• Twisp

    Zacalo to asi pred dvouma rokama, pri expedici do slovinska kdy sem zatizil zadni stavbu nosicem (15kg). Od te doby draty na zadnim kole praskaj. Minuly leto sem koupil novej rafek (mavic 222), nabu (LX-32der)a nejaky cesky draty. Ale pri pondelni vyjizdce zase jeden odesel do vecnych lovist. Myslim moje vaha 79kg nejni enormni zatez. Muze to byt treba malinko hnuta zadni stavba? Od oka neni nic poznat. Da se to nejak zmerit?

    0 0
    • krabica  

      Právě z těchto důvodů jsem si nechal postavit celé nové zadní kolo, oproti tomu závodnímu z dvacet let starého Favorita je to jedna báseň. :)

      0 0
    • MARIN  

      Pokud jsi poridil draty z "H"vezdonic vubec se tomu praskani nedivim. Nech je vymenit za neco lepsiho – DT,Sapim. S dratama H nemam vubec dobre zkusenosti. Jestli mas hnutou zadni stavbu ti zmeri v kazdem lepsim servisu – je zapotrebi spesl.pripravek

      0 0
      • PePu  

        Ja zase na druhou stranu nemam s 2mm nerez Hvezdonice zadny problem. Ale nevazim tolik (70).

        0 0
        • MARIN  

          no ja mam taky 70 a v dobe kdy jsem mel i min mi jejich draty praskaly jeden za druhym az jsem je vymenil za DT 2–1,5 a ted je to bez problemu

          0 0
    • zirecek  

      nezeslabovane DTcka jou lepsi nez ceske…

      0 0
    • Pá-dlista1  

      Jen mi neni jasny, kdyz ti ty draty praskaly a nechavas uz kvuli tomu vypletat nove kolo, proc tam davas „nejaky cesky“ draty a nedas tam neco poradneho.

      0 0
      • Twisp  

        Jednoduchy, byly mi doporuceny servisakem, mel jediny tyhle v cerny barve a potreboval sem to rychle. Ale asi kvalita dratu nebude valna uz jen z toho duvodu ze na tom barva zrovna dvakrat nedrzi. Asi to necham znova preplist, achjo.

        0 0
        • Paja  

          Jestli to nebudou ty stejny cerny draty mizerne kvality, ktere byly na kolech od authora. Na zadnim kole zacaly postupne praskat od cca 4tis. km. Predtim na starem kole nerez DT 2mm, prvni a jediny drat odesel cca po 15tis., takze na druhy par kol jsem loni dal taky DT 2mm. Byt tebou, tak pri pristim preplitani;) vsadim na jistotu a jdu do kvalitnich dratu (DT, Sapim), nezeslabovane nejsou ani o moc drazsi.

          0 0
          • enjoy  

            s tema authorama to potvrzuju.pred nedavnem mi prasknul drat v zadnim kole snad uplne sam,zadnej skok,nic.

            0 0
            • Paja  

              Me vsecky praskaly do kopce v zaberu.

              0 0
              • enjoy  

                tak to asi bylo.stalo se mi to taky v kopci.hm,za­jimavy.vypada to na peknou sracku kdyz se s tim neda jet ani do kopce:-( ale na druhou stranu tam pusobi asi dost velka sila,nejakej sjezd je proti tomu nic.

                0 0
        • Pá-dlista1  

          No jo s cernyma je potiz. To ja znam. Nechaval jsem si vypletat zadni 24" kolo a chtel jsem to komplet cerny. Draty mi delaly prej na miru v Hvezdonicich. Cekal jsem na to nekonecne dlouho a jeste jsem za vyplet vyplaznul dost slusnou sumu.

          0 0
        • PePu  

          Jo tak to je jina. Cerne draty z Hvezdonic opravdu radsi nebrat.

