• lubos

    Jelikoz si bud nepamatuju/neumim hledat, tak mi moc nenadavejte kdyz-tak, ale potrebuji si ujasnit par veci, jelikoz se toho momentalne neumim dopatrat :(

    MX Comp, MX Pro bez ETA je budto cisto vzduch, nebo Coil verze ma v obou nohach pruzinu ? Coil ma i dofukovani k pruzine, nebo ne ? MX Comp, MX Pro s ETA ma jednu nohu vzduch ( da se tam dodat pruzina?) a v druhe ma patronu ETA a v te noze je jeste krome je malinke pruziny na ETA jeste jedna normalni pruzina, nebo je to tez foukaci/vzduchova noha ?

    Marathon S, v jedne noze ETA, v druhe patrona HSCV. Je tam ovladani venku koleckem rebound damping (to je to kolecko nahore?). Ma to nastaveni i compresniho utlumu (podle manualu jsem vycetl , ze ne). Ktera noha ma normalni pruzinu ? Obe , nebo jenom jedna. Dofukovani nohy je k nastavovani sagu, nebo dorazu, nebo obou ?

    Kde se da seriozne koupit se zarukou Marathon S se zdvihem 120mm ?

    A jeste mirne off dle nadpisu ale in dle mne. Mate nekdo zkusenosti (a jake) s vidlici PSYLO XC U-TURN ? Treba ve srovnani s Marzocchi vyse popsanymi.

    A jeste jeden dotaz, jak moc je citit, nebo nejake prakticke zkusenosti s presedlanim zdvihu z 100 na 120, 100–125, 100–105, 105–120.

    Dik za pripadne prispevky.

    0 0
    • kovar  

      přesednutí ze zdvihu 100 na 120mm jde poznat hodně, v dobrém slova smyslu. Až tak, že uvažuju, že 100mm vidlu z HT kola odstraním a dám tam 120mm. No a na fulla místo 120mm půjde 130mm. Dále mohu odpovědět, že u MX Comp je ETA nedofukovatelná a je na ní dlouhá pružina + krátká dole. Ale úplně nejlíp uděláš, když si stáhneš rozpisy součástek z www.bartonicek.com a najdeš si to.

      0 0
      • lubos  

        .cz :) ok, jdu na nej. dik.

        0 0
      • lubos  

        Oni tam maji kompletni obrazky soucastek a xls sheety se seznamem soucastke a cenou. Ja ziram. Zlatej Bartonicek, kdyz to srovnam s dovozcem na Sk.

        0 0
      • lubos  

        Vidim,ze tedy Marathon ma obe nohy s pruzinou. Otazka zni, jestli je mozny pruzinu vyhodit a nechat jenom vzduch, kdybych chtel ?

        0 0
        • senožrout  

          …To už by jsi z ní měl Marathon SL a ta je dražší :-).

          0 0
          • lubos  

            :), ale ne, nemel. SL ma vzduchovou negativni a ma ECC patronu. Jelikoz asi nesezenu normalne MArathon S 120, a zrejmne ani MX PRO takova neni, tak ted se zatim nevim rozhodnout mezi Marathon S 105, MX Comp ETA 120 (ocelovej krk asi jenom verze a tim prilis tezka, a navic ti diry :( a Psylo XC 125.

            0 0
            • senožrout  

              Já vím, to byl pokus o žert. Ale já myslím, že 105 je na XC do alelujá dost :-). Já do ní za rok půjdu, tedy do Marathon S.

              0 0
              • ddd - andy  

                Hele mam SL se 85mm a na XC i maratony to bohate staci..

                0 0
              • lubos  

                Nechci to na XC. Na to mam lehkyho bajka. Chci neco turistickeho, na tezsi teren. Da se rict, ze takove enduro. Bezdusovky, kotouce, siroke makci gumy tak. Kde mi nevadi 3 kila navic. Kde se pohodlne odvezu. Tak proto tez spekuluju nad vyssim zdvihem :-)

                0 0
      • wertigo  

        a v terenu to citis jak ? nejdes pri jizde do prudkeho kopce na zada ? predek uz musi byt o dost vys ne ?

