• random_cyklistka

    Ahoj všem,

    pracuji v marketingu a hledáme relevantního sportovce (ideálně cyklistu/cyklis­tku), který by zvládl reprezentovat produkt ze segmentu zdravějšího typu sušenek – obsah oříšků, sušeného ovoce, snížený obsah cukru, apod.

    Jak byste přijali kdyby byl váš oblíbený cyklista součástí reklamu na sušenky, kdyby byl ambasadorem značky např. na 3 roky? Přesvědčil by vás např. nějaký sportovec k nákupu sušenky když by na krabici s ní připojil např. vlastní recept jak konkrétní typ sušenek zapadá do jeho jídelníčku a komunikoval své propojení s brandem i na jeho sociálních sítích tak, aby to dobře přijala jeho audience?

    Hodně záleží jak by byla reklama pojatá a rozhodně chceme něco pro jak „regular cyklisty“, tak i mainstream zákazníky a hledáme perfektní match. Věřím, že i reklama se dá udělat dobře, aby šel vidět produkt ale přitom vše působilo autenticky.

    Doporučíte někoho? Kdo na vás má, osobně, největší vliv?

    Díky moc!

    H.

    0 0
    • Effa  

      Sagan. Muze to rovnou uvařit na tech spotřebičích Bora. :)))

      0 0
    • mr.antik  

      nepřesvědčil, zásadní pravidlo je, že sponzorovanýmu nikdy nevěř. Tyhle metody z devedesátek jako ještě fakt fungují?

      0 0
      • random_cyklistka  

        Ahoj, když se to propojí s podporou na sociálních sítích, digitálem, apod, tak to pořád funguje. Ve spojení s influencerem se prodeje zvedají o vyšší desítky procent, tak proto ten směr :)

        0 0
      • Radek Broz  

        Funguje, ale už trošku jinak než ‚abych vyhrála zlatou, mažu si chleba Nutellou‘:o)

        0 0
        • mr.antik  

          něco jako čárys mixnutej s čížou? A tomu pár podobných v ostatních disciplínách?

          0 0
          • Goob  

            Číža jel v takových těch veganských speciálech. To je samozřejmě druhý potenciální zlatý důl.

            0 0
            • mr.antik  

              to právě já myslim že by to mezi vitalvibe snídani/oběd/večeři vtěsnal třeba jako svačinu nebo tak něco.

              0 0
              • Goob  

                Ajo, Vitalvibe. Jsem si nemohl vzpomenout. Já mám spíš zálusk na jeho gumy než na jeho jídlo, no (předevčírem mi ukazoval tu novou Vigilante 2.5. Nádhera).

                0 0
        • grafik  

          mažu i dětem k snídani : )

          0 0
        • BabbaJagga  

          Mužu jen potvrdit, nefunguje to. Nutelly jsem letos sežral asi 3 kila a na kole najel 50km :-( Ale oproti chlebu ji mám radši na rohlíku nebo máslovým loupáku.

          0 0
      • Goob  

        Nutrend s Kulhavým si myslím že oslovil docela dost lidí, hele.

        0 0
      • bezdratova.sprcha  

        Vzdyt se podivej na mistni forum, hlavne silnicni nadsence, jak nekteri z nich hltaji uplne vsechno co zavodnici delaji, vsechno podle nich kopiruji a maji za to ze kdyz to ma zavodnik, musi to byt automaticky pecka.

        V dnesni dobe je nejvetsi reklama dat nekomu zadarmo nejaky produkt a primet ho vyuzivat ho tak, aby to bylo videt.

        0 0
        • mr.antik  

          Jo tak to ce se týká vybavení, tak v tom asi jedem všichni nebo většina. Ale sušenky?

          0 0
          • Delkim  

            Přesně, tady se buď jezdí bez žrádla i vody +200 km a nebo zásadně na pivo :)))

            0 0
          • bezdratova.sprcha  

            Je jedno jestli to jsou sušenky, gely, bidony, osazení nebo geometrie kola. Lidé se stále nechávají ovlivnit na základě přesvědčení, že co má závodník potřebují taky.

            0 0
            • Sodoma  

              Jistě, mluv za sebe..

              0 0
            • Petulda  

              Upřímně, pokud vezmu vše, cos vyjmenoval a proberu si v hlavě jaký konkrétní výrobky v daný kategorii používám, nevím ani o jednom propagátorovi. Natož abych si řekl aha, gel XY sosá Shurter, tak ten si koupím. Nebo Prokop jezdí tuhle geometrii, tak si koupím kolo se stejnou. To mi přijde úplně směšný.

              0 0
              • Goob  

                Vzhledem k tomu, že ani nevíš, jak se Nino jmenuje, tak se nedivím.

                Já jsem si koupil kolo, které vozil Barnes, gripy, co jezdi Minaar, gumy, co vozí Číža, a možná si teď pořídím nádor na mozku, jako má Graves (o tom se teda vtipkuje fakt blbě :-/).

                0 0
                • Petulda  

                  No to já nejspíš taky vozím nebo jsem vozil věci, který vozil či vozí někdo známý. Ale nevím o tom, nepídím se po tom a nekupuju si je proto, že vyhovujou někomu jinýmu, ale proto, že vyhovujou mě.

                  Každý to má jinak a nikomu nic nezazlívám, ale asi bych si přišel jako hodně velký vymátlo, kdybych někde na závodech viděl, že někdo má na rudlech nějaký gripy a já pro ně druhej den běžel do obchodu, abych je vyměnil za gripy, který mám na biku teď a který tam mám proto, že mi vyhovujou :-).

