Specialized S-WORKS LEVO SL 2021

Přidat foto

Pro doplnění:

  • MOTOR: Specialized SL 1.1 (max. 240w)
  • BATERIE: Specialized SL1–320, integrovaná, 320Wh + externí baterie 160Wh

O e-biku jsem přemýšlel už delší dobu (42 let, nekuřák, alkoholik, 191cm, 79kg, zatím obě nohy i ruce, pinďour 17,5cm). Posledním hřebíčkem do rakve byla společná vyjížďka s uživatelem jinotaj :) Rozjela se akce díky které přišla nabídka, na kterou se nedalo říct ne. A tak jsem si jel pro rámovou sadu až do daleké Prahy a pomalu se začalo stavět. Primárně jsem to chtěl postavit lehké, což se asi nakonec i povedlo, ale některé věci jsem lehce podcenil. Úplně jsem nevěděl, co od kola čekat, takže teď po nějakých kilometrech už vím, že to bude chtít vepředu 200mm kotouč, odolnější pláště a pravděpodobně i odolnější kola. Z kopce to jede super, zadní stavba funguje parádně a jediný limit jsou právě pláště a kola. Do kopce se to lehce pohupuje (při otevřeném tlumiči), ale nic hrozného. Zadní stavba není nejtužší, ale dá se s tím žít. Ovladatelnost z kopce je super, v podstatě nevím, že jedu na éčku. Jediná nevýhoda je možnost namontovat nárazník, takže občas si člověk v technice drbne motorem (je tam celkem robustní kryt, tak snad něco vydrží). Když jsem porovnával segmenty tak na Slashi jsem nejrychlejší, pak je Druid a hned za ním Levo.

Po rovině a v nírných stoupáních se projeví největší rozdíl, prostě to jede. V prudkých stojkách se moc nehoním, takže většinou mám segmenty na XC kole rychlejší než na éčku. Jen se u toho tak nezadýchám :) Motor má integrovaný wattmetr, takže vidím, kolik jedu za své a můžu si tak jet to co potřebuju. Rozhodně nejsem žádný profík, kola mě baví a tohle kolo mám jakože doplněk (k tréninku, kdybych trénoval). Když mi večer manažerka řekne, že se mi chce na hodinku na kolo, tak tohle je ideální parťák. Chtěl jsem to zkusit s tím, že kolo kdyžtak posunu tátovi nebo ho prodám.

Málem bych zapomněl. Výdrž baterie je pro účely naprosto dostačující.

Naposledy 30km, necelé 2 hodiny, 1000m+ imprvére na TURBO (protože test) s přídavnou baterií a doma jsem měl 52%. Jinak aplikace, nastavení, propojení s Wahoo atd. vše v pohodě, jednoduché, přehledné.

Pár postřehů:

  • Nevím jak jinde, ale u nás v Jizerkách není moc e-segmentů na Stravě (trailových) – takže si myslím, že se hoblování úplně nekoná. Samozřejmě všichni nemají Stravu a valná většina důchodců na Crussisech a WTF nejezdí po lese :) Třeba na Tanvaldském Špičáku je do 15 průjezdů na éčkách na jednotlivých trailech. Na normálních kolech je to cca 1700.
  • Jinak je na tom celkem zábavné vyjíždět nesmyslné věci. A není to tak jednoduché jak to na videích vypadá :)
  • Škoda, že to mám do práce 5 minut pěšky. Na tomhle by mě bavilo jezdit do práce přes les.
  • Bohužel většina lidí tomu fakt nerozumí, takže žádné masírování ega se u hospody opravdu nekoná. Takže to bude chtít asi velké auto, abych si vynahradil malého piňdu…

(vloženo 12.6.23)