        0 0
        • Otaku  

          ja mam MX Pro ETA 128mm. Do kopce to jde na zada, jsem rad ze to tu ETU ma. Nejde o nejaky zamykani hlavni je, ze to snizi predek aspon o polovinu.

          0 0
          • lubos  

            128 ? Ne 120 ? MX Pro ? Kdes ji koupil ?

            0 0
            • Otaku  

              sorry byl jsem myslenkama trochu mimo, samozrejme 120mm. koupil jsem ji v lednu na www.koloshop.cz, docela dlouho jsem cekal.

              0 0
              • lubos  

                Aha .. pisou tam, ze se hodi na fulla se zadnim zdvihem 150mm. Uff, ja mam jenom 80 :o). Mozna casem nekdy jinej ram s 100. A nebo nova 110mm Merida. Asi bych mel zustat mozna u 105, a Marathon.

                Jinak mas asi vzduch/pruzina, ze ? Kolik mas sag a max. zdvih co das ? U te pruzinove Marathon S predpokladam, ze lze dosahnout aspon 100mm zdvihu, ze ? Ja ted mam starsi vzduchovku 100ku, (neskacu) a dam max asi tech 9cm, i po schodech.

                0 0
                • Otaku  

                  ja mam taky Mission, neprijde mi, ze by to nejak vadilo, krom prudkych vyjezdu – tam to jisti ETA. Je teda pravda ze mam radsi vzprimenejsi posed, jinak asi neni problem to vyresit jinym predstavcem. Pri sagu 2 cm jde tak do 90mm, skoro na doraz (zbyval asi 1 cm) jsem ji dostal projetim prohlubne ve vyssi rychlosti. jeste bych mel dodat, ze pred prvni vymenou oleje byla o dost (prilis) mekkci, po ni je to imho tak akorat – je vic progresivni. tlak vzduchu ma samozrejme velky vliv – pri maximu nema sag a chodi asi do poloviny (mam 90kg)

                  0 0
                  • Pá-dlista1  

                    Jestli ti chodi do 90mm a pri tom co rikas ze jde na doraz a zbyva 1cm, tak sebou tahas zbytecne vidlici s vysokym zdvihem, resp. zbytecne vysokou a tezkou vidlici s malym zdvihem.

                    0 0
                    • Otaku  

                      mozna :) Ja ale nechci aby mi chodila je tak na doraz. A proc myslis ze ji taham zbytecne?

                      0 0
                      • Pá-dlista1  

                        Kdyz to nevyuzivas, tak to tahas zbytecne :)

                        0 0
                        • Otaku  

                          kdyz myslis…

                          0 0
                          • Pá-dlista1  

                            …obcas :)

                            0 0
                            • Otaku  

                              jako kdyz jedu po asfaltce, tak to vazne nevyuziju, ale jsou mista kde jo. Taky si myslim ze cim mensi zdvih je, tim musi bejt vidle vic tvrda aby nesla na doraz na kazdym korenu, takze IMHO zdvih=pohodli, nebo se pletu?

                              0 0
                              • Pá-dlista1  

                                Nevim, kde vsichni berou ze zdvih = komfort, pohodli. Stejne vzdycky jedu na doraz, akorat s vetsim muzes rychlejc :) Ale to uz tu bylo. Jen si myslim, ze je blbost si koupit treba 100mm vidlici, aby jsi ji jednou dostal na 90mm. Podle me by mela byt nastavena tak, abys ji dostal na 90mm normalne v obyvaku a na 95 pri kazde vyjizdce, pak rekneme jeste tech 5mm na tvrdou vyjizdku a pri opravdu velkym prehmatu by si mela tuknout kov na kov.

                                0 0
                                • Otaku  

                                  dobre, tak ji teda trochu ufouknu a uvidime..

