s brutálním převodem. Svoje první kolo jsem si koupil až rok po revoluci: nádhernou Esku Bohemiu, postupně jsem ji ověsil Shi 300 (přesmyk, přehazka, kliky), dozadu jsem narval šestikolo a pak ještě dostala brzdy tuším řady Motion, jestli si to vybavuji dobře …

      0 0
    • climber  

      Za bolševika jsem nejezdil na ničem. Biky ještě nebyly.

      0 0
    • Martyss  

      Ňáký dětský kolo........:-)

      0 0
    • Kohout  

      Ja jsem se pres ruzne pionyry a sobi20 dostal az k esce (3 kolecko!). Tu mi pak nekdo ukrad. Pak nasi nejakym zazrakem koupili favorita (2 tac, 5 kolecko!). To bylo tak v roce 1986–7. Pamatuju se jak mi pri prvni jizde upadla prehazka a jsem sel domu s brekem. 1. „MTB“ jsme si koupil v roce 1991. Byl to nejaky sileny no-name z ciny. Ram z vodovodnich rubek, ocelove ochomovane rafky, 6 kolecko. Jezdil jsme na nem asi 4 roky, kupodivu vydrzel hodne.

      0 0
    • Tomcat_1  

      Pred revoluci si pamatuju na zelenyho Pionyra (kolo:-)), pak jsem si vydelal na Libertu, modrou, s trikoleckem a packou na ramu. Kliky byly ocelovy, chromovany…a jako tuning jsem samo odmontoval blatniky (to jsem byl asi poprvy nepochopenej:-)), a berany otocil tak jakoby nahoru, trosku jako to meli bratri Pospisilove pri kolovy :-) Jinak, co si pamatuju, stala ta doba za hov_.

      0 0
    • M@rtin  

      F1 a k tomu 600 Shimano. Paradoxně rám a komponenty nebyl problém. Nekonečnej wopruz byl ale s galuskama – těch nebylo nikdy dost. Když o tom tak přemýšlím tak jsem měl tenkrát o hodně víc defektů na silnici než dnes. A že bych změnil jízdní styl si tedy moc nemyslím.

      0 0
    • Manas  

      Jediny co jsem mel bylo BMX 20. Jinak jsem moc na kole nejezdil. Zacal sem az na vejsce s Padlistou :-)

      0 0
    • BH  

      Dobre tema k tomuto datu, je dobre si to obcas pripomenout. mel jsem doma favorit F1 s campou ,ke keteremu jsem se dostal pres cyklisticky oddil,na zaklade nejake specialni bilance SCSTV.Take jsem mel doma par favoritu ruzne upravenych jako zimaky a turisticke kola. byly na nic napr. kliky od Mudrika, brzdy Mafag a pod. Dily se shanely ruznym zpusobem, napr. u nas fungoval vekslak, ktery mel nakontaktovane zavodaky co jezdili ven a od nich kupoval za galusky dily. ty pak prodaval se ziskem tak 500% nam, kteri zase takove kontakty nemeli.Dalo se to take koupit primo u reprezentantu,a le tech v okoli take moc nebylo a take s tim hodne kseftovali, ceny by¨ly podobne jako u toho vekslaka. pamatuji si, ze jsem od toho velkslaka kupoval nejak riditka tusim 3t,mel v garazi plno krabic s novymi dily na coz jsem hledel jako puk, nebot v obchodech nic nebylo a kdyz me vracel penize, tak mel penezenku naditou bankovkama k prasknuti. Dobry business. Dnes je vlastnikem realit a ma stavebni firmu, jezdi bafadlem. kdo umel za socialismu umi i ted… Dalsi zdroj dilu byl Tuzex, V Praze kousek od Detskeho domu smer na Staromak byl tuzex , kde prodavali shimano a campu, to byla pastava pro oci kdyz jsem zavital do Prahy, ale bylo to cenove nedostupne. Par veci jsem tam ale koupil. mam pocit, ze tam prodaval Mirek Smil, dnes majitel Cyklocentra (Bikepert) na Karlaku.Na vanoce 89 se pak v beznych obchodech objevilo par veci od Shimana a Nejake italske firmy/RINO?),to byla take vec, ktera se nam zdala neuveritelna. Jeste se obcas dalo neco koupit ve Slusovicich a v te se take zacaly vyrabet soucastky WALTER. Silena doba, jeste , ze jsem mel moznost ziskat levne galusky a s temi daly delat bartrove obchody.Ale v obchodech s koly mely prodavacky naucene:„nemame“. A ty fronty na favority! lidi stali pred obchodem treba celou noc. Nakonec se daly favoritky sehnat lepe na Slovensku, nebot tehdy se planoval odbyt 50/50 Cechy a Slovensko, i kdyz na Slovensku zilo o polovinu mene lidi, nez v Cechach a navic na kolech Slovaci vubec nejezdili.