Kubánec Kubánec
Ohodnoť bajk: (4.4  / 53 hlasujících)
Značka Specialized
Model S-WORKS LEVO SL
Modelový rok 2021
Velikost XL
Hmotnost 16,00kg - opravdu váženo a vyšlo to tak :)
Rám Specialized S-WORKS LEVO SL
Vidlice Rock Shox PIKE ULTIMATE 29" Charger 2.1 RC2 150mm
Tlumič Fox FLOAT DPX2 Factory 210x52,5mm
Hlavové složení Specialized
Kliky Praxis 170mm
Měnič Sram XX1 EAGLE AXS
Řazení Sram POD AXS
Převodník Sram 94BCD 30z
Kazeta Sram XG-1299 Rainbow (10-50z)
Řetěz Sram XX1 Eagle Rainbow
Brzda přední Sram CODE RSC + 180mm Centerline
Brzda zadní Sram CODE RSC + 180mm Centerline
Ráfek přední Roval CONTROL SL
Ráfek zadní Roval CONTROL SL
Pedály HT Components ME05 EVO-MAG
Řídítka Roval CONTROL SL 35 / 780 / 20mm
Představec 77 DESIGNZ
Sedlovka Rock Shox REVERB 31,6 / 150mm
Sedlo Specialized S-WORKS POWER 155mm
Pláště Pirelli Scorpion XC S 29x2,4"

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Miles90
Miles90

18.4.24 07:29

17,5 není zas tak málo 5"

Reagovat
mum-on-bike
mum-on-bike

18.6.23 08:17

No vida :-) Mulet, jo?

Velmi pěkné, tady byla ruka Páně pořádně otevřená ;-))

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

17.6.23 16:06

Tak pro mamku nejaky ty barvicky :-)

Reagovat
cyborg
cyborg

17.6.23 14:38

boží mašina

Reagovat
Prasopes
Prasopes

16.6.23 21:49

taková pěkná výstavka kol v profilu a nakonec motorka:-(

Reagovat
scret
scret

14.6.23 10:22

Libi se mi to tvoje „trochu rozmar“…:)) ..u kola za cenu, co nekteri nemaji ani na auto…:)) Je videt, ze to tady mame na BF „trochu“ posunuty… :))

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

13.6.23 21:50

Konektor na nabíječku a současně se sem připojuje range extender (druhá menší baterka do košíku)

Reagovat
wilda81
wilda81

13.6.23 21:44

Co je na foto č.12? Konektor na nabíječku nebo nějaká rámová fíčura?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

13.6.23 18:04

Mi nevadí eckari, sam jsem taky obcas rad za obezlicku ale nejak neumim přijít na chut tem, co si lžou do vlastni kapsy a jeste se s tim davaji na odiv.

Reagovat
orm
orm

13.6.23 17:30

@saintjv: Psal jsi, ze to das 6× misto 3×. Dale casto lide zminuji i to, ze jedou na horu trasu, ktera je na kole nejetelna, i ty to naznacujes treninkem techniky do kopce. A pak ti stejni lide pisou, ze ecko je kolo. Neni. Tohle uz nema s cyklistiou nic spolecneho. Ok, je to povolene, clovek s tim nic neudela, ale WTF.

Reagovat
saintjv
saintjv

13.6.23 17:22

@orm hele jeste se mi nestalo, ze bych jezdil na Ecku neco jinyho nez na normalnim kole. Coz nakonec nechapu jak to vlastne myslis. Psal jsem, ze na normalnim kole das kopec 3× a na ecku treba 6×. Kdyz trenuju, tak trenuju nejkou trat, abych ji zvladl dobre. Po 3 pokusu uz na to nemam silu. Kdyz to dam na Ecku 6× tak je jasny ze tu trat projedu uricte lip a rychleji, protoze ji budu mit najetou… takze tim to na trenuji. Az pojedu priste na normalu, uziju si to vic a s vetsi jistotou. Nevidim v tom nikde, ze bych byl na miste, kam bych se na normalnim kole nedostal…

Reagovat
rybička
rybička

13.6.23 13:30

Moc pěkné, až mě přestane bavit šlapat, nebo ještě ubyde času, tak tohle je cesta.

Reagovat
Kubánec
Kubánec

13.6.23 12:42

@mum: Vtipný od přirození :) Toho malého…proto jsem i já, jako má kola smutný :)

Reagovat
orm
orm

13.6.23 12:30

@saintjv: To je presne to co chces, jezdit na ecku tam, kde bys to na kole nikdy nedal. To jen dokazuje, ze ecko neni kolo a nepatri to do lesa.