                                  0 0
                                  • Pá-dlista1  

                                    Ne abys na me potom svadel, zes ji rozbil :)

                                    0 0
                                    • Otaku  

                                      no ja si prave myslel ze chozeni na doraz ji moc neprospeje, tak jsem ji mel trochu prifouknutou. Bez vzduchu ji skoro na doraz dostanu kdyz se doma opru do riditek. Takze co teda? Ubrat tlak nebo radsi nechat?? A co na to Tleskac?

                                      0 0
                                      • Pá-dlista1  

                                        Kdyz ji nedostanes na doraz ani bez vzduchu, tak mas asi moc oleje ne? To nemusi byt na skodu. Pak to slouzi jako olejovy doraz a v nejhorsim pripade (jeste jsem o tom ani neslysel), by povolilo tesneni, ale mechanicky by jsi ji znicit nemel. A ten pruraz kov na kov myslim, jen vyjmecne. Kdyz opravdu trefis treba patnik (1× do roka nebo tak) Takhle prichazis o citlivy zacatek (podle me nejuzitecnejsi cast zdvihu).

                                        0 0
                                • lubos  

                                  Mam 100ku, sag asi 2cm, kdyz v obyvaku na ni skocim, tak dam asi 8cm (mozna o neco vic), po schodech, nebo nejkym drsnejsim terenu 9cm. Ale casem, kdyz ji znovu rozeberu, tak asi jeste o neco snizim hladinu oleje a zkusim ji poladit o par mm vic. U 120mm pruzinoveho zdvihu bych chtel sag 2.5–3cm, a temtez terenu asi 11cm, mozna o neco malo vic.

                                  0 0
                                  • Otaku  

                                    podle me je to realny, jak vidis ja ji jezdim spis tvrdsi, s mensim tlakem tech 11cm asi nebude problem.

                                    0 0
                                  • Karaya  

                                    Ja mam Etu 105 a poladil jsem vysku oleje tak aby pred dorazem bylo nepatrne oleje tzn. chodi az na jeden cm od okraje hornich nohou, kov na kov je 0.5cm. U nohy se vzduchem je ok tech 5cm, u nohy s etou je to metodou pokus omyl… SAG mam 2cm, 70kg..40psi

                                    0 0
                                    • lubos  

                                      No, nejblize to taky zkusim poladit. Puvodne v maratonce jsem mel 120ml oleje, ted asi 100–110. Tak pujdu na asi 90.

                                      0 0
                                • enjoy  

                                  mam na vanille predpeti na pulku a nejtvrdsi pruzinu(cili by se nemela podle par lidi hybat) a dneska pri celkem lehky vyjizdce jsem ji dotal maximalne na 90mm.myslim ze je to akorat.mozna stahnu predpeti na minimum a zkusim to tak,ale to jenom kvuli vam,abyste neremcali ze si z toho delam suntoura:-)

                                  0 0
                  • lubos  

                    ktery mission, ten starsi, nebo letosni, s 110mm ?

                    0 0
                    • Otaku  

                      2003, 60–80 mm

                      0 0
                      • lubos  

                        Aha, to iste co mam ja. No osobne bych nejradeji jak jsem uz napsal, Marathon S na 120mm. Ale nevim kde ji nejak normalne sehnal a za normalni penize :(

                        0 0
        • kovar  

          jo jo, předek je o dost výš. Ale nějak je mi to fuk a ani se to negativně neprojevuje. V hodně prudkém jetelném dokopci vzácně, ojediněle, vyjímečně použiju ETA (jinými slovy – skoro nikdy, nanejvýš na marathonech) To snížení předku (ETA) pomáhá, ale zase na druhou stranu přitvrdí vidlici a deaktivuje se také tím negativní pružina, což je poněkud nepříjemné. Drtivou většinu prudkých dokopců vyjedu bez ETA v sedě na spičce sedla, tak jak se má. A taková zajímavost – v pohodě vyjedu s tou 120mm vidlou i dokopce, co jsem na HT zvládal jen tak tak. Ale tu lepší „výjezdnost“ dělá zadní odpružení.

