RS Duke XC- unik vzduchu, co som mohol pokazit?

12 nepřečtených
  • jonti

    zdravim, pri poslednom rozobrati a poskladani vidlice som zrejme nieco do*bal, unika mi vzduch takym sposobom ze niekedy drzi uplne v pohode a zrazu potom vyfuci dost vela, vyrazi to lave gufero. Je jasne ze unika cez ten piest co je vo vnutornej nohe. Kde si myslite ze bude najskor chyba?

    1. malo vazeliny vovnutry- viac som doma nemal :)
    2. poskrabal som vnut. nohu- nezda sa mi, nic take som s tym neprevadzal
    3. poskodil som piest – mozne, lebo som ho raz omylom vytlacil az hore ku zavitu
    4. nieco ine???

    Co by ste s tymto problemom robili?

    0 0
    • TinkTink  

      No mas jenom dve moznosti, co muzes udelat:

      1. opravis si to sam
      2. das to do servisu

      Kdyz uz vis kama to unika, tak bych zvolil asi A, protoze uz jsi v tom stejne byl vlezeny…do servisu to muzes dat vzdycky…akorat to pozdej muze byt diky tvy sikovnosti jeste drazsi.

      0 0
    • McBlacky  

      čistě teoreticky…jsi špatně utěsnil spodek vnitřní nohy – blbě dal podložky nebo tak něco.

      0 0
      • jonti  

        ta komora tam je hore medzi ventilom, odkial to neunika, a na druhej strane je pohyblivy piest, kde ziadne podlozky nie su, je to len kus umelen hmoty na tycke, takze mi vychadza ze to moze unikat len tam. Divne je, dnes som dal 50km a tlak drzi… Mozno sa to opravi samo :)

        0 0
        • McBlacky  

          tak buď rád :-)

          0 0
        • TinkTink  

          Samo se nikdy nic neopravi…spis se to dostane do takovyhou porouchanyho stavu, kdy to nebude poznat a nekdy jednou to uleti komplet :))

          Navic – uz je pomerne zima…treba ti tam zatuhlo mazivo a vzduchu se nechce utikat na zimu :)

          Kurna…ja dal dneska 25 a jsem rad ze jsem rad (na Baraku nad Vizovicema je tak akorat mnozstvi snehu, kdy to stoji za to – doporucuju tam vyjet nez napadne dalsi.

          0 0
    • Daf  

      Podle me to nemuze byt nicim jinym nez tesnenim toho pistu. Jinudy se ten tlak do vidle dostat nemuze. Nalil jsi trochu oleje na vnejsi stranu pistu? Myslim tim tu stranu z ktere to foukas. Dava se tam trocha oleje, ktery zaleje ze zhora ten pistek. Melo by to lepe drzet tlak a i vidle by mela lehceji chodit.

      0 0
      • jonti  

        dobry napad, problem bol s tym ze pri poslednom rozobrani vidlice mi takmer dosiel olej a uplne vazelina, a nechcelo sa mi nikam chodit to zhanat, takze som toho dal vsade menej.

        0 0
        • Daf  

          Kde se Duke maze vazelinou? Jinak to co jsem napsal pisou v navodu na SIDa ale i treba Skareba. Podle me to obecne plati u vsech vzduchovek.

          0 0
          • jonti  

            v 2002 Duke service guide sa pise: 32. Add 3cc of RedRum on top of the air piston. This will lubricate the air piston. …

            V bode 26 pisu, ze do obratenej vidlice treba zdola do nohy so vzduchom naliat 10–15cc oleja, nechepem na co tam dole ma akoze byt.

            Teda som tam hore trochu toho oleja pridal, uvidim ci pomoze…

            0 0
            • Daf  

              Dolu se to lije treba na mazani pouzder, tlumeni a tak :) Jeste je dobry ho tam nalejt kdyz spodni nohy nejsou nasazene zcela, ale pouze na to horni pouzdro, aby olej zatekl az k nemu.

              0 0
            • Pá-dlista1  

              No a nemel by tam treba mazat pouzdra?

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.