Jeden z projektů – koukneš na bazoš a vidíš Airlina za litr, trošku v hnoji, tak si uděláš mnohahodinovou brigádu a dáš ho trošku do pucu s přispěním zásob v dílně a šup „neoretro“ -) rám lehce stříklej metalízou , kombinace s leštěnou hezká, jen to chtělo ještě světlé kliky.
(vloženo 21.6.25)
Značka | Author |
Model | Airline |
Modelový rok | 2002 |
Velikost | 22 |
Hmotnost | 12.0 |
Rám | ALU 7005 |
Vidlice | RST TR II pro TL |
Hlavové složení | 1" |
Kliky | Shimano 440 175mm |
Středové složení | Shimano UN40 |
Přesmykač | Shimano Deore |
Měnič | Shimano Deore XT |
Řazení | Shimano Deore 3x9 |
Převodník | 44/32/22 |
Kazeta | 11-32 |
Řetěz | Shimano Deore XT |
Náboj přední | Shimano Deore |
Náboj zadní | Shimano Deore |
Brzda přední | Tektro MT 10 |
Brzda zadní | Tektro MT 10 |
Brzdové páky | Tektro Sensir |
Ráfek přední | Ritchey Rock Comp 17C |
Ráfek zadní | Ritchey Rock Comp OCR 17C |
Dráty | Nerez černé |
Pedály | Shimano M530 |
Řídítka | Kalloy 58cm |
Představec | Ritchey Comp přes redukci |
Sedlovka | Kalloy 27,2 |
Sedlo | Bontrager Montrose |
Pláště | WTB Nano 40-622 kevlar |
@Fillipo Gravel vznikl spíš úpravami silničních a cyklokrosových kol už někdy v osmdesátých letech v Americe. A první gravely zdaleka neměly tak široké pláště, jako dnes. Tohle je opravdu předchůdce xc ht.
Krasavec
Jak tyhle kola už před lety kompletně nahradil pevný gravel, tak už jsou po letech gravel kola opět s odpruženou vidlicí :)
Co bude dál? rovná řidítka, silniční geometrie? :)
Paradni raketa.