• Řepa1

    Vloni v říjnu jsem objednal po dlouhém zvažování Cube Stereo WLS pro manželku. Bohužel, kolo zatím není a nevypadá to, že v dohledné době bude. To je neustále zeptejte se za týden a pak zase a zase. Už mě to moc nebaví a tak přemýšlím, že bych šel do Ghost Miss AMR. Co vy na to?

     
    0 0
    • Řepa1  

      Netvrdím, že to má být zrovna Ghost, klidně něco jiného, pohodlného pro babu.

      0 0
    • MlokCZ  

      Ten Ghost je slušná volba, ale oproti Stereu by bylo lepší. To jsou přesně dvě kola, která pravidelně střídám (i když moje AMS 125tka je nepatrně posunutá oproti tomu Ghosti do vyšších zdvihů, hlavně díky vidlici).

      I když Stereo má lepší zadní stavbu, tak s tím Ghostem bude podle mě také spokojená, oproti Stereu zase bude mít třeba lépe dostupnou páčku locku (i když platforma by byla lepší než lock na tom X-Fusionu). A pokud nejezdí nějak výrazně agresivněji, tak průběh té stavby toho Ghostu ji bude vyhovovat.

      Stereo je ale znatelně pohodlnější, díky lepší zadní stavbě + vyšší zdvih a přitom ten Ghost nepojede lépe, ale jen ± stejně.

      0 0
      • Řepa1  

        Já bych určitě koupil Stereo, ale co mám dělat, když je dosud nedovezli do ČR a už je půlka května. Pokud bych kupoval Ghosta, je nějaký výrazný rozdíl mezi 5700 a 7500? Moc se v tom nevyznám, ale hlavní bude asi mezi tlumičema X-Fusion a Fox. Cenový rozdíl se mi nezdá tak velký.

        0 0
        • MlokCZ  

          Tak při tak malém cenovém rozdílu a když se liší i osazením (i když SLX klidně stačí, ale třeba kola bych raději na 7500), tak bych vzal určitě 7500 s RP23.

          Ten X-Fusion nemám z praxe až tak moc otestovaný, takže nevím jak moc dobře chodí, ale každopádně nemá žádnou platformu a lock se tak moc nepoužije.

          U RP23 kromě toho že má platformu, tak je tu možnost měnit compression tune a tím velmi dobře přizpůsobit tlumič požadavkům každého, jak to komu bude sedět od superžehlivého nastavení compression tune méně než min po ponechání na max (jak asi bude v originále, i když třeba na těch Miss modelech nebude). Více k tomu v historii.

          0 0
          • Lister  

            Vím že odpovídám na starý příspěvek ale přesto.

            Ten tlumič je topmodel od X-fusionu a má 4 stupně platformy – tedy vlastně vypnuto a pak tři stupně platformy. Funguje velmi dobře a ta platforma taky – zcela srovnatelně s tím od Foxu. Tlumič je v otevřeném stavu extraaktivní. Stupně platformy jsou velmi jemné a ani nejtvrdší mod tlumič nezamkne úplně – a to ani zdaleka, i při nejtvrdším nastavení je tlumič v terénu aktivní, ale pod pedálem se hýbe jen minimálně.

            Podle zkušeností dlouhodobých uživatelu s ním nejsou výraznější problémy, jen se musí o něco častěji domazávat než tlumiče Fox – cca 20–30 hodin, ale záleží v čem se jezdí.

            0 0
            • Lister  

              Jen ještě k velikostem dámských Ghostů.

              Řešil jsem, jak vypadá 15ka oproti 17ce, jestli se tam vůbec ještě vejde nějaká láhev a tak. Je to naštěstí tak že 15ka už na horní trubce není nijak výrazně nižší (díky tomu velkému lomení je dost místa už nad 17kou), ale je o dost menší ten přídavný komín na sedlové trubce. Takže v rámu je pořád ještě místo na jednu malou láhev – třeba to info někomu bude platné.

              0 0
            • Háčin  

              Ahoj, jsem asi Lama, ale jak myslíš domazávat tlumič? Mám najeto na X-fusionu asi 5k a na tlumiči ošetřuji akorát z venku silikonovým olejem kluzák. Rád bych se přiučil. Dík

              0 0
              • Lister  

                no spíše jsem měl napsat výměnu oleje v komoře :-)

                Vyšroubovat komoru, vyčistit starý špinavý olej, dolít pár kapek nového mazacího oleje, dát dohromady. takhle to aspoň dělám na foxu, není to nic složitého a X-fusion by to měl mít stejně.

                Ale záleží jak tlumič chodí, pokud dobře nechat být a servis nechat na konec sezony. Četl jsem pár reportů od lídí, co jezdí hodně a i ve špatných podmínkách, kdy jim tlumič po čase začel přidírat, tak ho jen domazali a zase chodí jak novej.

