• Karaya

    Chtěl jsem si poridit pružinu do Mx Comp 105 Eta, ale Bartonicek se tváří, že se pružinový kit do modelového roku 2004 nevyrábí, přitom MX Comp Coil jo. Neměl jste to někdo rozdělaný? Je to jen jedna pružina a jiný zátky? A nemáte někdo tu pružinu změřenou – dala by se vyrobit, jak už tady bylo zmiňováno. Díky…

    0 0
    • kovar  

      kolikrat to mam rikat, ze bartonicka se radeji na nic neptat! Vrazis tam pruzinu a je jedno z jakeho modeloveho roku, nic vic, pokud pripadne bude nejaky ten mm chybet, vylozis nejakou plastikovou podlozkou, vzduchovou zatku tam nechas, tlakem vzduchu muzes pritvrzovat. Pruzina jde koupit v Razzu a ti ji maji od Bartonicka..... Bohuzel delku pruziny si ted zrovna nevzpominam, tvrdost asi stredni nejaka, ale da se to na webu zjistit, ted ale nemam cas, az v pondeli

      0 0
    • vlty  

      kolik máš prosím tě oleje v noze bez ety, měřils to už? Včera jsem trošku šteloval útlum, a přišlo mně, že je ho tam nějak málo. Když jsem tu vidlu úplně zatlačil, tak byly šavle pořád vyjetý ven tak dva cen?áky a hladiny byla od okraje tak +/- 7cm. Nevím, jak to pořádně změřit. Jaký máš zkušnesti.

      0 0
      • Karaya  

        Jeste jsem to nemeril, ale nepridaval bych tam, prijde mi ze stejne chodi spis min nez tech 10cm.. Jinak ma byt pry 5cm ale od nevim odkud, pochopil jsem ze pri stlacene vidli od okraje noh..

        0 0
        • vlty  

          Jo to jsem taky vyčetl že +/-5cm při stlačené vidli ale ta vidla mně nejde stlačit, aby byly šavle zajetý úplně ve vnějších nohách… Ledažeby se musela rozdělat ještě druhá haxna s Etou a potom by to třeba zajelo úplně nevím. kováři jak to je prosím tě.

          0 0
          • lubos  

            uplne zajet .. to asi ne. Kdyz od maximalni delky nohou odpoctes zdvih, tak vysledek by mel byt kolik ti zustane noha venku. Treba u MXC 2002 je to asi tak 0.5cm, a Marathon 2002 to masi tak 1.2cm

            0 0
            • TinkTink  

              Asi ne = urcite – jinak by se prece tlacil bordel silou pres gufera, ne? :) – Z5 00 – 5mm – by me zajimalo jak vypadaj vnitrnosti v tech novych vidlich – neco jiny tam proste byt musi…jinak by ty vidle nebyly takovy potfory :)

              0 0
          • kovar  

            v ETA noze je pruzina a ta brani stlaceni vidle na doraz, i kdyz stlacit jde, lepsi je pri mereni hladiny oleje vysrubovat ETA spunt, pak vidlici bez nasili nadoraz (kovove cvak) stlacis, ale jak rika lubos, nohy nezajedou uplne, nohy trochu budou trcet. Oleje ma byt asi tech 5 cm od vrchu vnitrni nohy, ale jeste nemam vyzkoumane, zda to neni moc nebo malo, krome toho mam 120mm, metodou pokus omyl jsem vyzkoumal pouze u sve starsi Z4.

            btw. odpoved jsem uz napsal ale nedostala se sem, jak tu bylo receno – potize se serverem.

            0 0
          • kovar  

            V ETA noze toho oleje taky nesmi byt moc, aby nedoslo k orezani zdvihu a nesmi ho tam byt zase malo, to by pak spatne fungovala ETA. Takze v ETA noze asi take tech 5 cm, ale nemam overeno. Akorat ze vyska hladiny v ETA noze se meri dost blbe, nebot vyhledu zavazi pruzina, ale nejak to pujde

            0 0
            • vlty  

              dík za odpovědi, o víkendu, jesli bude hnusně, ju rozkuchám, koupíl jsem olej tak to aj vyměním a poměřím, kolik (na objem) tam toho oleje bylo.

              0 0
            • Gart  

              diky, tohle me taky zajimalo. v eta noze jsem vysku zmeril brckem.