      0 0
      • Floydie  

        to nejezdeni jim zustalo dodnes :)

        0 0
      • Smazaný účet  

        Ay taky prebytok ako naznacujes tu nebol. V Kosiciach bola jedina predajna „Domace potreby“, ktora mala v sortimente sijacie stroje a bicykle. Tovar dostavali raz za tyzden. Nikto netusil co pride, bicykle 3–4 kusy na predaj a netusim kolko „pod pultom“ prichadzali tak raz za jeden dva mesiace. Viem pretoze som tam chodil kazdu stredu rano o 4:00 postavit sa s Vietnamcami do fronty. Pre nich to bolo nieco uzasneho doviezt si domov bicykel. Tak po pol roku som vypenil, kupil u vekslakov bony a kupil si Esku v Tuzexe. Vysla ma aspon na trojnasobok ceny. Dnes ma uz zhruba 30 rokov a nazyvam ju citybike. Nemusim sa bat, ze mi ju ukradnu.

        0 0
        • BH  

          netrikam ze prebytek,ale vis ze Slovensko bylo trochu lip zasobovane nez cechy. Hodne jsem jezdil nakupovat do Blavy, napr.LP , i ceske knizky. To nemluvim o podstatne lip zasobenych tuzexech na Slovensku, tam se dali sehnat jeans podstatne lip nez u nas.Byl jsem na Slovensku 2 roky na vojne (Kezmarok) a sluzebne jsem byl v Balve 1× za mesic, tak muzu srovnavat.S temi Vietnamci mas pravdu, uplne jsem na to zapomnel, jak nakupovali u nas kola jak vztekly.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Skor to suviselo s inou strukturou dopytu. S tymi Tuzexami mas pravdu. Vystahovalecka vlna na zaciatku 20 storocia bola zo Slovenska vyraznejsia. Najlepsie zasobeny Tuzex bol kvoli tomu v Michalovciach. BTW K Vietnamcom potom este pribudli Mongolci.

            0 0
            • BH  

              Dobry take tuzex v Kosicich a Presove.Zatimco v Praze postavali pred tuzexem modne ohaknuti vekslaci, tak na Slovesku stare babky „panko nekupite bony?“ ty se daly koupit az o 2 Kcs levneji nez v Cechach. Z michalevec si pamatuji jeste kasino-tedy pro neznale kasarna, kde byla vojenska TJ pro cyklisty (VTJ), bylo tam hodne kluku s Cech a u Michalovec pak obavany vojensky prostor tusim Lieskovec, kde ucili cikany, pardon nase romske spoluobcany cist a psat.Bylo legracni je pozorovat jak se snazili pochodovat v utvaru a spivat oblibenou "pres spaleniste ,pres krvave reky…"No o Slovensku pred 89 by se dalo vykladat..

              0 0
              • B0B0  

                Pozeram, ze mate celkom prijemne spomienky na Slovensko. :-)

                0 0
      • Pekáček  

        Když tady čtu o komponentech Walter, ty jejich dvojtácy byly fantastický, sám jsem ho jezdil dost dlouho. Byly to moje první pořádný kliky. Jejich osy byly oproti Favoritům super, ložiska v pohodě, jen se mi jí podařilo trochu ohnout a zkroutit. K mýmu překvapení jsem nápis Walter pak viděl na letišti na motorech do Delfína :o)

        0 0
        • BH  

          Walter je , tedy spis asi byla puvodne letecka fabrika, cyklo veci tam delali jako „pridruzenou vyrobu“ Na svou dobu byly hodne dobre, skoda, ze v tom nepokracovali, del meho to byla zdarila kopie campy.

          0 0
          • Pekáček  

            Ty motory do Delfínů byly tuším M701. No kopie Campy za lidový peníz, ale prý ty starší typy byly kované a novější jen tlakově lité, nevím co je na tom pravdy. Já měl ten novější. Přehazky Walter nedávno objevili gramohoniči :o)

            0 0
            • la-da  

              No jo,Waltrovka v Jinonicich delala letecky motory i pred valkou.Po valce delali krome motoru do delfina i turbovrtulovy motory do L410 a taky pistovy motory do sportovnich letadel,treba do Zlinu.