                  0 0
                  • AussigBiker  

                    No vono vozit neco, do nikdo znamej nepropaguje znamena vlastne vubec nejezdit :D. Nebo jezdit Marzka :)

                    0 0
              • bezdratova.sprcha  

                Já jsem ale nikde neřekl že každý na tomto fóru a i kdybych řekl každý, speciálně tebe bych z toho vynechal jenom proto abych na tvoje komentáře nemusel odpovídat.

                0 0
            • Espen  

              Spíš bych řekl, že člověka víc ovlivní někdo, s kým má bezprostřední kontakt. Zvláště, když dotyčný jezdí třeba trochu líp, tak ta skupina kolem něj se mu chce alespoň trochu vyrovnat.

              0 0
              • Petulda  

                A to zajistí koupě stejné tyčinky :-)?

                0 0
                • mr.antik  

                  Tak třeba jí někde zkusíš ochutnat… a pak zjistíš že je hnusná/drahá/nebo nevim co. Ale maximálně tě stojí pár korun. Helmu si koupíš taky spíš třeba v takových barvách, tvarech, který teď frčej a který vidíš kolem sebe. Ale že by mě konkrétní jeden člověk (evidentně sponzorovaný) přesvědčil, to fakt ne.

                  0 0
                  • Petulda  

                    No, nevím. Helmu si kupuju takovou, která mi v první řadě dobře sedí na hlavě. To je kriterium č. 1. Až pak řeším barvu, ale ne podle toho, co vidím kolem sebe, ale aby se nemlátila s barvama zbytku oblečení, který většinou vozím.

                    A tyčky fakt beru podle svý chutě, ne podle chutí někoho jinýho :-). Přijde mi to tak nějak přirozený :-).

                    0 0
                • Espen  

                  Aj tý tyčinky třeba, když jí někdo na pivu doporučí, že na jednu tyčku dá 100 km. A tak je to ze vším. Ty nad tím třeba kroutíš hlavou stejně jako já, ale lidi bývají docela stádo. Sám musíš teď vidět ten boom SUV aut. To byl od automobilek úplnej majstštyk.

                  0 0
            • Člověk a jeho svět  

              Tak to je zápich měsíce.

              0 0
    • Petulda  

      Prokrista :-)!

      Podle ínglyš ňjůspíku a inteligence otázky tipuju na 20letou začínající asistentku v reklamce, která chce šéfovi projevit „proaktivní přístup“.

      Na tohle téma existujou desítky článků v oborových periodikách, mnoho studií, dat z vyhodnocení proběhlých kampaní atd., které na položené otázky odpoví daleko přesněji a v souvislostech, na rozdíl od odpovědí od zlomečku cílovky, který se vyskytuje na B-F. Chtělo by to trochu vlastní iniciativy.

      A proč ta anonymita? Stud?

      0 0
      • random_cyklistka  

        Ano ano, děkuji za komentář. Zajímá mě názor zrovna toho zlomečku. Díky a přeji prima den, H.

        0 0
        • Petulda  

          Tak abych také odpověděl, když už jsem zareagoval.

          „Jak byste přijali kdyby byl váš oblíbený cyklista součástí reklamu na sušenky, kdyby byl ambasadorem značky např. na 3 roky? “

          Přijal bych to nejspíš bez povšimnutí. A to i v případě, kdyby se stal ambasadorem na 2 či 4 roky.

          „Přesvědčil by vás např. nějaký sportovec k nákupu sušenky když by na krabici s ní připojil např. vlastní recept jak konkrétní typ sušenek zapadá do jeho jídelníčku a komunikoval své propojení s brandem i na jeho sociálních sítích tak, aby to dobře přijala jeho audience?“

          Nepřesvědčil, protože mám vyzkoušené a ověřené sušenky, které mi chutnají, nedělají špatně při výkonu a tudíž nemám potřebu hledat a zkoušet něco jiného. Obličej na sušence mě k nákupu nepřesvědčí a ani neodradí. Nekupuju si ji kvůli obalu, ale kvůli obsahu.

          Informace o jeho jídelníčku je irelevantní, protože každý má jiný jídelníček.

          Komunikace propojení se značkou (čti brandem) i na jeho sociálních sítích by mě minula, protože nesleduju sociální sítě sportovců – čti nejsem jeho „audience“ (doporučuji ti zeptat se někoho se základy vzdělání, co to slovo v češtině znamená, protože jeho český význam rozhodnně není synonymem anglického slova audience, jak se domníváš.)

          (mimochodem, vkládat několik nesouvisejících otázek do jediného souvětí je základní chyba průzkumu dotazováním)

          „Doporučíte někoho?“

          Vyber si kohokoliv.

          „Kdo na vás má, osobně, největší vliv?“

          Logicky má na každého člověka největší vliv on sám.

          0 0
          • random_cyklistka  

            Super zpětná vazba! Díky i za to, H.

            0 0
            • Petulda  

              A sluníčkově pozitivní odměna za frst klas fídbek by nebyla?

              0 0
              • arny71  

                Ta ti ho nevyhulí, tak se zbytečně nesnaž.

                0 0
                • Petulda  

                  Tak na takouvou „odměnu“ jsem u takový pipky fakt ani nepomyslel…

                  0 0
                  • random_cyklistka  

                    Opravdu by mě zajímalo zda byste tohle chování zvládl i osobně. Myslím, že jsme si nepotykali, hanlivě vás taky neoslovuji. Zvládnete komunikaci udržet na slušné úrovni a držet se tématu? Pokud k tématu nemáte co říci, tak mlčet je taky umění!

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      +1 :-D

                      0 0
                    • Sunshine 29  

                      Petulda je místní vševěd, takovej obecní blb.

                      Nic bych si z toho nedělal, internetovej boxer, v reálu asi nic moc (nic).

                      :)

                      0 0
                    • Petulda  

                      Jo, tem radoby „cool“ anglicismum pouzivanym navic spatne bych se smal i nazivo. Promin, prijde mi to hodne hloupy a nemam problem chovat se uprimne. Na formu a obsah toho, cos napsala proste reaguju takhle.

