• Corbett

    Jaké používáte střešní nosiče na kola? Stalo se někomu z vás, že vám nevydržel klasický levný „supermarketový“ nosič? Vyplatí se koupit značkový za několikanásobnou cenu? Nedělá mi to totiž dobře, kdyš slyším a cítím při jízdě autem ty vibrace na střeše mého auta. Mám takový pocit, že mi to kolo musí zákonitě každou chvíli spadnout a to bych pochopitelně nechtěl. Má někdo z vás špatné zkušenosti s nosičem?

    • blue  

      aaaaa, bude opakovani… jestli je to vazne matka moudrosti, tak bikeforisti musej bejt nejchytrejsi an svete :-)))))))))

      • Pá-dlista1  

        Ti hloupejsi pomahaji nam chytrejsim byt nejchytrejsi :)

        • BH  

          tak co, zacneme to zase rozebirat?Ja si myslim, ze ty levne…

          • Jogador  

            Ty levne nejsou zas tak spatne, ale ty drahe muzou byt jeste horsi,proto hlasuju pro rajčata,najim se a ani nezničim kolo.:)

            • rock  

              S rajčaty opatrně, můžeš se zapatlat š?ávou … rohlíky jsou bezpečnější :-) …

        • Martin  

          Jěště 2 diskuze na toto téma a měním práci. Půjdu prodávat střešní nosiče na kola, protože budu největší odborník široko daleko!!!!

    • Brouk_Pytlik  

      sem si koupil na felcku jen takový ty 2 příčky na střechu a známej co je zámečník mi udělal 2 úchyty co se na to přišroubujou. Kolo se pak nasadí na ten úchyt za přední vidli a utáhne matkama po obou stranách, přední kolo jde do kufru. Tož tak, drží to a je to relativně imunní proti krádeži pokud někdo u sebe běžně nenosí klíč daný velikosti. Tim jak tam neni ten předek tak to ani nevybruje. No ale žere to jako kráva, takže to kolo stejně rači strkám do kufru :-).

    • cirrus  

      Moje zkušenost (cca 7 let): levný neznamená nedostatečně pevný, alespoň pro mě, který s kolem na střeše jezdí max. 120 po dálnici. Přinejmenším než ti prorezne, což bohužel ty levné nosiče pohříchu udělají brzy. Osobně jsem našel rozumný kompromis nosiče okolo 700 Kč s tím, že vyměňuju jednou za rok šrouby hlavního kloubu. Ty dražší nosiče jsou komfortnější a rychlejší na nakládání, někdy lehčí (⇒ méně zatěžují střechu), některé i lépe drží přední kolo, takže prý ve dvoustovce tolik nevibruje. Jestli nevíš, co s penězma, kupuj Thule. Jestli jsi technický fajnšmekr nebo snob, kupuj Thule. Jestli ani jedno z předchozích, zajdi do nějakého velkého centra střešních nosičů a tam zjistíš, že mezi spermarketovým XinHu za 300 Kč a Thule za X tisíc existuje docela výběr.

      Osobně mi jednou nosič (za 300Kč) na střeše rupnul, ale v tom šestkovým šroubu, co drží vzpěry. Špatnou zkušenost udělal kámoš s Neumann nosičem „s hákem“, ze kterého mu kolo vyklouzlo.

      • rb  

        Bacha Thule je NEkompatibilni s Neumanem!!!!

        • Luky  

          mam Thule+Neuman a jde to…staci myslet…

          • rb  

            To Luky.A jak jsi to vyřešil??

            • Luky  

              nebylo to jednoduchy…toho Neumana sem musel provrtat a ty srouby mam skrz…vozim 2 az 4 kola takhle uz dva roky a drzi to v pohode…

              • rb  

                Nápad dobrý,ale myslim,že radši koupim jiný nosič…

                • Luky  

                  no ja toho neumana mel driv nez ty nosice na kola…takze se mi nechtelo kupovat dalsi nosic…ale pokud jeste zadny nemas, je urcite lepsi koupit orig.

                  • PietroUL  

                    Mám příčníky Piccola-M Přerov za 1000, nosič Thule za 1500, 100% kompatibilita, 100% spokojenost, 0% strachu o kolo :)

                    • rb  

                      Piccola sem objednal,vyzkoušel a vrátil,neseděly na auto,takže moje smůla.

      • toto  

        proč bych mel bejt snob když mam Thule ?

    • tulda  

      Měli sme néjakej šmejd (možná neuman) a kolo se s nim při jízdě svalilo na bok (nespadlo jen kvůli pojistnejm řemínkům u ráfků) a prásklo pedálem do okna- naštěstí to vydrželo. Teď máme thule (2500kč) s úchytem za přední vidli, ale asi to taky neni uplně ono, protože v zatáčkách nemá takovou stabilitu jako nosič s úchytem za rám

    • JMT  

      Tak znova.......... mam ty nejlevnejsi za cca 350 kc, okolo ramu proti poskrabani omotavam dusi,a stahnu s upinacim mechanismem reminkem, vydrzelo to 210 km/h (maminka :-) i mejch soustavnejch 150–160-km/h vcetne dlouhejch presunu, dulezity sou poradny reminky.....(nez sme prisli na to ze tam musej fakt bejt tak nam spadlo par kol,ale nastesti to bylo dost davno-takze to byly levny biky(nase-detsky))

      • Jogador  

        A kdo by to s tveho prispevku nepochopil, at se podiva na tvuj bajk,ma v pozadi nazornou ukazku:)

        • JMT  

          Nazornou ukazku ceho ?

          • danno  

            Schvalne jestli na to prijdes…:)

            • JMT  

              1. na pozadi me fotky je videt ta zahradka 2.je tam videt i muj fr stroj Black Horse 3.je tam videt muj bordel :-) takze 1. moznost ?

    • Eila  

      lonske thule, absolutne bez problemu nebo dokonce nejakyh zvuku, kola na to v sezone mame skoro porad a i kdyz se to treba zapomelo zamknout tak se nikdy nic nestalo

    • milhaus  

      taky thule, super. je to krásné, tech. dokonalé ale kurevsky drahéle. už ale necnci rez na střeše

    • Vrci  

      Thule Tour, na originál VW zahrádce drží bez problémů.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.