Máte někdo zkušenost s těmahle brzdama jak je nějak poštelovat aby neškrtaly ? nebo popř nějaký návopd na netu není CZ ?
Máte někdo zkušenost s těmahle brzdama jak je nějak poštelovat aby neškrtaly ? nebo popř nějaký návopd na netu není CZ ?
nikdo nemá tyhle brzdy ?
A zkousel jsi treba hledat tu na foru? Jednak tyto brzdy se tu resily hodnekrat a nastaveni trmene proti kotouci je vseobecna vec spolecna pro vsechny brzdy.
Hledej smudlo, ted se to tu resilo..
Tak, najel jsem na nich prvních 50 km a musím říct, že brzdí dobře , ale trápí mě zádní kotouč když páku lehce zmáčknu tak vibruje jako svine pokud ji zmacknu z ostra tak ne dá se to nějak posltelovat nebo neco podobneho ? nebo to mam hodit do servisu at to postelujou ?
prosímm smutne koukam
Co máš za rám? Dělalo to jedno dobu na Superiorech, pak začli na rámu vařit vzpěru u brzdy a byl klid.
Mongoose tyax 2009, jen me napadlo zjistil jsem ze jsem tam nechal redukci ze starejch brzd tak jsem tam dam primo tu avidackou tak mozna ze by to zato mohlo ? jeste jsem to nebyl zkusit…
tak jsem to vozkousel a zatim zadna vibrace tak to mozna bylo tim trmenem, jian ty avidy se daji nejak stelovat ten chod paky ze ?
U J5 se dá štelovat jen vzdálenost páky od řidítek.
jo, jen vzdálenost pák od řídítek…pod pákou (u řídítek-gripu) je malý imbus kterým se to nastavuje :)
v mieste kde to skrtne zastav koleso a stisni packu, povol sruby trmena a znovu pritiahni, vysledok by mal byt taky ze sa skrty zmensia na minimum alebo zmiznu. mne to takto pomohlo, ale dost som sa s tym bavil. k tomu vibrovaniu zadneho ramu, nove dosticky (vlastne akekolvek ine on originalnych) ti problem vyriesia, mam BBB a vykon neklesol, no vsetky vibracie prestali
Nechci zakladat zbytecne dalsi vlakno a tak se zeptam tady.
Nemel by nekdo navod na rozebrani brzdy (jde mi o vycisteni pistku – jeden se nehybe)?
Taky se tu casto pise ze ta a ta brzda pouziva otevreny system ale nikde jsem nenasel co to znamena. Nevi nekdo kde bych toto nasel podrobne popsane, klidne i anglicky… Vim cca co to prinasi za vyhody, ale jsem rad kdyz vim jak veci na kterych jezdim funguji…
Diky
manual k brzdam najdes tu:
http://www.sram.com/…_manuals.php
Jinak na line pistky polati asi to, ze oddelas trmen, vytahnes desticky, stridave budes pistky vytlacovata zatlacovat, rpicemz se muzes maznout brzdovkou(potom je dobre trmen oplachnout), nebo silikonovym olejem. Pistek, ktery se pohybuje ochotneji, je vhodne ve trmeni necim zablokovat-plochym klicem nebo necim podobnym. Pozor na to, ze pistky jsou z nejakeho plastu, tkaze pri zatlacovani pistku to hcce nejaky plochy nastrij-tlacenim sroubovajek na „cudlik“ uprostred pistku muze dojit k ulomeni kousku toho cudliku-kdyby se ti to stalo, nic moc se nedeje.
Cely proces mazani, zatlacovani a vytlacovani provadet do dosahnuti kyzeneho efektu, nebo do zblbnuti.
K otevrenemu systemu. Brzdnou soustavu tvori trmen-paka-expanzka. Kdyby byl system uzavreny, neni rpitomna expanzka, ktera slouzi jako „rezervoar“ na kapalinu(kdyz se ohreje, zvetsi se jeji objem a „odtece“ do expanzky). Bez expanzky by ohrata kapalinazkracovala chod paky(vznikal by v brzde pretlak). system s expanzkou funguje tak, ze pist v pace je napojeny na epanzku, v klidove poloze je otevreny otvor mezi expanzkou a pistem. Kdyz mackas paku, pist oddeli expanzku od zbytku soustavu(nez se uzavre ten otvor, tak brzda nebrzdi, kapalina je vytlacovana do expanzky). Az pri dlasim mackani paky se zacinaji pohybovat pistky ve trmeni.