                      Jinak tady jsi na diskusnim foru, kde si lidi tykaj. Sama tykas, pak vykas – udelej si v tom poradek :-) . Navic na foru o kolech, ne detsky naivnim marketingu, takze pokud ke kolum nic nemas… ;-) .

                      0 0
                    • arny71  

                      ..ale nicc… najdi dobryho influencera, zkuste treba Kajinka, pac a pusu.

                      0 0
          • Pavel  

            Já bych jednoznačně doporučil Armstronga. Borec, který přistane na Měsíci, válí na trubku a 7 x vyhraje TdF, by fungovat mohl.

            0 0
            • Japhy  

              Já bych vlastně doporučil sebe. Titulů TdF mám oficiálně stejně jako on a navíc dvakrát tolik varlat. :-D

              0 0
            • Bruca  

              Co armstrong..ale takový Pepík Saxů, ten by mě přesvědčil :-D

              0 0
          • Pikaču  

            Like

            0 0
    • Smazaný účet  

      možná bych odpověděl kdybych tomu rozuměl.

      0 0
      • Martin  

        Fosil a ještě i kryptofašista? :)

        0 0
      • random_cyklistka  

        Tak úplně jednoduše. Který cyklista by musel být tváří sušenek, aby tě to přinutilo si je koupit nebo nad koupí alespoň uvažovat? :)

        0 0
        • Delkim  

          Když odsud přesvědčíte YURU tak to lidi koupí :)))

          0 0
        • ms82  

          Ja!

          Ale predpokladam, ze bych je dostal stejne zdarma v ramci kampane ;-)

          0 0
        • Kire  

          Kontaktuj zdejšího uživatele Mloka. Dokáže se sebou strhnout lavinu.

          0 0
        • Smazaný účet  

          v tom případě jedině shaun palmer

          0 0
        • konarider1  

          Pepa De Sachs, jedině on mě strhne společně se sifonem a kozím mlíkem!

          0 0
        • Rychlej turista  

          Žádný. Já odzkoušel kde co, abych nakonec skončil u řízků, vepřo-knedlo-zela a restovaných jater s hranolky.

          Na tyhle reklamy můžou skočit leda lidi, kteří moc nejezdí. Protože ti co jezdí, mají své odzkoušené.

          Takže bych nehledal na B-F, ale v televizi, který xicht zrovna frčí. To bys ale měla vědět, se divím, že to v těch marketingových školách neučí :-)

          0 0
          • random_cyklistka  

            Ahoj, já na B-F nehledám žádnou směrodatnou informaci. Šlo mi o tipy místní komunity a těch se mi, bohužel, nedostalo. Na urážky a výsměch jste ale profíci!

            0 0
            •  

              musím s tebou souhlasit že některé zdejší skupinky jsou horší jak cigání s férovkou pět na jednoho a jenom jejich názor je ten správný

              0 0
              • Martin  

                Třeba, že duše Tubolíto jsou nejlepší, že jo?

                0 0
            • Rychlej turista  

              Vždyť sis o to řekla sama.

              Obecně platí, že cizí výrazy by se měly používat s rozumem, přiměřeně situaci a tím méně, čím „sprostší“ je adresát. Ale to, cos předvedla, je použitelné možná tak v úzké skupině stejně postižených lidí, aby sami sobě navzájem dokazovali, že… vlastně ani nevím co :-)

              0 0
            • Petulda  

              Mistni komunita te s tim az prekvapive jednohlasne poslala do zadele, kazdy svym zpusobem. A to jak kvuli forme (tvym vyjadrovacim schopnostem), tak kvuli obsahu.

              To, ze se tu vetsina lidi vysmala zpusobu, kterym pises, povazuju za velmi dobrej signal toho, ze s bikerama (cyklistama) to neni az tak spatny, jak by se ze zdejsich diskusi mohlo zdat. S tim uspejes tak na fejsbuku 16letych decek…

              Pro me osobne z uvodniho prispevku cisi neskutecna naivita, amaterismus a uplna absence jakychkoliv znalosti z marketingu. Ptas se na neco, co bylo x-krat zpracovany ve studiich, co ma svoje roky overeny zakonitosti a co se desetileti aplikuje ve stejne forme na vsechna mozna odvetvi.

              0 0
              • random_cyklistka  

                Studie na influencer marketing mají roky ověřené zákonitosti? Influencer marketing se desetiletí opakuje? Jak jsem psala výše – mlčet je opravu umění :)

                0 0
                • Petulda  

                  Musel bych se opakovat ohledne toho vzdelani… Ale mozna si opravdu myslis, ze jsi vcera byla prvni na zemekouli, koho to napadlo :-D .

                  Udelujes tu nevyzadany rady, proc se s nima sama neridis ;-) ?

                  0 0
                • Goob  

                  Desetiletí ne. Spíš tak staletí až tisíciletí. „On má katanu od Kamabušiho!“

                  Jinak se teda slečny zastanu v používání těch termitů. Tady bych to asi takto nepsal, ale jsem z poměrně specifické branže (DTP) a mám problém s normálními lidmi diskutovat o řemeslných termínech „lidskou“ řečí, když mluvím spontánně. Prostě automaticky řeknu „kerning“ nebo „master page“, protože to takto používám několik desetiletí.

