Pro tuto sezónu jsem vyměnil svoji hliníkovou meridu za karbonového kellyse, není to žádný mladík s velkou průchodností ( dozadu se vleze jen 25mm) ale je to pro mě krok kupředu.
Prvotní úpravy byla výměna kokpitu ( původně hliník Ritchey se 70mm představcem), výměna 450g sedlovky za mnou osvědčený 200g karbon, nový řetěz a omotávky v barvě a hlavně výměna zteřelých plášťů.
(vloženo 27.2.24)
| Značka | Kellys |
| Model | URC 7.9 |
| Modelový rok | 2009 |
| Velikost | M |
| Hmotnost | 7.9 |
| Rám | Karbon |
| Vidlice | Ritchey Carbon pro |
| Hlavové složení | Ritchey |
| Kliky | Ultegra 6600 |
| Přesmykač | Ultegra 6600 |
| Měnič | Ultegra 6600 |
| Řazení | Ultegra 6600 2x10 |
| Převodník | 50/34 |
| Kazeta | 12-28 |
| Brzda přední | Ultegra 6600 |
| Brzda zadní | Ultegra 6600 |
| Brzdové páky | Ultegra 6600 |
| Ráfek přední | Vision Team30 |
| Ráfek zadní | Vision Team30 |
| Dráty | Ploché |
| Pedály | PD-M520 |
| Řídítka | Kombo karbon 400mm |
| Představec | Integrovaný 130mm |
| Sedlovka | Karbon Toseek |
| Sedlo | Specialized Toupe |
| Pláště | Roubaix pro 28/25 |
Je to tam spíš položené než upevněné a nemyslím si že by tlakem 8 kg zespodu na horní rámovku mohlo dojít k poškození, kola tak normálně zvedám.
Co by se muselo stát borcům co si na horní rámovku třeba sedají
Úplně původně byl na tomoto Kellysu špičkový představec, řídítka a sedlovka Ritchey WCS Carbon. Na bižuterii tehdy Kellysáci nešetřili.