• N!cholai

    Zdravím, tak nakonec jsem zavítal do kamenného obchodu a pořídil kevlarové pláště Bontrager revolt super X ( 26×2.0 ) za 999kč. Mám ho dozadu. A uvažuji koupi pláště dopředu. Nejlépe, aby to byla ta samá značka. Uvažoval jsem o Bontrageru JONES XR ( 26×2.1 ) a nebo mám koupit ty samé? A co vůbec říkate na pláště BONTRAGER? Obstojí v silné konkurenci nebo stojí za prd:-)?

    0 0
    • StevensSFC  

      Kamarád ty Jonesy jezdí má 2.25 tuším.Vychva­luje si je málo defektu.Mě nějak neoslnily žádný rychlíci to nejsou :-(

      0 0
    • ridebmx  

      Mňa po recenzii v jednom starom VELO časopise oslovil Bontrager Earl 2.4 a mám ho už nejakú dobu. Odvaluje slušne, neni to žiadna brzda, je dvojsmesný a mäkší a ja si ho neviem vynachváliť!!! Ostatné plášte Bontrager nemám skúsenosti, ale podľa mňa budú niektoré typy určite good!!

      P.S. Závodiť nepotrebujem. :-)

      0 0
    • Tomcat  

      Jsou to bobré pláště , nikjak nevynikají ani v dobrém ani ve špatném.

      0 0
      • N!cholai  

        Ještě, že tak:-) Chtěl bych něco 26×2.1..mám jít do toho samého co mám vzadu nebo do jonesa??

        0 0
        • Tomcat  

          nedokážu posoudit, mám Earla 2,4 vepředu a spokojenost, záleží co budeš jezdit za povrchy. obutí nikdy nejde zvolit aby to bylo dobré na všem, vždy někde má být kompromis

          0 0
    • crowe  

      Sám je zrovna jezdim a jsem s nima spokojenej(xr)­.Pokud je chceš používat současně na jednom kole, tak si všimni,že jsou označeny jako přední a zadní.Rozdíl je v dezénu i v rozměrech a to jak v šířce,tak i výšce.Nemusí to být podmínkou,ale tahle kombinace je opravdu funkční.

      0 0
    • visions  

      Budu je mít na novém kole Treku EX,jsem na ně také zvědavý.

      0 0
    • figa  

      BONTRAGER – na cesty to není, ale v terenu drží perfektně.

      0 0
      • Almond  

        Proc ne na cesty? Revolt super x mi pripada pro tyhle ucely solidni, i kdyz jsem ho bohuzel nemel sanci vyzkouset… uvazuju o koupi…

        0 0
      • crowe  

        Na JONES XR jezdim vcelku universálně.Do těžšího terénu je ovšem lepší je trochu upustit.

        0 0
        • civetta  

          To snad plati u kazdyho plaste, ne? Jinak jones XR – mel jsem ve verzi 29": jako univerzaly rekneme OK, ale mizerna vydrz;  revolt super X – excelentni zalezitost, ale samozrejme prijde na to co chce dotycny jezdit, to nam nerek. Na Krale bych ho pozejtri nevzal :-)

          0 0
          • crowe  

            No na měkym podkladu je to celkem jedno.Stou výdrží máš asi pravdu.Směs je měkčí a proto jsem je taky na podzim koupil.

            0 0
    • fluider  

      Ja teraz jazdím Jones XR 2.25", už som ich tu aj recenzoval…

      0 0
    • Rychlej turista  

      Jezdil jsem Jones ACX 2,2", vlastně jsem na nich začínal. V terénu jsem se na nich nebál a jely taky docela dobře. Ale už je to dlouho a od té doby se moje pláště hodně zúžily a hlavně vyhladily :-D, takže těžko říct, jak bych se na ně díval dneska. Jako začátečník v terénu jsem se ale na nich cítil dobře a výdrž měly taky velikou.

      0 0
    • chodec  

      Jonese jsem měl na dvou kolech (teď je ještě má manželka). Plusem je , že velmi dobře drží, dobře se samočistí a mají kvalitní záběr. Mínusem je kratší životnost (jsem na brždění se 100 kg trochu prase a dokázal jsem ho v zadu sjet za cca 1000 km) díky měkčí směsi. Také po přechodu na NN jsem poznal, že opravdu nejsou ve své třídě z nejrychlejších (hlavně je to poznat na tvrdém). Ale celkově jsem je měl rozhodně rád.

      0 0
    • stihac  

      Mam Bontrager Jones XR na HT kole ako prvomontaz z fabriky. Dezen je iny vpredu (sirka 2.25) a vzadu (sirka 2.2). Je to asi bezna ocelova verzia – kolo strednej triedy…

      Vpredu ocenujem ze dobre drzi pri brzdeni alebo pri jazde po priecne sklonenom terene. Na asfalte je to pomaly plast a huci. V blate sa sice zanesie, ale vystupky stale trcia a tak sa s nim da, aj ked to nie je najvhodnejsi plast do blata, skor taky univerzal do terenu so stredne velkymi stuplami. Na tvrdom podklade (mimo asfalt) neposobi ako brzda.

      Zadny ma odlisny dezen, vo vyjazdoch celkom podrzi. Pri brzdeni s odlahcenym zadnym kolesom sa lahko orientuje kde je optimalne davkovanie zadnej brzdy, lebo ked sa zacne smykat nic hrozne sa nedeje, staci trochu ubrat na zadnej brzde… prosto dobry plast , len nie rychly. Ak jazdis niekde kde je sucho ale je tam aj prach a sotolina a strme zjazdy, myslim ze nebudes lutovat.

      Kolko vydrzi neviem, ja mam 500 km bez velkeho opotrebenia. Mam 73 kg a tlak sa mi zda na suche podmienky optimum do 3.5 atm. Fukal som (mal som povodne nafukane) na 4.5 atm a to bolo ukrutne vela, zbytocne nepohodlne a ani rychle nie…

      0 0
      • forbidden  

        Taky mam Jones XR, ale kevlarovou verzi. V podstate se muzu pod to co jsi napsal podepsat. Byl jsem zvykly na hrubsi vzorek, tento je takovy celkem jemny. Rekl bych slusny univerzalni plast, na sotolinu je treba akorat trochu ubrat tlak, zvlast kdyz ma cesta sikmy sklon, jinak moc nedrzi. Na mych cca 93 kg mam oba foukane na 40 PSI.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.