                  0 0
                  • Martin  

                    Ale tak jo, pokud je v nějakém oboru zavedená terminologie a má svoje anglické, nikoliv počeštěné anglicizmy, výrazy, tak je člověk používá… horší jsou ty výrazy vyblinkané ve zde kritizovaném jazyku čengliš. Proč používat angličtinu v okamžiku, kdy existuje validní český ekvivalent? :)

                    0 0
                    • Pavel  

                      Já za socíku zažil opačný extrém, kdy se v „počítačích“ za každou cenu snažilo o překlad/počeš­ťování. Takže buffer/cache=vy­rovnávací pamět (ač teda v originále ty termity znamenají něco lehce jiného), procesor=centrální jednotka, GPU=zobrazovací jednotka, harddisk=pevný disk (todle ještě dejme tomu). A na další české termity si už nevzpomenu. :)

                      Na druhé straně, pojem „kompilace“ a jeho český ekvivalent „překlad“ řekne laikovy naprosto to stejné. ;-)

                      0 0
                      • Japhy  

                        V nějakém obskurním plátku popisujícím Windows 1 nebo 2 jsem dokonce objevil i menu přeložené jako jídelníček. Naštěstí se neujalo.

                        0 0
                        • Martin  

                          to by bylo ovšem boží, kdyby to proniklo až do kódu/překladů :D

                          I když ona „hlasitost“ v informacích o disku taky byla roztomilá.

                          0 0
                          • Pavel  

                            Jsem si tu „hlasitost“ musel přeložit do angličtiny, abych pochopil, co tom na disku mohlo být. :-D

                            0 0
                      • mr.antik  

                        No talčítka asi pojmenují jak chtějí, ale funkce v excelu, to už je jiný level

                        0 0
                        • Pavel  

                          Jo, to považuju za největší prasárnu. Teď už aspoň makra (=Visual Basic for Application) ty funkce mají zase zpět v angličtině, ale jeden čas to bylo přeloženo opravdu všechno, takže makra vytvořená v českém Excelu v anglickém verzi nefungovala (a naopak).

                          0 0
                      • arny71  

                        No, ono za socíku se ta terminologie teprve tvořila, takže samozřejmě občas to nebylo přesné. Od té doby se ta česká IT terminologie kapku posunula.

                        Já nejsem zastáncem toho, nechávat vše anglicky. Za prvé, ne každý anglicky umí. Za druhé, ne každý, kdo anglicky umí, se v PC hardwaru/softwaru a příslušné anglické terminologii orientuje. Za třetí, ono se časem dost věcí vžije. Například základní deska zní určitě líp, než než madrbórd, grafická karta je lepší než dysplej devís, a i to jádro je srozumitelnější, než nějaký kernel.

                        Roky jsem dělal v IT firmě a poslouchal jsem newspeak techniků a programátorů. Děs běs. Moc se to neliší od toho marketingovýho hnusu, za který dostává kapky ta pipka tady.

                        0 0
                        • Japhy  

                          Tak zase něco z těch novot se ujme, s kolegama jsme začali místo baťák říkat maršbaťák a už jsme tím úspěšně infikovali pár adminů po zákaznících.

                          Ono čím víc toho člověk odmaká na anglických projektech, tím míň se mu pak chce zbytečně prznit češtinu, aspoň u mě to tak funguje.

                          0 0
                  • Petulda  

                    No to je jasny. Psana otazka do neprofesniho fora ale neni spontanni reci. Nehlede ja fakt, ze ne vsechny slecniny anglicismy jsou marketingovou hantyrkou… V tomhle pripade je ale problem spis celek nez jednotlivosti…

                    0 0
            • mr.antik  

              No tak já bych to teda vzal… ale jist to doufám nemusím.

              0 0
            • Japhy  

              Díky, vážím si toho.

              0 0
            • Lišák  

              Tipů místní komunity se Ti dostalo docela dost. Ksicht na sušenkách je ji u zadele. Proč by taky neměl být? Proč by někdo normální jedl něco jen proto, že je na to reklama s ksichtem někoho, kdo taky jezdí na kole?

              0 0
              • Bruca  

                No, já si třeba koupil mysli tyčinku chimpanzee proto, že tam byl super obrázek vopice. A tyčinku z vopice jsem ještě neměl (na vepřové konzerve bývá prase, na hovězí kráva, na psí pes a tak všeobecně).

                Koupil jsem si ji za 5 let asi dvakrát, jist se dala, ale že bych jí musel koupit znovu…za ty prachy si radši koupím půl kila bucku a mám baštu na dva dny

                0 0
                • Martin  

                  Moment, psí žrádlo se dělá ze psů? A co potom dětské přesnídávky?

                  0 0
                  • Pavel  

                    Cikánska pečeně, španělský ptáček, moravský vrabec..

                    0 0
                • vanderpoel  

                  ja mam simpanzky rad, vyhovuji mi.

                  0 0
            • BabbaJagga  

              Ahoj, jsem ročník 1971, vůči reklamě jsem poměrně dost imunní (a čím jsem starší, tím jsem imunnější) – kupuju to, co potřebuju nebo chci bez ohledu na to, kdo a jak to kde vychvaluje a jsem šťastný a spokojený. Reklamě jsem v mladším věku párkrát podlehl, to nepopírám – v 1991 jsem nutně potřeboval nový maratonky, zrovna běžela reklama na skvělý Adidasy a jejich nový podrážky Torsion, tam to zabralo. Pak ještě asi dvoje další maratonky byly od nich, ale už nepřesvědčily. Pak přes Mizuno (vyhovovaly) a Asics (nejdřív dobrý, pak už moc měkký) k Brooksu. Všechno podle pocitu při používání, žádná reklama. Dnes, když mi kdokoliv cokoliv nutí, odpovídám tak, jak jsem napsal za pomlčkou v prvním souvětí. Chápu, že ten, co mi něco nutí, můj postoj mnohdy nechápe, ale to už je jeho problém. Třeba ty holky s „voňavkama“ v marketech a na náměstích – pokud již léta používám Chanel a manželka Bvlgari, tak opravdu nejsme jejich cílovka. Sorry, trochu jsem se rozepsal, ale chtělas znát názory, tak tady ho máš.