              0 0
    • Flais  

      Favorit Premier s dvojtácem a pětikolečkem. Hned v únoru v devadesátým pak Anlen Cougar se Shimanem 200GS. Od té doby jsem bikování propadnul :-)

      0 0
    • Pekáček  

      Já a Mi?o jsme jezdili na kolech s 26" ráfkama, na rámech měly napsáno „Super de Luxe“ a byl to takový ten rám co měl horní zadní vidli protaženou až k hlavové trubce. Pak jsme si „polepšili“ přechodem na ukrajinu s přehazovačkou, jmenovalo se to Turist XB-3 (nebo ChV-3) a mělo to čtyřkolečko, inverzní celoocelovou přehazovačku co občas ráda vlítla do drátů, ráfky z hlíny, čelisti a la Favorit Special ale se špalkama upevněnýma jako u cantileverů a pneu co se nedaly sjet. Pořád se na tom něco kazilo a tak přírůstek v podobě Esky Premier 2×5 byl luxus. Pak ještě Favorit Speciál a silnice nám vydržela ještě dalších 10 let než jsme objevili bajky :o)

      0 0
      • blue  

        nemel ten „Super de Luxe“ dlouhy motorkovy sedlo s kratkou operkou a vlastovky s hooodne velkym prohnutim?

        0 0
        • Pekáček  

          Člověče měl, taky jsi na něm jezdil? To byla mašina co?

          0 0
          • blue  

            jasne… jen sem si vubec nevybavoval nazev :-)

            0 0
          • blue  

            a bohuzel z ty doby nemam asi zadnou fotku, coz me docela mrzi :-)

            0 0
            • Pekáček  

              No já bych možná něco našel. Mám i ČB fotku toho Turista, ale pochybuju že by tu na něj byl někdo zvědavej :o)

              0 0
          • vrazdit  

            byl jsem taky hrdym majitelem tohoto stroje v oranzove barve…dlouhe sedlo tam bylo…takovy docela solidni cruiser :)) prvni kolo na kterem jsem zazil let pres riditka a podobne srandy…

            0 0
      • Karaya  

        Já jsem měl (ještě je ve sklepě) Super de Luxe ale s dámským rámem, vytunil jsem ho na cvrka vzadu a obě brzduy na řidítkách, potom jsem těsně po komančích dostal Favorita 2×5 (4100 poctivejch Kčs) – viz: http://www.bike-forum.cz/forum/bikes.php?… Některé díly jsou ještě původní – třeba rám včetně vidlice a hlavy, přesmykač, brzdy, brzdové páky.. a to je asi tak všechno :-)

        0 0
    • giant  

      Jezdil jsem na dráhařském, trocha upraveném rámu (musely se tam udělat navářky pro šaltr), bovdeny jsem si udělal průhledný (v průhledné bužírce),šlapátka s klipsnama a na galuskách.Jinak klasika berany s hliníkovýma páčkama.Tehdy tj. 1987 stala galuska od 90–120kčs a to byl nářez.Takže když se píchlo, tak nastalo párání, lepení a zpět šití, byla to dost drbačka.Samo, že se musely pravidelně měnit klínky, jen pár vrcholováků jezdilo na Colnagu nebo Shimanu. No su teda rád, že to je už minulost, ale v tu dobu to mělo taky něco do sebe. Třeba nejezdilo tolik aut… Teď mi to ale taky moc neva, protože po silnici to dávám velmi sporadicky.

      0 0
    • j-c  

      Nejdriv zelenej Pionyr, pak cervena Eska s trikoleckem, odolnej neznicitelnej stroj..:)

      0 0
    • wlk  

      Tak můj první „bajk“ byla nejdřív zlatá tříčtvrteční eska po mým staršímn bráchovi, jeden tác a tříkolečko :-)), pak jsem dostal od táty libertu, v takový šílený rudý barvě…tak jsem koupil za drahý love berany-ona měla totiž trapný rovný řídítka, sehnal jsem dvoutác a čtyřkolečko a přestříkal jsem ho/ji na černo/bílou barvu, aby aspoň trochu vypadalo jako můj vysněný favorit, kterýho jsem nikdy nedostal :-(. mno a tak se realizuju až teď :-)))

      0 0
    • Staenly  

      ja mel v 85 kocarek:) Byla to krasa, jenom sem pozoroval svet, nebyla to zadna drina a tehdy se na me dokonce lepily holky a rikaly jak sem krasnej:)

      0 0
    • pepino  

      Asi někdy 1981,Favorit,po­logalusky Stomil,jednotác,4ko­lečko asi 1700,–.Kámoš měl galusky,dvojtác,5ko­lo,centriky a HORSKEJ PŘEVOD!Hajzl:-)

      0 0
      • Vrci  

        Pojem „pologalusky“ slyšim dost často, ale neni mi jasný co to je. Znám pláště (do nich se dává duše) a galusky (ty jsou komplet), ale pod názvem pologalusky si nic nepředstavim.