          0 0
      • vtt  

        mam DT 2mm, 100kg, jezdim jak prase a drat se s nima ani nehne, jedina komponenta co mi vloni vubec neodesla narozdil od ostatnich :((

        0 0
    • TinkTink  

      Muj servisak mi nikdy nedovolil si vyplest kola necim jinym nez DTckama…nikdy mi zadny drat neuletel – pokud teda pominu jeden zavod, behem ktereho mi do zadniho kola vletela spice stromu a urvala jenom dva draty – dalsi dva se zohly, ale neurvaly…

      0 0
    • RomanH  

      Po spatnych zkusenostech s no-name cernymi draty 2.0 jsem si nove rafky zapletl draty SAPIM 2–1.8–2, jezdim je s kotoucem a bez problemu (vazim 75kg). Puvodne jsem ty SAPIMy chtel taky cerne, ale dovozce mi to rozmlouval, ze pry budu dlouho cekat. Tak jsem si rekl, ze barva nejezdi a nelituju toho.

      0 0
    • ivovi  

      A co takhle doraz na prehazce? Staci jednou spadnutej retez do spic a praskaj a praskaj. Zadni kolo by tomu odpovidalo.

      0 0
      • blue  

        me parkarat retez spadnul k dratum za kazetu… nekolk dratu bylo „ohoblovanejch“ tak na polovicni prumer… a nepraskaly a nepraskaly potvory :-)

        0 0
        • TinkTink  

          Souhlas…takhle ohoblovanych dratu mam vzdycky z z kola polovinu a nikdy neuletely – a ze se s tim neparam vi kazdej kdo se mnou jezdi…ano..radim jak prase :))

          0 0
          • ivovi  

            ok, muze byt, to byla jedna osobni zkusenost, ale mate pravdu ze nekdy jsou draty vohoblovany a nic.

            0 0
    • lubos  

      Kdyz uz se resi praskani, kde vlastne praskaj ? Ja zatim jsem myslim videl jenom u naboje, jak je takove to zatoceni a mozna jsem jednou videl jak se vyvlik z niple .. vsechno ale jeste na starym favorite. Prasknul nekomu drat treba ve stredu ?

      0 0
      • ivovi  

        Mozna taky, ale spis v nedeli :-) No ja sem mel draty prasknuty bud u naboje nebo u niplu, uprostred ne, ale treba ma nekdo jinou zkusenost.

        0 0
    • slou  

      Moc dratu mi zatim neprasklo, ale všechny u naboje a v zadnim kole. Je zajimave že se to vše odehralo během jednoho tydne. Nejdříve dva po sobě a pak po par dnech další. Od té doby klid. Jinak vaha kolem 90 :)

      0 0
      • zirecek  

        unava materialu po urcitem casu uzivani. Vetsinou to neni utahle tak, aby to bylo rovnomerne vsude po obvodu ⇒ nejvice namahany drat casem prdne – nez dojedes dom, vice se namahaji okolo – taky jdou pozdeji srat. To jde tak dlouho nez obmenis cast vypletu (nejvice „unavene“ spice), pak je to zase ok. Proto se doporucuje preplitat po urcitem case…

        0 0
        • MartinXC  

          Tak tak, po dvou letech vystrihat a vyplest znovu.

          0 0
        • Twisp  

          jj. Ale moje novy zadni kolo ma sotva 2000km a stejne to ruplo (ze by hosi z "H"vezdonic odvedli tak spatnou praci)- jeste musim dodat ze to bylo v tahlym kopci a mel sem pred sebou jeste 40km domu rozbitejsiho terenu, takze ostatni draty museli dostat pekne nafrak a pri pristim svihu neudrzej ani stolici. ;)

          0 0
    • vasil  

      vozím české dráty na silničce asi 7 let (20kkm) a odešel mi zadní ráfek, špice držely, 73kg na horáči 4 roky, ráfky remerx dragon a taky nic (6kkm)-žádný asfalt samé beskydy, máme tam pěkné kamínky :-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.