Ve standardu MTB Allmountain SE s motorem Yamaha PW-X2 a baterkou 600 Wh
(vloženo 31.7.23)
| Značka | Haibike |
| Model | Allmtn SE |
| Modelový rok | 2021 |
| Velikost | XL |
| Hmotnost | 20,5 |
| Rám | HB celokarbon |
| Vidlice | Ohlins RXF36 air |
| Tlumič | Ohlins TTX air extended |
| Hlavové složení | Acros BlockLock |
| Kliky | HB |
| Řazení | Sram XX1 Eagle AXS, 12s |
| Převodník | HB Alu 36t |
| Kazeta | Sram Eagle 10-52t |
| Řetěz | Sram Eagle XX1 Gold |
| Náboj přední | DT Swiss |
| Náboj zadní | DT Swiss |
| Brzda přední | Shimano XTR 203mm |
| Brzda zadní | Shimano XTR 203 |
| Brzdové páky | Shimano XTR |
| Ráfek přední | DT Swiss Carbon hybrid 29" |
| Ráfek zadní | DT Swiss Carbon hybrid 27,5" |
| Řídítka | Raceface X C, carbon, 785mm |
| Sedlovka | Sram Reverb AXS |
| Sedlo | Prologo Proxim |
| Pláště | Maxis Minion |
Fotka naprd, ale stroj nabušenej. Radost si člověk musí dělat v každém věku. Asi jsi na kole divoch, když jsi pořídil takovéhle zdvihy.
Za mně za 5.
1.8.23 16:42
1.8.23 10:30
Mě se to líbí, až na ten zadní blatník
Upřímně, rám se mi nelíbí, ale osazení za 5, tiše závidím, tomu se při přestavbě svýho Leva ani zdaleka nepřiblížím. A ten blatník vzadu.....
Design HaiBike nikdy neuměl…masakr, za to bych nedal pětikorunu ;0)))))
Pepo, jen tlumočilm slova toho borce z obchodu.
Neměl jsem důvod to někde ověřovat.
Teď to možná udělám:).
Přístup k tlumiči je přes otvor krytý dvířky v dolní části spodní trubky. Tímto otvorem lze běžným způsobem seřídit tlumič, nastavit kompresi a odskok. Malým otvorem s krytkou na boku sedlové trubky lze kontrolovat pomocí pozice O-kroužku nastavení hodnoty sagu. Pomocná stupnice s doporučenými hodnotami tlaku vzduchu je umístěna v místě hlavního čepu.
Vyjmutí tlumiče v případě servisu nebo výměny tlumiče a jeho zpětná instalace je stejně snadná jako u běžného uchycení tlumiče u odpruženého kola.
Nevím jestli nesika, na servis tam nechodím.
Fakt ale je, ze ten tlumič je v tom rámu zabetonovanej:).
Jojo .Slabší motor, menší baterka , ale 17 kg. A mechanik bude asi pěknej nešika:-)))
Pepo, tohoto Scotta jsem si nedávno prohlížel v obchodě.
Teď jsem nezkoumal parametry, ale není to s omezeným výkonem, tedy i menší baterkou? Něco podobného dělá TREK.
To pak vypadá to kolo o dost lépe.
Mechanik v obchodě mi k tomu povyprávěl, že při servisu tlumiče vzhledem k uložení v rámu, se musí rozebrat zadní stavba.
Údajně práce na celý den:).
hawrda- jsou i pěkná éčka :-)