• StevensSFC

    Ahoj.Mam dotaz jestli nekdo zvás máte skušenost s pláštěm MICHELIN XCR DRY 2.Veřím že se někdo zvás určitě najde.Ten to plášt jsem si koupil a po ujetí 2km jsem ho na lesní cestě propích o klacík v průměru 5mm.Je to normální?Předem děkuji za odpovět

    • Hejdik  

      Měl jsem pláště michelin 1,95 označení ani nevím. Lehoučké pláště,co celkem držely v terénu,ale defektů jsem s nima měl kopu.Když jsem je vyměnil defekty přestaly.Už bych je nechtěl.

      • faster  

        mam take XCR 2 Dual compoud ale tubeles-bez problemu,dokonce jsem i nadmiru spokojeny,vyborna přilnavost v terenu a moc se nesježději-najeto 1000km

    • Daf  

      Michelin :) Normalne bych napsal ze to byla smula, ale ja mel s michelinama defekt skoro na kazdym zavode. Mluvim o plastich Comp S Light a na experimenty s XCR a XCR2 uz asi nedojde. Myslim ze technologie konstrukce plaste se nezmenila, jen vzorek a proto mi nesmi na kolo. I kdyz po jizni strance jsem nemel vyhrady.

    • kubad  

      řekl bych smůla. Comp S Light i XCR Dry bez větších problémů, defekty óbčas nic hrozného, životnost průměrná, jedou slušně.

    • grafik  

      pech kamarade, mam na nich najeto cca 600km, jsou pomerne rychle, v bahne dobre sedi, stejne tak krasne drzi na suchem povrchu, neustreluji.

    • Indian  

      Michelin, Continental a Hutchinson je jeden koncern. Každý z nich nabízí něco trochu jiného, aby se to nekrylo. Technologie jsou stejné a kvilita také. Já měl u light verzí také více defektů, asi si nevybereš. Ted jezdím Pythony light s tmelem No tubes a zatím super. Mají ale hrubší vzorek, oproti Michelinů Comp S ligt jsou ale ve všech směrech lepší, asi už nic nikdy jiného jezdit nebudu.

      • kubad  

        Ty už bys mohl udělat nové fotky, celkem by mě zajímala ta přestavba

      • Chudas  

        Já jsem myslel, že Continental je sám o sobě koncern co má pod sebou Barum, Matador, a sám sebe. Michelin je neco podobneho nebo fakt patrej pod jednu strechu?

        No k tématu, jelikož dotyčného znám tak ho vidim jak musel bejt na****. Já jezdim RR a na sucho dám do zadu fast fredy a minulej rok ani jeden defekt teď za měsíc 3.. je to o smůle.

        • Indian  

          To Chudas. Výrobci pláštů pro jízdní kola ať už Michelin, nebo Conti. jsou jiná divize než ti, co vyrábí pláště pro auta.

    • smallbrother  

      …to je ten kritickej průměr klacku, kterej pláštěm už projde. Stačí aby byl trochu špičatej. Mě se to taky stalo, na Pythonu a Continentalu (Explorer).

    • Geralt  

      Ahoj, já vozil Comp S-light 2.00.......jely krásně…do 1,5 kkm asi jeden defekt, ale pak to začalo, jeden za druhym…no jsou to lehký závodní pláště a s tím je třeba počítat

    • honza.hk1  

      nemám zkušenost konkrétně s Dry 2,ale k tomu původu plášťů. Ale cyklo pláště Michelin jsou většinou vyráběny v Rubeně Náchod. Odtud jsou ve velkém převáženy do Francie,kde je zabalí do orig. obalů a exportují. Takže plášť Michelin koupený v podnikové prodejně v Náchodě byl vyroben cca 200 m od jeho místa v regálu,ale byl se mezi tím podívat ve Francii :-). Tím však nechci snižovat jejich kvalitu a tvrdit, to ani omylem.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse