Šedesátka na předku bohatě stačí..
Oni to umí udělat ty kujvy šikmooké :D
Precizní práce!
Inspektor kvality:)
Za zpracování opravdu klobouček!
Nejlepší sedlo na zeměkouli..
Když máš krizi středního věku a jebne ti v kouli:) Kecám, já tohle chtěl už dávno, ale neměl jsem na to koule. Ono to na tom totiž dost bolí. Roviny, ty tomu jdou, ale jak se to zvedne, tak už to žádná hitparáda není:( A i ty roviny se musí jezdit nad 40km + jinak tohle kolo nemá smysl. A to vážně bolí. Takže to jede, ale musíš si fakt dávat. Pak to moc baví.
Bál jsem se na začátku větru. Naštěstí se to dá i když větve jdou už do horizontální polohy. Velké překvapení! Mám na tom asi 1.500km a stale se na to kolo moc těším:)
(vloženo 30.6.25)
Značka | Ican |
Model | TT017 |
Velikost | XS |
Hmotnost | 9kg |
Kliky | Sram Force 50/37 |
Středové složení | Sram DUB T47 |
Přesmykač | Rival AXS |
Měnič | Rival AXS |
Řazení | 4x AXS blip. Baterie měněné, celé jsem to rozkuchal |
Kazeta | Sram Force 10/33 stojí to za hovno, půjde tam menší |
Řetěz | Sram Force |
Náboj přední | EiE, karbonové "dráty" :D |
Náboj zadní | EiE |
Brzda přední | Riderever. Jedou na Shimano oil a i na jejich desky. Brzdí výborně, fakt paráda! |
Brzda zadní | Riderever |
Brzdové páky | Riderever |
Ráfek přední | 60mm. To ostatní už jsem zapomněl |
Ráfek zadní | EiE |
Dráty | Dráty tam vlastně vůbec nejsou:) |
Pedály | Shimano Ultegra |
Sedlo | Bontrager RSL. To sedlo je vážně TOP! |
Pláště | Specialized S-Works 26c |
Dade, 400km na koze? Eh…to si nedokážu představit. Jo a máš to vymazlený, fakt moc pěkný.
Tomaschek: Tome, překvapuješ s tím tlusťochem :) EIE už dělá tlustoráfky 27,5"?
JJ, taky jsem zvědavej hlavně na koncí roku = ideální zimaček, ještě nahodit blatníčky by to chtělo! :-)
Triatlon už jsem dlouho nejel a ten jedinej železňák jsem si prochcípal… Ale na tomhle si těch 180 km umím představit.
Výsledek myslím stojí za to. I když se to neobešlo bez drobných porodních bolestí, protože TT rám v Icanu ani diskový TT set v EIE ještě s mou pomocí nikdo neobjednával.
Zadní plný disk je dokonce úplně první, který v EIE v nové formě vyrobili.
Takže David se do toho vrhnul průkopnicky a přes dvě drobná klopýtnutí v podobě chybějící části nástavců a svorek ližin sedla nepoužitelných pro oválné ližiny (obojí doposlali) se nakonec dočkal všeho potřebného :-)
A protože kolo vypadá opravdu dobře, mám v hlavě zase nového brouka a rozšířený pořadník na nové stroje do domácí stáje. TT speciál se aktuálně řadí na třetí místo za dva fatbiky :-)
jkcz: Diky. Také se mi líbí ty tříbarevné nejvíc. Tady jsem si sice vybrat nemohl, je to nalezenec, ale povedlo se to má jedničku:)
Adul: i ve větru naprosto v pohodě, ať mě to překvapilo. I proto tedy nám vepředu „jen“ šedesátku. Tohle kombo je pro mě naprosto dostačující.
zirecek: viděl bych to nějak podobně, ale já teď vlastně jezdím jen na tomto. Jsem zvědav, kolik km to bude na tomto na konci roku:)
Jako to jezdí jen rovně. Ne? Respekt.