              0 0
              • Japhy  

                Ještě jsi asi nenarazil na toho správného flatule…ééé co to píšu…influencera, takže nemohl proběhnout match. Neasi. :-)

                0 0
              • Člověk a jeho svět  

                Reklamě na Adidas Torsion nešlo uniknout, pamatuji… Šmarja, to to letí :D

                0 0
    • Martin  

      Mí hrdinové jsou AdBlock nebo uBlock Origin :)

      Oceňuji, že v textu nefiguruje „by jste“, ale potěšila by mě lépe používaná interpunkce ;)

      0 0
    • Delkim  

      Ne, nepřesvědčil, nikdo a nikdy.

      Za reklamu je dotyčný placený, všechno to budou jen a jen vymyšlené reklamní kecy.

      0 0
      • Pavel  

        Taky nikdo nikdy.

        Co jsem doma vyházel všechny domác spotřebiče a nahradil je výrobky značky BORA, tak i ten čaj chutná lépe.

        :)

        0 0
        • Delkim  

          Já zase přestal pít kafe.

          4× denně mytí hlavy Alpecinem a jsem naspeedovanej jako kráva :)

          0 0
          • Pavel  

            Mýt si hlavu 4 x denně čímkoliv, tak mi za chvilku na úpravu účasu bude stačit jelenica, protože ten můj víc a víc řídnoucí porost neustálé mytí určitě miluje.. :)

            0 0
    • nitraq  

      Jirka Fikejz. Když na bajkfóru unese e-bike, tak unese cokoliv:))

      0 0
      • mr.antik  

        napadl mě spíš Dominik Hašek, to je takovej marketingovej mág, s nim by to určitě vypadalo autenticky.

        0 0
      • JFtryall  

        Vzdycky jsem chtel byt na krabicce se susenkama! Zavidel jsem tomu mladakovi, jak byl na Kinder cokoladach. :-)) Jinak susenky musi byt s cvrcci moukou, jinak do toho nejdu. Orisky to uz maji vsichni a je to malo progresivni.

        0 0
    • Jamin  

      Kdyby muj oblíbený cyklista Pepa Zimovčák jedl nějakej produkt a dál to propagoval tak o ničem jinym už ani nepřemýšlim.

      0 0
    • MlokCZ  

      Ponožka?

      0 0
      • Martin  

        Jedině spolu s Venkovanem!

        0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        Ponožka by tím cpal toho svého čokla a ten by pošel, takže by na firmě vysoudil milionové odškodné.

        0 0
    • Pavel  

      Ty marketingové novoslinty jsou úděsné…

      0 0
      • Petulda  

        +1

        0 0
      • Rychlej turista  

        Na druhou stranu ale hodně vypovídají o jejich uživateli. Pokud se používají (když už se musí použít, protože čeština umí popsat běžné věci velmi srozumitelně) nepatřičně, dotyčný se akorát zesměšní. No a podle toho se pak k němu přistupuje :-)

        0 0
        • Martin  

          Smrtící kombinace mizerné slovní zásoby a touhy vypadat strašně trendově… halt musíme být světoví, protože čeština není dostatečně sexy a world-like lenguič.

          V tomhle kontextu mě vždycky pobaví facebookoví umělci stylu „Petr Vomáčka Photographer“ nebo „Mařena Zapařená Art Photography“

          0 0
          • Petulda  

            To jsou mimikry dnešní doby. Nevadí, že je člověk úplně tupý, nemá všeobecné vzdělání, neovládá naprosté základy, plácá názory, které neumí vysvětlit nebo obhájit. Důležité je udělat dojem za pomocí nějakého pozlátka. A cool czenglish jako pozlátko poslouží dokonale.

            0 0
        • l-e-t-o  

          přesně tohle vidím u nás ve firmě v marketingu :-D

          teď jsem s těmito lidmi v kontaktu kvůli jedné akci a vše musí „obrandovat“, bude to parádní „sešn“ apod. No, děs jak se ty mladé pipky snaží vypadat chytře a děsně „kůl“ :)

          0 0
          • Martin  

            Když u nás ve firmě byli na prezentaci evangelizátoři z Microsoftu představovat nám vizi „Digitální transformace“, tak to byla samá „Devajsa s tačskrýnou“ a „devajza s killer fíčurami“…

            *****, jsme v Emerice a nebo v ČR? Dneska každý umí deset čengliš slovíček, k tomu přisá čengliš slovosled a je děsně trendy… ale kloudnou myšlenku dohromady nedá a ani jeden z jazyků nezná pořádně.

            0 0
            • l-e-t-o  

              Na žádné takové prezentaci jsem nebyl a doufám, že se ani na žádnou nedostanu :-D

              Ještě že na stavbách naštěstí takové hovadiny, jako je čengliš, řešit nemusím.

              0 0
            • Smazaný účet  

              Je dobre takove frykulynovi nadhodit, ze pokud je to problem, muze plynule prejit do anglictiny. Ze pro vas to problem neni a mu to jiste ulehci vyklad. Overeno, funguje to. Frykulin odesel opoceny komplet:D

              0 0
              • Petulda  

                :-D +1

                0 0
              • Pavel  

                To si musím zapamatovat a použít na mee-eetingu, který mě asi brzo zase čeká. :-D

                Njn, začnu zase roztáčet kola kapitalismu, doba takového toho pohodového domácího programování mi brzy skončí..

                0 0
              • -b-n-x-  

                To je docela super nápad :-)

                Jinak se mi zdá, že takové ty moderní marketingové slovíčka slýchávám hlavně tady v čr. Jaxem robil v Blatimore, tak tam se to moc nenosilo.

