• Alex

    Zdravim, hoci som si precital asi vsetky starsie prispevky o plastoch, ajtak sa neviem rozhodnut. Potrebujem nove plaste sirky 2,1" az 2,35" (teraz mam seriove Kellys Cobra 26×2.0), moje priority su:

    1. pri prudkom brzdeni kotucovkou aby drzali, nesmykali sa (hlavne predne koleso)
    2. co najnissi valivy odpor na asfalte, aby som pri rychlosti 20km/h neslapal jak hovado…
    3. odolnost voci defektom

    Jazdim 60% asfalt za kazdeho pocasia, 40% teren – lesne, polne cesty, trava, ale do blata sa velmi nehrniem… Zatial som uvazoval o tychto: Schwalbe RACING RALPH Schwalbe FAST FRED Kenda Kinetics …

    Vdaka za kazdu radu.

    0 0
    • Tomcat  

      Takže Kendy. Schwalbe je ničení na silnici moc drahej. ..aby som pri rychlosti 20km/h neslapal jak hovado… Jo to spíš záleží jek seš namáklej :-)

      0 0
    • Daf  

      Hutch. Python. Je to sice 2.0 ale sirkou a vyskou je vetsi nez jmenovane Schwalbe. Ma mensi valivy odpor a vetsi vydrz. Dalsi dobrej je podle me WTB Nanoraptor 2.1 skoro stejne vlastnosti jak python ale jeste vetsi objem. Podle me je to nejobjemnejsi 2.1 na trhu vaha v kevlaru jen 510g.

      0 0
      • kovar  

        PYthon ale nesplnuje pozadavek c 1. aby drzel pri brzdeni.

        0 0
        • Daf  

          Me teda brzdi.

          0 0
          • Blink  

            taky řeším pláště a myslim, že je to nekonečný příběh…teď jsem si koupil pythona dozadu a je hodně pohodlnej což je po příšerný gumě Maxxis MOFO XC 1.95 docela znatelná změna k lepčímu. Vpředu mám Maxxis High Roller 2.35 a nic moc , je moc úzkej a nízkej, tvrdej, má velkej valivej odpor a skoro vůbec nepodrží. Takže se teď rozmejšlim co dát dopředu. Mám tipy: Continental explorer nebo vertikal a nebo Hutchnsn Spider 2.35 , s kterym máte zkušenost a doporučily byste ho?

            0 0
            • Smazaný účet  

              Proti většině názorů zde jezdím Pythona i vpředu. Jezdím většinou terén za každého počasí a nepoci?uji nějaký významný rozdíl a omezení jízdních vlastností oproti pláš?ům co jsem jezdil před tím (Panaracer XC Pro a Ritchey Omega Bite). Nevýhody vidím spíše k náchylnosti proříznutí boku (osobní zkušenost 2×), rychle se sjíždí a bahno jim nesvědčí vůbec. Mohu jen doporučit )AŽ NA TU CENU), já osobně i dopředu.

              Měj se.

              0 0
              • MartinXC  

                Pokud máš bezdušovky, tak ty jsou OK. Pokud ne:

                • jak je máš nasazené vepředu ? (po/proti směru)
                • jak je hustíš ?
                0 0
                • Smazaný účet  

                  Jezdím klasiku. Nasezené jsem je měl ve směru i proti směru šipky. Víc mi vyhovuje ve směru šipky. Hustím 35–40 psíků.

                  Měj se.

                  0 0
    • MartinXC  

      Pokud do nich můžeš dát kolem 1000kč, podívej se na Klein Deathgrip SL 2.35, trošku težší proti FastFredovi, ale brzdí, zabírají, valí se, jsou velice komfortní. Ale typický dezén dopředu to není, spíš dozadu. Dobrý předek jsem ještě nenašel. Nejblíž z hlediska držení a brzdění je Conti.Vertical, ale to valení a váha. Taky jsem byl spokojený s Hutch.Mosquito 2.0, zvláš?, když jsem odřízl náběžné hrany špuntů ze strany brždění. Jen rychle odchází (1000km)

      0 0
    • TinkTink  

      No ja bych doporucil Continental Vertical 2,3"…levny, lehky (relativne…ze jo :) )…perfektne brzdi a dobre tlumi…zatim jsem ho parkrat napr.na schodech vrazil o rantl, kdy to slo az na rafek (citelne)..a ani Remerx Jumbo a ani nic jineho to nepoznamenalo…bez defektu…sjizdi se spise min nez vic, takze i pri lehcim slidovani na asfaltu mi porad drzi…coz je super…

      0 0
      • Alex  

        Na ktorom kolese mas toho verticala? Aka je valivost na asfalte?

        0 0
        • TinkTink  

          PinkTink – www.tink.wz.cz – ale osazeni uz je jine, akorat to nestiham aktualizovat… :)…mam to prave ted vzadu…vepredu mam Michelin DH…Asfalt..ha…no­..noooo..na asfalte ani moc nevim, ale na schodech, kachlickach a chodnicich vseobecne dobra

          0 0
          • Zdyn  

            jak sirokej je ten Michelin?A jak odpovida rozmer? Premyslim o M WG 2,5",ale nevim,jestli uz by to nebylo moc.

            0 0
            • vlk  

              micheliny jsem zkoušel.jsou ale o dost uzší než je udávaná šíře 2,1 je spíše 1,95.možná i méně

              0 0
            • TinkTink  

              No tam ta sirka docela odpovida – az budu u bajka, tak to zmerim (sorry, ale 50m ted fakt nepudu :)…)…ale pro predstavu – je to fakt o malo uzsi nez 2,35" Maxxis…sirkove to vychazi velmi podobne Conti Vertik 2,3" :)

              0 0
              • Zdyn  

                Jo dik.Kdyz to zmeris,budu vdecnej.kdyby slo pres vzorek i bez,bude to jeste lepsi.A na jakym to mas rafku?

                0 0
          • lubos  

            … na schodech, kachlickach , obkladackach … :o)))))

            0 0
    • czertd  

      Mám teď docela dobré zkušenosti s Hutchinsonem schorpion 2,3. Nemá extra vysokej vzorek kterej by brzdil na silnici, ale v těchto dnech jsem rád že ho mám v lesích a rozbahněných cestách kde drží jak přibitej. Nevím však zatím co a jak vydrží, ale předpokládám, že to co Hutchinsony (odkazy výše)

      0 0
      • MartinXC  

        Scorpiona 2.0 mám na zimákovi vepředu – a párkrát mě dost podržel v bahně a sněhu v zatáčkách, asi tím, že má boční zuby hodně do široka. A dobře brzdí. Kdyby se tak nebránil valení na suchu (až rozvibruje rodla), dal bych mu jedničku. Ale vzadu dost propadák, ten dezén nezabírá a ve srovnání s Pythonama ani netlumí (což mě překvapilo)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.