Když jsem začal brousit rám a odhalovat surový hliník pod oprýskaným lakem, měl jsem pocit, jako bych ze stroje stahoval jeho minulost – závody, deště a litry potu. Pak jsem nasadil rovná řídítka a všechno do sebe zapadlo, jako by se kolo nadechlo novýma plícema. Už to nebyl sportovní stroj, ale klidný společník do městských uliček, je v něm elegance i síla, drsnost i čistota.
(vloženo dnes)
Značka | Merida |
Model | Extreme 903 |
Modelový rok | 2001 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 9 |
Rám | Al 7005 |
Vidlice | Al |
Hlavové složení | Ritchey |
Kliky | Shimano |
Středové složení | Shimano |
Přesmykač | Shimano |
Měnič | Shimano |
Řazení | Shimano |
Převodník | Shimano |
Kazeta | Shimano |
Náboj přední | Shimano |
Náboj zadní | Shimano |
Brzda přední | Shimano |
Brzda zadní | Shimano |
Brzdové páky | Avid |
Ráfek přední | Mavic |
Ráfek zadní | Mavic |
Řídítka | Alu |
Představec | Alu |
Sedlovka | Alu |
Pláště | Continental Grand Prix 4000S |
Pěkný, práce asi hodně, tak ať jezdí. Úplně nechapu ty přísný převody a páčky na rámu, zrovna tady bych 1×8 s třeba 39kou pochopil.
Taky jsem měl 903, ale proč se toto jmenovalo Extreme? ;-)
Nádherný přerod z retrosilničky na fitnesáka, kolo opravdu prokouklo, tohle by mě jako městské přibližovadlo hodně bavilo, tu máš pět! ;-)
pecka za 5