V tý xs velikosti to vypadá na fotkách nádherně. Ať to sviští.
Moc pěkné. To bych taky jednou bral takovou raketu, jen na to asi v okolí nemám dostatečně krásnou a rovnou silnici :)
Neuvěřitelný mučící nástroj.
Úplně vidím tu perverzní radost, pocit z jízdy.
I když na tom člověk nenajede moc, tak to stojí v životě za zkoušku, jezdit jen, když má člověk náladu a chuť se trýznit a přitom mít dobrý pocit uspokojení z výkonu.
Paráda, :-).
Velké pochopení pro tříbarevného kvalitáře. U nás máme tříbarevky nepřetržitě už asi 40 let. Kočka kočka.
Jinak nevím, jestli je přísný posed na této krásné TT raketě plně kompatibilní se štípáním dřeva :)
Neuvažoval jsi o přítlačném křídle?
Kožich: Všechno je naštěstí úplně v cajku. Ráno bych mohl dokonce postavit slušný stan:S
Zatím jsem na tom dal lehce přes dvě kila švih, ale chci to posunout na čtyřkilo. Snad na tom neusnu, když se na tom člověk neustále válí a zívá:)
Je vidět Dade, že máš záda v perfektním stavu, když si pořizuješ toto kolo.
Kvalitář na té první fotce vypadá jakoby mu to tady vše patřilo a on na to jen dohlížel :-)
Zaujaly mě ty brzdy, díky za tip. Sháněl Ti je teda Tomáš – no možná bude mít časem další shánění i se mnou. Tak nevím jestli bude rád za tuto Tvou reklamu :-)
Kluci, díky za ohlasy.
Já tímto zase děkuji EiE Tomášovi za ochotu a trpělivost, kterou se mnou měl. Sehnal mi dokonce i brzdy. Celé jsem mu to lehce komplikoval a vymýšlel si kraviny;) Opravdu díky.
Kvalitář pracuje za stravu a přívětivé slovo. Je to pedantský šťoura, který musí všechno vidět a prozkoumat. Když přede, tak je vše v cajku:)
DaDíku, parádní koza, na tohle fakt musí být silné nohy, to bych ani nerozjel a hlavně bych na tom ani neuměl sedět, smekám, tu máš zasloužených pět hvězd! ;-)
Tak si tak nejak rikam, jestli i Jesus takto chvalil svuj lehky turisticky kriz.
RSL je velmi krátké sedlo a je to výborný kompromis. Echt TT sedlo nedávám, připadám si na tom jak děvka před zásunem, jak mi to roztahuje stehna, když chci použít i zadní partie zadku a ne jen dřepět na koulích. RSL má hodně širokou špičku, ale umožní i posunout řiť dozadu a trochu si ulevit. Tohle je pro mě opravdu skvělé sedlo.
Moc hezky, akorst na kozu zajimava volba sedla, cekal bych neco s kratsi spickou
Zpracování je pro mě velké příjemné překvapení. Postavil jsem doslova stovky TOP kol a tohle se muže směle postavit do první lajny. Nikde žádné otřepy, nikde žádné viditelné nedostatky ve zpracování. Vše je naopak velmi, velmi dobře zpracované. Vše krásně lícuje a sedí jak má. Za mě mohu jen chválit. Co nemohu chválit je lak. Ne kvalitu, to ne, ale množství. Tím myslím sedlovku a klacky na hrazdě. To nešlo za boha zasunout a musel jsem tu vrstvu laku brousit, abych to tam dostal. To mě fakt sralo hodně:(
A také samozřejmě nemohu posoudit kvalitu vláken a ani kvalitu pojiva vláken. Ale za mě jízdně naprosto v pořádku. Tenhle stroj je nekompromisně tuhý a hrne se dopředu. Velmi dobře navržené a udělané kolo. Ican proto mohu jen doporučit.