          0 0
    • lubos  

      No, najde se nekdo ze zkusenostmi s Psylo XC U-Turn. Ostatni Psyla jsem po precteni par review rychle zavrhnul :)

      0 0
    • lubos  

      A jinak dotaz … je lepsi vzit MArathon S 105 nebo MX Comp ETA 120 :) Ta korunka u MX Comp s temi dirami je dost nechutna a moc duvery nebudi. Taky se pry krouti na kotoucech. No, stejne, kdyby nekdo normalne prodaval v Cz/Sr Marathon S se 12cm zdvihu tak bych dal nic neresil :(

      0 0
    • tutite  

      Možná trochu mimo mísu. Všechny Marzocchi do r.2002 /naposled Marathon S/ měly v každé noze po jednom 10 cm dlouhém pouzdře v kuse, které se dalo snadno vyměnit, pokud ten moment již nastal. Vůli u takovéto konstrukce nepamatuji. Od r.2003 začali dávat po 2 krátkých pouzdrech do každé nohy a začala se objevovat vůle, životnost pouzder klesala, rozebíral sem to s jedním mechanikem a i ten si ztěžoval na klesající kvalitu vidlic Marzocchi. To jen tak na okraj.

      0 0
      • kovar  

        telepatie:-) zrovna teď jsem na toto téma dopsal příspěvek na www.extremebike.sk Ty dvě kra?oulinká pouzdra u Marzocchi jsou opravdu odporná. Klesající kvalita Marzocchi má čím dál tím větší zrychlení a začíná dohánět, možná i předehnala ostatní značky.

        0 0
        • TinkTink  

          Premyslis o Manitouvi konecne? Ze te to uz napadlo…teda :)

          0 0
          • kovar  

            bože chraň. Ale třebas Suntour po doposavadních pokusech na uživatelích konečně časem začne dělat odpružené vidlice.

            0 0
          • lubos  

            Ze bych se vykaslal nakonec na Marzocchi Marathon a podival se preci na Manitou Minute ? :o)

            0 0
            • TinkTink  

              Ja si myslim, ze jsou tu i lidi, kterym Minutka musi vyhovovat…ona je to hodne specificka vidle…ale myslim ze chod ma dobrej…docela :)

              0 0
            • kovar  

              No nevím, jestli by jsi zrovna s touto byl spokojen, pokud nemáš rád drncání.

              0 0
              • lubos  

                No, chtel bych zkusit vetsi zdvih (mam 10cm), pruzinu a neco co hodne dobre zehli a dobre se s tim jezdi sjezdy s velkymi sutry urcenou na kotouc.

                0 0
                • kovar  

                  Minute žehli jen vetší nerovnosti, na drobných nerovnostech je to pevná vidle. Například pokud jsi zvyklý na Marzocchi, tak po přesednutí na Minute třebas na nejaké lesní neasfaltce máš dojem, jako by jsi držel sbíječku.

                  0 0
                  • lubos  

                    Fujtajbl. Vzdyt to ma pruzinu a nema prece zadny SPV :-((

                    0 0
                    • kovar  

                      minute má SPV, teda aspoň ta, co jsem krátce zkoušel.

                      0 0
                    • Pá-dlista1  

                      odkdy?

                      0 0
                      • lubos  

                        A shit. No, tak to jsem si nabehl. To je muj stary problem. Cokoliv, co je velkym pismenem, nevidim, vidim jeno to, co je malym. Cim mensi, tip vic me zajima. Studoval jsem takovej plakat, neco obdobnyho jako je na webu a jelikoz ne vsude byl SPV napsanej v tom textu, tak jsem nabyl dojmu, ze tam SPV neni. No tak nic, no :o)))

                        0 0
                        • hanz  

                          Mam na minute 1 najeto cca 900 km a jsem spokojen ze začátku jsem byl dost rozladěn, ale po seštelování, výmněně pružiny jsem spokojen. Na to spv je třeba si zvyknout-je to takovej nezvyk-prostě se to chová trochu jinak než klasika.