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Ja anglicke nazvy chapu u veci, ktere jsou odborne a nemaji vhodny ci zazity preklad. Ale ty odporne termity proste rad nemam. „Meeting bude ve ctyri v roomu Alan“. „Ano, dekuji, prijdu tedy na schuzku do mistnosti Alan“.

                  Vpodstate cim vic tvoje prace stoji za hovno, tim vic se snazis ji v ocich ostatnich pozvednout. Kdo je smiren, ten to nehroti:D

                  0 0
    • Japhy  

      Asi by mi to bylo zcela tam kam mi slunce nesvítí. S ambassadorem (asi sušenkového velvyslanectví?) i bez něj. Hledejte match, regulární cyklisti budou zcela nepochybně nejen hepy, ale i frí, kůl a in. Za sebe doporučuju místní celebritu Onuci. A děkuji.

      0 0
    • 01carbon  

      přemýšlím za kolik se nechám sušenkama najmout

      0 0
    • Sunshine 29  

      Onuce a koupím si všechno!

      0 0
      • mr.antik  

        má onuce instáč? youtube kanál? kolik followerů tak může mít?

        0 0
        • Japhy  

          Tak tohleto se snad dá zmenedžovat nějakým tím koučem, mentorem nebo tutorem, ne? Jirka Král s jůtuberingem prej seknul – tak že by si vzal Onuci do učení?

          0 0
          • mr.antik  

            musí to bejt autentický, to nejde zmenežovat tak rychle… hledaj už nějakýho hotovýho influencera

            0 0
            • Martin  

              Jakým jazykem to mluvíte?

              0 0
            • Petulda  

              Autenticky nekomu nacpou cash, aby se tvaril, ze domnele unikatni kombinace orisku „nahodou“ sedi do jeho jidelnicku…

              0 0
        • Petulda  

          Zatim ma prd. Ale az slecna asistentka udela s ambasadorem kampan s vyraznym impaktem na audienci, bude jich mit tisice. Fotka na susence zverejnena na fejsbuku ovlivni kazdyho bikeforistu.

          0 0
          • Martin  

            Na Havlovu Audienci?

            0 0
          • Japhy  

            Už se vůbec nedivím tomu, že brácha seknul s prací v mediálce a chystá se jet někam do Tramtárie sbírat jabka. Z tohodle njůspíku by mi asi taky dřív nebo pozdějc jeblo.

            0 0
        • Sunshine 29  

          Podle mě je Onuce Vladimír Meloun.

          Helou helou.

          0 0
    • Sodoma  

      A teď pro nás, co mluvíme česky..

      0 0
      • Pavel  

        Kterej ***** jezdící na kole by tě jako přesvědčil, abys koupil jakýsi šunt…

        0 0
        • Martin  

          Ty :)

          0 0
          • Pavel  

            To nebyla otázka, to byl překlad zakládajícího příspěvku! ;-)

            0 0
            • Martin  

              To neva, tobě věřím :)

              0 0
              • Pavel  

                Měl bych tady pro tebe jedinečnou investiční příležitost.

                Jak by se ti líbilo vlastnit Karlštejn?

                0 0
        • Johny.Merida  

          :-)))))

          0 0
    • plzakj  

      Susenky? Vzdyt se to v drezu rozdrobi a je to jen mouka s palmovy olejem, emulgatory, aromaty a cukrem (v lepsim pripade). Krome toho cukru nic, co cyklista hleda. Maximalne se da s obalem podlozit rizlej plast.

      Edit: tudiz kazdej cyklista na bilboardu se susenkou v ruce bude vypadat podezrele.

      0 0
    • gregorus  

      Správný bajkfórista sušenky zásadně nekupuje, ale peče vlastní z pohankové mouky, vloček, syrovátkového proteinu a koňského Alavisu. Pokud ale cyklistická tvář, tak určitě Leo. Jestli ho sušenky vrátí do závodů, bude to mezi cyklisty trhák. Jestli nevrátí, můžete to propagovat jako lázeňské oplatky.

      0 0
    • oberleutnant Weiss  

      Onuce forever. Děkuji;-)

      0 0
    • Barak  

      Hoď sem raději fotku v plavkách!

      0 0
      • zdenal8  

        To by možná na sušenkách zabralo víc než známej cyklista. Pokud se skutečně jedná o nějakou pěknou asistentku. Jinak ať sem ani na sušenky radši fotku nedává.

        0 0
    • AussigBiker  

      Musi to byt cyklisticka nika, kdyz se jedna o susenky? Filip Grznar bude treba perfektni match pro jehou autidenci a treba to vezme :) Do jidelnicku se steroidama mu to urcite zpadne :)

      0 0
    • Smazaný účet  

      Me se libi jak tu nekdo nabehne krasne s elanem, parkrat i zareaguje a vy ho tu pak tak ujebete, ze radsi stahne ocas(tady teda zavre kozich) a jde o dum dal :D

      0 0
    • černápole  

      tak sušenky s nějakou zajímavou pornoherečkou bych si klidně koupil…

      https://www.youtube.com/watch?…

      0 0
    • Pikaču  

      Jestli das na zdejsi rady B-F tak ta susenka zkrachuje do tydne. Hahahha

      Tady nebude ani zdaleka cilova skupina.

      0 0
    • -b-n-x-  

      Nenech se rozhodit zdejším negativismem. Tento sympaťák sice není cyklista, ale určitě potřebuje keš.

      0 0
    • Vilém  

      Skoda, ze uz se tu nevyskytuje Pa-dlista, ten by ti to vysvetlil.

      0 0
    • HonzaRez  

      Na mě třeba zapůsobila reklama, jak se chlapec ofrňuje nad brokovlicí, načež vtrhne do kuchyně tlupa teroristů s čísly na tílkách… Prostě kontaktní kampaňula…

      0 0
      • Radek Broz  

        Jenže na tebe se dá cílit kýmkoliv v tílku – to nefunguje na každýho.

