2019 - Aktuálně nejlepší univerzální plášť na kola 29"

55 nepřečtených
  • Dzerald

    Ahoj,

    rád bych obnovil toto téma: https://www.bike-forum.cz/…kola-29.html.

    Jaký byste aktuálně volili univerzální plášť? Požadavky zůstávají stejné:

    • pro suchý i vlhký podklad
    • terén versus silnice: cca 60% ku 40%
    • lehké a rychlé pláště
    0 0
    • milan.v  

      Tak na takovou kombinaci to bude velmi těžké… Jsem zvědavý, co sem kdo dá…

      0 0
    • team_daddy  

      Sorry jako, ale tohle vlákno nevyniká originalitou. Denně vznikají asi 2 takováto vlákna. A to se v nich defakto opakuje jen tak 5 různých typů plášťů. Co čekáš, že se právě tady zjeví za zázrak?

      Abych nebyl úplně OT, tak já jako univerzál vozím Race Kingy performance šíře 2,2. A to se všemi kompromisy, které to přináší.

      0 0
      • Dzerald  

        ve vláknu, na které jsem dával odkaz, se rozjela docela slušná diskuze. Myslím, že by bylo fajn kdyby se obnovila a byla aktuální, pak by třeba nevznikalo tolik vláken, jak sám píšeš.

        0 0
    • MilanT  

      Tak za mě to je už vypilované :-)

      Vepředu Specialized Ground control S-works 29×2,1

      Vzadu Specialized Fast Track S-works 29×2,1

      Samozřejmě bezduše a je to rychlé až, až :-)

      Zrovna minulý víkend jsem jel závod kde celou dobu pršelo a nebyl žádný problém v bahýnku a ani na kořenech.

      0 0
      • milan.v  

        Fast Traky vozím vzadu také, na úplné sucho (a asfalt) je dost dobře použitelný i Renegade.

        Vepředu na podzim, vlhké jaro bych i já doporučil ten Ground Control, přestože vypadá jako pomalý plášť, není tomu tak, jeden celkem svižně i na asfaltu při přejezdech.

        0 0
      • rdx  

        Ja vypiloval predek na FastTrack 2.3 s-works (±580g) / zadek FastTrack 2.3 Grid (± 680g). Rychle tak akorat, letos bez defektu. Nicmene na kombinaci v zadani bych bral dozadu Renegade (a pri trose odvahy i predek :)

        0 0
        • Johny.Merida  

          Renegady jsem zkoušel a i na suchu jsem byl zklamán. Pro mě nečitelné. Teď FasTraky na obou kolech a pohoda počasí, nepočasí, točím už nekolikerý pár. Kluk a kámoši z teamu jezdi v Českém Poháru XCO GroundControl vpředu a FasTrak vzadu.

          0 0
      • ememem1  

        ground control na 40% cestu je asi trocha overkill ci?

        0 0
    • plzakj  

      Vypilovane uz je to louho :-) Ray/Ralph.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Pořád dokola. Každej stejně napíše něco úplně jinýho a ve finále nevíš nic. :-)

      0 0
    • pavelxy  

      Neexistuje.......:D

      0 0
    • novas752  

      Lehký = málo odolný

      Vlhký podklad = velké figury = po asfaltu nejede moc dobře.

      0 0
      • Romancero  

        nevím proč..ale tvůj příspěvek mně inspiroval a představil jsem si, jak jsem také hledal ideální ženu= partnerku, přítelkyni a milenku..3 v 1 (asi na mě zapůsobila podprahově reklama , co byla někde tady vpravo..)

        taková prostě neexistuje! takže stejné jako u těch plášťů..každá je dobrá k něčemu jinému

        0 0
    • Romancero  

      hodně se dá samozřejmě čarovat s tlakem..dost to ovlivní jízdní vlastnosti u pneu. Ale v praxi se asi nikomu nechce při změně terénu slézat z kola a dofukovat, odfukovat…Jedině že by někdo vymyslel systém, co mají některá vojenská auta (změna tlaku v pneu za jízdy)..a to by znamenalo minimálně nějakou tlakovou nádobku (klidně v nábě) a na dálku regulované ventilky..

      no ale zase taková utopie to není, co?

      0 0
    • pepek  

      Nano

      0 0
    • roman 3D  

      TB

      0 0
    • Martin  

      A proč zakládáš nové téma, když se tu pláště s podobnými požadavky řeší co chvila?

      0 0
      • team_daddy  

        Tys nečetl jeho reakci na můj příspěvek? Založil přeci nové vlákno proto, aby nevznikaly zbytečně nová vlákna :-)

        0 0
    • zirecek  

      Mitas Scylla 2,25 přední

      WTB NanoRaptor 2,0 zadní

      0 0
      • Smazaný účet  

        Scylla na předku blbě drží i na suchu, leda na asfaltu. Vzadu ji jezdím (Textra 2.25), jen mizí před očima. Na předek to chce něco hrubšího, pokud to má být univerzál. Mně se osvědčila Vittoria Barzo. Ty jezdím od podzimu do jara i vzadu. Jaro, léto vzadu měním za tu Scyllu.

        0 0
    • Frankq  

      Chlapi mate porovnání mezi Maxxis Ikon

      A Specialized Renegad? Který je lepší?

