• Pekáček

    Já vím, že už vás tím jenom unavuju, ale musím se o svou zkušenost podělit, může se to stát i vám. Na mojí Marzocchi MX Comp ETA se dohromady vyskytlo už pět závad, dá se říct, že krom té první byly ostatní zaviněné nekvalitní prací servisu. Asi by to někteří z vás nějak neřešili, ale kaz v povrchové úpravě nohy co by mohl způsobit únik oleje, vryp z nečistoty uvnitř opravené vidle nebo nefunkční ETA či vrzající noha v korunce podle mě nejsou nepodstatné závady. Vůle v pouzdrech je, pravda, diskutabilní. Teď se mi vidlice vrátila po třetí reklamaci ohledně nefunkční ETA polopartony a vůle, která se nijak nezmenšila. Tady je opis posledního vyjádření servisu:

    Vážený zákazníku! Dostal jste novou, ještě lepší ETA patronu, než jste měl. Čili nyní máte opravdu vidlici „vychytanou“. To co považujete za závadu, (vůle v pouzdrech) ve skutečnosti je běžná provozní vůle. Tu má každá vidlice tohoto typu. Ale na vaše přání jsme vám vůli zmenšili, i když je to na úkor životnosti vidlice. Mezi šavlí a pouzdrem, musí protékat olej! Výrobce nám to vysloveně nedoporučuje, máme vysvětlovat, aby cyklisti nebyli posluchači, ale jezdci. Jestli tam něco šustí, klepe, je to normální, vidlice je složité zařízení a to znamená, že funguje. Čili dostal-li byste novou, začne všechno nanovo. (vůle) Přeji Vám hodně spokojených kilometrů, neposlouchejte, ale jezděte. PS: Přemýšlejte, dá se říct, že jste na tom vydělal. Máte vidlici rok a máte ji vlastně novou.

    Chtěl bych dodat, že vidlici mám 7 měsíců a za tu dobu na ní najel cca 1000km. Požadoval jsem vrácení hotovosti nebo výměnu vidlice po třech relamacích na pět závat (budiž, čtyři) a nebylo mi vyhověno. Jenže po každé opravě zůstával záruční list čistý jako padlý sníh a papír co poslali s vidlí (viz obr. v sekci FOTO, Kola a komponenty, že jo, Pádlisto) se posílal zpět jako doklad poslední opravy -a nikdy se nevrátil. Vidlice tedy vlastně nikdy nebyla reklamovaná. Ovšem teď se nevrátil ani záruční list, takže se dá říct že mám „novou“, ale NEkoupenou vidlici BEZ ZÁRUKY. Pokud jste dočetli až sem, děkuju za trpělivost. V žádném případě netvrdím, že Marzocchi dělá špatné vidlice, to ne! Jen mě mrzí, že mají tak špatné zastoupení a servis. Konec řečí, jdu jí namontovat na bika.

    0 0
    • aku  

      Z toho by se dal udelat dobry reklamni slogan. Dont listen, just ride. Jinak uprimnou soustrast. Stat se to me tak pri moji povaze uz by mel vidlici nektery z techniku od Bartonicka zarazenou az po korunku do ******

      0 0
    • TinkTink  

      Kill ur own enemy :o)))

      Proste bit, bit, bit do mrtva.

      0 0
    • vlk  

      Ty jo, já bych ten záručák z nich vymlátil a zrovna tak bych trval na zápisu o opravách.Co když se ti ještě jednou pokazí, jak to pak budeš bez záručáku reklamovat.Jinak vrácení peněz při 3 záruční opravě můžeš požadovat bohužel jen když se to týká stejné závady.Proto ti asi nechtěli dát ten zápis o opravě. no nic u těchto prodejců bych si vidlu asi raději nekoupil.jen tak pro zajímavost, kde jsi ji koupil.

      0 0
    • jecnak  

      Tohle fakt napsali??

      Kazdopadne COI na ne.

      0 0
      • Pekáček  

        Mám to ofotit do „FOTO“? Ale Pádlista zas bude rejt :o)

        0 0
        • jecnak  

          Jestli budes mit chvili casu, tak bych se rad pokochal. Napsat mne to nekdo do reklamacniho protokolu, tak ho tak servu… Fakt kdyz tk ctu co si nekteri obchodnici dovoluji, tak se jen utvrzuju v tom, ze kupovat veci budu nadale jen ve vybranych obchodech – at se hadaji s „autorizovanymi dovozci“ sami (od toho maj tu marzi). Ono je vubec otazka, jestli ma smysl se na cesky dovozce (vsechno jim trva, jednani nic moc, ceny nic moc, dokazou sehnat tak pulku z dostupnych veci) spolehat a jestli si spis nezajet koupit vidli a dalsi veci za hranice – neni to tak daleko, clo neplatis atd.

          0 0
        • Pá-dlista1  

          To nebylo ryti. Jen to tam klidne dej.

          0 0
    • TinkTink  

      Jeste bych si rypnul…Marzocchi v zadnem pripade nelze povazovat za slozite zarizeni…slozite zarizeni je dle meho nazoru napriklad letadlo. Ale vidlice, zvlast Marzocchi, je extremne jednoduche zarizeni.