                          0 0
                          • lubos  

                            Jasne to verim. Ale ja chci neco co zehli ihlici :o) … vyskouset.

                            0 0
                  • TinkTink  

                    Hele..nesir bludy!

                    Ta vidle je na drobnych nerovnostech pevna jenom na asfaltu – v terenu se dost dobre probudi a i na mensich nerovnostech – dneska jsem ji sledoval docela vydatne a zda se mi naprosto ok…

                    0 0
                    • kovar  

                      sledovat ji můžeš, jak chceš:-) Za tím, co jsem řekl si stojím. Vepři můžeme být v otázce, co jsou drobné nerovnosti, to jo.

                      0 0
                      • TinkTink  

                        No to bych se hadal :)…ale urcite se quli tomu nema cenu dohadovat…kazdej si budem myslet to svy a je to :)

                        0 0
                        • kovar  

                          Hádat se nemá cenu:-) Vždy? my dva máme radikálně odlišný pohled na vidlice, takže tady v tomto se shodnout jednoduše nemůžeme.

                          0 0
                      • Pá-dlista1  

                        Jestli oni nemaj ty Minute nejaky senzor i v pneumatikach, aby rozlisily asfalt od jehlici a podle toho se otviraly na stejne velkych drobnych nerovnostech.

                        0 0
                    • lubos  

                      No, podle toho jak foukas LRS tlumic, bych rekl, ze drobna nerovnost v tomhle kontextu je sutr o velikosti lidske pesti :o)))

                      0 0
                • tutite  

                  Takže Marzocchi je zřejmě mimo hru, co se Manitou týká /Minute/, tak ta má při sjezdu velice dobré vlastnosti, perfektně polyká, ale rozhodně nic pro ty, kteří si chtějí vychutnat funkci vidlice ve střední rychlosti po rovině či dokonce v kopci. Navíc i přes tvrzení, že je to v krutu velice tuhá vidlice, se mi jeví v krutu celkem „měkká“. Poznal sem to při škrtání kotouče při jízdě ze sedla. Pořídil sem si PACE RC40 a zřejmě je to, co se tuhosti a přesnosti vedení stopy týče, vůbec nejpevnější jednokorunková vidlice vůbec. Hodně štěstí při výběru. Marzocchi mě opravdu zklamala, zdar.

                  0 0
      • lubos  

        Asi naschval. Jim moc vidlice nekupovali, ponevaz vydrzeli, tak se asi rozhodli tu zivotnost skratit. Pouzdra i korunka … :(

        0 0
        • Pekáček  

          Bohužel jsem na to přišel až po pořízení jejich vidle :o(

          0 0
          • lubos  

            Za rok,dva se mozna budou prodavat jejich starsi vidlice v bazaru za vyssi cenu nez nove :o)))

            0 0
            • Pekáček  

              Za rok, dva při současným trendu se jejich vidle nebudou prodávat vůbec, nebo to bude tady na BF samý: „Koupil jsem si Marzocchi, pomoooc!“

              0 0
              • lubos  

                Jj :( Tedka to vypada, ze rok 2005 je to naka razantni zmena. A nejak moc mi to pripomina Manitou. Samej „travel adjustment“ (Rapid adjustment) a Terrain Selective Login (SPV), All-Terrain 1,2,3 (Minute 1,2,3) .. nejak nemam dobrej pocit :( Ale pry ma rada Maraton SL mit 1.5kg. Jak to uz nekdo na biekfore napsal. A ve Vele jsem se docetl, ze jej testuje nejaka zavodnice .. dokonce. Noo, tak jsem zvedav.

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  To je jasny, ze to netestuje chlap. 1,5kg vidli… :)

                  0 0
                  • lubos  

                    :o)) ale ja uz jsem pochopil jak to je se vsemi temi vecmi. Rockshox Sid, Formula B4 hydry, Mavic 517 rafky, Merida LRS atd, Fast Fred atd. Oni to jsou vsechno solidni kousky a taky i vydrzi. Vsechno je to ale dimenzovane na nizkou vahu zavodniku. Asi tak do 65kg … Pak to i chvili vydrzi, i s defekty to neni tak husty, brzdi (formula). Akonahle na tom zacne jezdit nekdo tezsi, jsou problemy.