Reagovat
mum-on-bike
mum-on-bike

13.6.23 12:11

Já oceňuju ten doprovodnej text. V klidu a věcně, bez zbytečné přednasranosti nebo pocitu méněcennosti, který tu u éčkařů často vidím (ale ty taky nejsi éčkař, že). Navíc jsi vtipnej a to už je úplně na vyhynutí :-)

Jinak jsem v tom éčko na první přelítnutí očima vůbec nepoznala. Máš to hezky nafocený, dost těm fotkám sluší i trochu toho „prachu cest“. Jenom barvičky bych snesla veselejší, je to takový smutný dle mýho.

Reagovat
Kubánec
Kubánec

13.6.23 11:05

Ty kopce mi Břéťo poslední dobou moc nejdou (je to ta sjezdovka v pozadí na fotce číslo 3). Na éčku bych možná udržel přední kolo rovně :))) Jinak na večerní rychlovýjezdy je to fakt ideální. Za 50 minut stihnu i s pivem kolečko, které na Slashi jedu 1,5 hodiny a bez piva. Teď jsem se 2 dny celkem honil na silničce, takže večer rád půjdu vytočit nohy na éčku. U mě to byla zvědavost a samozřejmě tak trochu „rozmar“.

Jinak fakt mě baví FSR. Až jsem začal zvažovat pořízení Stumpa EVO…

Reagovat
alinceb
alinceb

13.6.23 10:44

Jako chápu, že sis to pořídil, že hodinový opušťák s tímhle dostává nový rozměr. S ohledem na to, že do kopce ti stejně nestačím, ani když jedeš na „analogu“, tak to budu akceptovat. Ale stejně si myslím, že na éčko máš speciálně ty ještě tak minimálně 20 roků čas… …a nehodnotím.

Reagovat
Crazymiro

13.6.23 10:39

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Edwin
Edwin

13.6.23 10:33

Ale jo, hezký to je. Časem se tomu asi nikdo z nás nevyhne.

Reagovat
scret
scret

13.6.23 10:22

Paradni ecko s vybavou bez kompromisu… Jen by za to nejspis byla nova i20ka :))

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

13.6.23 09:56

Kouba, přečti si poradne můj prispevek. Jasně tam píšu moje prakticky zkusenosti z ebiku, mam ho taky a z jakeho duvodu. Proste tam motor a baterka je a z jakeho duvodu je snad kazdemu jasne. Jestli ma jeden ibejk motor silnejsi nebo slabsi je podruzny. Ja mam mam enduro GhostSlamr hybrid postaveny vic do xc. Jinej tlumic, jina vidle, kola, razeni, riditka atd. Motor shimano s dokoupenou licenci, tak si nastavis detailně motor jak potrebujes. Můžeš se na tom rvat do kopcu jak chces, stejne po urcity doby jdes hlavne s nohama do kopru. Fotku mi postni do SZ a ja ti na oplatku taky neco postnu :).

Reagovat
esmo
esmo

13.6.23 09:31

Ještě jednou tady někdo napíše slovo „endurko“ tak mi začne téct krev z očí …

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

13.6.23 09:19

@Zdendys : Evidentně máš problém s psaným textem, tak já ti odpo postnu fotku.

@saintjv : Přesně jak píšeš. Pokud nechceš jet šnečím tempem, tak do toho musíš dupat, jinak na tebe přípomoc kálí :-) Na max se s tím dají vyjet neskutečný věci, i tak si člověk ale pěkně mákne.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

13.6.23 09:08

Kouba az to vyzkousis jinak nez virtualne, tak pochopíš kdo mele blbosti :).

