• audiac

    hola… chystám koupi hydraulik a po určitém rozhodování jsem se rozhodl pro Avidy juicy 5. jen trochu nechápu jednu věc, a to, že letošní model ( www.bagbike.cz/?… ) je o 500 levnější než loňský (www.bagbike.cz/?… ), přičemž letoční model je údajně vylepšený. nevíte, v čímpak to? díky

    0 0
    • marapara  

      Hmm, tak to také nechápu. Ale mám je na fullu a brzdí na výbornou (model 2007). Na druhou stranu tím líp, ne? I když chápu, že červík nedůvěry kapku hlodá :)

      0 0
    • marapara  

      Bych si tipl, že je nakupoval dráž, než je nový model.

      0 0
    • chupas  

      ruzna cena-ruzna barva :) za cenu tech J5 2006 jsou J7 2007

      0 0
      • audiac  

        jj, to jo. asi meli loni drazsi lak=) tech sedmicek jsem si taky vsimnul. ale ty jsou bez hadicek. btw kolik zhruba stoji hadicky? ne nejaky oplejtany,ale proste normalni hadicky?

        0 0
    • Pi†el  

      bacha.. ty lonsky se prehrejvaly pri dlouhych sjezdech..

      0 0
    • Pebe  

      a ty starší NEMAJÍ dělenou objímku, musíš sundat gripy a někdo i řazení při sundavání pák

      0 0
      • poiko  

        neni spíš rozdíl mezi J5 a J7?

        0 0
        • Pebe  

          nene, je rozdíl mezi ročníkama teda mezi J7 a J5 je rozdíl taky, ale někde jinde ;-)

          0 0
          • Andrea  

            Taky by me zajimalo, jaky je rozdil mezi J5 a J7. Jinak ted jsem koupila J7 model 2007 na kupkolu za 5500 Kc.

            0 0
            • marapara  

              Jestli to chceš vědět, tak ti to klidně napíšu :). Skoro žádný. Mám J7 na XC biku a J5 na trail biku. Pocitově jsou velmi silné brzdy obojí. Paradoxně mi přijde, že J5 brzdí o kapku líp, ještě trochu silněji, než J7, které brzdí fakt dobře. Ne tak kousavě, kapku líp se dávkují. Také se tak rychle nepřehřejou. Jediné co nemají, tak to štelovací kolečko – délky chodu brzdové páky. Možná je ten pocit lepšího ovládání i tím, že na fullu mám řídítka 68 cm široké a na XC 63 cm. Rozdíl v jistotě ovládání a i brždění tím může být ovlivněn. Ještě jsem zapoměl, že mám na obou strojích vepředu 185 mm a vzadu 160 mm kotouč.

              0 0
              • MlokCZ  

                No to kolečko je ale docela podstatný. A u těch J5 se chod blíží pro jaké nastavení kolečka J7? Když se tohle bude vědět, tak si každý sám lehce může zjistit, když si u někoho zkusí J7 a v jaké poloze mu vyhovuje nastavení kolečka, jestli ho potřebuje nebo ne (pokud to nastavení J7 bude zrovna téměř stejné jako chod J5, tak bude kolečko zbytečné).

                0 0
                • marapara  

                  Na J7 mám to kolečko tak, aby destičky dosedly na kotouč „co nejdřív“. Takže v podstatě stejné nastavení jako J5 bez kolečka. Chod je stejný, délka kroku taky (teda alespoň v mém případě). V podstatě by se dalo říct, že bych ho tam ani nepotřeboval, pokud s tím nebudu točit. Párkrát jsem to zkusil, ale vyhuvuje mi to takto.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Tak jsem s J7 taky začal, ale teď už mám kolečko v polovině.

                    0 0
              • poiko  

                neni to dáno i destičkama?

                0 0
    • blue  

      zkus si najít nějakej loňskej kurz dolaru, pak tu záhadu možná vyřešíš…

      0 0
    • audiac  

      mno tak nakonec to vyhraly J7 '07 =) ten cenovej rozdil mezi 5 a 7 nebyl tak velkej a navic by mi stribrna stejne nesedela k barve kola =) a precejen jsem strasna hracicka, takze si i muzu tocit s tim supa dupa stelovacim koleckem…=D po vikendu si je necham nandat a hura z kopceee…

      tak diky za rady

      0 0
      • camron  

        Abys z těch štelovátek nebyl zklamaný, je to jen v řádech milimetrů, docela mě to zklamalo.

        A taky bych to hned po nandání s tím kopcem nepřeháněl, abys nemusel dobržďovat patama…:-)

        0 0
        • MlokCZ  

          Čemu řikáš v řádu milimetrů? Psal jsem to teď před pár dny do jiného threadu, když jsem to předtím měřil.

          Nastavení kolečka na nejkratší chod páky. Brzda začíná brzdit po přiblížení se konce páky o 2cm k řídítkům. Nastavení kolečka na nejdelší chod páky. Brzda začíná brzdit po přiblížení se konce páky o 5cm k řídítkům.

          Mě to tedy přijde jako sakra velký rozdíl a hodně velký rozsah nastavení.

          0 0
        • audiac  

          mno jak na to koukam, ono o vic jak milimetry by to asi ani moc neslo, pak uz by to zabiralo az na riditkach… ale aspon si mam na chvili s cim hrat a kdyby to tam nebylo, tak by me to urcite stvalo, ze takle mi to vubec nevyhovuje (ikdyz to tolik nepoznam) a proc jen jsem si nekoupil ty sedmicky…=) jj, vim, ze je musim zajet, ale myslim, ze i funglovky budou lepsi nez my dosavadni mechaniky s pofidernima destickama… hlavne uz bude kapalina pracovat za me a nebude to soutez v pretahovani se s lankem…

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.