                    0 0
      • lubos  

        ne, mimo to neni. Alespon ne podle nazvu threadu :o)

        0 0
    • lubos  

      Zajimava vidlice je Z1 FR SL 2004. HSCV kartridge, regulace compresniho utlumu, tlumini odskoku, patrona ECC5. Dual Air. Bez pruziny. Vaha asi 2150g. Zdvih 130. Nejakej mix. Hmm. A docela dost stoji.

      0 0
      • lubos  

        Mate nekdo s ni zkusenosti ? Dle doc ma tez 32mm nohy.

        0 0
        • Pá-dlista1  

          Ono jestli vazi tech 1,917kg, tak by to byla celkem bombova vidle. Vnejsek se mi celkem libi (sam ho vozim:) a jinak mi vadi akorat absence pruzin a pritomnost ECC5. Tagze vlastne skoro Z1 Drop Off II u ktere mi ta vaha nevadi. No proste jediny lakadlo je HSCV (to stejne nepoznam) a vaha (na te mi moc nezalezi), takze kdyz uvazim cenu, nic pro me :)

          0 0
          • lubos  

            Vnitrek mam az na tu HSCV patronu (dle excel sheetu ale u bartonicka nevim kde je :( stejny u Marathon S. Ta pruzina by se mela dat sehnat, alespon jedna. Ale vaha je vetsi. Maji na webu takovej sheet s vahami modelu (ne uplne vsechny) bez krku (krk je zvlast tabulka) a ta vaha co pises je bez nej. Krk samotny ma dle tabulky dalsich 226g. Kdybych chtel do toho pruzinu, tak uz je to trochu moc. A cena je tez poneku prehnana, rekl bych.

            No nevim … behem asi mesice by meli dorazit nejake prvni 2005 kousky, Marathon S 2005 110–120 zdvih, nejaky All-Mountain 3.

            0 0
            • Pá-dlista1  

              Tj. no kazdopadne to asi nema smysl srovnavat s marathonem. Tohle je ponekud robusnejsi vidlice (jestli to teda z obrazku neni poznat). To tady jeden hral na vahu a pak se byl podivat v krame na ty vetvicky co si podle toho vybral a otocil o 180stupnu :) Tedka vybirat z modelu 2004 je hloupost. Bud musis byt opravdu v krizi nebo je mas za polovic :) Mozna jeste zes ted dosetril na svuj vysneny model a lepsi za mene penez nechces, ale to asi nebude tvuj pripad :)

              0 0
              • lubos  

                Nooo, ja zas nepotrebuju nejakou super ultra pevnou vidlici. Vzdyt mam Meridu LRS a jezdim na 1.5kg vidlici :-)) .. a neskacu. Ale fakt je, ze Z1 ma velice slibne vypadaji korunku. O penize taky nejde, ale vic nez cca 18k za vidlici dat nechci, ponevaz to nema smysl. A proc myslis, ze je spatne vybirat z modelu 2004 ?

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  protoze za ctrnact dni se moznost vyberu znasobi modelovou radou 05, tak proc byt omezovan ve vyberu?

                  0 0
                  • lubos  

                    No jo, jenomze ses si jist, ze prave 14 dni ? Kdybych mel ted v ruce kompletni popis modelove rady 2005, tak bych se umel lepe rozhodnout. Ale tech 14 dnu snad vydrzim, no :) Dalsi vec je, ze jsem dnes objevil za nejlepsi cenu prave Marathon S :) Akurat, ze standardni se dava cervene pruziny a to bude asi moc :( A vymenit ne. Jenom dokoupit, grr. Ale tedka jak sleduji dalsi diskuzi o Suntour :o) jsem si vzpomnel, ze Suntour dela i vidlice se zdvihem 130mm :o)) Takze asi takhle … s Marzocchi si zatim nemuzu vybrat :(, Rockshox jedine Psylo XC, a nejak ve mne nebudi dobrej pocit. Manitou me nejak nejde k srdci a navic Minute je SPV. Coz nechci. Resp. urcite ne za tuhle cenu co to prodavaji. Takze jeste jdu postudovat Suntoury :o) … jak kdesi psal Milan, pry tahle rada nema problemy s pruzenim.