Reagovat
saintjv
saintjv

13.6.23 09:03

Kuciiii jak maly deti… Tenhle druh Ecka, je za mne spravne reseni. Protoze na tomhle kole kdo jezdi endurko, tak jediny rozdil mezi normalnim bajkem a timhle eckem je ten, ze ten kopec nesjedes 3× ale treba 6×. Coz v praxi znamena, ze pokud jezdis enduro, tak proste trenujes vic. Kdo na tomhle specifickym ecku nejel a nevyzkousel si to casteji nez 1× tak nepochopi to, ze ta drina do kopce, kdyz se snazis vyjizdet technicky vyjezdy je zas dlasi druh treninku,.. Ano pomuze to do kopce to bez debat, ale jak jsem rekl pro lidi, co maj radi technicky jezdeni, tak je to naopak vyzva, ktera ti pomuze i s technikou vyjzedu. Navic tenhle motor neni tou dopomoci jako standardni ecko, je to tak akorat aby jsi jel jeste za svoje, ale zaroven proste musis dupat aby jsi to vyjel. Bez vlastni energie to nefunguje jako standard ecko.

Ja jsem nikdy nebyl odpurce Ecek, je to proste prirozeny vyvoj diky soucasnym technologiim. Sam jezdim na enduru, ktery na zacatku melo treba 13 kg a dnes jezdim na 16,5 hovadu… Zena ma doma tohle SL taky a musim rict, ze jsem si to parkrat pujcil a pochopil jsem proc na tom Prokove, Charvatove, Hillove, a proste elitaci trenujou… Takze tak. Jednou si ho 100% poridim pro sebe.

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

13.6.23 09:03

@mirorek2, Pepa : Hoši, mám to samý „kolo“ jen ne v karbonu, takže vím, o čem je řeč :-)

@Zdendys2 : Zase jsi nezklamal a meleš blbosti. Nejel jsi na tom, takže nemáš páru, jak to funguje.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

13.6.23 08:42

Na ecku se rychle ztraci síla Pepo, nic pro tebe. Ale jak psal Dad, je to navykovy, v terenu extremne zabavny ale da se na tom i v kotarech jet v regenereracni zóně. Po mesici presednuti na klasiku dostanes facku v podobe zeslablych nohou a pocitu, ze jsi polity betonem nebo pribral 50kg.

Reagovat
nomecz
nomecz

13.6.23 08:36

je zajímavé kam se ty ecka za par let posunuly vypada to celkem hezky (i na to ze je to S -:),

Ja teda nazor zatim nezmenil ze je to pro stare a nemocne :-) lenosi by meli trenovat …

i kdyz letos ve Finale sem videl co se na tom da jezdit horekopcom (vetsina osazenstva B-F by to asi nesjela ani dolu) akorat takto to Ecko pouziva asi promile uzivatelu. Ty koutouce sou spalene ? nebo je to jen muj dojem ?

Reagovat
Pepa Hrabačov
Pepa Hrabačov

13.6.23 08:33

Kouba tohle bych mohl i já a proto jsem dal 5* . Ale mít prachy navíc koupím si samozřejmě SCOTTA:-)))

https://www.endorphinrepublic.cz/…okolo/290602

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

13.6.23 08:28

Ecko jako ecko, princip zůstává stejny. Proste pripomicna jizda, nic vic ani míň. Nic proti temhle vozitkum, taky jedno mam z dob rocniho boje s natrzenym krizovym svalem ale nazyvejme veci pravymi jmeny. Jako kolo se to snaží tvarit ale kolem ta vec nikdy nebude bo nemuze byt.

Reagovat
mirorek2
mirorek2

13.6.23 08:13

Kouba_2005: to bude tím, že toto SL je spíš kolo než motorka, pravověrného pupíka s mopedem to neoslovuje ani trochu

Reagovat
adam320
adam320

13.6.23 07:39

Dik za odpoved. S takovou vahou to musi byt fakt bomba

Reagovat
Kubánec
Kubánec

13.6.23 07:20

@sinpa: Kratší kliky, méně otloukání o šutry.

@zdendys: Měřeno v pohotovostním režimu. A kdybych si zarazil pravítko ještě víc do bříška tak bych možná naměřil i 18cm :))

@pitel: Zvědavost a potřeba se v něčem vrtat.

@adam: Jestli si to dobře pamatuju tak 7,65kg (rám, motor, baterie, kliky, objímka a pevná osa).

Reagovat
antuch
antuch

13.6.23 06:11

a svítivý dres a podkolenky máš?:D

Reagovat
ra.ma1
ra.ma1

13.6.23 06:07

Totu kurña fakt jo! Neskutečné brko!

