125 - 150 odpr.sedlovka - zkusenosti

21 nepřečtených
  • saintjv

Uz to tu bylo nicmene ted jsou prachy takze ted se zeptam na prakticke zkusenosti.Co vy na to?

Volim mezi

treba :

http://eshop.progresscycle.cz/detailsklk.aspx…

a

treba :

http://www.bikestrike.com/…5–125-p7855/

U toho KS bych bral asi ten 150 mm zdvih. Ale spis me zajima spolehlivostne co bude lepsi. Nejsem velky technik abych si to umel opravovat sam…

Anketa: Tak kterou?

14x
    88%
    2x
    13%
    • kubad  

na XC kolo stačí v klidu 75mm :D takže bych neřešil zdvih, ale funkčnost, a tam vede LEV

• Stipka  

mozna se divam spatne ale nejak nevidim ten zdvih 150, pisou tam Zdvih: 385/125mm.

kde je tedy pravda? taky zrovna teleskopku vybiram tak mne to zajima jake jsou moznosti, zatim jsem prikloneny k KS DZ

• kubad  

KS Lev existuje i 150mm v odkaze je zrovna verze s nižším zdvihem

• saintjv  

Delaj i 150mm. Ja jsem sem dal schvalne jen tu 125 aby se porovnavaly dve stejny veci.

• kubad  

praktických skušenností s Levem je celkem málo, ale zdá se že OK

zato Kronolog se posral skoro každému kdo ho měl :D

• Kejmil  

Mám Lva 150 a super zatim.

• my_dudesty  

Mohl bych mít dotaz na nějakého majitele KS LEV? Potřeboval bych se jen ujistit ohledně rozměrů 125mm verze – jestli jde zasunout do rámu až po čáru vyznačenou na fotce a jaká je pak celková délka od objímky po ližiny sedla při maximálním vysunutí. Aktuálně mám tento rozměr cca 190mm, Reverb by se měl vlézt, ale nenašel jsem info o KS.

Díky

• Lister  

Kdybych sečetl hodnoty z toho obrázku, tak by to mělo vycházet, reálně mu to ale na 90% nevyjde – je potřeba minimálně 20cm, aby neměl problém s konfliktem upevnění bovdenu a zámku sedlové trubky.

U Reverba 190mm na 125mm zdvih stačí.

• my_dudesty  

Paráda, přesně tohle jsem potřeboval, díky moc!

• kubad  

měl bys to na fous, popřemýšlej o 100mm verzi

• my_dudesty