Takova stara vrana ale majitel se ji chtel zbavit a me fascinoval ten excentr idrive… a vlastne mi prislo ze to je docela hezky kolo. Pak jsem na to sednul a byl jsem hodne prekvapenej. Tak lehce a stabilne a prijemne a nekonfliktne se na tom jede… i na zadech to druzi samo, ani se to moc nekácí… paráda
Jenze pak jo chtel kamarad…tak jsem mu ho nechal
(vloženo 4.5.24)
| Značka | GT |
| Model | XCR 4000 |
| Velikost | L/XL |
| Rám | GT XCR |
| Vidlice | RS Judy |
| Tlumič | RS deluxe |
| Kliky | SR Suntour |
| Středové složení | 4-hran |
| Přesmykač | Alivio |
| Měnič | XT |
| Řazení | Alivio |
| Převodník | 3 |
| Kazeta | 8 |
| Řetěz | IG |
| Náboj přední | GT Barrel |
| Brzda přední | Avid |
| Brzda zadní | Avid |
| Brzdové páky | Avid |
Mamut: kez se nam vyhne praskla kost a ano ta vidle i tlumic jsou uplne sametovy…to jsem normalne necekal
Tusim tomu obcas praskala ta kost, ktora pritahuje excenter ku prednej stavbe.
Ale zase to ma vidlicu z ery najcitlivejsich vidlic ake boli. A pritom jej stacila minimalna udrzba bez specialnych nastrojov.
Alojs: jenze to by ses rozplakal z kazdyho detailu.
Design je subjektivni zalezitost
Spoustu lidi tvrdi, ze se za komancu meli lip. A myslim, pausalne, nezavisle na tom co kdo tvrdi, ta doba opravdu byla milosednejsi k mene schopnym nez dnes…a tech je vic nez schopnych…pravdepodobne