Ani gravel, ani silnice. Snad mě tu za to neukamenujete :). Po zimě mi zbyla z trenažeru kazeta a objevil jsem na bazaru záplety za hubičku, tak jsem si chtěl zavzpomínat na silnici. Jede to slušně, jen to bude chtít větší převodník.
Standardně kolo slouží jako gravel s 40mm plášti a nemůžu si stěžovat.
Jedinou věc, kterou ještě změním jsou řídítka, na můj vkus mají krátký oblouk a pořád mám při spodním úchopu pocit, že mi tam kus pod rukou chybí.
(vloženo 12.7.23)
| Značka | Giant |
| Model | Revolt Advanced 1 |
| Modelový rok | 2019 |
| Velikost | M |
| Rám | Karbon |
| Kliky | Sram Apex 40 zubů |
| Středové složení | Sram Gxp |
| Měnič | Sram Apex |
| Řazení | Sram Apex |
| Převodník | 40z |
| Kazeta | 10-42 a 11-42 |
| Řetěz | Sram |
| Brzda přední | Sram Apex |
| Brzda zadní | Sram Apex |
| Brzdové páky | Sram Apex |
| Ráfek přední | Mavic Ksyrium |
| Ráfek zadní | Mavic Ksyrium |
| Řídítka | Giant |
| Představec | Giant |
| Sedlovka | Giant D-Fuse |
| Sedlo | S. Power 155mm |
| Pláště | Schwalbe Pro one 30mm |
Moc pěkný kolo. A super fotky. Je to úplná lahoda vidět zase něco co není focené mobilem.
Krasavec, stejně jako všechny Gianty, vím o čem mluví, ať slouží ;)
Neříkalo se tomu něco mezi gravel a silnicí cyklocross?
Něco mezi gravelem a silničkou to je za mě nejlepší kombinace.