      0 0
    • RomanH  

      Nejlepsi je ta posledni veta :

      PS: Přemýšlejte, dá se říct, že jste na tom vydělal. Máte vidlici rok a máte ji vlastně novou

      Takze kdyz si koupim kolo do vitriny, tak na vse vyzraju. Fuckt dobry.

      Jinak nechci posuzovat tu vuli a klepani takhle od stolu. Tvou vidlici jsem nevidel (neslysel), ani Tvuj styl jezdeni neznam. Pa-dlista by ji urcite za 1000km odrovnal :o) S tou potrebnou malickou vuli pro hladky chod je to pravda. Zene jsem koupil Marathona S a byl jsem z nej chvili docela nestastnej. Porad doma chodila trhane (i po rozebrani a promazanitesneni), v terenu bylo vse OK. Ale po cca 600km (zena ma 55kg) se najednou vidlice rozebehla a chodi opravdu krasne. Nejakou vuli ale stejne nepozoruji, to uz je vetsi v hlavovem slozeni.

      0 0
      • Pekáček  

        Napíšu otřepanou frázi „to už se tady řešilo“ (promiň) :o) Ale fakt, ony prostě klepou, jediný řešení je asi co navrhoval Pádlista: nalepit na ní tolik samolepek, až to nebude slyšet. Ale já měl (mám) malou vůli v předozadním směru a docela nehezhy klapající do stran -vezmi nohy a rychle je roztahuj od sebe a k sobě.

        0 0
    • r  

      kdo ti to napsal Bartoníček ?

      0 0
      • Pekáček  

        Jejich servis. Dva obrázky najdeš ve FOTO. Je mi jasný, že jsou to cáry papíru, žádná razítka a tak.

        0 0
    • McBlacky  

      použít v reklamačním protokolu slovo jako vychytaný je fakt moc. A fráze novou ještě lepší je jak z teleshopingu. Ten kdo to psal musel bejt totálně zhulenej a dobře se u toho bavil. A to že jim výrobce nedoporučuje chovat se tak aby vyhověl zákazníkům hmmm.

      trošku off topic: Ví někdo jak je to s tou novou ještě lepší Etou? mám dojem že konstrukce je stále stejná, ale jistý si nejsem…

      0 0
      • McBlacky  

        tím jsem chtěl říct, že bych se poradil s ČOI s požadoval navrácení peněz.

        0 0
        • blue  

          ja nevim, ale mam pocit, ze COI nema s reklamacema nic spolecnyho, to je jen nejakej mytus… to spis nejakej spolek na ochranu zakazniku, nebo neco takovyho

          0 0
          • McBlacky  

            no jeden můj příbuzný z Pardubic je hrozná rypna a cholerik a už ho na místní ČOI znají. Opruzuje tam tak dvakrát do měsíce a řeší přes ně i reklamace…

            0 0
          • jecnak  

            S reklamacema jako takovym nema, ale resi nekorektni chovani prodejce vuci zakaznikovi (samozrejme az na neci podnet a ten je potreba ji dat), coz je v tomhle pripade prave „reklamace“.

            0 0
    • Twisp  

      No tak to je dobry vysmech. Bobavil sem se i nad tim ze servisman nemuze psat na PC pac sou vsichni v Brne. (asi neumi zapnout komp) :) Dale me dostalo ze vuli ma kazda marzocha. V tom pripade moje MXcompETA03 je asi zazrak (kupovana v reichu s alu krkem). Zkus se obratit na www.spotrebitel.cz tam by ti mohli poradit jak dal pokracovat. Jeste k tomu PS: jinymi slovy ti chtel rict mas to jako novou vidli tak abys drzel hubu a uz je nevotravoval. btw. jeho rukopis bych tipoval na 15.letyho fracka

      0 0
    • Leo  

      Moc pěkný :-)

      1. Dopis jako psaný úplnému de…ovi, který bude ještě rád jak dobře pořídil.
      2. Podle občanského zákoníku má kupující právo při první reklamaci do šesti měsíců po koupi požadovat nové zboží (musí to však výslovně uvést při předávání reklamace) pokud to však nekupuješ jako právnická osoba na živnostenský list.
      3. Příjem a výdej reklamace má určitá pravidla a zákazníkovi musí být předán doklad o průběhu a způsobu vyřešení reklamace (po dobu vyřízení reklamace se prodlužuje záruční doba).
      4. Pokud (jak jsem pochopil) nebyl bod 3. dodržen, tak můžeš podat informace o jejich chování na ČOI, která jim může provést kontrolu a napařit pokutu.
      5. ČOI za tebe nevyřeší problém s reklamací, ale má povinnost překontrolovat jednání obchodníka vzhledem k zákazníkovi a případně obchodníka sankcionovat (často stačí prodejci pohrožením, že o jeho jednání budeš informovat ČOI a on změní názor).
      6. Z vlastní zkušenosti vím, že Ti na ČOI poradí jaká jsou tvá práva jako zákazníka vzhledem ke konkrétnímu případu, ale pokud se prodejce šprajcne, tak pomůže jenom soud.
      7. Ve finále jako doklad o reklamaci mohou posloužit také lístky z pošty o zaslání a přijetí popřípadě kopie ZL (tu však asi nemáš).
      8. Ten server www.spotrebitel.cz není špatný, ale většinou Ti napíší to co Ti řeknou na ČOI po telefonu nebo osobně.