      0 0
    • Slintik  

      kluci, ja mam teda kolo jen na obcasne jezdeni(mam radsi exc450,ale to je jedno) a stale nechapu, co ste ochotni dat na takove male pidigumicky(a nejen to, pidi brzdove desticky, pidi brzdicky, o vidlicich nema cenu ani mluvit :) ). Jezdim rano a vecer na kole(10–20km), lestni stezky.

      Pokud ti muzu poradit, kup si neco, co stoji 350(schalbe, to je jedno), stejny rozmer vpredu i vzadu. Sjed zadek, jak ti zacne trochu podkluzovat, vymeni predek za zadek, na predek dej novy vzorek a mas to. kdyz ti ujede zadek, zachranis to kontrem, budes dodreny :) Je to rada z jineho „oboru“,ale hrany na vzorku ti drzi stopu, je lepsi casteji menit (pod) prumer(300–350kc) nez se snazit sjet prumer(litr? ty *****:), ve finale na tom budes lip

      0 0
      • milan.v  

        Člověk jezdící cyklostezky má jiné požadavky na pláště než člověk jezdící v terénu… To není žádné moudro, ale zjevný fakt…

        0 0
        • Slintik  

          ma rada je i tehdy platna, jen hold na asfaltu ti to bude pokluzovat pozdeji. Jestlize mam dat litr za „kvalitni“ gumu(pidigumic­ky),tak je lepsi koupit tri, postupne je protocit na dane vzdalenosti mas mhome delsi optimalni okno. Pokud budes jezdit na asfaltu,tak hold budes dyl sjizdet, to ovsem nemeni nic na tom,ze predni guma bude celkem nesjeta.

          pro me je Barzo sjeta po 300 km, kdyz citim,ze do kopce prokluzuje(zase ale kdyz brzdim,tak brzdim), nechapu, jak nekdo muze na tu samou najet 800 a prodavat to jako zkoro novou(kde je zabava…)

          0 0
          • Smazaný účet  

            Sjetá Barzo za 300 km? Jestli prokluzuje po 300 km, něco děláš blbě. Klidně je od Tebe budu brát po každých 300 km za třetinu ceny. Jo a ber ty TNT, jiný nechci.

            Nevím, na přední mám teď asi 3600 km a je skoro jak nová a zadní se těžko odhaduje, když to střídám. Asi máme každej jinou sérii :-)

            0 0
            • Slintik  

              Klidne

              0 0
              • Cavendish  

                Vysoký tlak? Střed ojetej, jinak nic…

                0 0
                • Smazaný účet  

                  +1

                  Pak je jasný, proč prokluzuje, když nemá kontakt s povrchem.

                  0 0
                  • Cavendish  

                    Když zabírají 2 řady ze 6, tak je to celkem jasný. Tohle musí mít nafoukaný tak na 3,5bar+ ne?

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Ještě může mít tlak ok, ale úzkej ráfek a širokej plášť, ale to musí vědět majitel co má za kombinaci.

                      0 0
                      • Slintik  

                        tlak 1.5–2Bar(ty dva max), sirka 2.25 original(wi­lier 503), 99% sotolina, lesni stezky potazmo primo v lese a kolo je pro me priprava na masinu(agresivne brzdeni). a klouze to,protoze spunty nemaji hrany(ty prenaseji moment). jak jsem psal, rada z jineho oboru (viz ta zadni guma z masiny, ktera je totalne sjeta,ale vzorek stale ma :)) )

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Co šířka ráfku?

                          0 0
                        • Smazaný účet  

                          Teď jsem přijel a dojezd domů mám po asfaltu, tak je pěkně vidět, jak vypadá optimální styčná plocha pláště s povrchem. Ty jezdíš jen po prostředku.

                          0 0
                          • Slintik  

                            ahoj,

                            srovnavas dva rozdilne povrchy, asfalt se chova jinak jak hlina/sotolina…

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Nic nesrovnávám. Jen ukazuju kde by mělo být vidět opotřebení na Tvým plášti. Pokud je jenom na prostředku běhounu, je to prostě špatně.

                              0 0
            • Slintik  

              Klidne a pridam ti i sjetou gumu na zadek:))

              0 0
    • F1L  

      Ahoj,

      každý má něco svého a to je top, ne? :-) Já teď jezdím Maxissy, předtím léta Conti Race a X-king (ale vzdal jsem to kvůli házení plášťů). Maxxisy mi sedí víc.

      Mám aktuálně Aspeny 2.25 a jsou to rychlý a velmi objemný pláště. Drží podle mého názoru velice obstojně. Ikony mi nesedly, nejely (EXO TR). A když počasí přitvrdí, dopředu obouvám Rekona.

      0 0
      • hatchet  

        Já používám poslední roky maxxis, v létě kombinaci ardent race/ikon. Jak přijde blátivo, podzim, zima, tak forekaster/ardent race. Spokojenost.

        0 0
    • krabica  

      Zase celkem zbytečné téma, tady je aktuální:

      https://www.bike-forum.cz/…9er-hardtail

      0 0
    • Sinpa  

      Zkoušel je někdo?

      https://www.bikeandride.cz/…eho-benzinu/

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.