        0 0
    • jIrI___  

      Pan Kulhavý je jasná volba, je třeba pozvednout vyhasínající hvězdu, jejíž plakát má spousta děvčat ba i chlapců nad postelí. Nebo kdyby nechtěl, tak třeba onuce nebo tromboonen. Jeden z nich je klasický případ „člověka z lidu“ a druhý všechno ví, záleží na marketingové strategii sušenkářů.

      0 0
      • Radek Broz  

        Kulhavý – to je ten s tím divně nstaveným posedem, jak kolem něj vždycky ve whipu proletí Shurter?

        0 0
        • Martin  

          Jo, ten, co má velká varlata :)

          0 0
        • tomxxx  

          To neni divne nastavenej posed, to je reklama na BG Fit

          0 0
    • myscho  

      No a co si zaplatit prieskum? Preco ma niekto stale potrebu dostat informacie zadarmo?

      0 0
    • bezdratova.sprcha  

      Sušenky si koupim pokud splnuji nasledujici kriteria:

      Jsou dobre

      Nejsou drahe

      Co je na nich za xicht je mi jedno, obal nejim. Dulezite je, aby byla incentiva je koupit namisto obycejnych susenek znacka Hypermarket, ktere jsou levne a hlavne dobre. Kdyz si je kupuju, nemyslim na to jak se asi ma nejaky zavodnik, myslim na to jak to bude chutnat az si to nacpu do huby.

      0 0
      • Člověk a jeho svět  

        Levné a dobré, tak to je fakt dobré :).

        0 0
        • Delkim  

          Já si teď oblíbil ty ovocné z Lidlu.

          0 0
          • Martin  

            ty jsou fajn, jezdím na ně už od lonska…

            0 0
          • Člověk a jeho svět  

            A sojové suky už ne?

            0 0
            • Delkim  

              No tak postupně, jednou to a jednou ono :) Zase nejezdím +300 km, abych zvládnul obě :)))

              0 0
          • Goob  

            Aaaa tak tyhle jsem minul, musím zkusit.

            ***** ty jsi ale influencer! Máš už jůtůb kanál?

            0 0
            • Delkim  

              Snad 96% čisté ovoce, fakt pecka! Doporučuji!

              0 0
              • arny71  

                Dej si rovnou jabko a máš 100 % ovoce. Fakt pecka!

                0 0
              • Martin  

                Udělej o tom lajv míting a rekording z něj publični na jůtjůb…

                0 0
                • Delkim  

                  S.át na vás, nevděčníci :)

                  0 0
                  • Martin  

                    Houby, chceme z tebe mejknout grejt influensra, neasi. A ty nám to sabotuješ.

                    Jak se vůbec překládá influencer? Ovlivňovač? Nebo někdo pod vlivem?

                    0 0
              • plzakj  

                Takze se poseres po fruktoze? :-) Ja jsem si oblibil ty lidlacky “tycinky” z ovesnych vlocek. Dojedu na ne dal.

                0 0
                • Delkim  

                  No tak při jejich ceně ti spíše dojdou peníze než že přijde průjem :)))))

                  0 0
              • BabbaJagga  

                Jablka ideálně z Polska, jsou už tak nějak od přírody obohacený zakázanejma pesticidama, asi nějaký nový výživový doplňky či co. Lidl mi byl docela sympatický, než se proláklo, jak jsou jejich masný výrobky šizený. Ale co, etiketa snese cokoliv, že? Na druhou stranu musím uznat, že v tom nejsou (bohužel) sami. Jo a perlička – někdy kolem r. 2000 jsem si kupoval český džus v krabici a na etiketě stálo: Obsah ovocné složky minimálně 100%. To se mnou docela zamávalo :-)

                0 0
                • Japhy  

                  Když jsem dělal před skoro čtvrt stoletím brigádu na krabičkovací lince místní mlíkárny, vyráběly se tam i 100%ní pomerančové džusy Donald (pokud se pamatuju správně). A vyráběly se z 3tsta%ího (zdravím grammar nazis) koncentrátu. Takže od té doby se už nedivím ničemu. Kua, to byly časy když jsem mohl žrát celý léto jak prokopnutej (v kantýně jsem si kupoval jen rohlíky a fakt se mi ty mléčný sráče nepřejedly), jezdit tam na kole a nepřibrat ani deko.

                  0 0
                  • Martin  

                    3sta%ní, to t máš navýc :)

                    0 0
                    • -b-n-x-  

                      Ntwl!

                      0 0
                    • Smazaný účet  

                      To je i s pomletym loupacem pomerancu?

                      0 0
                      • Japhy  

                        Nějak se z toho odpařila voda aby se nemusela převážet z jednoho konce Evropy na druhý. Takže spíš pomerančový ledový čaj než jujce. Jako obecně co vyprávěl spolužák o potravinářské chemii v praxi, chce to silné žaludky. A nejíst to co víš jak se vyrábí. :-)

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Já bydlel chvíli na koleji s klukem co dělal potravinářství na VŠCHT. Ten si to užíval. Otevřel si jogurt, labužnicky poválel na patře a prohlásil něco jako „Hmmm, kdepak, tohle Exy v kombinaci s Eyx je nepřekonatelné!“ :-)

                          0 0
          • -b-n-x-  

            Já jednou dělal jídelníček na desetidenní chození po horách ve Wallisu. Na každý den jsem na osobu naplánoval dvě tyčinky Twiggy. Bylo to více než před 20 lety a stále by mi bylo zle, kdybych někde takovou tyčinku viděl. Tenkrát jsem měl asi třikrát akutní prujem, z toho jednou na hřebenu nad 4500m n.m.

            0 0
          • novas752  

            Ty si občas taky koupim.