                    0 0
                    • Pá-dlista1  

                      Daruju ti XC-PRO-NS na 130mm. Vsak ty mi ji rad jeste vratis:))) Nebo ti ji muzu pujcit nez si koupis neco z nove modelove rady.

                      0 0
                      • wroum  

                        na bratrovo kolo sem koupil XC PRO NS 130mm a hruza. nechodila.

                        dozvedel sem se o milanovi a dohodnul se s nim na uprave. vidlici sem mu odvez v utery a ve ctvrtek sem si pro ni jel. vysledek sem nepochopil dodnes. vidle chodi 127mm max na doraz az pri brutalu, nezadira se, nemusej se mazat nohy aby chodila a este mi milan upravil tlumeni presne tak jak sem si pral. po uprave ma najeto cca 400 km a jenom utru nohy od bordel, jinak nic. pohoda

                        timto bych chtel milanovi1 podekovat a vsem co si z nej delaj srandu rict toto: neznam nikoho jineho kdo vi o vidlicich a jejich konstrukci vic nez milan. navic milan opravdu vi co v te vidli co dela a co to bude delat kdyz se s tim udela treba todle…

                        pro majitele „nefunkcnich“ vidli XC PRO: s duverou se na milana obratte. budete mit vidli o nekolik trid lepsi. cena neni tak hrozna jak tady nekteri pisi a vysledek neuveritelny.

                        jo a este pro rejpaly: nikdo me nenaved k napsani tohoto prispevku. sou to moje zkusenosti a vse je do puntiku tak jak sem napsal a stojim si za tim

                        0 0
                      • wroum  

                        hele obetuj ten litr a zkus si ji nechat upravit u milana a pak neco rikej. ja vim ze nebudes chtit (protoze proste milan), ale mozna by ses divil. jinak jestli ji darujes tak ja ti zaplatim klidne i pivo na oplatku :-)

                        0 0
                        • Pá-dlista1  

                          … to je nabidka pro lubose. Pro toho kdo se spolcuje s ďábl… teda s milanem je cena 3990,– :))) Ja si na ni zaexperimentuju sam. Nic slozityho to nebude. Nechavam si ji jako nouzovku.

                          0 0
                          • wroum  

                            hodne stesti! sem zvedavej jak se dostanes pri uprave tlumeni pres krizove misto (povoleni zalepenyho sroubu). kdyz ho nepovolis tak s tim tlumenim nic neudelas. kdyz se budes pokouset ho povolit tak to muzes cely ******* a s tou vidli uz neudelas vubec nic. navic vsechny milanovi upravy sou natestovane a zmerene vcetne tvrdosti pruzinek. treba ses fakt sikula a das to. pak bych s tebou rad udelal nekde „fork compare“

                            0 0
                            • Pá-dlista1  

                              Hele me to nepali. Ze zvedavosti jsem si ji tenkrat koupil a byla to chyba. Ted uz jsem si vybral dobre, takze az budu mit cas a chut experimentovat… Jo a mas mazani vazelinou nebo olejem?

                              0 0
                              • wroum  

                                ja jenom ze to neni uplne blba vidle a kdyz uz za ni das ty 4litry… Ja si taky myslel ze to byla chyba a furt sem si rikal ze se rozhejbe (nerozhejbala). milana sem zkusil jako posledni zachranu a proste to vyslo. vidle funguje a je uplne s prehledem pouzitelna (uz se me nejaci typove na bikrosce ptali co to je za suntoura ze to takhle chodi),asi bys ji musel zkusit. mazano je olejem.

