• brubaker

    Tak, a mám je doma, přední 180 mm IS, zadní 160 IS, pěkná práce, z jednoho kusu, dlouhé brzd. destičky, kaliper i brzdová páka frézované, komplet i se šroubkama 860 g. Cena slušná /viz starší příspěvky/, designově bez chyby, eště aby brzdily. Funkci posoudím cca koncem 4/04.

    0 0
    • Gumicuk  

      Tak to je parada! To te potom pekne vyzpovidam :-)) Protoze presne tyhle brzdy chci, puvodne jsem mel vybrany avidy juicy seven, ale kdyz jsem se dozvedel ze je dost velkej problem je sehnat a jeste maj nejaky mouchy, tak moje oko spocinulo prave na tehlech krasavicich. Ja jsem akorat uvazoval ze bych i na zadni kolo dal ten 180mm kotouc. Na jakem kole a vidlici to mas? Styl jezdeni? A jak to bylo s dodanim (kde jsi je koupil atd.) Promin mi moje vsetecne otazky, ale proste o nich hodne vazne uvazuju, tak jsem hoooodne zvedavej… Dik!!!

      0 0
      • brubaker  

        Vzadu 160 mm bude bohatě stačit. Destičky jsou opravdu hodně dlouhé, o cca 50% větší, než jaké jsem měl u Formulí 4racing, a ty už brzdily dost ostře. Rám mám Merida Trans Mission s SPV, vidle se plánuje Pace RC40 nebo Marzocchi Marathon SL 105 nebo Fox 100RL, ještě uvidím. Jezdím jako prase, materiál moc nešetřím, hlavně v Beskydech. Sehnal jsem je na dobírku u Yarroline, někde bude mít mailovou adresu. Zdar.

        0 0
        • Gumicuk  

          Diky. Ja je prave chci dat na ram Rb CRX a vidli Marzocchi MX PRO ETA, takze zadne redukce nebo jak se ty bazmeky jmenujou bejt nemusej? Tak to je fajn. Na Yarroliine jsem uz nekolikrat psal, takze vim. A jeste jednou dik. Jo a co nejdriv sem napis svoje zkusenosti :-) jsem nejakej nedockavej :-))

          0 0
          • Franta  

            Mam predni Hope M4 rok a ted asi pred mesicem ci dvema jsem koupil dozadu zase M4 s 180mm kotoucem. Mono jsem nechtel, klasiku delaj porad a tak nak jsem do ni sel ze se lip pak servisuje atd. ale to neresme. Brzdej skvele, vpredu mam 205mm, mam to na DH kole. Kamos je ma na slalomaku cca dva roky, jeste nemenil desticky a to jezdi xc i 4× pohar elitu. Ta moje predni rok stara ma desticky taky jako novy. Brzdej huste......a nekde zanima jsou ostatni brzdy…

            0 0
            • Franta  

              Btw je videt hrdost a kvalita tehle brzd treba v anglickem DH, cca 95% jezdcu ma jen Hope (M4). Mimo jine se stavaj dost popularni i v Kanade ci Eméru, proste je to brzda brzd.

              0 0
          • tutite  

            Tak sem konečně vyrazil.. O designu se bavit nebudu, ikdyž i ten byl jedním z argumentů pro jejich koupi. Páky jsou dost široké, do prstů padnou výborně. Dá se nastavit jejich vzdálenost od rukojeti. Chod je bez odporu, vracení rychlé, délka chodu tak akorát, stejně tak i pocit při brzdění, ani ne moc tvrdý /Shimano/ ani ne moc měkký /Formula 4racing/, dávkování brzdné síly takové, že člověk s úplně oprostí do přemýšlení, zda-li už budou blokovat, či ještě ne atd. Brzdný účinek netřeba komentovat, 4 pístky dokážou své, je nutno je cca 100 km zajet, i počáteční pískání vymizelo. Maje strach z napumpování při dlouhém sjezdu nastavil jsem páky blízko rukojeti, obavy se nepotvrdily, t.zn. k určitému zahřívání dochází, ale ne za cenu přílišného napumpování. Zatím naprostá spopkojenost. Hmotnost 866 g komplet s kotouči 160 a 180 mm, což považuji za velice slušný výsledek na freeridovou brzdu.

            0 0
        • kovar  

          NO dat dozadu na Trans Missiona vetsi kotouc by byl asi problem, nebot tam muze zavazet oko tlumice – u LRS tlumice by zavazelo

          0 0
        • rich  

          predpokladam, ze cena 7.000 je za jednu brzdu :-) myslis, ze by na XC stacili aj Hope Mono Mini? (momentalne jazdim Deore 525 a to je tiez jeden piest resp dva proti sebe)

          0 0
          • Gumicuk  

            Cena je 7000 nebo 7100,– za jednu a je jedno jak velkej kotouc a nebo jestli je to mono M4 a nebo jen M4 jinak cena u Mono Mini stejne jako Mini je 6300,– za jednu Ja bych se jen zeptal cim se lisej brzdy Hope C2 ?

            0 0
            • Barbanek  

              C2 je myslim uzavreny system, ostatni otevreny

              0 0
              • PePu  

                Je to presne tak, jak rikas. Vozim predni C2.

                0 0
                • Gumicuk  

                  Jo dik, jen mi poradte co to pro me bude znamenat kdyz to ma zavrenej system- vyhody- nevyhody dik

                  0 0
                  • blue  

                    uzavrenej system = prehrata kapalina nema kam expandovat = paka pri delsim brzdeni tvrdne?

                    0 0
                    • Gumicuk  

                      Hmm tak to fakt neni duvod proc by clovek mel jit do uzavrenyho systemu :-)) Ale musi to mit nejake plus oproti tomu otevrenemu, ne? Proc by to jinak prodavali… Na HopeTech o tom neco pisou akorat jsem byl linej to prelouskat.

                      0 0
                    • PePu  

                      Pravdu diz. Pri beznem turistika-XC to nepoznas, jedine v delsim kopci (ale staci pred kopcem trochu povolit-u C2 treba cca 1/4 otacky pri jizde z Jestedu). Znam chlapka, ktery vozi C2 uz delsi dobu, a ani Dolomity nebyl problem. Vyhoda uzav. syst. je v moznosti nastaveni bodu zaberu (proste si na pace muzes nastavit vzdalenost desticek od kotouce). Tuto moznost by i u otevreneho systemu mela nabizet Avid J7, ale v dobe, kdy jsem kupoval C2, nebyla na trhu.

                      0 0
    • rtw  

      Chlapi, netusite prosim zda by sly tyhle MONO M 4 na XT kotouce?

      0 0
      • brubaker  

        určitě, ale HOPE dostaneš vč. kotoučů a ty mají parádní design.

        0 0
      • Franta  

        Obavam se ze ne, nebot Shimano by melo byt 203mm a Hope dela 200 nebo 205mm a u Hope nemas jak vypodlozkovat trmen aby ti to vychazelo pro jiny kotouc.

        0 0
    • princ  

      Mám HOPE ENDURO 4 už 3 roky a bez nejmenších problémů.Brzdí super :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.