        0 0
        • pepino  

          No byly to úzký pláště s duší,řikalo se tomu pologalusky,já si to ve čtrnácti nevymyslel:-)Ale asi to je blbost.

          0 0
          • Vrci  

            Já vím, že ty sis to nevymyslel. Slyšim to dost často a zajímalo by mě, kde to má původ.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Ked si sa dival z dostatocnej dialky tak to vyzeralo ako galusky, zblizka to bol plast s dusou. Rozmerom sa to lisilo len trocha.

              0 0
              • martt  

                myslim, ze to boli normalne plaste 630×25. Rozhodne sa nesmeli fukat tak natvrdo ako galusky.

                0 0
        • fousek  

          No to jsou vsechny plaste co jsou tenci nez 700×25, je to neco jako kdyz prijedu nekam na silnicce a nekdo prohlasi: „je ty mas peknyho favorita“, je to proste ceska kategorie ziletkarskejch plas­tu

          0 0
    • jakub  

      TRIAL TC 150 – ve sve dobe unikatni cyklotrialove kolo… este ho mam doma na pude..

      0 0
      • pastikar  

        Ja som mal hrdzavy Pionier,na ktorom jazdila este moja mama.Otec mi ho potom natrel na modro a pamatam si,ze to bola rarita v okoli,lebo riaditka mali volu na kazdu stranu asi 5cm

        0 0
    • vojtechposmourny  

      První byl takovej malej červenej furtošlap a postraníma kolečkama. Poté modrej Spurt, dále Sobi 20, no a nakonec Liberta s tříkolem. Tu mi po 14-ti dnech ukradli.

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Blesk? Spurta jsem zlomil oranzovyho, misto Sobi skladacka ESKA a ESKu (neco jako Liberta) s trikoleckem mela mama zatimco ja jsem si vychutnaval Favorita na „pologaluskach“ s jednoprevodnikem a ctyrkoleckem. Krom jinych kol..

        0 0
        • vojtechposmourny  

          Spurt se zlomil za středem na zadní vidli?

          0 0
          • Pá-dlista1  

            Kdyz tam nebyly vzpery… ;) Pak taky takovej pionyr s dvema prohlejma trubkama… se prohly az jsem stal stredem na zemi a zpet se jim nechtelo. Nebo jeste pred spurtem jsem mel kolo co melo protazeny vzpery zadni vidlice k hlavovce a obe se vcetne spodni ramovy trubky urvaly. A u Bleska jsem lamal ty plechovy kliky a sedlo toho taky moc nevydrzelo. Tenkrat to byly mooooc spatny kola na drsnejsi jezdeni :-)))

            0 0
            • vojtechposmourny  

              Jo, Blesk. Jinak na Spurta mi strejc automechanik navařil právě ty chybějící vzpěry. A taky hrazdu do řídítek. To sem pak byl hroznej king.

              0 0
    • Cyril  

      Stříbrný Pionýr 22 a kamarádovi jsem záviděl třírychlostní Libertu.

      0 0
    • Hanz_Zlin_CB  

      a co s toho vseho vypliva? jezdili sme vsichni na temer stejnych kolech spickove socialisticke kvality a byli sme za ne radi.........­.......

      0 0
      • Hanz_Zlin_CB  

        pravopis nereste

        0 0
        • dawa  

          Můj první stroj byj malinkej bantamovej furtšlap , potom jsem přesedlal na 20'' kolo Spurt , tušim od Velamosu , potom jsem zdědil po ségře Superdelux s dlouhym sedlem a pak jsem si vyškemral bikros TB50 od Nissasportu s dvoukorunkovou vidlou , to byl tak rok 87 , no a nakonec jsem vlastnil Esku Progres s 3-Kolečkem .

          0 0
    • Tommy  

      No nejdriv jsem mel Favorita F1 v r.1981–2 no a pak se nejak usmalo stesti a tatik kamarada mi zaridil dovezeni Peugeota na Shimanu 600 z Nemecka tenkrat stal 1320,– DM – to bylo skoro na masli, ale mel jsem ho a byl jsem strasne spokojenej a computer na nem byl nejaka Ventura. Proste na tehdejsi dobu neskonalej luxus.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.