                                0 0
                                • Pá-dlista1  

                                  Ja nerikam, ze ne. Je tuha, neni moc tezka, zdvih ma dobrej, jen ten chod je na pytel. S upravou tlumeni a hlavne tesneni a mazani se z toho vidlice udelat da. Ja jsem za ni nastesti 4kKc nedal, ale stejne to nasere kdyz mas vidlici co nechodi.

                                  0 0
                      • lubos  

                        Moc nenabizej, nebo se prijdu podivat :) Ale asi jsi moc daleko, predpokladam. Jinak stejne, 2.2kg, no, nevim, nevim. Uz je to mirne za mym limitem :) Krome tehle jeste jsem nasel Sr Suntour XC-PRO-SS co by mi teoreticky vyhovovala, jenomze za tu cenu bych neriskoval :) A navic, jak vsude ctu, tak tahle vidlice je nanic, pokud se nani nevymeni tesneni a neupravi tlumeni. A otazkou zustava, jake regulovani tlumeni nabizi. Ponevaz, nechci vidlici, ktera nema moznost externiho nastaveni tlumeni odskoku. Tudiz ted zadne SSV od Marzocchi.

                        0 0
                        • Pá-dlista1  

                          To me zas nevadi. Nikdy jsem nemel potrebu si ladit zpetny utlum pri vyjizdkach.

                          0 0
                          • lubos  

                            Asi ani ja bych nejak zvlast tohle nemusel, chci ale experimentovat … a rozebirat to porad mi zatim pripada jako dost opruz :)

                            0 0
                  • lubos  

                    No, dle www.ltokar.net/…untain_3.jpg toho navic na vyber nemam :(

                    0 0
    • lubos  

      Dotaz .. maji letos vsechny Z1 32mm/CrMo vnitrni nohy ? Nejak to neumim najit na webu M.

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Zadna Z1 nema letos CrMo nohy. Jenom DJ a levnejsi Z 150.

        0 0
        • lubos  

          Aha, ja to videl na nejakym asi eshopu, nebo nevim kde. A proc jsou cerny ? Nejak se mi to nelibi :(

          0 0
          • Pá-dlista1  

            To ses asi jedinej. Cerny nohy jsou ta nejlepsi vec, kterou u M vyrobili od roku 2000. Cerny jsou protoze jsou tvrde nitridovany a hlavne je to hezky, je to hezky, je to hezky.. :))

            0 0
            • Pavlos  

              ja bych je hned bral:)

              0 0
            • lubos  

              No, opracovani ok, verim, ze je to lepsi. Ale myslel jsem jako vzhledove se mi (zatim) nelibi :o)))

              0 0
            • TinkTink  

              To je skoda, ze zrovna u MZ Race, ktera ma cerny nohy, se ta cerna po 1000km trosku odirala uz…ja radsi zustanu u normalni zlaty

              0 0
              • Pá-dlista1  

                ..he he… MZ race… he he ..... :))) No tak co. Furt vydrzi vic nez jedno odpoledne jako zlata na Suntourech :) Se mi libej tmavsi vnitrni nohy a ta cerna je tmava dost :) S odiranim problemy nemam, teda az na kameny, ty ji odrit dokazou :(

                0 0
                • TinkTink  

                  Odreny elox ze suntouru jsem nevidel – rekni z ktereho a hod fotku…jsem zvedavej :)

                  Ja mam tedka teda taky Marzocchi…prave davam na net fotky korunky :)…vypadaj ty diry v ni fakt huste :o))…snad nepraskne…kdyby byly aspon tak maly jako v normalnim MX COMP…ale vony to jsou diry jak do vrat :o)))

                  0 0
                  • lubos  

                    Vetsi diry nez ma MX Comp 2004 ? Uff, no to je husty.

                    0 0
                    • TinkTink  

                      Jaaaa uz nic nevim :)…rad bych rek ze jo nebo ze ne, ale todle jsou imho lochny jak prase :o)))

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.