Se silničním bráchou
Kolo jsem poskládal ze zbylých komponentů po zemřelém Aethosu. Gravel jsem chtěl jako doplněk k silnici pro ježdění po stezkách jizerské magistrály a ježdění s rodinou. Kombinace Sram kazety a zbytku Shimano byla nutná z důvodu nemožnosti přestavby kol na Microspline ořech.
(vloženo 17.5.25)
Značka | Specialized |
Model | Crux |
Velikost | 54 |
Hmotnost | 7,8 kg |
Rám | Crux FACT 10r Carbon, BURNT GOLD METALLIC |
Kliky | Shimano GRX RX820 |
Středové složení | Shimano Threaded BSA BB |
Měnič | Shimano GRX RX822-GS, 12-speed |
Řazení | Shimano GRX RX820, 1x12-speed |
Převodník | 40z |
Kazeta | Sram Force 10-44z |
Řetěz | Shimano XT M8100 |
Náboj přední | Zipp 353 nsw |
Náboj zadní | Zipp 353 nsw |
Brzda přední | Shimano GRX RX820 |
Brzda zadní | Shimano GRX RX820 |
Brzdové páky | Shimano GRX RX820 |
Ráfek přední | Zipp 353 nsw |
Ráfek zadní | Zipp 353 nsw |
Pedály | Shimano XT |
Řídítka | Enve road bar |
Představec | Enve 100mm |
Sedlovka | Speciálized S works alpinist |
Sedlo | Specialized S works ronin |
Pláště | Specialized Pathfinder 45c |
Taková střídmá krása..pěkný
Ten lak je fakt top. V menších velikostech dokonce ani ten rám nevypadá jako lešení :) Jakou mají nové Pathfindery reálnou šířku na tvém ráfku, resp. jak široký máš ráfek?
Prevody ti staci? … ja i s mojema slabejma wattama jsem musel zmigrovat na 44 prevodnik.
Crux je pěkný stroj
Co se ti stalo s Aethosem? Mám strach na tom s metráčkem jezdit.
5*