• Honzajs

    Byl jste někdo v novým sídle PELLSu? Byl jsem se tam podívat a vždycky jsem skončil u té závory cementárny. Nějak se mi za ni nechtělo. Co kdyby černý šerif spustil…dle jejich webu tam má být spousta věcí i prodejna atd. Ale soudě podle katalogu, tam nebude co prodávat

    • pavelsacha  

      taky bych se tam rád podíval jak to vypadá..podle prezentace by to mělo být něco extra.....

    • mastihuba  

      Ach jo. Co je těžkýho na tom mávnout na paní vrátnou aby tu závoru zdvihla?
      Vjedeš dovnitř, zaparkuješ na vyhrazeném parkovišti pro Pells a je to.
      Prodejna je už cca 14dnů v provozu. Obsluha je vstřícná a pohodová. V tom že v jedné budově s velkoskladem je i maloobchod vydím zásadní plus. Zatím nevím jak jsou na tom s náhradními díly, ale berme to tak že všechno chce svůj čas.

    • mišak1  

      jo byl a něco nakoupil ( boty, dres ). Závora je jen formalita. Přijeď zahalekej Pell´s a „celník“ tě pustí beze slova. Prodejna je velká, ale není ještě úplně fit. Chybí háčky a zrcadla v kabinkách, některé věci nebyly na prodejně. Obsluha ochotná a v pohodě. Bude to fajn Pell´s speciál shop.

      • -jon-  

        A jak na tom byli se sortimentem od Naliniho? Konkr. dresy dl.rukav (nejaky Alfredo, Alfonso apod.) … bylo toho dost?

        • speedy gonzales  

          tak co vim od kamose co nalini prodava ve svem shopu tak kdyz chtel objednavat nalini tak jel prstem v katalogu a jen slysel nemame-nemame-nebude-nemame-nebude.....

          • pavelsacha  

            ..k oblečení Nalini…katalog Nalini udává možnou produkci tohoto výrobce…ne však to, co se dováží nebo dovozce bude dovážet…proto se můžete setkat práve s tím, že najdete od Nailini takové věci, které tady nikdy nebudou…všimnhěte si také, že katalogy Nalini bývají sestaveny pouze z náčrtů – tedy návrhy které si můžete nechat vyrábět…nikoli že se standardně vyrábí…

      • jasik  

        co vím, tak závora by měla být do měsíce odstraněna…kaž­dopadně je to příjemná prodejna s dobrou obsluhou

        • hajtaj  

          Nechci nikomu kazit iluze, ale po mejch zkušenostech sem s něma skončil.. Mám zkušenosti jak s kolama tak s počítačema, bohužel..
          A když ti velitel toho cirkusu řekne, jak si můžeš dovolit bejt nespokojenej s tím, že to tam funguje jako ve slibotechně,a že pro tebe všechno „dělají“ jen z čistý lásky, a že vlastně prachy cos jim tam nechal pro ně nic neznamenaji, tak nevím.

          • icewind  

            souhlas cece, mel jsem tam neco v reklamaci, pouzil jsem to jednou a pak se to posralo, nakonec mi odkazali ze si mam zaplatit opravu…na zaver se to dohodlo ze pulku zaplati pells a pulku obchod kde jsem to koupil…kdyz to vsak doslo, tak celu opravu platil obchod, pells nedal ani halir a nedevse jsem si to montoval sam v krame kdyz to doslo, protoze v pellsu se na to uplne vysrali…chceli jenom penize hajzli…

    • Saryck  

      Kočička! Haf!

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.