• joko

    Jezdím 3 roky starýho Versusa a chci si koupit novej bike. Viděl jsem v Brně Cannondale F 600 za 50 000 Kč a moc se mně líbil. Trošku slabší se mně zdala výbava.Peníze na kolo mám ale nevím jestli za takový peníze není něco lepšího případně jestli ho někdo máte jak jste s ním spokojeni.Můžete mi poradit?Dík JOKO.

    0 0
    • miťo  

      Lucky Bike se SIDem, X.0+9.0 nebo XTR+XT, Mavic CrossMax, cena 60000.-, se zadní vidlí karbon 65000.-, s obema vidlema vzadu z karbonu 70000.- Asi by šlo se domluvit na levnější sadě (7.0+9.0) či vidli (RS Duke), je to malovýroba, tak ti vyhoví na individuální požadavky. Mrkni na www.luckybike.cz/…/mtb/mtb.htm Sráče, jako Sram. Jo a dle datumu registrace vítej na BF. (snad nejde o Jarina:))

      0 0
      • joko  

        Dík za tip.Nejsem ale žádnej odborník v čem je LB lepší nebo ještě jinak proč myslíš ,že ne Canona.Jo a proč Sram a ne shimano.Dík za uvítání.

        0 0
        • miťo  

          Kanon je zbytecne drahy, platis znacku. LB, Fort a dalsi znacky si za logo na ramu neberou tolik. Vis, mam trochu averzi na seriovky. Maji komponenty ve tride LX-XT a k tomu Manitou Axel… Male firmy ti vyjdou vice vstric pri stavbe kola. Osobne kladu duraz na kvalitni ram a vidli, komponenty jako treba saltr stejne vydrzi max. 2 sezony. Rafky naboris ci probrzdis, naby ti odejdou v orechu… Proc Sram? Protoze je lepsi. Ma krok 1:1, je lehci, levnejsi, odolnejsi. Chodi i v blate. Shimano to provarilo prichodem dualu. Mam na kolech (zimak+zavodak) 9sis Ultegfy a 105, oboje opotrebene a je to HRUZA! Novy chodi hezky, ale tyto jsou opotrebeny. Nic podobnyho mi na bika nesmi.

          0 0
          • miťo  

            Jo a v nejakym z posl.cisel Vela je test HT a libil se mi tam Giant s Dukem, X-7. Za tricet.

            0 0
          • joko