Bmx 20

Přidat foto

Jakej kdo máte ventilek na kole já auto ventilek převážně.

(vloženo 17.5.23)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
blackboy007
blackboy007

4.10.23 09:38

Galuskový ne starém Kellysu a na novém LAPIERRE Zesty AM CF 8.9 a autoventilek na svém Peugeotu

Reagovat
novas752
novas752

18.5.23 20:05

Tak AV udrží daleko víc, IFP komory se v některých tlumičích přes AV foukají na 500–600psi

Reagovat
Mr.Duck
Mr.Duck

18.5.23 19:12

Presta se používá více méně proto, že před 20 lety s úzkým ráfkem na silnici byla výhoda že je užší.

Četl jsem nějaký kecy o tom, že udrží větší tlak. Jestli je na tlumiči AV a max. tlak v roztaženém stavu bývá 350psi. Pokud někdo potřebuje víc, myslím že typ ventilku je jeho poslední problém :)

Obecně by mě nějak netrápilo co kdo vozí, ale přijde mi absurdní jak se výrobci snaží o nějaký převratný pokusy s prestou jako Fillmore, když existuje mnohem lepší a levnější řešení, univerzálně používané skoro všude.

Reagovat
Florenc
Florenc

18.5.23 15:47

AV na gravelu bezduších vozím bez problémů už několik let. Ze Schwalbe duší (mají závit s maticí) vytrhnu ventilek, odvrtám ráfek, jako těsnění podmáznu Mamutem, zatáhnu sikovkama a vystaráno

Reagovat
novas752
novas752

18.5.23 15:20

Pak jsou tu ještě pokusy o nový typ jako Fillmore, Funn…

Reagovat
J1RKA
J1RKA

18.5.23 10:53

tj prave vyhoda galuskovyho ventilku, nepotrebujes zadnou koncovku

Reagovat
mum-on-bike
mum-on-bike

18.5.23 10:52

orm, díky. Na nalití tmelu by se hodil, to jo. Jinak na patky mi naskakujou pláště bez problémů i s galuskáčem, když teda nezapomenu máznout plášť mýdlem :-)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

18.5.23 09:52

Typ ventilku jsem řešil naposledy někdy za socialismu, kdy šlaušek nejrozšířenější pumpy s výklopnou stupačkou pasoval vždy jen na jeden typ a bylo třeba mít redukce nebo další šlaušky.

Reagovat
J1RKA
J1RKA

18.5.23 09:47

@orm: no popravde, mam doma jenom jedinou pumpicku na autoventil, je na vidlici, toby byla asi sichta snu, sni nahazovat bezdusak :D

Reagovat
scret
scret

18.5.23 09:44

Ciste teoreticky je autoventilek dneska vyhodnejsi – kvuli bezdusim. Nicmene uchytil se galuskac – mozna kvuli mensi dire a mensi nachylnosti poskozeni rafku?

Reagovat
orm
orm

18.5.23 09:37

@J1RKA: daji se najit na ali. Ja to zatim nepouzivam, nemam na to rafky a vrtat nechci, ale ty vyhody tam jsou.

Reagovat
J1RKA
J1RKA

18.5.23 09:24

pani, vubec jsem nevedel, ze existuje bezdusovy auto ventil na jizdni kolo, hmm, a existuje nato i co2 pumpicka, nechce semi to hledat, kdyz stim mate zkusenosti :D

Reagovat
Cen da H
Cen da H

18.5.23 08:55

ted uz na vsem galuskove, kdyz byli kluci mali tak na 16 i 24 detskym kole byly autoventilky, musel jsem si kvuli tomu koupit novou pumpicku zefal se slaufkem na oba rozmery

souhlasim ale s tim ze na bezdusovky dava smysl autoventilek, na doliti tmelu urcite auto lepsi nez galuskovy kvuli vetsimu prumeru a pri tlacich ktere se dnes na bezdusi vozi i kompresor u beznzinky staci. je fakt ze v naradi vozim redukci z galuskoveho na auto prave z tohoto duvodu

Reagovat
grafik
grafik

18.5.23 08:29

Všude galuskový.

Autoventilky patří jen na auta.

Dunlop jsem měl na BMX … pokud si pamatuju

Reagovat
orm
orm

18.5.23 08:26

@mum: pro bezduse, ktere se ted vsude pouzivaj, ma mnoho vyhod oproti galuskovemu. Protlacis tam vice vzduchu a snaze plast nafouknes, lepe nalejes tmel, kdy se ti ventilek neucpe.

Reagovat
Bonebiker1
Bonebiker1

18.5.23 08:26

To fakt lámete galuskový ventilky? To se mě ještě nepovedlo.

Reagovat
mum-on-bike
mum-on-bike

18.5.23 08:12

Taky galuskový.. Určitě je na to hromada názorů na fóru, ale tam nechodím.. můžete mi někdo osvětlit, proč autoventilek?

Reagovat
krabica
krabica

18.5.23 08:05

Galuskové jsou zlo! Všichni to píšou, tak to musí být pravda… :-D

Reagovat
rybička
rybička

18.5.23 07:35

Snad všechny normální kola mají galuskový ventilek, ne?

Reagovat
makimaki
makimaki

18.5.23 07:29

Galuskový i na kolečko na trávu!

Reagovat
dodoslovensko
dodoslovensko

18.5.23 04:10

Galuskovy ten dakedy davno na Tufach vydzal 230 psi . A pre vissie tlaky asi uz iba toto .

Reagovat
Mr.Duck
Mr.Duck

17.5.23 19:47

Galuskovy je hrozná debilita. Ještě ho na pár kolech mám ale co jsem sehnal bezdušový autoventilky, už budú radši vrtat karbon než jezdit presta.

Reagovat
jIrI___
jIrI___

17.5.23 19:22

Autoventilek stále nebyl překonán.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

17.5.23 18:47

Galuskáč je nejvíc ;-)

Reagovat
Azmir
Azmir

17.5.23 16:51

Ještě u toho mohl být i řez :)

Reagovat
orm
orm

17.5.23 16:29

@nooski: Pri tom ma autoventilek same vyhody, hlavne u bezdusi. Nevim proc se to neprosadilo.

Reagovat
Georrge
Georrge

17.5.23 16:29

Jason: na vrtání nevidím nic špatného… ale já se před vrtáním těch svých zeptal prodejce, jestli mu to bude vadit u případné reklamace. Nevadilo… a silničku nejezdím, takže takové tlaky mě netrápí.

Reagovat
Jason Voorhees
Jason Voorhees

17.5.23 16:21

Georrge: mrdky galuskový občas lámu (ty stříbrný), taky mě serou, ale to mám vrtat karbon ráfek? Stejně na benzince nenafučim 6 atmosfér.

Reagovat
Georrge
Georrge

17.5.23 16:13

Mrdki galuskovi mi nesmi prijit do ruki.

Reagovat
nooski
nooski

17.5.23 16:06

Galuskový na všem. Auto jen na autě.

Reagovat

Další galerie z kategorie

bmx20 3
bmx20 4
hawrda 20
strasny_jester 3
kolo.bazar 5
paw_jh 19