Reklama na zboží ve Velu aneb nedá se nikde sehnat!?

22 nepřečtených
  • Tak jsem si v předposledním Velu vyhlédl brýle Uvex Kite, které dle jejich reklamy dodává Aspire.Při dotazu na výše uvedou firmu, zdali by mně byli schopni brýle dodat, nebo dát info kde by byli k mání jsem dostal odpověď:"Bohužel tento model je momentálně vyprodaný nejen u nás, ale i u výrobce, a proto jej nelze v současné době pořídit.Objednávka u nás není možná, dodáváme pouze do maloobchodní sítě.S pozdra­vem,Petr Hadač Zákaznický servis a prodej ASPIRE, v.o.s., Divize Cyklistika.Jsem docela rozladěn, proč dává Velo reklamu na něco, co se nedá u nás sehnat.Budu se muset podívat po něčem jiným.To? vše-jenom jsem si chtěl ulevit. Ahoj

    0 0
    • Pá-dlista1  

      Velo za to snad nemuze, ne? Za to muze zadavatel reklamy, ktery zrejme veri, ze si vyberes jiny jeho model :)

      0 0
    • blue  

      vazne si myslis, ze jakakoliv redakce jakyhokoliv casopisu se u kazdyho inzeratu musi zeptat vyrobce nebo dovozce, kterej si ten inzerat zadava, jestli je ta vec k dostani? ulev si priste nekde jinde, nejlip prave u toho, kdo si tu inzerci zadaval

      0 0
    • Volf  

      Správně položená otázka měla znít: Proč dovozce nebo výrobce dává reklamu na něco co nemá.

      0 0
      •  

        Já z toho neviním Velo, pravděpodobně je na vině zadavatel, ale hrozně mě vadí proč v mým oblíbeným časáku je něco, co se mi líbí ale nemůžu si to nikde koupit ani objednat. Je to takový matení potencionálního zákazníka.Ahoj

        0 0
        • blue  

          ty nevinis velo, jo? Jsem docela rozladěn, proč dává Velo reklamu na něco, co se nedá u nás sehnat

          0 0
          •  

            Neděláš ty ve Velu? Ne proti Velu opravdu nic nemám, asi jsem to měl líp formulovat, ale mně se ty brejle tolik líbili, že jsem si myslel, že je někde seženu o víkendu zkusím na švihu.Ahoj

            0 0
            • pos3k  

              dela tam modela :-)

              0 0
              • blue  

                dik za uznani :-))) i fotograf posledne rikal, ze sem nejlip oblecenej :-)))

                0 0
                • pos3k  

                  tebe nende prehlidnout…hlavne to pekelne nasazeni :-)

                  0 0
            • blue  

              i kdybych delal, tak nevim, jak to souvisi s logikou tvojeho uvazovani ;-)

              0 0
        • rtw  

          Ono to má ještě jeden aspekt. Většina dovozců je závislá na mateřský firmě, a i když to zboží objedná, tak jí to nedodají třeba včas nebo vůbec, což při inzerci ještě třeba neví, ale to jsou problémy, který (chápu) koncový spotřebitele moc nezajímá…

          0 0
          • Tomcat  

            Nevím, ale tohle zná i prodejce/dovozce tak proč dělá tu chybu příští rok zase? Co takhle inzerovat to co mám a né to co můžu mít? Tohle je alibizmus, na příkladech neoficiálních dovozců vidíme, že to zboží sehnat jde a za ceny nižší. Takže někdo holt není v podnikání tak dravej, nebo schopnej.

            Osobně od dodavatelů SW nebo HW oceňuji radši, když řeknou, že něco slíbit nemohou než, že si honěj triko, jak jsou zuper ,in a to co mají new und gut a h…….. to samí v kolech. Takhle to dopadá, že si to objednám z poklidu své kanceláře, od někoho jiného, protože co ně váže ke koupi u toho konkrétního produktu u toho dodavatele? Pokud to zboží službu nemá tak nic.

            0 0
    • kuzňa  

      To nevypadá na problém Vela …

      0 0
    • Beeda  

      Ahoj, ja ot vemu z jineho soudku. Vsiml jsem si jednoho aspektu (mozna pozde) a to ze casto po recenzi nasleduje reklama daneho vyrobku, neco ve stylu Vitalandu:-) A za druhe nesouhlasim s nazorem ci uvahou Rudofa Honzy o tom jak „skodi“ e-shopy kamenym kramum. Ja v tom jeho vyjadreni take lehce spatruji to, ze jak eshopy konkuruji kamenakum, potazmo vyhradnim dovozcum, tim min jsou asi tyto subjekty ochotny platit za reklamu ve jejich periodiku. Mozna se mylim, mozna mam malo infa, ale takto to na me pusobi…Jinak nakupuji v obou typech, dost casto je to o i rychlosti ci pristupu. B. PS:sorry, tahle debatu tu uz byla:-)

      0 0
      • dada  

        ten uvodník vyznívá natolik trapně že si ani nezaslouží komentář…jinak mám také zkušenost s tím že to co je mají reklamě se v reálu nedá sehnat-například brýle merida

        0 0
      • blue  

        to ze casto po recenzi nasleduje reklama daneho vyrobku

        to ma jednoduchy vysvetleni… v recenzi nebo clanku nesmi byt kontakt na vyrobce/dovozce (proc to tak je, na to se me neptej :-))

        0 0
      • Smazaný účet  

        Ten úvodník mi přišel taky trochu out. Nevidim důvod proč z nějakého vyššího principu bojovat za zachování nějakého malého kamenného obchůdku, když mě ten obchůdek akorát s..štve.

        0 0
    • Tomcat  

      Tohle je naprosto normální. Nemůže za to Velo, ale ten kdo tu reklamu obědnal. Takže Aspire.

      Ale jedná se naprosto o normální postup u 75% dovozců. Komersia taky měla reklamu na Gian Faith aniž by ho měla k prodeji atd….. V mentalitě našich prodejců slovo máme, znamená můžeme objednat //To proč si to objednat u nich nebudeme rozebírat

      Sám jsem po Aspire nich chtěl v dubnu pláště Maxxis na DH, došla mi odpověď, že nemaj, neměli a budou v září. Ale jesli chci tak si u nich určitě něco vyberu … pláště na XC :-/// 

      0 0
    • BH  

      no diskuse trochu mimo misu. jednak za to nemuze Tvoje oblibene Velo a vlastne ani dovozce. On zadava reklamu hodne dlouho dopredu (min. 1 mesic),ale reklamni kampane se planuji i rok dopresu. Muze se tak stat, ze prezentovany vyrobek neni k mani. A jeste neni dobre brat reklamu uplne absolutne v kazdem detailu, reklama vetsinou ma za cil presentovat urcitou znacku, treba i formou konkretniho produktu, ten vsak v tom az tak dulezity, jako ta vlastni znacka.Reagujes tak,jako bychom nebudovali kapitalismus jiz 15 let…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.