      Hodně štěstí a nedej se …

      0 0
    • Pekáček  

      Zázraky se dějí (jen je potřeba je vidět) a nebo tamtamy buší rychle, teď jsem dostal zprávu, že záručák se našel a že ho pošlou poštou a veškeré provedené opravy do něj dopíšou. Tak snad na nic nezapomenou. Hu! Určitě dám vědět jak to dopadlo.

      0 0
    • Pekáček  

      Ještě poznámečka. Teď jsem vidlu nechal pro jistotu prohlídnout, jestli v ní zase není bordel a tak. Sám si na to netroufnu, ještě jsem to nedělal. Kluci na dílně s otevřenou pusou koukali jakou má vidle vůli do stran a zároveň žádnou předozadní. Tak se tam na ní vystřídali všichni a fakt koukali. Prý to může dělat příliš krátká a nebo příliš dlouhá osa náboje, ale tahle je přefutrovaná, hm. Máte někdo s tímhle zkušenosti? (A nějaký kroužek dole na plunžru pravé nohy těsně u závitu je volnej, to prý by neměl.)

      0 0
      • MartinXC  

        Ta opačná vůle

        • zřejmě přelisovali tvoje stávající kroužky o 90st pootočené…
        • nebo je při vkládání pokřivili do oválu :-(
        0 0
      • r  

        co se týče marzocchi – nemá mít vuli , pokud jí má je to na reklamaci a reklamace se uznávaj , v tom je marzoccha asi jediná , pokud Ti ten blb rekl ze je to normální n- NENI , jde to opravit a musi to opravit, kdyz jsme meli reklamaci na vule vzdycky se to opravilo nebo vymenilo , musis si na toho blba dupnout jinak to fakt nejde

        0 0
        • TOMM  

          Kdyz chytnes v obchode jakoukoliv novou vidli rady MX comp nebo Maraton za konce vnejsich a zahybes nima ven a dovnitr, tak je vzdy citit mala vule. Stare Marzochy s dlouhymi pouzdry tohle nedelaly. Jezdil jsem starou Z2 model 98 az do konce roku 2003 a za celou dobu nebyly meneny futra a byla naprosto bez vule. Ted mam comp ETA 105 a od zacatku ma malou vuli, ale je fakt ze se vubec nezvetsuje. Rekl bych, ze ta vule je stejna v obou smerech – bocni a predozadni.

          0 0
          • Air  

            na sport life mi rekl servisak bartonicka (takovy mlady) ze fakt vuli chytne kazda vidle. ale vyhodou je, ze se uz nezvetsuje. a taky je vyhodou oproti starsim modelum s dlouhymi pouzdry (pred r. 2003) lepsi chod. vule se PRY skutecne da trochu vymezit vymenou pouzder (350 Kc u 03,04,05 modelu; 1200 Kc u modelu pred r. 02). co vy na to?

            0 0
            • Pekáček  

              Proč mě vykáš? :o))) Ale proč po jejich seřízení se nohy už neviklaj zepředu dozadu a pořád se viklají do stran? To jako od sebe a k sobě. A to je docela rachot!

              0 0
              • Air  

                bylo to mysleno na cely bikersky obecenstvo :) ja tomu moc nerozumim, vidlici mam elastomerovou a jeste jsem na ni nesahl, s vyjimkou oloupavani blata :) ale od M me tak trochu odrazuje ten udajny rachot pri jejim provozu (predevsim teda klepani), delaji to vsechny vidle? ta moje teda ne, sice nejak extra nefunguje, ale aspon je zticha a nemele tim svym ocelovym pantem :)

                0 0
                • Pekáček  

                  Jakou máš vidli?

                  0 0
                  • Air  

                    suntour xcp 75, m. 2003 nikomu ji nedoporucuju, ale aspon je ticha a nic v ni neklepe

                    0 0
                • r  

                  ze zkušeností který mam klepaj vetsinou pruziny ktery sou vlastne navolno

                  0 0
                  • hanz  

                    jo, vyřešil jsem to přetáhnutím kousku duše přes pružinu, navíc ta pružina potom neodírá vnitřní nohy a nedostává se tolik bordelu do oleje.

                    0 0
    • mediak  

      Skús posla? mail so s?ažnos?ou na servis výrobcovi.Mám podobnú skúsenos? s autom,napísal som do Švédska,po dvoch týždňoch boli v Saab servise ako vymenení…

      0 0
      • Pekáček  

        Myslím, že už jim někdo napsal. Ale výsledek nikde, dokud jim nezačne klesat prodejnost, neřeší to. Já doufám že už jsem si patálie vybral a teď bude chodit dobře.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.