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

13.6.23 05:59

Kurňa, kde jsou ti hejtři, že éčko není kolo potažmo že 12s je na éčku nesmysl? :-D Běžnýho uživatele by tu už roztrhali.

Reagovat
Kremen
Kremen

12.6.23 23:03

Nájs. Ale jestli se dostaneme někdy v červenci na kolo tak si to neber!! Nebo k tomu tažný lano :D

Parádní stroj.

Reagovat
adam320
adam320

12.6.23 22:16

16?

Kolik vazi ten ram s baterkou?

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

12.6.23 21:17

Zdendys2 – oficialní metodika měření je po půlhodinovém pobytu ve vaně s ledem. To je snad jasný.

Jinak kolo mňam.

Reagovat
Sinpa
Sinpa

12.6.23 21:17

Proč na 191cm kliky 170mm?

Reagovat
psbiker
psbiker

12.6.23 20:43

Nevypadá to špatně, nebzučí to moc?

Reagovat
DaD
DaD

12.6.23 19:31

Já mám s e-biky velký problém! A ten spočívá v tom, že si pak v kopci na klasice připadám jako šnek. Za mě rozhodně nebrat. Je to příliš návykové. Prostě koks, herák, e-bike, atd… :-D

Reagovat
Pi†el
Pi†el

12.6.23 19:30

A z tebe už je myslí starej páprda nebo jaký má důvod, že si vysportovanej dlouhán pořídí éé ?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

12.6.23 18:27

17,5 cm měřeno v jakém rozpolozeni ?

Reagovat
petyn
petyn

12.6.23 17:01

Topovka.

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

12.6.23 15:13

kopečák1
kopečák1

12.6.23 14:34

To je o pul kila lehci nez muj Nicolai :-D. Shit…

Jako je to pecka. O tom zadna.

Reagovat
Kubánec
Kubánec

12.6.23 14:25

@formica: Prostě skvěle umístěné těžiště, inu Spešl :)) A jinak vyfotošopovaný klacek :)

Reagovat
formica.rufa
formica.rufa

12.6.23 14:20

Jak si docílil toho, že kolo na fotkách odolává pádu?:))

Reagovat
Lachtis
Lachtis

12.6.23 14:17

Za mne asi nejhezci ecko, co jsem videl a ta vaha je neskutecna, jen o kilo tezsi, nez muj fatbike. Fakt krasny. A skoro by clovek ani nepoznal, ze je to elektro.

Reagovat
Kubánec
Kubánec

12.6.23 14:17

@roud: Vzhledově určitě, zvukově už tak úplně ne. Ale není to zase tak hrozné.

Jinak ještě srovnání s plnotučným elektrokolem. Abych tátovi stačil tak musím opravdu šlapat nebo holt jet o stupeň vyšší přípomoc než jede on.

Reagovat
roud
roud

12.6.23 14:11

Tohle kolo umí velice dobře maskovat že je éčko za mě paráda ať slouží :)

Reagovat
Kubánec
Kubánec

12.6.23 14:09

@esmo: Není UDH, není láska :) A starý Reverb je cca o 200g lehčí než AXS brácha.

Reagovat
esmo
esmo

12.6.23 14:07

Starej Eagle a Reverb bez AXS? Hmm Hmm :-)

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

12.6.23 14:05

Za mě jako jó, tohle se mi líbí, fakt, i když samo stále preferuji pohon vlastní silou, bez ohledu na ohon :-D Pět! ;-)

Reagovat
Kubánec
Kubánec

12.6.23 14:05

@kouba: Měl jsem doma brzdy ze Slashe (a ty mají duhové šroubky) tak jsem dal i kazetu a řetěz duhový (stejně jako to dává Spešl).

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

12.6.23 14:02

Není éčko jako éčko. Tenhle model je super, byť mám jen Comp (tedy hlínu). Hodila by se copper kazeta, což? Mám taky slickoil, ale dost rychle se to ošoupe, na řetězu ještě rychleji.

Reagovat

Další galerie z kategorie

black85 0
Michal0412 0
thunderCZ 8
TrilO26 3
TJK 12
TJK 17