              0 0
    • Karaya  

      Tak jsem dneska vrazil do pravy nohy pruzinu, delka 180, tvrdost podle Marz. 4,5 – bila. Nadstavil jsem ji o 3cm umelohmotnou podlozkou, odebral jsem 8ml oleje. Vyska oleje je ted zhruba v obou nohou stejna – 50mm od okraje noh. Ale zkratil se mi zdvih na zhruba 75mm. Predpokladam, ze je to tou pruzinou – ze se nedokaze o vic stlacit. Nevite jak to mu vratit plny zdvih?

      0 0
      • RomanH  

        A¨to jsi tam dal originalni pruzinu, nebo Ti ji nekdo navijel ? To by mohlo byt spatnzm vinutim – kvuli zmekceni pridal na stejne tloustce dratu zavity a pak nedosahnes celeho zdvihu – musel by jsi to navinout s tenciho dratu a se stejnym nebo mensim poctem zavitu.

        0 0
      • kovar  

        MI neni jasne, proc jsi tam daval kratsi pruzinu, ze jsi ji musel 3 cm nastavovat… A pak nevim, jak jsi meril zdvih? Podlozka je jaka? pokud chces podlozovat, tak podlozka musi byt duta – vlastne kus trubky – jinak svym objemem bude hodne zmensovat objem vzduchu ve vidli a to muze vest k orezani zdvihu – proste jako by jsi tam nalil moc oleje. TAkze ubytek objemu vzduchu diky nevhodne podlozce by bylo treba kompenzovat odebranim oleje,ALE!!! nelze v zadne pripade odebrat tolik oleje aby pak zustal nezatopen plunzr!

        0 0
        • Karaya  

          Olej jsem odebral, podlozka je kus tvrdeho silikonu s dirou o prumeru 1cm. Pruzina je originalni do Z1 Drop OFF 2000 a proste ma delku takovou, ze nedosahuje zatky…Dival jsem se a i v noze s Etou je nad pruzinou podlozka..Jinak prubeh zdvihu je ted takovy, ze je nejdriv spuercitliva a pak super tvrda..To jsem nechtel…

          0 0
          • kovar  

            Tak zkus ubrat oleje (ale viz omezeni vyse!!!) a vidlici prifouknout.

            0 0
            • RomanH  

              No ale toho oleje tam ma dost – pokud plnil do vysky 50mm od okraje (jak pise nahore) pri STLACENYCH NOHACH. BTW – Jak jsi poznal, ze Ti to chodi maximalne na tech 75mm ? Ja taky nedomacknu vidlici poskoky na miste vice nez 70–80 mm, ale bezpecne vim, ze mi v nekterych pripadech chodi vice (podle pasky, co mam na noze).

              0 0
              • kovar  

                pisu ubrat, ne pridat. No take by me zajimalo, ja Karya zjistil ten „aktivni“ zdvih, vzdyt to se neda jen tak jednoduse doma zjistit.

                0 0
                • RomanH  

                  Sem se utukl, chtel jsem napsat akorat, no :o))

                  0 0
                  • Karaya  

                    No zjistim ho tak, ze se za jizdy vsi silou odrazim a skocim, podle stop na nohach se dostanu nejdal…

                    0 0
                    • vlty  

                      prosím tě jakej je závit na tom malým šroubku (na imbus)? Mně se v něm všechny moje imbusy protáčí… tak chcu mít alespoň jistotu se směrem otáčení. dík

                      0 0
                      • Karaya  

                        Povolujes smerem tak, ze se ti prito, zavre ETA, ani to nechce moc sily..

                        0 0
                        • Karaya  

                          Jo a ten klic na svicky jsem pro tu nohu s Etou zkratil, protoze jak byvaji na klicich zkoseny hranym tak to zavanelo znicenim te matice…

                          0 0
                    • TinkTink  

                      Takhle ale celej zdvih nezjistis – musis tu vidli dostat nadoraz…a pokud ji mas dobre nastavenou, tak se takhle nadoraz nedostanes…

                      0 0
                    • RomanH  

                      Tak to bud klidnej, tech 75 mm je v takovem pripade v pohode :o)) Takhle to opravdu nezjistis.

                      0 0
    • Karaya  

      Tak jsem zase pred zitrejsim zavodem vyndal pruzinu, vratil zpatky trochu oleje (muselo ho tam byt predtim o dost vic..teda pokud jsem tam neco nezapomnel :-)) A vidle se chova mnohem lepe, alespon mne se to zda, byl jsem se projet v lese a rikal jsem si s cim jsem to vlastne nespokojen.. Tak nevim..Co na to rikate?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.