            0 0
    • Smazaný účet  

      Eště bych doporučil třeba tuhle cyklistku. Né že bych pak začal ty sušenky jíst, ale na takovou reklamu by se koukalo líp než na nějaký holátko v elasťákách. :oP

      0 0
    • grafik  

      3 roky na sušence … za trest, co když mu (ji) nebude chutnat : ) Za rok změníte recepturu, nebo vás koupí Mendelez a bude z toho ještě větší sra*ka.

      0 0
    • Člověk a jeho svět  

      Hele, většina profi jezdců mají své smlouvy, které jim asi nedovolí upsat se na tři roky. Zkus si zavolat do nějaké sportovní agentury. To bude asi lepší. Ale mluv raději jen česky nebo anglicky.

      0 0
    • plzakj  

      Ja bych klidne delal toho influenzra na to pivo teda.

      0 0
    • AussigBiker  

      No hele, ted me napadlo: algheroteam.cz a bikeheart.cz. Z tech troufnu si rict ultraznamejch znam akorat bikeandride.cz, vic cyklo nazorovejch ovlivnovacu neznam, pac nikoho nijak nesleduju :)

      0 0
      • novas752  

        Mozna tak Trail Guide a Trail Hunter.

        0 0
        • AussigBiker  

          Jj, hodně těhle uskupení už je stejně obsazenejch… Trail Guide měl nedávno nějakou akci sponzorovanou nějakou firmou na gely apod. Nevim jestli půjdou do sušenek :-)

          0 0
      • AussigBiker  

        Jinak teda neni zač… Asi v marketingu není kůl poděkovat, nebo aspoň zabučet. Že mě to ještě překvapuje :-)

        0 0
    • Glum  

      Zkusím bez poťouchlostí odpovědět:

      Takhle to asi fakt nefunguje…

      Kdyby byl oblíbený cyklista v reklamě na sušenky, nejspíš bych si nevšiml. Kdybych si všiml, neovlivní to můj vztah k tomu cyklistovi a už vůbec to nebude znamenat, že bych běžel shánět ony sušenky (stejně tak nejím haribo medvídky a neleju si na hlavu šampón Alpecin). Mám temné tušení, že konzumace těch zázračných sušenek totiž není příčinou toho, že se Simon Yates zvedne ze sedla a tančí k vrcholu, zatímco já se ploužím jak nemocný lenochod (ledaže by kromě oříšků obsahovaly i EPO, meldonium a steroidy). Sušenky (aka energetické tyčky) stejně většinou kupuje moje žena a ksicht nějakého racera není pro ni rozhodující, spíše asi cena a chuť. Možná je ani moc nevybírá – stejně je nakonec chceme sežrat a ne adoptovat. Je fajn nějakou tyčku v dresu mít, ale je-li to tyčka A nebo B je mi úplně jedno.

      0 0
    • plzakj  

      Hodne lidi kouka na gcn/gmbn, ale tam si pecou vlastni ;-)

      0 0
    • blue.sun  

      Reklama s koupenou „osobností“ ve mně vždy vzbuzuje spíše opačné myšlenky, takže takhle propagovanou věc si rozhodně nekoupím.

      0 0
    • Smazaný účet  
      0 0
      • Smazaný účet  
        0 0
      • Smazaný účet  
        0 0
        • atty  

          To tryčko byl taky překlep, že jo? :)

          Věřím, že určitě na nás (běžné hobíky a turisty) čeká strašná spousta marketérů, co nám nabídnou super kolo za reklamu na tričku… :)

          Na takové nabídky musíš asi jezdit často na bedny minimálně v republikovejch závodech, aby si Tě někdo „sponzorsky“ všiml.

          0 0
          • tromboonen  

            Tryčko, pičko, v Ostravě pyčo a je to, tam se s gramat"y"kou nesejří, hlavně že je něco na pásce, za to klidně tyčku (tičku) na čelo.

            0 0
        • DragON  

          Jo, jo, to je bezny preklep, ty svine i/y jsou na klavesnici hned vedle sebe. Hlavne nezapomen zas nekoho buzerovat za chybejici uvozovky, tecky, diakritiku apod.

          0 0
    • Smazaný účet  
      0 0
    • tromboonen  

      Nějakej blbeček si nedávno nechal vytetovat na rameno koblihu za blbe ajfoun od Bureše, já myslim, že za středně slušný kolo by se našlo pár lidí, co by si tu sušenky vytetovat nechalo… ale bacha, abyste nedopadli jako Domino Pizza, tam za kérku loga nabízeli doživotní přísun a museli to odvolat, a to byla blbá pizza za pár doláčů kousek :)

      0 0
      • Martin  

        Záviš si nechal vytetovat ***** na čelo, takže všechno je možné.

        0 0
        • tromboonen  

          Hele za nějaký nablejskaný eSko by do toho pár blbců jistě šlo, akorát nevím, jestli by to byli ti pravý ambasadoři sušenek, možná kdyby to byly takový ty sušenky s něčím zeleným a nějaký endůrospecifik bajk, tak by si to sedlo.

          0 0
        • DragON  

          Za 200 tis. a obedy si nejakej Ostravak nechal vytetovat na celo webovku a pry meli 163 zajemcu. Takze za kolo do 100 tis. a susenky by se taky urcite nekdo nasel.

          Se mi libi ty jeho kecy jak je to super a extravagance, hlavne ze si to chce nechat zarust vlasama a casem odstranit… :-D

          https://ekonomika.idnes.cz/…onomika.aspx?…

          0 0
          • tromboonen  

            Je mu 30, bydlí s maminkou, přítelkyni „zatím“ nemá a jeho přezdívka je v překlady ču.ák…

            0 0
          • AussigBiker  

            Hmmm, tak obedvat.cz přesměruje na vecerat.sk,to aby si to tetování změnil :-)

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.