                0 0
                • daymaker  

                  Mě po 3k jezdí X-F jako nový. Dle mě, dokud tyhle věci chodí správně je nesmysl do toho hrabat. Stejně tak vidle…

                  0 0
                  • Háčin  

                    Souhlasím, také jsem bez problému. Po sezoně pošlu tlumič Milanovi1 na servis a bude…

                    0 0
        • MlokCZ  

          A to čekání je samozřejmě blbé, to je jasné. Bohužel se to u Cubu u některých modelů stává a většinou je to nejhorší u těch, co se prodávají o něco méně. Půlka května je ale už opravdu bída (a to stále není), většinou do konce dubna bývaly i ty modely, na které se déle čekalo. WLS nejsou ale asi zatím nikde, na CRC také WLS verzi stále nemají a mají už v 17tce delší čas objednáno od výrobce.

          A nevim jakou potřebuje velikost, neuvažovali jste o pánské verzi? Pánská 16tka je kratší než dámská 17tka, takže a dámská 15tka je jen o 10mm kratší než pánská 16tka. Tedy pokud není hodně malá a nemusí mít vyloženě tu 15tku, tak ta pánská verze by mohla být také ok. A sníženou horní rámovou trubku mají u 09 modelů i pánské verze a k tomu mají i střed níže (tedy nad horní rámovou trubkou bude místa dost).

          0 0
          • Řepa1  

            Má 155 cm, takže si myslím, že ta pánská verze nebude nic moc a navíc jen 43 kg. Teď jezdí na pánské Merida Mission Carbon vel. 16 a je jí trochu velká. Nicméně na závody je opravdu dobrá. Na vyjížďky po okolí bych pro ni chtěl něco pohodlného.

            0 0
            • MlokCZ  

              To už je hodně málo, to by ta dámská 15tka opravdu lepší byla. A ta váha, tam je to myslím skoro jedno, tady by chtělo stejně minimálně nechat upravit CT na méně než min nebo nejlépe nechat upravit tlumič v TF tuned. Možná na dámské verzi to bude trošku lepší (netuším jak je nastavený tlumič na dámské verzi), že nebude hned CT na max., ale stejně to podle mě rozhodně ideální nebude.

              0 0
        • jf  

          Žena má ted tu Ghost Miss 7500 a je nadšená. Zkoušel jsem si to, jede paradne. Jenom ted pozor, je tam call-back kvuli Alexis rafkum, prodejci dostanou jakási měřidla a ráfky, které neprojdou, budou měnit. Takže bych si domluvil, aby už byly vybavene bezvadnou verzi.

          0 0
          • Vavre  

            Ráfky se budou měnit i sv ýpletema novým nábojem kus za kus takže žádný problém a navíc nově vypletené kolo.

            0 0
      • hawrda  

        Ahoj Mloku

        Mám prosím dotaz na Ghosta,protože s ním máš asi nějaké zkušenosti.Byl by vhodný nějaký jejich celodpružený bike-řekněme 120 nebo 140mm nad oběma koly pro 100kg váhy a 183 cm vzhledem k funkci zadní stavby,tlaku v tlumiči(jestli bych ho nemusel příliš tlakovat),prostě tak nějak obecně zhodnotit zda by byl pro mě vhodný při 100kg.K mému stylu jízdy-dávám kolům kouř takže většina do dvou let praská,ale žádný extra divočiny už ne.

        Díky za případnou odpověď

        0 0
        • Háčin  

          Ahoj, sice nejsem Mlok, ale Ghosta AMR 5500 jezdím druhou sezonu a spokojenost. S těmi 100 kg jsem na tom stejně, jen mám 192. Jinak extrémně nic nefoukám…

          0 0
          • daymaker  

            Zdarec… mám stejné kolo, měl jsem prasknutý rám po 2500km, pod sedlovkou nad tím trojúhelníkem. Do půlkruhu v přední části trubky. Reklamace byla vyřízená bez řečí okamžitě a nový rám (sice rok starší model 07, na stejný bych musel dlouho čekat) byl do 14 dnů z Neměcka doma. Ale chci se zeptat, jestli ti něco dělá zadní brzda, resp. jestli ti vibruje? Probíralo se to tady v jiném threadu… Takový hodně nemocný zvuk. :-) Ale jenom občas… Teda u mě. .-)

            0 0
            • Háčin  

              Vždyť jsme o tom spolu diskutovali, dělá. Zkoušešl jsem jiný kotouče, destičky, kontrola zafrézování navárek rámu, vše OK. Jen problém s nemocným zvukem brzdy je tu dál. Tedy už není, vyřešily to brzdy od Avidu – Elixir . Louise půjdou na reklamaci.

              0 0
              • daymaker  

                Tak dej potom vědět, jak to dopadlo s reklamačkou. Já mám taky teoreticky ještě 1 rok záruku, tak jsem zvědavý, co ti řeknou. .-) Přemýšlel jsem,že zkusím dozadu hodit menší kotouč. Až bude čas…

                0 0
                • Háčin  

                  No, mně se už 3× s Louisou stalo že odmítla zadní úplně brzdit, jen vydávala „nemocnej zvuk“! To mně teda docela dostalo! To byl důvod pro výměnu, po reklamaci je asi dám synkovi na bike, přeci jenom jeho 45 kilo je asi neunaví.

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.